X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny pc


Svar
HNHNSkrevet 16/03-09 21:24 
Hvad syntes i om denne pc?

CPU: Phenom X4 9550 2 MB 923kr
Bundkort: Gigabyte GA-MA78GM-S2H 639kr
Harddisk: Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103UJ 1 TB 729kr
Ram: Corsair XMS2 Dominator 2 x 2 GB 603kr
DVD: Samsung WriteMaster SH-S223F (Sort) 199kr
Grafikkort: ASUS EAH4830/HTDP/512MD3 824kr
Kabinet: Antec Three Hundred - EU 422kr
PSU: Corsa... Se hele indlægget
69 emne(r).
1 2 > »

Svar
HNHNSkrevet 16/03-09 21:24 
Hvad syntes i om denne pc?

CPU: Phenom X4 9550 2 MB 923kr
Bundkort: Gigabyte GA-MA78GM-S2H 639kr
Harddisk: Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103UJ 1 TB 729kr
Ram: Corsair XMS2 Dominator 2 x 2 GB 603kr
DVD: Samsung WriteMaster SH-S223F (Sort) 199kr
Grafikkort: ASUS EAH4830/HTDP/512MD3 824kr
Kabinet: Antec Three Hundred - EU 422kr
PSU: Corsair CX400W 402kr
Køler: Arctic Cooling Freezer XTREME 264kr

ialt 5005kr
RaGeRaGeSkrevet 16/03-09 22:11, rettet 16/03-09 22:16 
Ser meget fornuftigt ud til pengene :) Jeg ville dog have valgt en større psu, hvis du har planer om fremtidige opgraderinger.

Hvis du evt. har planer om at ofre lidt flere penge på en maskine, så får du mere performance med denne her.

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99153&type=pcsystem

Rigtigt godt køb, og mmvision har et god ry for en god service. Du kan evt. vælge 4 gb ram og så vælge en større harddisk, for 8 gb er ren overkill pt.

Edit:

Kan se man ikke kan vælge større harddisk, men det kan man bare spørge dem om.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HNHNSkrevet 19/03-09 18:30 
Bump
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/03-09 18:56 
HN>
Hvad syntes i om denne pc?

Det kommer vel an på, hvad den skal bruges til :)

Hvis jeg absolut skulle bygge en maskine med AMD CPU, ville jeg nok gå efter en Phenom II. De skulle efter sigende yde omtrent lige så godt som Intel's CPU'er i samme prisklasse. Jeg har også en vane med at sætte en stor portion af budgettet af til bundkortet, da det, efter min mening, er den meste kritiske komponent. Desuden køber jeg aldrig andet end Western Digital harddiske. De laver kram... siges det.
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/03-09 22:02, rettet 19/03-09 22:05 
Nu er det ikke fordi jeg voldsomt uenig i at bundkortet er en af de vigtigste komponenter, faktisk er jeg fuldstændigt enig; men, det behøver altså ikke at koste alverden, medmindre du selvfølgelig vil have den aller seneste opdatering af teknologien etc. De sidste tre bygselv-systemer jeg satte sammen, havde alle bundkort der kostede under 500,-, men understøttede samtidig den nyeste processorer-socket fra intel, ram-standard osv., og har kørt klippe stabilt siden.

Jeg vil derimod anbefale dig, at sætte en god sum penge af til strømforsyningen. Der kan fås rigtigt mange gode PSU'er til omkring 6-800,-, og det er i mine øjne det værd at give en tand ekstra. Man kommer ikke langt med en halvdårlig strømforsyning (det samme kan siges om stort set alle komponeneter, men strømforsyningen er trodsalt den komponent der får "livet" til at begynde :).

Jeg synes dine valg ser ganske udmærkede ud, selvom jeg personligt ville have valgt en Intel processor. Jeg vil lige give Antec Performance 1 et kæmpe skulderklap med, og opfordre dig til at investere i det, selvom det gør at du bliver nødt til at vælge et bundkort med formfaktoren mini-atx. Det er virkelig et lækkert kabinet, med mange smarte funktioner - og så er det næsten lydløst.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/03-09 22:20 
Du har nok ret mht. bundkortet. Jeg havde bare nogle uheldige oplevelser med billige bundkort i slutningen af 90'erne, hvilket så åbenbart har gjort mig lidt for forsigtig når det kommer til køb af disse. Det skulle undre mig, hvis kvalitetsniveauet ikke er steget en del siden :)

Jeg kan også kun anbefale at købe en god stømforsyning. En billig PSU vil være dårligere til at undertrykke støj fra lysnettet og kan dermed være skyld i mange af de uforklarlige systemnedbrud, man ofte beskylder styresystemet for at være skyld i.
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/03-09 00:37, rettet 20/03-09 00:41 
Jeg tror stadig der er meget bras derude - jeg har også haft dårlige oplevelser med et par bundkort, men som du selv siger, lære man af sine fejl; Står valget mellem at give hundrede bobs mere for et bedre kort, skal man selvfølgelig investere i det (især når tilfældet er, at det ikke skal være så billigt som muligt!?).

Man skal selvfølgelig altid læse anmeldelser, og følge råd fra eksperter :) Personligt har jeg altid haft gode erfaringer med de store producenter MSI og ASUS når det kommer til bundkort.

Jeg ved ikke umiddelbart særligt meget om Gigabit.

Men nu vi taler om have uheldige oplevelser, så tror jeg faktisk at jeg som regel kompensere for dem, ligesom du, når det kommer til PSU'er - fejlen du nævner var ret udpræget på et system med en billig strømforsyning der sad i mit første selvbyggede system fra sidste halvdel af halvfemserne :)

Som KB2 nævner ville jeg umiddelbart skifte Samsung harddisken ud med en fra Western Digital. Det negative jeg har hørt om Samsung diske kommer dog udelukkende fra internet fora, så hvem ved hvor troværdigt det er - mange modeller er meget stille, men nogen oplever mange fejl på dem.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 20/03-09 01:58, rettet 20/03-09 02:01 
Samsung F1 diskene yder fantastisk og har vundet adskillige tests. Jeg kører selv med 2 stk i et Raid 0 setup, og de er meget støjsvage og kører perfekt.

Mine sidste par bundkort har været Gigabyte, da de har givet mig høj stabilitet ved overclocking.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoChronoSkrevet 20/03-09 07:35 
Er der ikke en del performance at vinde ved at vælge SSD-diske i stedet?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KTCKTCSkrevet 20/03-09 08:16, rettet 20/03-09 08:17 
Jo, søgetid og læsninger, men skal du skrive er de langsommere og har noget kortere levetid.
Desuden er SSD meget dyrere.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/03-09 17:38, rettet 21/03-09 17:39 
HN>
Hvad syntes i om denne pc?

CPU: Phenom X4 9550 2 MB 923kr
Bundkort: Gigabyte GA-MA78GM-S2H 639kr
Harddisk: Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103UJ 1 TB 729kr
Ram: Corsair XMS2 Dominator 2 x 2 GB 603kr
DVD: Samsung WriteMaster SH-S223F (Sort) 199kr
Grafikkort: ASUS EAH4830/HTDP/512MD3 824kr
Kabinet: Antec Three Hundred - EU 422kr
PSU: Corsair CX400W 402kr
Køler: Arctic Cooling Freezer XTREME 264kr

ialt 5005kr

Det svageste led virker som PSU'en. Jeg vil også lige advare imod Antecs kabinetter i "http://www.antec.com/Believe_it/product.php?Family=NA==]Hundred[/LINK]" target="">Hundred"-serien. PSU skal placeres i bunden, hvilket kan medføre, at 4/8-pin ATX12V og 20/24-pin ATX ikke kan sluttes til bundkortet pga. for kort længde.

Jeg havde et Nine Hundred-kabinet med en (midlertidig) http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=382097]Ace 520W PSU[/LINK]" target="">Ace 520W PSU, og blev nødt til at købe forlængerdele til de nævnte pins. Der var dog ingen problemer med at tilslutte en http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=392423]Antec NeoPower 650 Blue[/LINK]" target="">Antec NeoPower 650 Blue (man går ikke fejl af Antec PSU'er til Hundred-kabinetterne).

Nine Hundred-kabinettet er også lidt udsat for støv. Jeg udskiftede det med http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MjA=]Antecs Sonata III 500[/LINK]" target="">Antecs Sonata III 500, der var inkl. støvfilter og http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=253894&Specs=true]Antec EarthWatts EA 500W PSU[/LINK]" target="">Antec EarthWatts EA 500W PSU. Mest med henblik på at have et mere støjsvagt kabinet.

Jeg har egentlig ikke brug for 500W PSU'en, så den skal sælges (som komplet ny) sammen med mit Nine Hundred-kabinet (1 år gammelt).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HNHNSkrevet 22/03-09 18:41, rettet 22/03-09 19:32 
Tak for alle indputs...
ChronoChronoSkrevet 23/03-09 19:47 
Pis og lort.. så døde min harddisk lige i dag :(

En masse aktuelle ting er tabt, for min backup er nogle måneder gammel... argh!

Det var en 5 år gammel Shuttle-maskine. Jeg var ret glad for størrelsen på den - kan man få noget tilsvarende lille i dag?

Og så er jeg lidt hooked på at køre RAID nu - skal ikke risikere at miste data igen. Jeg tænker at det skal være SSD diske også. Er der nogle store ulemper ved det? Udover prisen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 23/03-09 21:46 
Det bliver nok noget med en Intel Core i7. Måske den Shuttle der er på vej, eller noget tilsvarende i en så lille formfactor som muligt. Nogle forslag?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/03-09 22:01 
Jeg er selv på udkig efter noget småt, som ikke bruger så voldsomt meget strøm. Det mest indbydende er indtil videre Dell Studio Hybrid som kan fås helt ned til 4400,- på nuværende tidspunkt.

Det skulle være muligt at tage det farvede plast af, så formfactoren bliver endnu mindre...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 23/03-09 22:11 
Chrono>
Pis og lort.. så døde min harddisk lige i dag :(
Må jeg kondolere. Det er sgu' surt. Jeg havde en nær-harddisk-døds oplevelse forleden, og i et helt døgn overvejede jeg faktisk at tage backup...

Chrono>
Og så er jeg lidt hooked på at køre RAID nu - skal ikke risikere at miste data igen. Jeg tænker at det skal være SSD diske også. Er der nogle store ulemper ved det? Udover prisen.
Jeg kører RAID 0, så det er ekstra farligt, men du vil nok køre RAID 1 kunne jeg forestille mig :)
Som nævnt tidligere er SSD diske ikke velegnede til mange genskrivninger, så går du op i datasikkerhed og beholder dine diske i lang tid, er det måske den forkerte vej at gå...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/03-09 22:11 
Chrono>
Jeg tænker at det skal være SSD diske også. Er der nogle store ulemper ved det? Udover prisen.

De fleste SSD'er på markedet er baseret på MLC flash og er derfor uhyggeligt dårlige til random writes. MLC flash'en har også en del andre små ulemper, men er relativt billig. Hvis du vil have nogle SSD'er, som virkelig får de mekaniske drev til at ligne en bunke hulkort, skal du gå efter hurtige drev baseret på SLC flash. Men de koster også kassen :/

Du kan selvfølgelig også vente til de begynder at lave "ægte" SSD-drev, der er baseret på noget sjovere end flash. Det er i forvejen ikke den mest geniale teknologi til formålet :)
AV Intelligent Terminal
ChronoChronoSkrevet 23/03-09 22:16 
Det er pga. hastigheden at jeg vil have SSD, og med RAID 1 er holdbarheden ikke så vigtig igen. Medmindre de dør samtidig. Men det kan nu godt være jeg lige venter et halvt år med at købe disk nummer to - det er jo lidt dyrt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 23/03-09 22:18 
På arbejde bruger vi IODrives - men de er lidt for dyre til mig :)

Tænker det skal være Intel's X25-M på 80GB. Den har fået fine anmeldelser.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AmbyAmbySkrevet 23/03-09 22:22 
Hvorfor er der ingen der overvejer de billige online-backup løsninger?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/03-09 22:23, rettet 23/03-09 22:31 
Chrono>
Det er pga. hastigheden at jeg vil have SSD

Så vidt jeg kan forstå, er det her noget af det hurtigste du kan få fingrene i, men...

EDIT: Jeg linkede til Kingston's udgave, da den var billigere sidst jeg tjeckede. Men nu er Intel's egen udgave vist blevet billigere :)

EDIT2: Intel har også en 64 GB udgave til 7000 spir. Av, av, av...

...puha en pris for 32 GB :/
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/03-09 22:43, rettet 23/03-09 22:43 
Chrono>
På arbejde bruger vi IODrives - men de er lidt for dyre til mig :)

Der er vist noget der tyder på, at den slags snart er normen...

SATA er i hvert fald snart forældet
AV Intelligent Terminal
ChronoChronoSkrevet 24/03-09 14:35 
Min harddisk lever :D

Så er det sikkert harddisk controlleren der er røget. Intet datatab - kun et behov for en ny computer :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KTCKTCSkrevet 24/03-09 15:02 
Det var da rart at høre. Datatab > penge...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 24/03-09 20:05, rettet 24/03-09 22:07 
Det er vist passende at poste det her klip :)

Start ALLE Office-programmer på et halvt sekund med SSD.
ChronoChronoSkrevet 24/03-09 22:00 
Så har jeg bestilt:
Antec Sonata III 500
ASUS Rampage II GENE
Intel i7 Core 920
OCZ Platinum 4GB DDR3 1600
ASUS EN8400GS SILENT
OCZ Vertex Series SSD 60GB (og køber nok en extra til raid 1 i løbet af nogle måneder)

Noget jeg bør lave om? Jeg spiller stort set ikke på min PC - derfor det ringe grafikkort. Det kan så let opgraderes hvis jeg får behovet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/03-09 22:14, rettet 24/03-09 22:31 
jaes>
Det er vist passende at poste det her klip :)

Det er sådan noget nørdet overkill, jeg bare ikke kan stå for. Og samtidig grunden til, at jeg ikke bør overlades mange likvide midler på én gang :)
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 29/04-14 15:05 
Jeg står nok snart og skal anskaffe en ny PC og kigger på MM-Vision's udbud. Det er ikke til gaming så det bliver muligvis bare deres Office Pro line med en andet kabinet (Vision X-Series) og lidt ekstra støjdæmpning:

http://www.mm-vision.dk/hurtig-vision-office-pro-med-ssd

Nogen her som har gode eller dårlige erfaringer med MM-Vision (kvaliteten af deres samlede maskiner, service, etc)?
slk486slk486Skrevet 29/04-14 15:08, rettet 29/04-14 15:08 
Deres byggekvalitet har jeg ikke stiftet bekendskab med, men har gode erfaringer med deres service og deres priser på komponenter er typisk i den lave ende.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 29/04-14 16:37 
Ok tak :)

Priserne virker fornuftigt imo. Kunne nok spare lidt ved at samle selv, men det bøvl orker jeg ikke - skidtet skal bare virke.
PapandPapandSkrevet 29/04-14 19:22 
Jeg har købt hos MM-Vision flere gange og har aldrig oplevet problemer. Mit nuværende monster af en pc er købt hos dem og kører fortsat som en drøm.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
slk486slk486Skrevet 29/04-14 19:35, rettet 29/04-14 19:36 
Beano>
Priserne virker fornuftigt imo. Kunne nok spare lidt ved at samle selv, men det bøvl orker jeg ikke - skidtet skal bare virke.

Sådan har jeg det også. Efter i åtier at have bygget selv, kunne jeg godt finde på næste gang at købe færdigt :) Gider bare ikke spilde tiden på fnidder.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 30/04-14 12:01 
@Papand: Ok cool, det bliver så MM-Vision :)
dchangdchangSkrevet 30/04-14 12:21 
Fnidder fnadder, det er sgu sjældent at der er noget fnidder så længe man køber kvalitetskomponenter. Har selv lige bygget en gamer-pc til en knægt jeg er voksenven for, det gik smertefrit og nemt. Og noget billigere. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
slk486slk486Skrevet 30/04-14 12:39 
Du har ikke været så meget omkring, kan jeg høre.
j/k
dchangdchangSkrevet 30/04-14 13:34 
Nej nok ikke, tror kun jeg har bygget mellem 500-1000 pc'ere igennem årene. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 30/04-14 13:41 
Så er du også mere rutineret og velinformeret mht. evigt skiftende standarder og komponenter, end gennemsnittet :)
dchangdchangSkrevet 30/04-14 14:27 
Da jeg arbejdede i computerbutik var jeg nok men den her var faktisk den første selvbyg efter er par års pause. Et trick er at bruge diverse sider konfigurator'er og så købe selv derefter. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 30/04-14 15:16 
Andre gange vil folk også bare gerne have muligheden for, at kunne give butikken hele lortet retur, hvis noget går i stykker inden for garanti eller reklamationsperioden. :)

Har også selv bygget min PC, men kan fint forstå hvis folk ikke gider hele processen.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
dchangdchangSkrevet 30/04-14 15:50 
Lige præcis, det værste man gøre ved selvbyg er også at shoppe efter pris og så ende op med komponenter fra flere butikker. Så hellere give en lille smule mere og købe samlet ét sted. Den jeg byggede for nyligt var fra komplett.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
XiwanaXiwanaSkrevet 27/02-15 16:29, rettet 27/02-15 16:31 
Jeg kunne efterhånden godt bruge en ny lille og let pc (max 12").
Jeg har overvejet en Mac Air, men kan dog ikke helt kloges på, om der findes et billigere pc-alternativ, der kan konkurrere på specs. Den behøver ikke være fancy (hybrid eller lign.). Nogen forslag?
Den skal primært bruges til tekstbehandling og powerpoint - men må da gerne kunne trække et nyere steamspil eller to (tænk: Dishonored).
[inspirational quote here]
dchangdchangSkrevet 27/02-15 16:36 
Du begrænser dig selv meget på at det max skal være en 12". Det er ikke en størrelse der er meget salg i længere så der er ikke mange alternativer.

Sikker på at det ikke må være 13"?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
XiwanaXiwanaSkrevet 27/02-15 16:50, rettet 27/02-15 16:50 
Jeg bruger den bærbare som arbejdspc og slæber den til og fra kontoret hver dag. Derfor er det primært et spørgsmål om vægt. Min 'gamle', en Samsung 305U1A-A01DE (11,6", vinter 2011), vejer 1,37kg. En Mac Air 13" vejer næsten det samme, men fylder en hel del mere i tasken. Det er selvfølgelig lidt et luksusproblem, men jeg ville meget gerne ryste en del gram af den daglige byrde.
[inspirational quote here]
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/02-15 17:44 
Jeg er ret glad for min Toshiba Portégé. Den vejer kun 1,2kg, men den har ikke andet grafik-"kort" end det, der er indbygget i CPU'en, så jeg tvivler kraftigt på, at den ville kunne trække Dishonored.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/02-15 17:54 
Du kan sagtens finde noget der er billigere end en Mac og stadig har samme specs. Du vil dog få svært ved at finde noget der er lavet i lige så godt build-kvalitet og har en skærm der kommer bare i nærheden af. Hvis disse ting er vigtige for dig, så ville jeg ikke afskrive Mac'en.

Styresystemet er også langt bedre end Windows 8.1 IMO :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 27/02-15 18:57 
Takker for svarene.
Portege-serien kunne være et godt bud. Prismæssigt lader den dog til at ligge lidt højere, end mit budget tillader.

Air'en frister meget. Jeg har dog altid betragtet mig selv som en pc-mand. Måske var det på tide at ryste posen.
Det tætteste jeg har kunne snuse op, er Samsungs kommende ATIV book 9 (http://www.gizmag.com/samsung-ativ-book-9-2015-hands-on/35459/). Dog endnu intet nyt om releasedato eller dansk pris (vist nok $1200) - og jeg ved ikke, om den er ventetiden værd.
[inspirational quote here]
dchangdchangSkrevet 03/03-15 15:16 
Samsung's Ativ Book 9 kommer også med integreret grafik (Intel HD5300). På low settings vil du måske kunne presse 10-15 fps ud.

Er det vægten du prioriterer, får du ikke et kraftigt nok graffikkort. Så du har et valg der skal tages. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
XiwanaXiwanaSkrevet 03/03-15 20:07 
Valget er åbenbart lettere at træffe end forventet. Jeg ringede til Samsung support i går for at høre om dansk release og pris (pc'en udkom i US i søndags). Det viser sig, at firmaet helt er stoppet med salg af laptops (i al fald i den størrelse) i Europa. De kan simpelthen ikke konkurrere med Apple & co.

Det blir' alt for besværligt at skulle importere den fra US - og så er den uden dansk tastatur.
Så jeg snupper nok 'bare' en mac engang i den nærmeste fremtid.
[inspirational quote here]
dchangdchangSkrevet 04/03-15 15:13 
Husk bare hvis du snupper en Macbook Air at den også kun kommer med integreret grafik.

Den her vil dog kunne trække Dishonored med 50fps (720p) og vejer 1.4 kilo.

Asus Zenbook UX32LN...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 11/03-15 13:11 
Er der nogen herinde, der bruger docking station hjemme?

Sagen er, at jeg er helt afhængig af 24" skærm, eksternt keyboard og mus/rollermouse. Samtidig kan jeg sagtens se fordele ved at kunne have mine pc med rundt nogle gange, men jeg er ikke afhægig af det.

Under alle omstændigheder skal jeg have en ny pc inden for overskuelig fremtid, og her er det så, jeg spekulerer på, om jeg skal fortsætte med mit stationær + tablet setup, eller om det måske var endnu smartere med en laptop + docking (+ tablet :)).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
69 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig