X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT3


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/01-09 18:11, rettet 24/04-09 10:54 
Så er det tid til endnu et konsoltræf i Sydsjælland.

Træffet vil foregå i weekenden 24-25-26 april på adressen:

Parkvej 4 st
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag 24/4 kl.1600 til søndag 26/4 kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved sidste træf:

Lokalerne koster 700,- i leje for weekenden og vi skal minimum være 10 ... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
228 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Svar
GadedrengenGadedrengenSkrevet 26/04-09 20:49 
BOMBA!!!!!!!!!!!!!!!

RECTAL FORCE!

det var fandme fee som de siger i jyderup...
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 26/04-09 20:52, rettet 26/04-09 20:55 
Det har endnu en gang været en kæmpe fornøjelse at stable dette arrangement på benene. Selvom trætheden nu for alvor nærmer sig, vil jeg snarest forsøge at lure de 200+ billeder igennem og ligge de mest egnede ud på nettet.

Tak til alle deltagerne og i særdeleshed de to jyder for at skabe rammerne for et superfedt træf.
Umiddelbart er det svært at se, hvad der denne gang har været cremen af cremen. Dog kan der snildt udpeges følgende:

- Det var en kæmpe fornøjelse at skråle med på Livin' On A Prayer. Elgen gjorde jobbet rigtigt godt, til trods for at der var lidt problemer med at overdøve mængden. Iøvrigt selvsamme sanger og Cenobite_DK smed overkludene og slap deres indre Karl Mar løs. God griner :)

- Igen har det været super at møde nye ansigter. Greaseball kæmpede IMO lidt med søvnproblemer, men fandt dog en løsning til sidst.
Det er nærmest umuligt ikke at få tårer i øjnene af grin, når man spiller Sengoku et-eller-andet og så Darkbeat begynder at fable løs om falsk sæd?!? Aldrig har jeg grinet så meget. I øvrigt et yderst nederdrægtigt træk for at vinde kampen...

- Det er utroligt hvad et VGA-mod gør ved en Dreamcast. Bedre bliver billedet ikke. Tak til den gode herre Cenobite_DK for det fix.

Jeg smider lige et link, når billederne er lagt op.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 26/04-09 21:08 
Juggernaut>
Greaseball kæmpede IMO lidt med søvnproblemer, men fandt dog en løsning til sidst.

Jep.. takker for lån af luftmadrassen, kan ikke huske hvis det var XD Havde ikke regnet med at jeg blev så træt. Men har så meget omkring mig lige PT, havde kun sovet 4 timer natten før. Men hyggeligt var det sku'
KTCKTCSkrevet 26/04-09 23:29 
Kan du ikke lige gøre, så os der ikke benytter det dersens fjæsbog, også kan kigge med?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KeenKeenSkrevet 26/04-09 23:59 
hov troede godt i kunne se det, her er et andet link der forhåbentlig virker...

Link...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/04-09 04:40 
For de uindviet begyndte jeg at snakke om falsk sæd netop da de begyndte at smide trøjerne til Guitar Hero. Jeg kommenterede at det var godt at de så ikke spillede noget med Gwar.
delindedelindeSkrevet 27/04-09 07:34 
Der går også fem svin ud herfra til alle, det var entertainment to the max. Det bliver nok svært at toppe det Rockband setup næste gang, men i det hele taget at få set og prøvet så mange forskellige spil er fedt. Når først den er sovet ud, og alt er slæbt op glæder man sig jo allerede til næste gang:-)
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
JuggernautJuggernautSkrevet 27/04-09 13:20 
Så er der billeder fra SSKT3:

Link...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 27/04-09 19:16, rettet 27/04-09 19:18 
Sjove billeder. Lader til at have været en rigtig hyggelig omgang..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
GadedrengenGadedrengenSkrevet 28/04-09 12:13 
Rimelig off-topic:

Jeg så en del super fede tv til træffet og er selv blevet hooked på noget plasma hd til ps3´en.

Ved en smule søgen ha jeg fundet to der virker fede...men ville lige høre folk hvad der kan betale sig...

http://www.fleggaard.dk/pi/Panasonic_TH_42PZ85_E_DE_12524_44.aspx

og så dette her

http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=429592&searchArea=products&Soegeord=42px80

umiddelbart er der 2k forskel og forskel i full hd, 30:000 kontrast og højere opløsning...er det vigtigt når man gamer?

(ps jeg kan ikke finde rundt på play right hjemmesiden så postede det bare her...)

- skulle hilse fra uffe og sige tak for en fed weekend...
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/04-09 13:16 
Gadedrengen>
(ps jeg kan ikke finde rundt på play right hjemmesiden så postede det bare her...)

Der er den her tråd, hvor jeg altid læser overskriften som "Faldskærm!" :)

Tråd om fladskærme
AV Intelligent Terminal
GadedrengenGadedrengenSkrevet 28/04-09 15:13 
hehe jo tak,

hver gang ejg logger ind gen åbner jeg jeppes facebook mails-link til denne tråd, jeg kan ikke en gang finde en log up knap herinde, så galt er det... :D
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
delindedelindeSkrevet 28/04-09 16:30 
Gadedrengen>
Rimelig off-topic:

Jeg så en del super fede tv til træffet og er selv blevet hooked på noget plasma hd til ps3´en.

Ved en smule søgen ha jeg fundet to der virker fede...men ville lige høre folk hvad der kan betale sig...

http://www.fleggaard.dk/pi/Panasonic_TH_42PZ85_E_DE_12524_44.aspx

og så dette her

http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=429592&searchArea=products&Soegeord=42px80

umiddelbart er der 2k forskel og forskel i full hd, 30:000 kontrast og højere opløsning...er det vigtigt når man gamer?

(ps jeg kan ikke finde rundt på play right hjemmesiden så postede det bare her...)

- skulle hilse fra uffe og sige tak for en fed weekend...

Til din behagelige info kan jeg sige, at de Plasma´er der var med til træffet var Martins PX81 og mit PX80. Held og lykke med jagten, det kan godt være en lang hård proces:-). Personligt kunne jeg ikke rumme det, og købte bare det, som den efter min mening bedst kvalificerede rådede mig til.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
GadedrengenGadedrengenSkrevet 29/04-09 15:02 
jesus, nå, men så blvier det spændende hvad jeg møde rop med næste gang hehe
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/04-09 22:03 
Juggernaut>
Så er der billeder fra SSKT3:

Jeg kan så tilføje, at på billede nr. 6 spiller Hanky "Top Hunter" på Neo Geo CD. Og det mystiske stykke elektronik, før billedet af Hankys åbne Saturn, er dens strømforsyning som jeg tankeløst har brændt af. Sikringen, der på billedet har en flot sort-metallisk farve, skal normalt være gennemsigtig ;)

Desuden er det ikke Doom, jeg spiller på Saturn, men Seireki 1999: Pharaoh no Fukkatsu aka. Exhumed aka. PowerSlave... ikke at det gør den store forskel :D
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/04-09 22:06 
Det dér "et eller andet spil" jeg spillede er forresten Space Channel 5 part 2.
JuggernautJuggernautSkrevet 29/04-09 23:25 
Takker de herrer. Vil snarest blive rettet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 05/05-09 15:22 
Tak for supernnice træf. . . er lidt sent ude, men hellere sent end aldrig.. eller hvordan det nu var..

var cool at se hanky og hvad var det nu hans ledsager hed ? kom direkte fra det mørkeste jylland. var også dejligt at se "nye" ansigter, ihvertfald for mit vedkommende.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/05-09 15:52 
Fleshmangler>
og hvad var det nu hans ledsager hed ?

Det var i al beskedenhed mig. Jeg tror også kun jeg fik præsenteret mig som "Dav..." over for de fleste, så det undre mig ikke, at du ikke kan huske, hvem jeg var :D
AV Intelligent Terminal
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 05/05-09 15:54 
Men er du så ikke nødt til at ændre dig nick til "Dav"? :-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/05-09 18:42 
Eller med de nye tendenser inden for navneskift, kunne jeg måske få ændret mit rigtig navn til "Dav Dav". Så kan folk aldrig mere brokke sig over, at jeg ikke præsenterer mig :D
AV Intelligent Terminal
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 06/05-09 16:08 
jamen dav, dav dav.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/06-09 10:37 
Hvem var det udover Hulle der var interesseret i VGA mod til DC? Var det dig Killer Bean?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/06-09 11:46 
Nahh, jeg klarer mig med mit kabel :)
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/06-09 23:58 
Jeg kunne også godt tænke mig det :)
HankyHankySkrevet 09/06-09 00:00 
God stil Cenobite, at du gider tage dig tiden til det :-)

VGA-mod + chip, og man har den fedeste maskine.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 09/06-09 09:55 
Jeg kan kun være enig ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/06-09 20:05 
KB2 - Jamen så er det da det du gør :-)

Darkbeat - Ok, jeg giver lyd når jeg har print klar.

Hanky - jo tak, men de havde jo også spurgt til det, ville nødigt bare lade som ingenting. ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
228 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig