X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det nye Play:Right !


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 01/07-03 03:23 
Ville bare lige lave et indlæg, ang. det nye forum, om hvad folk syntes, giv jeres mening.

min mening:

Det er blevet RIGTIG flot (Nice Design), det er LIDT forvirret i starten, men tror det blir lært HURTIGT, det bliver GODT med mere INFO omkring spil.

RIGTIG NICE

10 // 10 !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 02/07-03 15:42 
FAQ'en er alfabetisk opdelt, så det er nemt at finde.

Knapperne er opdelt efter hvad det forventes at man bruger mest.

Der er ikke noget Privat punkt, da der er meget lidt at skrive om dette punkt.

Alt der ikke er meget at skrive om er i det generelle Play:Right-afsnit.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 02/07-03 16:12 
Sumez >
Det kræver ingen dyre værktøjer, kun en teksteditor og blod, sved og tårer, og dem har Rune heldigvis masser af ;)

Nå ja, og et par gutter der konstant holder ham ved ilden ;)


Dark-Light >
Men jeg fandt da min foretrukne startside: Sitemappet. Der kan man nemt nå hen til det hele :)

Hehe - hvad sagde jeg Rune.... ;) [intern]
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
crying outcrying outSkrevet 02/07-03 17:20, rettet 02/07-03 17:20 
Sumez >
Det er heldigvis dejligt billigt at skrive programkode. Det kræver ingen dyre værktøjer, kun en teksteditor og blod, sved og tårer, og dem har Rune heldigvis masser af ;)

jo jo - men en side som Playright kan vel ikke koeres som rent fritidsprojekt (med dertil betaling af baandbredden).. eller ??
Jusqu'a ici tout va bien....
NaieraNaieraSkrevet 02/07-03 19:39 
Tjoo, prøv at se Server under Play:Right i FAQ'en:

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Zzap!Zzap!Skrevet 02/07-03 23:05, rettet 02/07-03 23:09 
De initiativer der er blevet taget med det ny Play:Right er hævet over al kritik, specielt Arkivet er en ærefrygtindgydende præstation.

Det er måden, de nye funktioner er bundet sammen på, der måske godt kunne tåle en del tweaking.

Jeg må erklære mig enig med dem, der synes at forum oversigten skal være hovedsiden.
Forummet er vel stadig overlegent Play:Rights største attraktion og skulle derfor også være den del af siden man først ser?

Jeg er temmelig ligeglad med hvilke emner der tilfældigvis er aktive, når jeg ser på siden. Jeg er langt mere interesseret i om der er blevet svaret på nogle af de indlæg jeg selv er kommet med i, eller om der er kommet nogen nye interessante til.

En anden ting, hvorfor har I fjernet teksten fra alle ikonerne? Hvorfor har I gjort dem så små? Og hvorfor er det ikke gjort mere tydeligt, at den nederste række ikoner er bestemt af hvilken af de øverste ikoner der er "aktive"?
Hvad er forskellen mellem de to søgefelter helt præcist?

Det kan godt være det er mig der ikke fatter noget, men hvad er pointen i at lægge sin samling ud på siden?
Man kan jo alligevel ikke komme til at spille de spil, man ser på listen (med mindre man bor meget tæt på personen, eller er med på et konsoltræf).

Måske kunne det være en god ide, at finde noget mere generel vejledning i at lave velfungerende interaktive medier. I kunne evt. starte med denne bog (som også er temmelig underholdene læsning): Raskin, Jef
The humane interface : new directions for designing interactive systems. Eller evt. bare en af de mange bøger der er skrevet om webdesign.

Nu må dette endelig ikke misforstås som en sarkastisk eller nedladende post, for jeg sætter skam pris på det store arbejde der åbenlyst er lagt i siden. Ovennævnte er kun at opfatte som konstruktiv kritik. :)
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 02/07-03 23:37, rettet 02/07-03 23:38 
Kritik er i orden og for så vidt forventer jeg også at folk brokker mere end de roser, fordi sådan er mange af os nu engang skruet sammen.

Men jeg vil altså virkelig godt opfordre folk til at gøre bare en lille indsats selv, før de går i gang...

Fx.

Zzap!
hvorfor har I fjernet teksten fra alle ikonerne? Hvorfor har I gjort dem så små?

Der er to forskellige knapstørrelser:

1. Store knapper med tekst
2. Små knapper uden tekst

Alle har de første per default og kan så vælge at skifte.

Du har været inde og skifte til små knapper (kan jeg se).

Forklaring nok? ;)

Hvad er forskellen mellem de to søgefelter helt præcist?

Det står på forsiden, det står i Information og alle har fået en besked med det.

Vi har lavet en introduktion, der med billeder og alt muligt fortæller og forklarer, hvordan tingene virker.

Der finder du dit svar.

Undskyld mig, men jeg forstår ikke at en helt masse hellere vil bruge deres egen og andres tid på at spørge, i stedet for bare at kigge i den information, de har fået.

Når du har brugt tid på at sætte dig ind i siden, så vil jeg gerne høre din kritik igen og forholde mig seriøst til den.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 03/07-03 00:27 
For at svare på det sidste først, så er det almindelig kendt, at folk hellere vil ringe til service hotlinen og brokke sig over ting de ikke forstår, end at læse manualen.
Det er hverken ret eller rimeligt, men sådan er det. :/

Okay, den svipser med ikon størrelsen, får mig ligesom til at se lidt tumpet ud... Dummeslag til mig, tak. ;)

Hvorfor synes I forøvrigt, at det var nødvendigt med en funktion der formindsker ikonerne (jeg formindskede ikonerne fordi jeg synes det så mærkeligt ud med de myresmå billeder inden i den store ramme)? Det er jo ikke fordi det sparer så forfærdeligt meget plads.

Jeg står stadig ved min andre kritikpunkter, da det er ting der springer i øjenen med det samme, og som jeg ikke tror bliver "forklaret" ved at man bruger længere tid på siden...
Selvfølgelig kan man "vende sig til det", men det gør det jo ikke lettere for nytilkomne, eller ændrer ved at man skal igennem mange lag, for at komme til det man ønsker.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 03/07-03 00:53 
Zzap! >
Okay, den svipser med ikon størrelsen, får mig ligesom til at se lidt tumpet ud... Dummeslag til mig, tak. ;)

Nå, men så har vi jo begge to fået i dag ;p

Hvorfor synes I forøvrigt, at det var nødvendigt med en funktion der formindsker ikonerne

Tankegangen var nu omvendt...

Jeg står stadig ved min andre kritikpunkter,

Det eneste andet direkte kritikpunkt (udover "køb en bog om webdesign...") var vel det med forum-forsiden, som jeg selv - og flere andre - stadig står uforstående overfor.

Vi kørte betatest i en uge med omkring 25 brugere og tendens var cirka den samme, som den der er nu. Den primære kritik var normalt fokuseret på, at noget var anderledes end det var før.

Nogle dage efter vendte flere tilbage og skrev, at nu kunne de godt se, at der var en god grund til ændringerne og at det virkede bedre, når man havde "lært sig af" med det gamle.

Der er mange (mange) funktioner på siden og det medfører altså automatisk nogen form for uoverskuelighed. Siden er primært beregnet til brugere, der kommer igen og selv bidrager i et vist omfang. Det er lidt samme koncept, som at vi kræver at folk retter deres forumindlæg for stavefejl. Ja, det skræmmer da nogen væk, men hvis det betyder en bedre side for andre, så er det en acceptabel pris.

Det er ikke at vi ikke vil ændre noget. Det vil vi gerne og gør det faktisk hele tiden. Men det sker efter overvejelse og ikke fordi en tilfældig bruger, der ikke har brugt tid på at sætte sig ind i siden, foreslår det.

No offence :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Homer00Homer00Skrevet 03/07-03 00:58 
Nu har jeg aldrig set det "gamle" Play Right. Men kun det "Nye." Og jeg synes at det er rigtig, rigtig godt! Tak skal i have for at ha' lavet så dejlig en side : )
Must eat - So cheap...
SumezSumezSkrevet 03/07-03 01:16 
Ja, selvom Rune før i tiden har været kendt for at være rimelig ligeglad med forslag til ændringer, må jeg indrømme at han har være ekstremt flittig til at lytte til forslag om det nye P:R. Man behøvede knap komme med en lille overvejelse før han allerede havde lavet ændringen på siden ;)
Så i må også lige tænke på at siden som den er nu er resultatet af flere personers feedback og forslag samt Runes velvillighed gennem længere tid, og næsten alle ting er blevet finpudset ned til mindste detalje.
Og når folk så kommer med forslag nu, berører det højst sandsynligt ting der allerede er blevet godt diskuteret. Men i skal da bestemt ikke holde jer tilbage(?)! Der er garanteret masser der stadig kan gøres noget ved (*host*region-tingen*host*).

Det er rigtigt, at det kan være svært at overskue i første omgang, men når først man lige får set sig om, er det designet ret praktisk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/07-03 01:19 
Zzap! >
Det kan godt være det er mig der ikke fatter noget, men hvad er pointen i at lægge sin samling ud på siden?
Man kan jo alligevel ikke komme til at spille de spil, man ser på listen (med mindre man bor meget tæt på personen, eller er med på et konsoltræf).

Vi er mange, der har set meget frem til denne funktion, og jeg nyder selv at kunne indskrive min samling, se hvad andre har og se hvem der har hvad.

Hvis du virkelig vil have en praktisk funktion, så er det bl.a. muligt at skrive hvilke spil man har til salg, og så kan man se om nogle af de spil man har på sin ønskeliste matcher dem andre har til salg. Så jeg vil råde alle, der har noget til salg at sætte det som sat til salg. Og tilføj alt i overhovedet kunne overveje at købe til ønskelisten ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 03/07-03 01:36, rettet 03/07-03 01:41 
Sumez >
Ja, selvom Rune før i tiden har været kendt for at være rimelig ligeglad med forslag til ændringer,

Kendt, ligefrem? ;p

Som jeg vist har forklaret nogle gange (selvom Sumez synes at vedblive med at fornægte det :)), så var den pågældende situation, at jeg ikke kunne få adgang til hverken server eller database, hvilket gjorde hovedparten af ændringer tæt på umulige at udføre i praksis.

Okay...? :)

EDIT: Og jeg HAR så stadig en besked fra dig angående regioner i min inbox og det bliver lavet, ligeså snart jeg har regnet ud, hvordan det kan gøres i praksis :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/07-03 01:50 
Jeg mindes nu også at de fleste ændringsforslag på det gamle DKF blev afslået fordi de var overflødige, fordi de var blevet overvejet eller lign. Og det er der da heller ikke noget galt med, for det passede jo. De fleste forslag folk kom med, var jo ikke nogen der ville forbedre det i forvejen vel virkende forum.
Jeg ville jo bare lige forsvare dig og sige at du faktisk er ret modtagelig overfor forslag ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 03/07-03 02:04 
You're welcome.

(Især når du kan gøre det uden at slå mig med noget andet samtidigt ;pp)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 03/07-03 12:03 
Kunne man ikke lave en knap inde i folks profiler som linkede direkte til deres samling?
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 03/07-03 12:17 
Det er der jo sådan set allerede :) ("Samler" oppe i "filen")
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 03/07-03 12:19, rettet 03/07-03 12:19 
;p Jeg må vist til at få briller;)
Spiller nu: Halo 3
UnknownUnknownSkrevet 03/07-03 12:26 
Så er det blevet tid til en 48 timer (ca.) status:

Den 1. juli måtte jeg gå ind på siden 3 gange, fordi jeg troede at jeg havde skrevet forkert adresse (det var tidligt om morgenen)... Nå okay, PlayRight har fået nyt design, men jeg kunne bare ikke finde rundt, jeg var fuldstændig "lost", og tænkte det her er sgu da noget lort... MEN så efter at have været igennem diverse ting et par dage synes jeg at det her er verdens fedeste og der simpelthen er så mange fede ting på denne side, så man tror at det er løgn...

Så respekt til RJK, og tillykke til Danmarks befolkning for at have fået sådan et sted her...

Det var bare lige min mening :)
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
Zzap!Zzap!Skrevet 03/07-03 22:51, rettet 03/07-03 22:53 
RJK >Det eneste andet direkte kritikpunkt (udover "køb en bog om webdesign...") var vel det med forum-forsiden, som jeg selv - og flere andre - stadig står uforstående overfor.

Der var faktisk også: "hvorfor er det ikke gjort mere tydeligt, at den nederste række ikoner er bestemt af hvilken af de øverste ikoner der er "aktive"?"
Der kunne eksempelvis være en bracket der pegede op fra de underste ikoner, på den del af siden de var underlagt?


RJK >Vi kørte betatest i en uge med omkring 25 brugere og tendens var cirka den samme, som den der er nu. Den primære kritik var normalt fokuseret på, at noget var anderledes end det var før.

Nogle dage efter vendte flere tilbage og skrev, at nu kunne de godt se, at der var en god grund til ændringerne og at det virkede bedre, når man havde "lært sig af" med det gamle.

Mennesker er vanedyr, og er generelt er vi imod forandringer i ting vi een gang har vendt os til, men man skal passe på med at tro, at fordi folk så endelig vendt sig noget, at det så også er det optimale måde at gøre pågældende ting på.
Se på windows, det har folk også vendt sig til, selv om det er langt langt fra, at være er den optimale måde at lave et styresystem på.
Jeg er godt klar over at min formulering, måske virker alt for højtravende i forhold, til et at det er et relativt lille dansk forum vi snakker om, men hvorfor ikke lave det så godt som muligt?

RJK >Det er ikke at vi ikke vil ændre noget. Det vil vi gerne og gør det faktisk hele tiden. Men det sker efter overvejelse og ikke fordi en tilfældig bruger, der ikke har brugt tid på at sætte sig ind i siden, foreslår det.

No offence :)

None taken.
Men husk på at det er, som du selv skriver, i høj grad "tilfældige brugere" der giver siden værdi.

Jeg kan godt forstå at det er irriterende, at der kommer en eller anden tilfældig person og leger klogeåge over for jer, og jeres møjsommeligt konstruerede side, så jeg skal nok stoppe nu. :)
Born to kill space
KeenKeenSkrevet 03/07-03 22:59 
for lige at komme med min mening så var jeg SÅ lost den 1. og jeg syntes at det var noget uoverskuelueligt møj men efterhånden gik det op for mig hvordan knapperne i toppen skulle bruges og så gik det jo pærelet og der er mange nye muligheder et utroligt godt stykke arbejde må jeg sige men jeg synes nu bare at der godt kunne komme nogle links til onlinebuttiker ligesom linksene til de forskellige andmelder sites

man alt i alt et godt stykke arbejde, man bliver jo helt stolt af at være bruger herinde...
dRxLdRxLSkrevet 03/07-03 23:04 
Om det er "tilfældige brugere" der giver siden værdi kan diskuteres.

Jeg kunne skrive en forholdsvis kort liste med brugere der har intelligens, modenhed og personlighed nok til at det er dem, og ingen andre, der for mig giver playright.dk værdi.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 03/07-03 23:21, rettet 03/07-03 23:22 
Zzap! >
Der var faktisk også: "hvorfor er det ikke gjort mere tydeligt, at den nederste række ikoner er bestemt af hvilken af de øverste ikoner der er "aktive"?"

Rigtigt. Svaret er forskellige meninger. Faktisk var der en tydeligere angivelse da vi startede betatesten, men netop dét, var der så andre der var utilfredse med. Man gør aldrig alle tilfredse, så man må i sidste ende vægte egen mening tungest :)

man skal passe på med at tro, at fordi folk så endelig vendt sig noget, at det så også er det optimale måde at gøre pågældende ting på.

Det er jo netop det, jeg også siger :) Vi har ændret nogle ting, som vi får hug for nu, men vi mener at det er gennemtænkt og logisk, og folk nok skal synes om det, når de vænner sig af med det gamle.

Men husk på at det er, som du selv skriver, i høj grad "tilfældige brugere" der giver siden værdi.

Det tror jeg nu ikke, at jeg skrev. I hvert fald var det ikke dét, jeg mente :) Folk ophører jo med at være "tilfældige" efter et stykke tid...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 03/07-03 23:21, rettet 03/07-03 23:27 
dRxL >
Om det er "tilfældige brugere" der giver siden værdi kan diskuteres.

Jeg kunne skrive en forholdsvis kort liste med brugere der har intelligens, modenhed og personlighed nok til at det er dem, og ingen andre, der for mig giver playright.dk værdi.

Skal det forståes på den måde, at alle vi andre bare kunne skride hvis det stod til dig?
Den slags sammenspisthed, vil hurtigt gøre forummet MEGET kedeligt, efter min mening.

Edit: svar til nedenstående
RJK--> korrekt.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 03/07-03 23:22 
Går ud fra, at det ikke var til mig... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/07-03 23:39 
dRxL >
Jeg kunne skrive en forholdsvis kort liste med brugere der har intelligens, modenhed og personlighed nok til at det er dem, og ingen andre, der for mig giver playright.dk værdi.

Jeg er, med fare for at lyde dømmende, enig med dig i at nogle tilføjer betydeligt mere "værdi" (dvs. det VI værdsætter ved P:R) end andre, men jeg tror at hvis jeg skulle lave listen ville den alligevel ikke blive helt kort. Faktisk ville den dække de fleste af de brugere der står for størstedelen af aktiviteten herinde, men sammenlignet med det totale antal brugere ville den nok være kort.

Men jeg er jo heller ikke så kritisk som dig..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/07-03 23:40 
RJK >
Faktisk var der en tydeligere angivelse da vi startede betatesten, men netop dét, var der så andre der var utilfredse med.

Ej, jeg var ikke utilfreds (går ud fra at du hentyder til mit forslag)! Jeg syntes bare et "highlightet" ikon var smartere :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/07-03 01:50, rettet 04/07-03 01:53 
Jeg ville foretrække tekst under ikonerne som i gamle dage. Så der f.eks. står 'Aktive' under knappen til den funktion - jeg bytter konstant rundt på ikonerne. Og nej, den lille pop-up med knappens funktion er ikke god nok ;)

EDIT: Kan man ikke længere se, hvilke brugere, der er online?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KeenKeenSkrevet 04/07-03 02:01 
gå ind i privat og gør knapperne store
SumezSumezSkrevet 04/07-03 02:14 
DeluxScan >
EDIT: Kan man ikke længere se, hvilke brugere, der er online?

Under online-delen, der egentlig er ment til onlinespil (ikonet med planeten)

Jeg synes også den er lidt malplaceret, da den funktion bruges mere generelt på P:R.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 04/07-03 04:08 
DeluxScan >
Jeg ville foretrække tekst under ikonerne som i gamle dage.

Det er sjovt, er der ikke allerede blevet spurgt om det samme én gang i den her tråd?

Nå, men du har selv(!) været inde og sat billederne til at være små, som de er nu, men det kan du naturligvis ændre tilbage igen.

Privat > Valg > Knapstørrelse (Skift til store)


Det må siges at være ret svært at designe en 100% lettilgængelig side med så meget indhold som denne, når folk ikke engang kan huske hvad de selv foretager sig ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
NaieraNaieraSkrevet 04/07-03 13:46 
Sumez >
Jeg synes også den er lidt malplaceret, da den funktion bruges mere generelt på P:R.

Dérfor har vi muligheden for at lave vores egne ikoner deroppe :) Aktive og Onlineliste, dét er godt :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 04/07-03 14:05, rettet 04/07-03 14:32 
Zzap! >
Skal det forståes på den måde, at alle vi andre bare kunne skride hvis det stod til dig?

Hvorfor føler du dig ramt Zap? ]:->
Lidt groft kan man inddele brugerne på playright i 3 grupper, newbs der endnu ikke har så meget at byde på, tåber som fører sig frem 14" sort-hvid med forkerte og urigtige påstande og endelig dem jeg godt kan li', der besidder korrekt og værdifuld viden på nogen områder og har selverkendelse nok til at ikke at udtale sig om noget hvor deres viden er mindre sikkert funderet.

De første er helt okay, og stiller fra tid til anden spørgsmål der sætter gang i spændende diskussioner, grupper nummer 2 er et irritationsmoment (især når deres forkerte postulater ikke anfægtes, hvilket minder mig om den tråd jeg skal vende tilbage til ved lejlighed) og gruppe nummer 3 er guld værd.

Der er heldigvis kun en 2-3 stykker der falder ind under gruppe 2, og det eneste man kan gøre er jo at påvise hvor de tager fejl i håbet om at de retter deres opførsel. Desværre, som RJK nok kan bekræfte, kræver det en langt større indsats at dokumentere og argumentere for noget på en saglig måde end bare at slynge påstande ud.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 05/07-03 00:55 
He he... du har virkelig et horn i siden på mig hva?

Ja, jeg føler mig ramt, for jeg er hverken intelligent, særlig moden, eller er nogen stor personlighed, så der fik du mig virkelig! Godt set ;)

Det kan ikke lade være med at slå mig som lidt spøjst, at en af dem, som jeg er sikker på at du ville inkludere i det du kalder gruppe 3 (jeg kan ikke se nogen grund til at nævne navn), så sent som i går, deltog i en diskussion på et andet forum, hvor han hårdnakket stod fast på en forkert påstand. Han opførte sig som det du ville kalde "gruppe 2" men til sidst blev han dog overbevist og forstod.
Men det har du måske set?
Men det gør ham ikke til en dårligere forum bruger i mine øjne, måske endda tværtom, for han skabte debat om noget mange måske ellers aldrig tænker over.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 05/07-03 01:01 
Jeg tror i det hele taget at mange gruppe 3 folk, let kan ryge over i gruppe 2, især når de diskuterer med dRxL ;) (jeg er dog nok en af dem der ligger fast i gruppe 2 i hans bog)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 05/07-03 01:15, rettet 05/07-03 01:17 
Zzap! >
deltog i en diskussion på et andet forum, hvor han hårdnakket stod fast på en forkert påstand.

Hvem? ;p

For også at lukke den her:

Selvom jeg naturligvis er ret trist over den diskussions udvikling, så var det nu netop ikke fordi jeg kom med påstande grebet ud af den blå luft (som er det der omtales her). Tvært imod var det faktisk noget jeg sad og brugte en del tid på at gennemteste, for at være helt sikker i min sag. At mine tests så - uden for min kontrol eller vidende - ikke var brugbare i situationen, betragter jeg som "uheld" der fik mig til at se meget dum ud i en situation, hvor jeg ellers udmærket vidste, hvad jeg snakkede om.

Er der nævnt nok navne nu? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 05/07-03 08:49 
(jeg er dog nok en af dem der ligger fast i gruppe 2 i hans bog)

Faktisk vil jeg præcisere det lidt og sige at her på forumet er du tip-top (du ved meget og du argumenterer hæderligt), og det var efter at have mødt dig til P:R 3.1 at jeg havde lidt svært ved dig. Det er sådan set mere eller mindre ovre nu og jeg håber vi kan finde ud af det på en bedre måde hvis vi mødes en virkeligheden en anden gang.

Zzzappp!: Det er vel også på tide at jeg får sagt hvad jeg mener i stedet for bare at true med at gøre det (hvilket hurtigt kan udvikle sig til en parodi). Kan være det kan rense luften lidt.

Hvilket andet forum er det? Kan man få et link ]:->
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 05/07-03 13:16 
Med fare for at miste al respekt ;p

GC: Fields, frames, interlacing og lidt om GB Playeren...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 05/07-03 14:30 
Jeg synes nu ikke det er så slemt =)

Med en enkelt undtagelse så giver du jo de nødvendige forbehold og markerer hvor du argumenterer på et spekulativt grundlag (altså ikke er helt sikker på fakts).

Kunne være man skulle til at tilbringe lidt mere tid derinde =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MobyMobySkrevet 09/07-03 20:27 
Ak ja, jeg vidste det ville ske... I want the old PR! Måske har denne version alle fordelene, men det giver ikke det samme "go" - forvirrende!
jaesjaesSkrevet 28/07-03 12:51 
Gør jeg noget forkert, eller mister man teksten i indlæget, hvis man hvis man får en meddelelse om, at titlen er over 40 tegn?

Jeg trykkede "tilbage" i min browser, er det ikke måden at gøre det på? Bruger IE 6.0
RJKRJKSkrevet 28/07-03 12:53 
Det er browseren der styrer den slags. Men med mit kendskab til IE's kvaliteter, skal det da nok passe, at den dræber indholdet... :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 28/07-03 13:01 
Hvis den loader siden igen, så forsvinder indholdet. Det er tilfældigt hvornår den loader siden igen :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 28/07-03 13:06 
Jeg vil da også lige være med :)

Når man går ind under en profil, er der en smart menu man kan browse rundt i (Info, Forum, Samler, Online).
Denne menu tæsker rundt på skærmen, når man er inde under de forskellige punkter. (Ved godt det er småting afdelingen, men det er træls :))

Derud over vil jeg da lige komme med rosende ord omkring hvad omfattende side er. Det er dybt imponerende.

Men når man nu alligevel er gået så langt, synes jeg da der manger en desideret nyhedsside, hvor medlemmer kan indsende nyheder, og mods. kan godkende dem (ala. newz.dk)

Derudover florerer der også en del tråde med hvor man kan finde de billigeste ting. Hvorfor ikke implemeterer det på selve siden, når nu der alligevel er en database med alt hardware og spil ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 28/07-03 13:14 
Dark-Light >
Denne menu tæsker rundt på skærmen, når man er inde under de forskellige punkter.

Tjah, det er jo et kompromis i alignmenten mellem at det skal se fornuftigt ud og være brugervenligt. Normalt tror jeg ikke man sidder og skifter så meget i mellem dem, så det burde - som du siger - ikke være et stort problem.

manger en desideret nyhedsside

Måske, men vores koncept er nu engang, kun at lave noget, hvis vi kan lave det bedste. Der ligger et ret stort arbejde i at skulle være de bedste på dette område.

finde de billigeste ting. Hvorfor ikke implemeterer det på selve siden

Lidt samme svar. Det bliver svært (datamæssigt) at lave det godt nok - og der er meget arbejde i det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 28/07-03 14:02 
RJK >
Det er browseren der styrer den slags. Men med mit kendskab til IE's kvaliteter, skal det da nok passe, at den dræber indholdet... :-/

Okay.
I bl.a. webmails fremkommer der en tilbageknap, når lignende situationer opstår.
Går ud fra, at koden der ligger bag, fortæller at siden ikke skal refreshes.
Kunne dette laves uden alt for meget besvær?
RJKRJKSkrevet 28/07-03 14:43 
Kommer an på ens definition af "meget besvær"... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 28/07-03 15:58 
RJK >
Lidt samme svar. Det bliver svært (datamæssigt) at lave det godt nok - og der er meget arbejde i det.

Egentlig kan jeg ikke se andre alternativer på det punkt end spilpriser.dk, og den side dækker jo kun de spilforhandlere, der er registreret, og giver den billigste normalpris for spillet. Du finder næppe Kvickly, Bilka og ElGigantens tilbud på evt. spil, spilpriser.dk aldrig har hørt om (Gitaroo Man, Conker's BFD, osv.)

Så jeg vil da sige, det er en udmærket idé, men det kan stadig diskuteres hvorvidt, det burde tages op på PR.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 28/07-03 16:20 
Definitionen må være kodernes - hvilket vel vil sige din :)
JinkJinkSkrevet 26/10-03 16:15 
Jeg ville først vurdere den nye version efter jeg havde brugt det i et stykke tid, men der kom hvist til at gå lidt for lang tid.

Jeg kan godt lide der er kommet et arkiv over andmelderser. Det bruger jeg ihvertfald tit inden jeg køber et spil og det er lidt lettere end at skulle bruge gamerankings.

Nu det lidt negative.

Jeg bryder mig ikke så meget om designet og farverne. Det er blevet lidt for meget sort-hvid agtigt i forhold til det gamle og det er lidt kedeligt.
Forsiden er der også irriterende. Jeg bruger næsten kun forumet og det irritere mig at jeg skal klikke to gange før jeg er derinde. Den er da heller ikke alt for køn. Små ikoner som bare er forstørret og sat ind ser ikke så smart ud.

Det virker også lidt uproffesionelt at "udgive" det
når der er en hel masse hjælpe ikoner uden hjælp(?).

Der er en profil der hedder Carsten_Winerbrød når han laver et indlæg, så fordi hans navn er så stort flytter hans avatarbox sig ind i teksten hos mig og det er lidt irriterende.

Noget der undrer mig er, at når jeg går ind i en ny tråd med mange svar, så ender jeg i bunden. Men når jeg går ind i en gammel tråd med nye svar, så starter jeg øverst på siden og skal selv finde de nye svar?

Selvom det er lidt negativt det meste synes jeg dog stadig at playright er det bedste forum på nettet, fordi det hele kører så hurtigt, godt og stabilt.
enfenenfenSkrevet 26/10-03 16:49, rettet 26/10-03 16:50 
Lav din favorite om til http://www.playright.dk/forumoversigt.php

Angående "Carsten_Wienerbrød", så har jeg samme problem med, at boksen flytter sig ud til højre, hvilket gør siden ret grim.
What is the Matrix?
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig