X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

God Of War 3


Svar
BeanoBeanoSkrevet 15/12-08 10:24, rettet 15/12-08 10:25 
Så dukkede der en GOW3 trailer op... kort men nice :)

"Spike VGA World Premier Trailer"
152 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 15/12-08 10:24, rettet 15/12-08 10:25 
Så dukkede der en GOW3 trailer op... kort men nice :)

"Spike VGA World Premier Trailer"
SonicSonicSkrevet 15/12-08 11:08 
Ja, man glæder sig jo til det :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
LarsGLLarsGLSkrevet 13/02-09 18:09 
Epic.

Ny trailer
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
SumezSumezSkrevet 14/02-09 13:19 
Ikke rigtig noget nyt under solen, men ja man kan jo kun glæde sig :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/02-09 14:45 
Fed trailer - glæder mig til at se noget gameplay!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 14/02-09 17:17 
Den serie har aldrig rigtig sagt mig noget?
Bashful Neophyte
BaadsgaardBaadsgaardSkrevet 15/02-09 00:37 
PalleJensen>
Fed trailer - glæder mig til at se noget gameplay!

Det du ser i traileren er gameplay. Det er grafik fra selve spillet der vises.
HankyHankySkrevet 15/02-09 00:47 
Dette er det første eksklusive PS3 spil, jeg har glædet mig til :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 15/02-09 00:49, rettet 15/02-09 00:51 
Baadsgaard>
Det du ser i traileren er gameplay. Det er grafik fra selve spillet der vises.

Arh, det er ikke gameplay det der. Der er forskel på at de har brugt spillets grafiske motor og så på at det rent faktisk er gameplay. Reelt er det jo bare en scripted sekvens, de har optaget. Det bliver spændende at se om spillet rent faktisk ser sådan ud.

Edit: Uddybning.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The DaneThe DaneSkrevet 15/02-09 00:49 
Må se at komme igennem GoW2 :), så hele historien ligger på plads.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/02-09 08:02 
Baadsgaard
Det du ser i traileren er gameplay. Det er grafik fra selve spillet der vises.

Nej, det jeg ser i traileren, er en trailer lavet med spilgrafikken/gameenginen... Jeg håber ikke man skal spille med de klip og kameravinkler som vi ser i traileren. :)

Ser bare frem til, at se noget gameplay, for at se om der nogen væsentlig forskel i forhold til PS2 versionerne.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/02-09 09:25 
Tvivler MEGET på den trailer er realtime - ser lidt for godt ud og kører for problemløst til det er fra selve spillet. Ligner dog in-game assets der er brugt.

Hvis man regner med at GOW3 bliver meget anderledes end de tidligere spil, så kan man vist godt sænke forventningerne.
nerosnerosSkrevet 15/02-09 10:38 
Jeg synes da ikke det ser specielt flot ud. Det ligner da et alm. PS3 spil som vi kender det.
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 15/02-09 11:55 
Jeg har det fint med, at det bliver som de andre, de er jo gode :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 15/02-09 12:26 
neros>
Jeg synes da ikke det ser specielt flot ud. Det ligner da et alm. PS3 spil som vi kender det.

Næppe :)

Som jeg skrev, så ligner det game assets men ikke real time rendered. Den måde traileren er skruet sammen på f.eks. i starten med ravnen og skala overgangen i slutnigen er alt for pænt med det antal fjender og detaljer uden tegn på hakken eller lign. Liiige lidt for flot til jeg tror på det - men jeg vil da meget gerne tage fejl ;)
nerosnerosSkrevet 15/02-09 13:40, rettet 15/02-09 13:42 
Ok helt enig ;-)

Synes bare det ser ganske alm. ud til nutidens standarter.
Bashful Neophyte
BaadsgaardBaadsgaardSkrevet 15/02-09 16:58 
Herold>
Arh, det er ikke gameplay det der. Der er forskel på at de har brugt spillets grafiske motor og så på at det rent faktisk er gameplay. Reelt er det jo bare en scripted sekvens, de har optaget. Det bliver spændende at se om spillet rent faktisk ser sådan ud.

Edit: Uddybning.

Traileren viser gameplay med spillets egen grafikmotor. Uanset om det er en scriptet sekvens eller ej, så er det stadig spillets grafikmotor og ikke CGI som vi ser.

Dette er vigtigt.
BaadsgaardBaadsgaardSkrevet 15/02-09 16:59 
Beano>
Tvivler MEGET på den trailer er realtime - ser lidt for godt ud og kører for problemløst til det er fra selve spillet. Ligner dog in-game assets der er brugt.

Hvad er dine akkreditiver siden du udtaler dig så skråsikkert?
HeroldHeroldSkrevet 15/02-09 17:14 
Men det betyder ikke at det er sådan det ser ud, når spillet udkommer. Det er alt for nemt at flikke noget sammen, der ikke indeholder tearing, aliasing og alle de andre grimme ting. "Ingame" trailers, der ser anderledes ud end slutresultatet er set flere gange før - især i spil fra Sony. Killzone 2, anyone? :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 15/02-09 17:26, rettet 15/02-09 17:31 
Baadsgaard>
Hvad er dine akkreditiver siden du udtaler dig så skråsikkert?

Hvad er dine?

EDIT: Traileren ligger forøvrigt også på US PSN Store hvis man vil se den i 1080p.
BaadsgaardBaadsgaardSkrevet 15/02-09 17:41 
Herold>
Men det betyder ikke at det er sådan det ser ud, når spillet udkommer. Det er alt for nemt at flikke noget sammen, der ikke indeholder tearing, aliasing og alle de andre grimme ting. "Ingame" trailers, der ser anderledes ud end slutresultatet er set flere gange før - især i spil fra Sony. Killzone 2, anyone? :P

Er du en af de mange hundrede Sony drenge der græd, da du opdagede at E3 2005 traileren ikke 100% lignede det færdige Killzone 2 spil? Helt ærlig - hvor naiv er du, at du ikke kan se forskel på CGI og ægte spil gameplay? Den over 3 år gamle Killzone 2 trailer var åbenlys CGI, og kun lavet for at skabe opmærksomhed om spillet på E3 dette år.

God of War 3 er der i mod ægte gameplay hele vejen i den nye trailer. Der er ingen leflen for laveste fællesnævner her.

Det er vigtigt at kunne se forskel.
BeanoBeanoSkrevet 15/02-09 17:46 
Dagens tip: Justér tonen hvis du vil være bruger på P:R i mere end et par dage :O
HankyHankySkrevet 15/02-09 18:59, rettet 15/02-09 19:01 
Baadsgaard>.
God of War 3 er der i mod ægte gameplay hele vejen i den nye trailer.

Du misforstår.

Jeg tror ikke du ved, hvad betegnelsen gameplay betyder.
(hint: http://da.wikipedia.org/wiki/Gameplay)

Det man ser i traileren er selvfølgelig baseret på ingame motoren (det er sikkert det du mener?), men hvorvidt traileren ikke er finpudset, justeret eller tilføjet andet gøgl, er der ingen af os der ved.

Baadsgaard>.
Det er vigtigt at kunne se forskel.

Jeg tror alle herinde udemærket godt kan se, at der ikke er tale om CGI, hvad angår traileren.

Og så til sidst som Beano nævner, kommer du længst herinde, hvis du holder en ordentlig tone.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/02-09 20:03, rettet 15/02-09 20:03 
Selfølgelig er det realtime, det er en in-engine cutscene.

Det her har dog intet at gøre med gameplay footage og det bliver spændende at se nogle rigtige gameplay videoer.

Men det er uden tvivl flot hvad de har fået ud gow enginen i denne trailer og tager i betragtning af at der er over et år til `release` kan vi godt forventet os noget stort, om ikke andet så rent grafisk.
BeanoBeanoSkrevet 15/02-09 20:11 
Kommer det ikke i år?
enfenenfenSkrevet 15/02-09 20:13 
Troede egentligt også spillet skulle udkomme i år.
What is the Matrix?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/02-09 20:13 
Nej, marts 2010 efter hvad jeg har læst.
HeroldHeroldSkrevet 15/02-09 20:48 
Sikke en overraskelse :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
IqonIqonSkrevet 15/02-09 20:49 
En dato vil først blive afsløret til E3, så vidt jeg ved, men rygterne går på marts 2010 i øjeblikket.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/02-09 21:33 
Azzkikr>
Selfølgelig er det realtime, det er en in-engine cutscene.

Det her har dog intet at gøre med gameplay footage og det bliver spændende at se nogle rigtige gameplay videoer.

Nej det er ikke realtime - det er scripted sekvens, som gør brug af ingame enginen.

Ja, jeg ser også frem til at se hvordan gameplayet ser ud... :) Jeg har gennemført de tre forrige spil - er ret vild med serien.

Officielt står God of War 3 stadig til TBA - så der er nok noget tid til endnu, desværre.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
The DaneThe DaneSkrevet 15/02-09 22:07 
De TRE forrige spil? Hvad er det tredie :)

Men ja, de er godt konsekvente af historien som går gennem de forskellige spil.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/02-09 22:11 
God of War
God of War 2
God of War: Chains of Olympus (PSP)

:-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
The DaneThe DaneSkrevet 15/02-09 22:20 
meh - psp burde forbydes (i den sammenhæng) :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/02-09 23:11 
PalleJensen>


Nej det er ikke realtime - det er scripted sekvens, som gør brug af ingame enginen.


Derfor er det stadigvæk real-time.

Tror du skal læse op om begrebet real-time, lyder ikke til du helt forstår hvad det betyder.

Gameplay =\= real-time.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/02-09 23:26 
The Dane>
meh - psp burde forbydes (i den sammenhæng) :D.

Ahh, God of War til PSP er faktisk maskinens bedste spil (ikke at det siger så meget), men det er faktisk utroligt, at de har kunnet få presset det fede univers og gameplay ned på en håndholdt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 25/02-10 16:18, rettet 25/02-10 16:19 
Oh My God Of War III demo oppe i PSN Store...

Kilde
nerosnerosSkrevet 25/02-10 17:47, rettet 25/02-10 19:16 
2671 MB!

Det spiller ihvertfald som et God Of War spil. Faktisk er jeg sku lidt imponeret! PS3'en kan jo godt når den skal :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 25/02-10 20:19 
Ih det går langsomt :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/02-10 21:10 
Syntes det ser helt fantastisk ud og spiller som forventet godt - grumt og brutalt :)

Kunne godt bruge en ekstra gang polish og framerate kunne være bedre. Demoen er gammel (helt fra juni 2009) så der er forhåbentligt chancer for det endeligt spil er endnu pænere ;)
KTCKTCSkrevet 26/02-10 11:47, rettet 26/02-10 11:48 
*** INDEHOLDER SPOILERE FOR DEMOEN ***

Jeg synes ikke spillet ligner et PS3 spil. De forrige spil udnyttede PS2'en til fulde og så fantastiske ud på platformen. Demoen kører ikke specielt flydende, og figur-animationer og modeller virker grove og upolerede.
Jeg kæmpede bravt med at lave springet over kløften, lige før man kommer til ham den store gut, og det var unødvendigt frustrerende, specielt når man tænker på hvor godt styringen fungerede i de forrige spil.
Jeg var faktisk ved at kede mig lidt, indtil man rykker hovedet af Helios. Men så blev det var en meget kortvarig glæde, og først i slutningen med "flyveturen" synes jeg det blev interessant igen. Ikke fordi det er specielt originalt, men det var en kærkommen ændring af tempo. Denne scene kørte i øvrigt ret godt og virkede som om den udnyttede maskinens kræfter, men selv om demoen sluttede på toppen, er jeg alligevel ikke oppe at køre over den.

*** SPOILER SLUT ***

Jeg ser dog stadig frem til spillet, og håber at de har tweaket det en del siden E3 sidste år, for det er bestemt påkrævet, hvis det skal leve op til forgængerne, som jeg elsker.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 26/02-10 12:03 
Jeg er enig, spillet rykker ikke grænserne på samme måde som forgængerne gjorde på PS3, men det er også helt unfair sammenligning. Jeg synes stadig spillet er utroligt flot, og både min kæreste og en kammerat der var på besøg da jeg spillede det blev fuldstændig betaget af det og ville bare have mere. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 26/02-10 12:42 
Jeg er ret sikker på det vil flytte grænser! Synes demo'en ulmer af fantastiskhed ;-)
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 26/02-10 12:48 
Neros: Har du spillet de tidligere spil?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 26/02-10 13:39, rettet 26/02-10 13:48 
Selvfølgelig :-)

God Of War 2 var epic. Tror vi får mere af det samme her til PS3, men tror også der vil komme noget storslåethed her i 3'eren. Selvom de tideligere spil kan være svære at slå så tror jeg helt sikkert at spildesignerne har gjort sig umage på mange måder. Synes det er synd at bashe en demo som næsten er et år gammel IMO.
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 26/02-10 13:54, rettet 26/02-10 13:56 
Når de synes, at det er passende at udgive den nu, er det vel også passende at bedømme den nu :)
David Jaffe, der, som jeg ser det, havde en stor del af æren for de to første spils barske udtryk og atmosfære, har slet ikke været involveret i God Of War 3. Jeg siger ikke, at det nødvendigvis betyder, at det bliver dårligere end de første, men hvis det bare genbruger idéerne og ikke formår at vokse, synes jeg det virker som en ret ligegyldig udgivelse. Der er immervæk sket nogle gode ting for genren i mellemtiden.
Jeg har selvfølgelig lagt mærke til de nye elementer i demoen, men der er absolut intet, som får mig til at føle, at der bydes på reelle nyheder, der betyder noget.

Jeg har før været i diskussioner på grund af vurderinger af demoer, og min holdning er klart, at får man en smagsprøve, så skal den altså også være godt tilberedt. Forestil jer at få en smagsprøve på et nyt brød i et supermarked, hvor de har varmet det samme stykke i flere dage, så det er kedeligt og tørt, og så har de ikke engang gidet at putte smør på...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 26/02-10 14:00, rettet 26/02-10 14:01 
KTC>
Jeg har før været i diskussioner på grund af vurderinger af demoer, og min holdning er klart, at får man en smagsprøve, så skal den altså også være godt tilberedt.

Kunne ikke være mere enig her. Syntes det er sløjt at diske op med så gammel en demo. Selvfølgeligt bedre end ingen demo overhovedet, men de burde da kunne have fundet tiden til en friskere build. Forhåbentligt er det bare sløjhed/tidsproblemer og ikke fordi de syntes demoen representerer kvaliteten i det fulde produkt.
MusicManMusicManSkrevet 26/02-10 14:02, rettet 26/02-10 14:07 
Jeg så Gametrailers TV idag... God of War 3 bliver helt sikkert GAME OF THE YEAR for mig! :-D OMG det ser jo fuldstændigt fantastisk ud! Jeg tror roligt vi kan glemme alt om den gamle E3 demo og bare glæde os fra nu af! :-D

TJEK DET UD! :)
HeroldHeroldSkrevet 26/02-10 14:03 
Det er det sandsynligvis. Så meget pres som der er på inden en udgivelse, så er der ikke tid til dobbeltarbejde.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/02-10 14:18 
Ja, den gik også først guld her forleden.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 26/02-10 14:35 
KTC>
Jeg har før været i diskussioner på grund af vurderinger af demoer, og min holdning er klart, at får man en smagsprøve, så skal den altså også være godt tilberedt. Forestil jer at få en smagsprøve på et nyt brød i et supermarked, hvor de har varmet det samme stykke i flere dage, så det er kedeligt og tørt, og så har de ikke engang gidet at putte smør på...

Og min holdning er, at man pænt siger tak hvis nogen giver en noget gratis.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
152 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig