X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

iPhone fra England, hvilken butik?

Reply
dRxLdRxLSkrevet 18/11-08 14:26 
Jeg tænker at jeg vil benytte mig af at pundet er nede under 9 kr.
Inspirationen fik jeg ved at læse denne (fejlbehæftede) artikkel: http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1036795.ece men den hjemmeside de linker til har så vidt jeg kan se ikke iphones til salg.
Så jeg mangler hjælp til at finde en god netbutik i england der vil sælge mig en iPhone uden binding. Hvis der er gode butikker i danmark der kan det samme til en rimelig pris, så vil jeg selvfølgelig også gerne bruge dem.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 18/11-08 14:35, rettet 18/11-08 14:35 
Man kan, så vidt jeg ved, ikke handle en iPhone i UK uden abonnement.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 18/11-08 14:42 
Det er vel bare et spørgsmål om prisen?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 18/11-08 14:53 
Som jeg har forstået det, så sælger 02 ikke en iPhone uden abonnement. Heller ikke til en forhøjet pris, som de gør her i DK.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
WonderboyWonderboySkrevet 18/11-08 18:55, rettet 18/11-08 19:25 
Måske på eBay?
I love monster land
AmbyAmbySkrevet 19/11-08 15:50 
Jeg ville ikke købe på ebay. Det er en jungle og næsten umuligt at gøre en god handel med iPhones. Jeg ville bide i det semi-sure æble og handle en hos Telia. Så er der garanti.
NaieraNaieraSkrevet 19/11-08 16:23 
Hvad koster såen en så, hvis man skal have den uden abonnement?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Outer Worlds 2, The, Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me