X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan jeg se Sverige - Danmark på nettet?


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/06-09 09:30 
Gratis selvfølgelig... nogen bud? Eller eventuelt for et lille beløb.
KajikaKajikaSkrevet 06/06-09 11:06 
Hvor moralsk tynget er du?
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
AmbyAmbySkrevet 06/06-09 11:17 
Jeg tror godt det kan lade sig gøre, men ikke lovligt :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
IqonIqonSkrevet 06/06-09 11:18 
Hmm, strømmen er gået i min lejlighed derhjemme, så jeg har ikke adgang til min Slingbox langvejsfra, som jeg er lige nu... derfor er jeg også interesseret i om det er muligt at se kampen på nettet.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/06-09 11:25 
Det kan man nemt, men jeg er i tvivl om det bryder reglerne på siden, så venter med at poste her.
RJKRJKSkrevet 06/06-09 11:35 
Hvis du er i tvivl, så bryder det ret sikkert reglerne :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/06-09 11:45 
Jamen så skal jeg det ikke...
rapsacrapsacSkrevet 06/06-09 11:45 
det King Chaos spørger om, er om nogen gi´r en kop kaffe :)
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/06-09 12:45 
Nej, jeg sgu bare ikke de der internet-tv services... men jeg kan self godt regne ud at når TV 3+ vil ha penge for det, er det ikke gratis et andet sted... silly me :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/06-09 12:48 
Ok, jeg kan se at en masse af jer har skrevet til mig... og da det er pm, går jeg ud fra at det noget ulovligt halløj som Rune ikke vil ha' på PR... tak for fiffene.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/06-09 12:49 
Ellers er det vel sådannoget som Pub og Sport man skal troppe op på hvis man gidder høre på 500 skrigende stive idioter uden at være i parken.
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/06-09 13:18 
Nu er der jo lidt langt til Pub & Sport herfra hvor jeg bor, men det er med vilje :D
happyEDhappyEDSkrevet 06/06-09 13:31 
altså den bliver jo vist på 3 puls. og mon ikke også en af de svenske kanaler viser den.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HeroldHeroldSkrevet 06/06-09 13:31 
Er der egentlig noget lovmæssigt galt i at se kampen på en streamet TV-kanal over nettet, hvis pågældende kanal sender den gratis? Selvfølgelig er dette nok ikke muligt uden at nogen broadcaster denne på nettet, men udover det?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 06/06-09 13:36 
Det kræver jo uanset hvad, stadig mindst kabel, hvad end det er analogt eller digitalt. Så derfor bliver der jo også betalt for det :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/06-09 17:46 
Det gør det jo netop ikke når den bliver sendt på 3P.

Hvilket min egen antenneforening har i deres pakke.

Det er IKKE en betalings kamp, ergo bør der ikke være noget galt i give streamingslink.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/06-09 17:55 
Darkbeat>
... 500 skrigende stive idioter uden at være i parken.

Skrigende stiv? Det må være temmelig meget, dog har jeg aldrig set "skrigende" brugt som støtte-tillægsord på den måde :-D
HankyHankySkrevet 07/06-09 09:42 
Azzkikr>
Det gør det jo netop ikke når den bliver sendt på 3P.

Hvilket min egen antenneforening har i deres pakke.

Du betaler vel for den antennepakke på en eller anden måde?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Krans.KKrans.KSkrevet 07/06-09 14:31 
Jeg er da ret sikker på, at en side som myp2p ikke er ulovlig? De har også lige vundet en retssag over de mediekonglomerater, som har forsøgt at få dem lukket.

Jeg ved så ikke om nogle af de produkter man til gengæld kan streame derfra er ulovlige, lidt ligesom noget (eller vel snarere stort set alt) af det materiale der er at finde på den-der-pirat-side-I-ved-nok (må man f.eks. heller ikke linke til den herinde? Er bare nysgerrig efter hvor grænsen egentlig går, jeg ved godt man selvfølgelig ikke må linke til specifikke torrents der bryder copyrightloven) jo også er ulovligt at downloade.

Anyway, jeg håber da du fandt ud af en måde at se kampen på, det var jo et super resultat =)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/06-09 20:21 
Mja... jeg endte med at "se" den på eb.dk... det var fint nok, så kunne jeg lave noget andet samtidig :/
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig