X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er der snart træf igen?


Svar
scavengerscavengerSkrevet 11/01-09 19:48 
Er der ikke snart noget træf under opsejling? Jeg trænger godt nok til en fri-weekend.
Nemo me impune lacessit
86 emne(r).
1 2 > »

Svar
scavengerscavengerSkrevet 11/01-09 19:48 
Er der ikke snart noget træf under opsejling? Jeg trænger godt nok til en fri-weekend.
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 12/01-09 08:38 
Der kommer formentlig noget i slutningen af april. Der arbejdes på sagen :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/01-09 12:56 
Top Opperen!!! :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
solid snakesolid snakeSkrevet 12/01-09 14:04 
Er der noget om, i hvilken del af landet?
Man kan jo håbe på, at man har fri til det ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/01-09 14:17 
SSKT (Syd-Sjællands Konsol-Træf) som Juggernaut arrangerer foregår i Næstved.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KeenKeenSkrevet 12/01-09 14:37 
hell yea! det bliver fandme godt at komme til SSKT igen!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-09 15:57 
Hvad med P:R træf i Jylland? Jeg vil helst ikke til den forkerte side af landet ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/01-09 16:01 
Er du bange for at komme til at kunne lide det? ;-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 12/01-09 16:47 
Det tror jeg ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/01-09 17:15 
Denne gang vil jeg med! Sidste gang kunne jeg ikke fordi jeg skulle have været til den Play! koncert der så blev flyttet alligevel. Den er nu onsdag den 18/03 istedet for øvrigt

http://www.billetnet.dk/html/artist.htmI?l=DK&artist=PLAY!+A+VIDEO+GAME....+FLYTTET
delindedelindeSkrevet 23/01-09 22:00 
Hey Juggernaut...rygtet siger, at SSKT3 er i støbeskeen. Har dette noget på sig? Nu har jeg jo købt plasma-TV og alting, så lad os lige høre snarest!;-)
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
JuggernautJuggernautSkrevet 25/01-09 00:07 
Det kommer :) Patience my friend....
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HNHNSkrevet 23/04-09 22:25 
Konsolkongen>
Hvad med P:R træf i Jylland? Jeg vil helst ikke til den forkerte side af landet ;)

Er der snart noget under opsejlning??
CronossCronossSkrevet 24/04-09 12:39 
Vi har gang i noget - og jeg tør godt love at det er noget der vil interessere dig specifikt ;-)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/06-09 13:13 
Nu kunne jeg godt snart holde til et Jyllandstræf. Er der planer om noget i Ikast, eller hvordan ser det ud?
AV Intelligent Terminal
HankyHankySkrevet 01/06-09 22:45 
Ja, er der snart det gode Jyllandstræf?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-09 23:08 
Vi møder bare op ved museet i Ikast med alt vores grej, så er de sgu nødt til at holde noget :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 01/06-09 23:10 
Der skal nok komme noget :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 04/06-09 01:17 
Cronoss>
Vi har gang i noget - og jeg tør godt love at det er noget der vil interessere dig specifikt ;-)

Gametest-relateret? Spiltræf kombineret med reality-tv? :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HankyHankySkrevet 04/06-09 07:32 
Måske noget DM igen :-) ??
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
scavengerscavengerSkrevet 04/06-09 19:30 
DM??!?? Er det ikke dér Sidney Lee plejer at vinde ;-)
Nemo me impune lacessit
HankyHankySkrevet 04/06-09 20:04 
DM i Retro? Næppe.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 07/09-09 12:40 
Jeg efterspørger igen. Kunne godt trænge til en weekend uden stress og jag, tilgengæld med videospil :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 07/09-09 12:47 
Nok ikke så brugbart for dig, men eftersom jeg lige har fået ny, stor lejlighed, overvejer jeg at lægge hus til noget mini-træf i København (lidt som det dRxL har holdt, mindre end Juggernauts sydsjællands-træf).

Eneste ulempe er at ekstra-tv-sæt skal bæres op på 4. sal. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/09-09 15:22 
Det kunne være hyggeligt. Mit extra billedrørs TV er godt nok ikke noget jeg gidder smide op på 4. sal.
scavengerscavengerSkrevet 07/09-09 19:46 
Juggernaut forespurgte på et tidspunkt om der var interesse for et SSKT i slutningen af august, men så blev det vist ikke til mere. Jeg ved ikke om der er planer om noget.
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 07/09-09 21:13 
Min ændring nåede desværre ikke ud til alle. Beklager.

Da vi venter os endnu en lille pige, har der været en del der skulle på plads. Bl.a. børneværelse og overdækning på terassen. Det har resulteret i, at jeg har været nødsaget til at udsætte træffet.

Jeg regner kraftigt med, at der kommer noget igen i starten af det nye år.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 08/09-09 08:48 
Sumez>
Nok ikke så brugbart for dig, men eftersom jeg lige har fået ny, stor lejlighed, overvejer jeg at lægge hus til noget mini-træf i København (lidt som det dRxL har holdt, mindre end Juggernauts sydsjællands-træf).

Hvor mange regner du med at der vil blive plads til?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 08/09-09 09:17 
Der er masser af plads (har en fest på lørdag, hvor der kommer omkring 80 mennesker), det er nok mere et spørgsmål om hvor mange fjernsyn skrabet sammen. Jeg har selv 3 styk. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 08/09-09 09:20 
80!? Skrev du ikke lejlighed? ;)

Fjernsyn er altid en mangelvare. Man kan da håbe, at folk i disse fladskærmstider, selv kan hive nogle med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 08/09-09 09:42, rettet 08/09-09 09:42 
Hehe som sagt er den ret rummelig. Siddepladser er dog også pt. en mangelvare, da jeg venter på at Hr. Old får fingeren ud og finder en dag, jeg kan hente den sofa jeg har købt af ham. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/09-09 10:42 
Jeg synes det lyder ganske udmærket!

Jeg er rimelig sikker på at Stig (NIN_Leviathan) og jeg er friske. Vi klarer os med et par mindre fladskærme/monitors, heldigvis ik så tungt ;-)

Sig til når du har en dato i sigte :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 08/09-09 10:48 
Jeg laver lige en dedikeret tråd når jeg er kommet mig over min indflytning, så denne tråd kan fokusere på "officielle" P:R-træf, regner med midt/sent oktober eller november.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 08/09-09 10:56 
Jeg kunne også være interesseret, og jeg medbringer i så fald en JAP X360 samt div. JAP-shoot'em'ups };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
T.L.OT.L.OSkrevet 03/02-10 20:49 
Sad lige og genså billeder fra DM i retro spil, hvilke minder :D tænkte på om sådan et fantastisk træf nogensinde kunne finde sted igen..
ChronoChronoSkrevet 03/02-10 21:01 
Det gad jeg også godt være med til igen. Bedste P:R arrangement nogensinde.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JuggernautJuggernautSkrevet 31/03-10 10:37 
RJK>
Der skal nok komme noget :)

Er der noget nyt i sagen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Captain NCaptain NSkrevet 01/04-10 01:52 
Det næste MHoG arrangement er lige rundt om hjørnet og finder sted allerede den 9-11 April.

MHoGs hjemmeside
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
HNHNSkrevet 15/08-10 16:00 
Juggernaut>
RJK>
Der skal nok komme noget :)

Er der noget nyt i sagen?

Noget nyt?
RJKRJKSkrevet 15/08-10 16:17 
Arh, nej :) Sorry.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 15/08-10 18:25 
Hvad da?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 17/08-10 09:01 
Med SSKT vel overstået, kan det godt være jeg snart begynder at se på et nyt minitræf i min lejlighed, hvis folk er friske og der er plads til dem. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/08-10 09:54 
Jep, jeg er på :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/08-10 10:07 
JAAAA!! :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NIN_LeviathanNIN_LeviathanSkrevet 17/08-10 10:44 
Jeg kunne også være interesseret :-D
Who cares anyway ?Spiller nu: Assassin's Creed: Broth...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 17/08-10 16:42 
jaaaaaaaaaæ
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
DarklynoonDarklynoonSkrevet 17/08-10 18:26, rettet 17/08-10 18:32 
jeg kigger gerne forbi, hvis ikke så bare for at vække fleshmangler:-) og evt en revanche i tekken
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Alf81Alf81Skrevet 27/07-11 22:30 
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide hvorfor der ikke længere bliver afholdt officielle træf? Sådan af ren nysgerrighed :)

De der bliver afholdt på Sjælland er fantastiske! Men ja, de foregår som regel altid på Sjælland, og så er der som oftest et for stort tidsrum (efter min mening) mellem arrangementerne :) Kunne godt bruge at der var noget konsol-hyggeværk noget oftere.

Tror måske godt jeg kunne skaffe adgang til noget forsamlingshus, her i Aarhus N. Kunne der være nok interesserede, til at jeg burde undersøge det nærmere?
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/07-11 22:33, rettet 27/07-11 22:33 
Yeah man im leady :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 27/07-11 22:38 
Ja, for lidt over to år siden skulle der "nok komme noget".
Det tangerer til det pinlige ;/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
86 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig