X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Mass Effect 2


Reply
GreaseballGreaseballSkrevet 23/02-09 22:04, rettet 23/02-09 22:05 
Så kom der endelig en trailer for ME2, mange har nok set den allerede. Men jeg glæder mig igen til at udforske galaxen og tilbringe mange timer på det.
Var meget glad for det første spil så det bliver spænende om de kan holde tempoet og bringe nyt til spillet.

Det stå dog indtil vider til at kommer til Xbox306 og PC.
Men var der ikke noget med at de og... Se hele indlægget


Teaser Trailer HD
201 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 > »

Reply
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-10 16:09 
Jeg haft spillet et par dage nu, men er ikke kommet mig over første hurdle endnu. Hvilken class skal jeg spille?

Jeg står lidt og vælger imellem engineer, adapt, eller sentinel.

Jeg kan godt li ideén om "pull", og "AI haking", men er ligeglad med den der drone, og egentligt også singularity.

Hmm.. Hvad er jeres tanker om de 3 classes?
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 02/02-10 17:23 
Har kun erfaring med AI hacking, da den var med som Infiltrator(Bedste class efter min menig). Men kan dog sige det er en virkelig god skill at have. Vis der er mange roboter, for du en smule mere skade, roboter fokuser på den du overtaget og for det meste dør den du overtager. Fik aldrig prøvet pull, så ved ikke hvor god den er.
Så AI hacking er virkelig brugbar mange steder.

Huske du senere hen for en skill fra din crew (valgte subject zeros warp ammo). Der er nogen god ting imellem der også.


Personlig vil jeg altid forslå Infiltrator da heavy gun, machine gun og sniper er en god combo at have. Cloak, warp ammo, infiltrator skill og widow sniper kan virkelig tage stor ting ned hurtig. Samme tig havde jeg ild tig(glemt navnet) til armor og health.
Så mit tip er find en der kan klare alle opgaver der er, fra organic til roboter, samt armor og health(barrier var let nok komme af med, måske pågrund a warp ammo). Og samme tid vil noget der gør stor skade også være god idea at have.

Men huske du har kontrol over dine folks skills også. Så vis du vil have pull og AI hacking er det muligt. Min sidste loyalty mission havde jeg 3 med AI hacking, hvilket enlig virket godt der :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 02/02-10 17:58 
Jeg er alm. soldier og har været fuld tilfreds med det - har ikke haft nogen problemer med at tage fjender ned med assault rifle, sniper rifle, pistol og den particle beam man finder senere :)

Hjælper også at forsøge at tage medlemmer med på missioner som balancerer hinanden.

Starter jeg på en ny karriere, tror jeg at jeg vil lege med Adept klassen som har fokus på The Force... øh jeg mener... Biotics.

Anyway, har spillet et par timer mere i dag og endeligt åbnet op for en stak side-missioner der havde gemt sig på nogle planeter - der er heldigvis mere af den slags end jeg troede tidligere :D
dpldplSkrevet 02/02-10 18:08 
Tro der sammenlagt lige over 20 sidequest ud i rummet, samt masser små hurtige i diverse hubs. Måske mindre end ME1, men de fleste var langt bedre, især da hver mission ikke lignet hinanden.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 02/02-10 18:40, rettet 02/02-10 18:40 
20 var også det tal jeg faldt over tidligere i dag.

Fandt lige ud af at hvis man har brugt Blood Dragon Armour koden fra Dragon Age, har man nu også mulighed for at bruge rustningen i Mass Effect 2 - selv om man har PS3 (eller PC?) udgaven af Dragon Age. Man skal bare have en EA konto der er matchet med ens PSN og XBL konti :D


Blood Dragon Armour Video
dpldplSkrevet 02/02-10 19:04 
Nu virker alle min "free" DLC jeg snuppet den dag MS smed alt preorder og DLC op gratis! :P
Men blood dragon armor, collector armor eller inferno armor er nu alle samme skod, da mn beholder hjelmen på hele tiden. Hvilket bare ikke passer ind i diverse snakke scener efter min menig.

Glemt helt at nævn 1 ting med infiltrator førhen. At tiden går langsommer når man zoomer ind er nu fedt, selvom lyder sjov når alle tale i spillet så også lige bliver sat ned. :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 02/02-10 19:21 
Jeg spillede også med åben hjelm undervejs af samme grund, men nu hvor der kun er side-missioner tilbage, kan lukket hjelm fint bruges.
SumezSumezSkrevet 02/02-10 19:56, rettet 02/02-10 19:56 
dpl>
Tro der sammenlagt lige over 20 sidequest ud i rummet, samt masser små hurtige i diverse hubs. Måske mindre end ME1, men de fleste var langt bedre, især da hver mission ikke lignet hinanden.

Alt afhængigt af hvad man tæller som en sidequest, kan jeg ikke huske mere end 2-3 stykker i 1'eren, og de var rimelig ringe. :!
Så det er rigtig godt at høre at de har oppet sig her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-10 20:31 
Jeg tror at jeg vil forsøge mig med en adapt, da det er totalt A at få fjenderne til at svæve hjælpeløst rundt i luften :)
For The Love Of The Game
tastasSkrevet 03/02-10 09:07 
Sumez>
dpl>
Tro der sammenlagt lige over 20 sidequest ud i rummet, samt masser små hurtige i diverse hubs. Måske mindre end ME1, men de fleste var langt bedre, især da hver mission ikke lignet hinanden.

Alt afhængigt af hvad man tæller som en sidequest, kan jeg ikke huske mere end 2-3 stykker i 1'eren, og de var rimelig ringe. :!
Så det er rigtig godt at høre at de har oppet sig her.

Forstår ikke helt hvor du får det tal fra :) Jeg er selv lige nu igang med 1'eren, og går jeg ind i min Journal (Quest log) er der 2 tabs - én hvor der er min quest vedr. hoved historien og én vedr. assignments som er alle de missioner som er uden for hovedhistorien (=side quests?). Tror jeg p.t. har mellem 6-8 stks der jeg kan gå igang med og jeg er godt 10 timer inde i spillet og jeg har lavet et par stykker i forvejen.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 03/02-10 09:33 
Jeg tæller ikke alt det man kan lave i "startbyen" med. Den var virkelig stor og gennemført, men desværre ikke repræsentativ for resten af spillet.
Når du når slutningen af spillet vil du se at der ikke rigtig er mere at lede efter i resten af "universet", det er det jeg hentyder til. Spillet ser ellers så stort ud, når først man kommer ud og kan vælge en masse forskellige solsystemer, så det er ærgerligt at det ikke er det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/02-10 09:44, rettet 03/02-10 09:48 
Ja der er ikke meget at udforske på planeterne end at scanne og spille de korte mini-missioner. En skam der ikke er lavet et par store områder som man kan udforske og finde spændende ting. Må håbe at der med Hammerhead DLC pakken medfølger nogle spændende områder man kan gennemsøge med den.

Fik gennemsøgt alle planeter og spillet alle mini-missionerne igennem i går, har tømt alle butikker og mangler vist kun 1½ assignments. Så er der vel ikke andet at lave end starte forfra med en ny karakter ;)
RuneSPRuneSPSkrevet 03/02-10 10:22 
Beano>
Ja der er ikke meget at udforske på planeterne end at scanne og spille de korte mini-missioner. En skam der ikke er lavet et par store områder som man kan udforske og finde spændende ting. Må håbe at der med Hammerhead DLC pakken medfølger nogle spændende områder man kan gennemsøge med den.

Fik gennemsøgt alle planeter og spillet alle mini-missionerne igennem i går, har tømt alle butikker og mangler vist kun 1½ assignments. Så er der vel ikke andet at lave end starte forfra med en ny karakter ;)

Er det 1'eren eller 2'eren du snakker om?
BeanoBeanoSkrevet 03/02-10 10:37 
2'eren
KalicolaKalicolaSkrevet 03/02-10 15:58, rettet 03/02-10 15:58 
Spillet er faktisk rigtigt flot og stemningsfuldt. Ja det er et af de få unreal engine spil som ikke ligner et unreal spil. Det er glatte og lækre materialer og det ligner ikke et normal map helvede som de andre spil. Og så er det en kæmpe forbedring i forhold til 1'eren.

3 ting som frustrerer mig lidt (ingen spoilers)

Kære Brevkasse

1. Jeg spiller på normal, men det er meget let indtil videre, jeg når dårligt at ekspermentere med mine skills før fjenderne er døde (jeg er måske 2-3 timer inde i spillet). Jeg spekulerer over om jeg burde starte forfra på hard eller noget. Får fjenderne mere health på hard så man kan lege lidt med dem?

2. Hver gang jeg looter et eller andet, så popper der et lille vindue op og fortæller hvad jeg finder og hvad jeg kan bruge det til. Men det vindue forsvinder så hurtigt at jeg dårligt når at se f.eks hvor mange credits jeg får. Det er umuligt at nå at læse. Og nogle gange finde man noget biotic halløj som man kan bruge til et eller andet, og andre ting. Jeg aner ikke hvor meget jeg har af det forskellige eller hvad jeg kan bruge det til. Det er umuligt at nå at læse. Sååh... Hvad er det jeg finder ud over credits?

3. Jeg finder nogle gange nogle tech ting, som gør at jeg kan opgradere et våben eller noget, men for at komme ind i tech-labs skal jeg bruge en tech mand, og sådan en kan jeg ikke finde på mit skib, hvad gør jeg?
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/02-10 16:26, rettet 03/02-10 16:29 
1. Hvis du ikke er længere (kan høre du ikke engang har nået at finde din "tech-mand") ville jeg vente med at hæve sværhedsgraden. Spillet bliver en del sværere efter de indledende faser - og er tilpas svært på normal IMO. Jeg kunne dog forestille mig at jeg gerne vil have en større udfordring under min næste gennemspilning.

2. Beskederne er enten en ny mission, info til dit codex, en ny opgradering, credits eller materiale du skal bruge til opgraderingerne. Det hele kan findes når du trykker på "start"-knappen; Materialer og credits nederst, codex og journal i "rulle"-menuen etc. Drik noget kaffe, hvis du ikke kan følge med :p


3. Du skal bare følge de første par missioner - så burde det give sig selv, hvordan du finder "tech-manden".

Ja, spillet er pænt, og en væsentlig opgradering i forhold til det første ME (især den nye shading klæder).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 03/02-10 17:25 
Tak, jeg ser på det. Jeg drikker dog ikke kaffe, måske er det dét der er galt.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 03/02-10 17:31 
Hvad er der sket med shadingen? Mindre spec lighting? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/02-10 09:12, rettet 09/02-10 09:13 
Der kommer Cerberus Assault Armor og M-22a Eviscerator Shotgun i morgen via Cerberus Network. Jeg antager det er gratis.

Jeg er i øvrigt kommet godt i gang med en ny karriere som Female Adept - betydeligt anderledes end at spille som Soldier og f.eks. tilfredsstillende at kaste rundt med fjenderne med de forskellige biotic kræfter :D
En mere strategisk måde at spille på syntes jeg, men ulempen er at AI'en viser sine grimme sider hvor man ikke selv er i front så meget.
Så jeg kan varmt anbefale at man prøver en ny klasse efter første gennemførelse hvis man stadig har lyst til at spille det :)
SaftenSaftenSkrevet 09/02-10 13:16 
Er selv igang med anden gennemspilning, denne gang som Vanguard, hvor første gang var med Infiltrator. Det tog lidt tilvænning i starten, men nu har jeg vænnet mig til at skulle lidt mere op i fjæset på fjenderne i forhold til med Infiltrator, hvor man bare stod længst væk og rev folk rundt. På trods af at jeg startede min anden gennemspilning lige efter jeg var færdig med den første, er det mindst lige så sjovt. Jeg ender altid med at sidde og spille i 6-7 timer af gangen, simpelthen fordi det ikke er muligt at stoppe:P

Ydermere, så syntes jeg at der er gemt en hel del mere humor i spillet denne gang. Der var faktisk et par gange hvor jeg greb mig selv i at grine højlydt. Soldaten der står og snakker med sine kadetter til højre for indgangen på Citadel, lige når man ankommer, kan helt klart anbefales at lytte til hele vejen igennem.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
BeanoBeanoSkrevet 09/02-10 13:29, rettet 10/02-10 10:04 
He he he... ja man kommer nemt i liiige-een-mission-mere humør :)



SPOILER.....


Vedr. Zaeed's loyalty mission - kan man fuldføre den uden at få renegade-points og samtidig gøre Zaeed tilfreds?
dpldplSkrevet 09/02-10 14:19 
Ja jeg tog paragon vejen (altså rede folk).

Elsket slutningen af den mission som paragon!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 09/02-10 14:26, rettet 10/02-10 10:03 
SPOILER.....


Jeg reddede også folkene første gang men Zaeed blev alligevel knotten og blev ikke loyal. Måske var der en anden beslutning jeg gjorde forkert - men kan jeg lige prøve i aften :)
dpldplSkrevet 09/02-10 15:21 
Ser sådan ud, da jeg fik han loyal med paragon. Selvom jeg enlig sad og håbet jeg kunne slå ham ihjel eller han ville død. >< (Kunne bare ikke lide Zaeed efter den mission.)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 09/02-10 18:18, rettet 10/02-10 10:03 
SPOILER.....


Prøvede at gå ren paragon på missionen og give ham en afklapsning i starten og redde arbejderne - selv om han virkede til at have respekt for Shepard efter missionen, er han stadig ikke loyal.
Kiggede på GameFAQs forumet og det lader til at være en lille glitch :P
dpldplSkrevet 09/02-10 19:49 
Han blev loyal ved mig, og jeg var paragon. Selvom enlig føltes som renegade i slutningen med den måde jeg bahandlet ham, efter han fik sit den fanget.

Glitch er altid skod, og vis det er det. Så kan jeg ikke rigtig hjælpe.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 09/02-10 20:07 
np... det er også bare en lille glitch og gider ikke bruge mere tid på ham alligevel da han er spillets mindst interessante karakter ;)
enfenenfenSkrevet 10/02-10 10:02 
Nu læser jeg ikke det hele, i to har skrevet, da det skriger meget af spoilere. Skulle en bemærkning om dette ikke være på sin plads?
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 10/02-10 10:05, rettet 10/02-10 10:08 
Det har du ret i - selv om det kun er en meget lille del af plottet :)

Fixed!
BeanoBeanoSkrevet 26/02-10 07:36, rettet 26/02-10 07:37 
Firewalker pack (Hammerhead hover-fartøj og 5 tilhørende missioner) kommer i slutningen af marts og skulle være gratis :D


Kilde
BeanoBeanoSkrevet 09/03-10 12:31 
BeanoBeanoSkrevet 19/03-10 18:48 
Firewalker pack kommer på tirsdag - nice :)
Captain NCaptain NSkrevet 19/03-10 20:43 
Ved ikke om jeg gider bruge penge på expansions. Jeg er personligt ret skuffet over ME2 i forhold til 1eren. Det var et alt for linært spil og det der planet scannings system var helt til grin kedeligt. Jeg syntes det var så fedt at køre rundt på de forskellige planeter i det forrige. Man vidste aldrig rigtigt hvad man fandt.
og så var den gigantiske Citadel blevet skrumpet ind til 1/10 af hvad der var i det første spil.
Kunne heller ikke lide våben opgraderings systemet.
Det er en skam for starten af spillet virkede utrolig interessant
Håber virkelig de for rettet de her ting til det 3. spil. Vil trods alt gerne have en tilfredstillende slutning på det hele
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 19/03-10 20:51 
Firewalker DLC er gratis, så... ;)
Captain NCaptain NSkrevet 19/03-10 22:33 
Tuché:)
Men er det noget seperat eller noget man skal starte forfra med?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 20/03-10 08:23, rettet 20/03-10 08:32 
Det skulle være seperate missioner.

Der kommer også en kostume pakke samme dag som desværre koster lidt:
http://www.joystiq.com/2010/03/19/mass-effect-2-alternate-appearance-pack-dlc-adds-new-costumes/

Og en helt ny figur (Kasumi) samt missioner i april. Pris er ikke annonceret endnu:
http://www.joystiq.com/2010/03/13/impressions-mass-effect-2-dlc-kasumis-stolen-memory/
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/03-10 14:31, rettet 20/03-10 14:33 
Lækkert med lidt ekstra gratis... men jeg tror ikke jeg smider flere penge efter de andre DLC (og da slet ikke latterlige kostumer).

Rant: Hold da kæft, hvor er det kedeligt at scanne planeter >:-(
BeanoBeanoSkrevet 20/03-10 15:55 
Med undtagelse af Uranus :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/03-10 17:31 
Bwahahaha...
BeanoBeanoSkrevet 20/03-10 17:58, rettet 20/03-10 18:02 
Jammen... prøv at sende nogle sonder ned til Uranus og se hvad der sker... really! :D


tihi!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/03-10 14:57 
Oooh, must try... jeg vil ikke klikke dit link og spoile mig selv. Jeg sender selv prober :D Takker!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/03-10 15:37 
Karakter-navne er sjældent tilfældige. Er der en (officiel) baggrund for hvorfor "Shepard" er valgt som hovedpersonens navn?
BeanoBeanoSkrevet 23/03-10 15:57 
Firewalker pakken er oppe nu.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/03-10 17:00 
BeanoBeanoSkrevet 23/03-10 17:01 
Jeg kunne fint hente den.
BeanoBeanoSkrevet 07/04-10 08:45 
Kasumi Stolen Memory pakken er nu tilgængelig for 560 spacebucks.
BeanoBeanoSkrevet 01/06-10 11:35 
Rygte: Multiplayer modes på vej til ME3?


"EA hints at Mass Effect Multiplayer"
RuneSPRuneSPSkrevet 01/06-10 14:07 
Coop kunne være nizzle, alt andet... meh.
BeanoBeanoSkrevet 01/06-10 14:55, rettet 01/06-10 14:56 
Alene vurderet ud fra gameplayet i 2'eren, syntes jeg også co-op vil være mest passende :)
BeanoBeanoSkrevet 10/06-10 23:21, rettet 10/06-10 23:21 
Overlord pakken kommer på tirsdag til 560 space bucks - guf! :D


"Mass Effect 2 DLC 'Overlord' observing June 15 arrival"
201 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me