X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

He did not beat it...


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 26/06-09 00:04 
http://www.tmz.com/2009/06/25/michael-jackson-dies-death-dead-cardiac-arrest/

:(
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
104 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 26/06-09 00:04 
http://www.tmz.com/2009/06/25/michael-jackson-dies-death-dead-cardiac-arrest/

:(
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-09 00:09 
Det er godt nok sørgeligt :(

Jeg er ikke fan af den slags musik normalt, men han havde alligevel en del numre jeg rigtig godt kunne lide :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 26/06-09 00:14, rettet 26/06-09 00:14 
Kongen af pop er død :'( R.I.P Michael.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HankyHankySkrevet 26/06-09 00:21 
Er det ikke bare et rygte?

Jeg håber fandme ikke det er sandt, for så er det i sandhed ultimo sørgeligt :( Det er ingen hemmelighed, at jeg forguder alt hvad den mand har spyttet ud af musik gennem tiden.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/06-09 00:24 
Det er ikke bekræftet endnu
RaGeRaGeSkrevet 26/06-09 00:24, rettet 26/06-09 00:25 
Ville os lige mene, da de på tv2 news meldte om, at han blev fundet livløs, men de fik vist liv i ham igen og er nu indlagt?.. Faren har ligeledes udtalt at Michael havde det rigtigt skidt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
GreaseballGreaseballSkrevet 26/06-09 00:30 
http://www.bt.dk/kendte/michael-jackson-er-doed

Står også lidt mere her. Ser ud til at være sandt.

R.I.P
KajikaKajikaSkrevet 26/06-09 01:23 
Som det er sagt så mange gange før, er tak kun et fattigt ord - musikken lever videre!
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/06-09 03:19, rettet 26/06-09 03:50 
50 år er en alt for tidlig alder. Virkelig synd...
R.I.P King of Pop.

Som en form for tribute har jeg optaget en video af noget gameplay fra Arcade versionen af Moonwalker og lagt på youtube. Ikke at der ikke var noget i forvejen, men det var for at gøre mine youtube buddies og subscribers opmærksomme på spillet. Ville se hvor langt jeg kunne nå på én credit men på grund af den absurde sværhedsgrad blev det 3 credits istedet.

http://www.youtube.com/watch?v=JZMYlyz7dNs
BeanoBeanoSkrevet 26/06-09 07:10 
Mega trist og alt for ung en alder at dø. Han var en stor pop kunstner :(
HeroldHeroldSkrevet 26/06-09 08:57 
Jeg synes egentlig ikke det er trist. Jo, for hans efterladte, men om ikke andet, så fik manden endelig den fred, han havde brug for.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkenDarkenSkrevet 26/06-09 09:05 
enig
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BeanoBeanoSkrevet 26/06-09 09:06 
Herold>
Jeg synes egentlig ikke det er trist. Jo, for hans efterladte, men om ikke andet, så fik manden endelig den fred, han havde brug for.

Hvilken fred?

Fra pressen/offentligheden eller sig selv?
HeroldHeroldSkrevet 26/06-09 09:22 
Lidt af hvert. Han har været i søgelyset siden han blev pisket ind i Jackson 5, og nåede aldrig at få sin barndom - og det var han tydeligt mærket af. Til gengæld var han barn til han blev halvtreds, og så heldige er der ingen af os andre der har været.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/06-09 09:33, rettet 26/06-09 09:34 
Ok, syntes dog det er langt til sige at det ikke er trist at han døde bare fordi han skulle have "fred" - vi "kendte" trods alt kun manden igennem lag af mediehysteri, selvpromovering, myter og spekulationer, og ved ikke hvad der reelt foregik i hovedet på ham - kun uden på ;)
HeroldHeroldSkrevet 26/06-09 09:40 
Jeg synes nu det er ret åbenlyst at han ikke havde det godt. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 26/06-09 09:44 
FFS, RIP M.J.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 26/06-09 09:48 
Herold>
Jeg synes nu det er ret åbenlyst at han ikke havde det godt. :)

Ja, så var det jo kun godt han døde - klart :D
SumezSumezSkrevet 26/06-09 09:53, rettet 26/06-09 09:54 
Det rør mig ikke så meget, men jeg er glad for at han nåede at få et smalt comeback, og genvandt en masse respekt fra sine fans de sidste par år, efter al det mediehysteri der har været. Så kan han blive husket for det han har lavet, og ikke for det medierne har presset ned over hovedet på ham.

Det er virkelig ærgerligt for de af hans fans der havde billetter til comeback-koncerterne. Men et eller andet sted synes jeg det er passende karma at en koncertbillet til 15.000 kr aldrig bliver indløst.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/06-09 09:58 
Der skulle efter sigende ligge ca. 7-8 nye numre klar fra hans kommende album - bliver spændende at høre. Kommer nok til at sælge mere nu i rent hysteri :!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/06-09 10:01 
Mon det er noget, der kan vippe "Thriller" af pinden som bedst sælgende? Kunne man ikke tro det, simpelthen fordi ALLE "skal" have det.
HeroldHeroldSkrevet 26/06-09 10:07 
Beano>
Ja, så var det jo kun godt han døde - klart :D

Jeg har aldrig sagt at det var godt :P Det er aldrig godt når nogen dør. Jeg havde bare ondt af ham, for han var tydeligt mærket af det enorme pres han altid har været under.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/06-09 10:09 
Herold>
Jeg har aldrig sagt at det var godt :P

Det var også 99% ment som gas og en stor overdrivelse ;)
nerosnerosSkrevet 26/06-09 10:10 
WTF... :-(

Damn det havde jeg ikke set komme. Trist, trist, trist....! Han har været i min bevidsthed hele min barndom... Thriller albumet er stadig det vildeste shit ever!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 26/06-09 10:40, rettet 26/06-09 10:41 
Hyakotake>
Mon det er noget, der kan vippe "Thriller" af pinden som bedst sælgende? Kunne man ikke tro det, simpelthen fordi ALLE "skal" have det.

Jeg tvivler stærkt. Udover at Thriller solgte fantastisk ved udgivelsen, har det jo klassikerstatus og er et af de mest kendte albums i verdenshistorien. Det faktum at det er det bedst sælgende album nogensinde er jo så god reklame at det kun forstærker den status. Jeg tvivler på at den nye udgivelse overhovedet kommer i nærheden.
Jeg skal i hvert fald ikke have det nye, men overvejer stadig at købe Thriller, bare for at have det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/06-09 10:44 
Tja, købe-"trangen" og hele markedet er vel også en del ændret siden Thriller udkom... og den sælger jo også stadig, som du er inde på.
BeanoBeanoSkrevet 26/06-09 10:48, rettet 26/06-09 10:49 
Checkede lige Amazon.com.... bestseller music top 15 er ren Michael Jackson lige nu :)

Link
SumezSumezSkrevet 26/06-09 11:41, rettet 26/06-09 11:41 
Jeg er også tvangsindlagt til at høre Michael Jackson hele dagen her på arbejdet, da vi (logisk nok) kun hører 100FM - Og det er egentlig en del bedre end det de normalt har på programmet, så lidt godt tjener hans død alligevel >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JesperJesperSkrevet 26/06-09 11:41 
Ja, det er sku trist. Mange af os vil nok mindes ham som "det man hørte" i sin ungdom - ganske enkelt fordi det var det bedste indenfor sin kategori. Synes også stadig hans musik holder, fordi det er så meget anderledes end alt det mainstream musik der ellers kommer inden for Pop / rock.

Omvendt havde jeg ikke forventet ret meget nyt fra ham, men det er stadig trist han ikke er her længere...
millenniummillenniumSkrevet 26/06-09 11:57 
Gad vide om denne bliver en sællert igen:

Michael Jackson Moonwalker på Sega Megadrive
The medium is the message.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/06-09 11:58 
Haha, jeg så faktisk Moonwalker-anmeldelsen hos Angry Video Game Nerd i går aftes... den er godt nok klasse!
nerosnerosSkrevet 26/06-09 12:42 
millennium>
Gad vide om denne bliver en sællert igen:

Jeg tænkte faktisk på at købe det igår aftes! Angående det "nye album" med Michael Jackson så har jeg lige hørt en Jackson expert i nyhederne sige at vi ikke skal regne med at der kommer nyt musik ud mere?? Hvordan kan han sige det! Jeg er ihvertfald ret sikker på at der kommer et nyt album med de numre Michael nåede at få ført igennem.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 26/06-09 13:13 
Det udkommer helt sikkert! Der skal nok være nogen (mange) der kan se store penge i det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/06-09 13:17 
Ja, hvis der ligger færdige numre klar, så kommer de selvfølgeligt ud :)
nerosnerosSkrevet 26/06-09 13:19 
Men ham experten mente meget bestemt at vi ikke ville høre mere?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 26/06-09 13:20 
Brugte "experten" nogen argumenter?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/06-09 13:23, rettet 26/06-09 13:24 
millennium>
Gad vide om denne bliver en sællert igen:

Der er allerede en flok gribbe igang på eBay:

$500 for et spil, der ikke ligefrem er sjældent...
AV Intelligent Terminal
The DaneThe DaneSkrevet 26/06-09 13:36 
Tjaa, man siger jo kunstnerne bliver mest værd når de er døde.

Var der egentlig nogen anklager op omkring ham mens han døde eller var de alle blevet betalt (udover alt det han skyldte væk).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 26/06-09 13:38 
The Dane>
Tjaa, man siger jo kunstnerne bliver mest værd når de er døde.

Det skal du ikke sige til neros - risikerer jo han laver noget slemt ved sig selv ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-09 14:01 
neros>
Men ham experten mente meget bestemt at vi ikke ville høre mere?

Jeg tror bestemt også det vil blive udgivet. Der findes f.eks. udgivelser med Johnny Cash der kun er med demoer optaget kort før hans død. Og jeg mener også der kom noget med Elvis rigtig mange år efter.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 26/06-09 14:03 
Beano>

Det skal du ikke sige til neros - risikerer jo han laver noget slemt ved sig selv ;)


Haha ja og skære mit øre af :-)

Tjah ham "experten" havde faktisk ingen argumenter ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 26/06-09 14:17 
@KK: Ikke at glemme The Beatles... hold da op hvor er studio-skufferne blevet støvsuget de senere år :D
The DaneThe DaneSkrevet 26/06-09 14:47 
Remix, genudgivelser, "Best Of" udgivelser. Der er sikkert masser der kan presses ud.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 26/06-09 15:46, rettet 26/06-09 15:46 
Konsolkongen>
Jeg tror bestemt også det vil blive udgivet. Der findes f.eks. udgivelser med Johnny Cash der kun er med demoer optaget kort før hans død. Og jeg mener også der kom noget med Elvis rigtig mange år efter.

Det boxset med Johnny Cash er til gengæld også en virkelig fed udgivelse og blandt det bedste med hans navn på, IMO.

Beano>
@KK: Ikke at glemme The Beatles... hold da op hvor er studio-skufferne blevet støvsuget de senere år :D

Apropros, ejede MJ ikke rettighederne til alle Beatles-udgivelser gennem hans firma? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 26/06-09 15:56 
Mener kun det var det halve! Men jeg mener at have hørt han har solgt rettighederne igen da han var gået broke.
Bashful Neophyte
FourDFourDSkrevet 26/06-09 16:13, rettet 26/06-09 17:51 
Herold>
Jeg synes nu det er ret åbenlyst at han ikke havde det godt. :)

Jaaa, jeg synes også han så lidt bleg ud?...
Jk, manden er en legende, og Off The Wall samt Thriller er jo uovervindelige pop klassikere.. Må hans sjæl leve videre i utallige DJ's crowd-pleaser sets.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
BeanoBeanoSkrevet 26/06-09 17:09 
neros>
Mener kun det var det halve! Men jeg mener at have hørt han har solgt rettighederne igen da han var gået broke.

Ja det mener jeg også at have hørt - rettighederne skulle være tilbage hos McCartney.
BonziniBonziniSkrevet 26/06-09 17:09 
neros>
Mener kun det var det halve! Men jeg mener at have hørt han har solgt rettighederne igen da han var gået broke.

Han ejede halvdelen ved sin død:

Gaffa
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-09 18:18, rettet 26/06-09 18:18 
Sumez>
Det boxset med Johnny Cash er til gengæld også en virkelig fed udgivelse og blandt det bedste med hans navn på, IMO.

Jeg har kun hørt det meget overfladisk hos min far der er totalt pjattet med Country musik og lign. Jeg tror aldrig jeg har hørt noget dårligt med Johnny Cash men jeg synes de plader lød lidt tomme da mange numre kun bestod af ham og en guitar. Det er muligt jeg tager fejl, og man kan selvfølgelig argumentere for at det er en stor den af charmen ved dem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SlothSlothSkrevet 26/06-09 21:05 
Så er der endelig sat punktum for diskussionerne om hans comeback...

RIP
Kiss me, would you kindly?
104 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig