X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tur til Ghana hvor og hvordan?


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 17/03-09 17:19, rettet 17/03-09 19:29 
Jeg skal en tur til Ghana i et halvt år, men hvor og hvordan er det billigst at komme dertil?
Jeg bor i 6870 Ølgod så billund lufthavn er tættest på.
Jeg rejser sandsynligvist i uge 30 og vender hjem engang januar

Kender i nogen billige og gode rejseselskaber?

Er der nogen som kan anbefale/kender denne flyside?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SaftenSaftenSkrevet 18/03-09 00:54 
Jeg kender ikke til den side du linker til.
Kilroy Travels har jeg brugt de gange jeg skulle til USA, hvilket har fungeret fint og forholdsvist billigt De har også forbindelser til Ghana.

Kilroy Travels
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
solid snakesolid snakeSkrevet 18/03-09 01:00, rettet 18/03-09 01:30 
Jeg kan se man ikke skal søge på Ghana men Accra, ups.. Det virkede ellers på de andre sider.
Nå men nu ser jeg hvad jeg finder ud af..

Hvis der er andre som har et godt tip så skriv endelig :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JAAJAASkrevet 18/03-09 01:56 
Husk kondomer.
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/03-09 08:27 
...og det er god idé lige at spille Far Cry 2 og Resident Evil 5 igennem... for li'som at se hvad du kan forvente dernede
solid snakesolid snakeSkrevet 18/03-09 10:03, rettet 18/03-09 10:04 
Tak for de gode råd.. :-D He he
Men jeg mente nu et godt tip til billige billetter. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 19/03-09 18:38 
Er der nogen der har et tip, vi har besluttet os for at rejse fra Hamburg til Accra/Ghana i uge 30 og kommer hjem i uge 4 igen. Vi prøver på at finde så billige billetter som muligt da vi er studerende, vi regner med at købe dem imorgen til middag.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WehnerWehnerSkrevet 19/03-09 18:39 
Prøv Momondo: http://tv2.da.momondo.com/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
solid snakesolid snakeSkrevet 19/03-09 19:20 
Jeg har prøvet den, men håbede på at finde andre muligheder udover den, men det kan godt være det en den bedste løsning.
Så jeg bruger dit råd. Tak :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
jaesjaesSkrevet 19/03-09 19:29, rettet 19/03-09 19:37 
Der er tonsvis af den slags sites, som samler priser fra flyselskaber, så det burde ikke være svært at google flere frem. Men prøv evt. travelmarket.dk.

Finnair og Lufthansa (og sikkert flere andre) har nogle gange store rabatter på flyrejser i en måneds tid eller to. I tilfælde af, at disse rabatter ikke er til at finde på de andre sider (men det er de vel), kunne I prøve direkte på nogle af flyselskabernes sites.
solid snakesolid snakeSkrevet 19/03-09 19:55 
Jo men prisen svinger rigtig meget, der er stor forskel på priserne nogen steder svinger de 1500kr pr billet. Så det er jo værd at kigge efter og ikke bare bestille den første man ser. ;O)

Jeg prøver også lige dit tip tak for det. :o)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 19/03-09 20:13 
Det er desværre heller ikke alle sider der udbyder rejser til Ghana, jeg har tjekket en del efterhånden. Det var også derfor jeg håbede på, at nogen havde et godt tip. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
jaesjaesSkrevet 19/03-09 22:24 
Klart, det skulle ikke forstås som, at din tråd var fjollet eller noget i den stil.
solid snakesolid snakeSkrevet 19/03-09 23:05 
Det gik jeg heller ikke ud fra. :O) Jeg tænkte bare at Play Right har så mange brugere, at der nok var nogen som havde nogle gode tips. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 19/12-09 13:40 
Jeg vil lige spørger om andre har set en Sega Mega Drive 2 i folie.Eller tro i der kan være tale om en kopi?

Jeg har nemlig set det her i Ghana, men aner ikke hvordan jeg kan se om det er en kopi, da jeg ikke bare kan pakke den ud når den er i folie..

Jeg fristes dog meget til at sige det er en kopi, da der er mange kopivare i omløb i Ghana.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JAAJAASkrevet 19/12-09 15:07 
Folien i sig selv er nok ikke udtryk for hverken det ene eller det andet mht. om det er en kopi. Men original indpakning er det ikke.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/12-09 10:44 
Jeg mindes ikke nogensinde at have set en Megadrive i folie, og mange af de piratmaskiner, jeg har set omtalt forskellige steder på nettet, er blevet købt i forskellige afrikanske lande. Så jeg vil næsten garantere for, at det er en kopivare ;)
AV Intelligent Terminal
solid snakesolid snakeSkrevet 01/02-10 21:45 
Et andet spørgsmål er der nogen som har gode erfaringer med telefon kort til udlandet?
Jeg skal ringe til Ghana, men ville heller ikke betale en bondegård for det.. Så jeg håber der er nogen som har gode råd og erfarringer de vil dele med mig.
Hvilken slags er gode og hvad er dårligt?
:O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 05/02-10 11:05 
Ingen hjælp?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
dRxLdRxLSkrevet 05/02-10 11:37, rettet 05/02-10 11:40 
Har du overvejet skype eller et andet ip-telefoni system?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
solid snakesolid snakeSkrevet 05/02-10 17:23 
Hende jeg skal snakke med ham kun mobil telefon, og det koster 13,50kr i minuttet når man har Telmore det er alt for dyrt..
Dine forslag er gode, men kan desværre ikke bruges..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
TorbenNTorbenNSkrevet 23/05-16 13:12 
Ifo ville jeg finde på www.backpackerplanet.dk og flybilletterne ville jeg bestille på http://www.travelmarket.dk/billige-flybilletter.cfm

Link...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/05-16 13:38 
Det er ikke fordi tips og gode råd ikke altid vil modtages med kyshånd.

Men tråden er efterhånden 6-7 år gammel, så jeg går ud fra at han både nåede at komme afsted, og er kommet hjem igen. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 23/05-16 13:40 
Spam ? ;)
j/k
SumezSumezSkrevet 23/05-16 13:43, rettet 23/05-16 13:43 
Men vildt nok hvis en spambot laver tastefejl? Stavefejl og maskin-oversættelser kan jeg forstå, men "Ifo" i stedet for "Info" får det til at ligne at indlægget er skrevet manuelt.

edit: Det er selvfølgelig meget sandsynligt med manuel spam :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 23/05-16 13:54, rettet 23/05-16 13:55 
Profil oprettet i dag og første og eneste post... :)
j/k
XiwanaXiwanaSkrevet 23/05-16 14:00 
Har TorbenN mon også gode tips til rejser til Nigeria? Der er et par prinser dernede, jeg længe gerne har villet besøge.
[inspirational quote here]
NaieraNaieraSkrevet 23/05-16 14:03 
slk486>Profil oprettet i dag og første og eneste post... :)

Profilen blev godt nok oprettet og aktiveret for to uger siden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 23/05-16 14:06 
Det var et gæt - kan vist ikke se det nogen steder?
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/05-16 15:17 
Pænt af ham at hjælpe under alle omstændigheder. Nu ved jeg hvor jeg skal kigge hvis jeg pludselig skal derned :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
solid snakesolid snakeSkrevet 24/05-16 02:35 
Hvor er det sjovt, at min gamle tråd kommer frem igen efter så mange år..
Jeg vil gerne til Ghana igen, men det bliver ikke lige nu. ;-)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig