X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Assassin's Creed 2


Svar
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/05-09 16:59 
Da der ikke er oprettet en Assassin's Creed 2 tråd og den første teaser er udkommet for snart noget tid siden, er der hermed oprettet en tråd

Spillet står til at blive udgivet i december månede i år.
Men man skal nok have i mente at det første spil var sat til august og kom først d. 13 nov.

Teaser Se hele indlægget
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
120 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
SumezSumezSkrevet 01/07-10 12:16 
Konsolkongen>
Men vi snakker lige i starten af spillet mens man hjælper ens familie. Ikonet aller øverst til venstre har endnu ikke været andet end helt hvidt hos mig endnu. Det gir ingen mening.

Det forstår jeg ikke så. Medmindre du har opholdt dig et sted, de ikke bryder sig om, enten i forbudte zoner (men det burde også markere ikonet i rødt) eller på hustagene.

Det er ikke i forbindelse med en mission, hvor de har grund til det? Jeg har aldrig været ude for at de var ude efter mig uden det gav mening.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 01/07-10 12:20, rettet 01/07-10 12:26 
Konsolkongen>
Men vi snakker lige i starten af spillet mens man hjælper ens familie. Ikonet aller øverst til venstre har endnu ikke været andet end helt hvidt hos mig endnu. Det gir ingen mening.

Du er konstant eftersøgt efter din far og brødre bliver fanget og indtil du får dit assassin gear. Du kan ikke ændrer det på nogen måde på det tidspunkt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-10 12:25, rettet 01/07-10 12:28 
Nej det her foregik alt sammen før faderen blev fanget og man lavede småopgaver for ham. Nogle gange var det nok bare at gå stille og roligt igennem gaderne før vagterne blev pisset af.

Det med at holde B inde for at rage på alle forbipaserende og derved undgå opmærksomhed... (som er den dummeste udførte ide i et spil nogensinde) virker heller ikke til at have nogen effekt.

Det lugter lidt broken.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 01/07-10 12:37 
Konsolkongen>
Det med at holde B inde for at rage på alle forbipaserende og derved undgå opmærksomhed... (som er den dummeste udførte ide i et spil nogensinde) virker heller ikke til at have nogen effekt.

Nej, tror de indså hvor fjollet det var i 1'eren, og "nerfede" det fuldstændigt i 2'eren. Har ikke brugt det en eneste gang i spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 01/07-10 13:14 
De indså vel ikke at det var fjollet når man stadig kan gøre det.

Men ja, det er ubrugeligt, på nær måske ved festival festen.
SumezSumezSkrevet 01/07-10 13:24, rettet 01/07-10 13:26 
Helt fjollet er det jo heller ikke - det er fornuftigt nok, det virkede bare dumt at det optog så stor en del af 1'eren, og så iøvrigt også væsentlig dummere ud i det spil.
De havde et "avanceret" system der styrede præcis hvordan Altair "befamler" de forbipasserende med begge hænder på en "realistisk" måde, dette er fuldstændig skrottet i 2'eren til fordel for en simpel "flyt dig"-animation.
I 1'eren var der også meget større grupper af mennesker, man skulle mase sig igennem. I 2'eren går folk mere spredt, og til gengæld kan man blende nemt med alle grupper over det hele.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 01/07-10 13:25 
millennium>
Der er jo som at finde heroin-pakkerne i GTA :) Nydedelsen af, at finde en særligt svært tilgængelig afkrog, hvor de har gemt pakken.

Men, hvis man ikke bliver belønnet for det, giver det ikke ret så meget mening.
Ting om dét og pis.
PlaykidPlaykidSkrevet 01/07-10 15:55 
Konsolkongen>
Sumez>
Det er et spørgsmål om hvor eftersøgt du er. De gør det når du har noget rødt i mærket øverst til venstre. Fjern plakater eller bestik folk for at fjerne din "notoriety"

Jeg synes også kontrollen med at klatre og bevæge mig rundt virker belastende. Sikkert ikke dårligere end etteren, men jeg husker nu alligevel at det fungerede lidt bedre (måske fordi det var helt fresh dengang...?). Jeg savner mere kontrol over hvor præcist man vil gribe fat og hvor man vil springe hen når man hopper. Man har _INGEN_ kontrol :/

Lige præcist dette er en af grundene til 2'eren kede mig gevaldigt. Det var fint nok i det første spil, at det var så let at hoppe og kravle lidt rundt på tagryggene af byen.
Men der er så lidt skill i det, at det bliver kedeligt meget hurtigt.
I forhold til et spil som Crackdown hvor der er meget mere nydelse og udfordring i at skalere bygninger.

Jeg tvivler på de ændre mekanikken i AC3, derfor håber jeg på det foregår i den fremtidsby ham desmond befinder sig i, det kunne være ganske interessant.
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 01/07-10 15:57, rettet 01/07-10 15:57 
Eller første verdenskrig! :D
Synes 2'eren har hintet det lidt. Det og den amerikanske borgerkrig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 01/07-10 17:14 
har også lige fået købt spillet! har dog ikke fået fornøjelsen af og komme igang med det.. håber det er pengene værd. :)
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 13/09-16 20:48 
Assassin's Creed The Ezio Collection på PS4, XB1 og PC d. 17. november

https://youtu.be/lZPQ2ijCgVw
slk486slk486Skrevet 13/09-16 21:06 
Excellent :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 13/09-16 21:10 
Det er altså en fed trilogi.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 13/09-16 21:17 
Har ikke spillet dem andet end cursory, men da folk siger det er de bedste AC spil kunne det være en god mulighed for at give dem atter en chance.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 14/09-16 11:56, rettet 14/09-16 12:05 
Bestemt gode spil mht. historie, lokationer og hovedperson, men kerne-gameplay mekanikkerne er blevet bedre i senere spil, så jeg er ikke solgt på om de holder så godt længere. Ligner desuden en alm. genudgivelse - ikke så meget remastering at se umiddelbart :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/09-16 12:01 
Jeg absolut hadede AC2 da jeg spillede det lige før AC4 udkom. Jeg tror du vil blive skuffet slk. Om ikke andet så vent til du har spillet og gennemført alle andre spil, før du hopper på AC-vognen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 14/09-16 14:12 
*Alle* andre spil :D

Du har nok ret - holder mig fra det indtil videre.
j/k
--Skrevet 14/09-16 17:08, rettet 14/09-16 17:09 
Så vidt jeg husker, fremstod AS2 klart som det spil i serien, som jeg hyggede mig mest med :) Mener at huske, at det var ganske glimrende IMO.
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 14/09-16 17:30 
Nogle af klatreturene op til udsigtspunkterne var virkelig godt lavet. Jeg er ikke sikker på, at det er forældet i dag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 20/04-17 00:44 
Beano>
Assassin's Creed The Ezio Collection på PS4, XB1 og PC d. 17. november

https://youtu.be/lZPQ2ijCgVw

Gik igang med Brotherhood her til aften og det holder stadig ganske godt. Det kører langt bedre end den oprindelige udgivelse - konstant stabil 30fps. Den højere opløsning skader bestemt heller ikke.
120 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig