X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

360 vs. PS3 og levetid


307 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/11-08 12:51, rettet 15/11-08 15:22 
Affødt af en diskussion i Gears 2 tråden.

360'eren er et år ældre end PS3 og derfor er der selvfølgelig [Edit] flere spil ude til Xbox 360. Det er indlysende. Og det er der vel heller ikke nogen, der problematiserer som sådan.


MEN!!!
For forbrugerne, dem der rent faktisk skal købe spil og konsoller i antal der betyder noget, er det da fløjtende ligegyldigt hvilken konsol der er ældst.
Det bør heller ikke betyde noget.

Det eneste de rimeligt bør spekulere over er:
Hvilken konsol har flest og bedst spil!


Når det er sagt, så _kunne_ man måske godt mene, at Sony rent faktisk har/havde en mulighed for at indhente Microsofts forspring.
Der er solgt 24 millioner Xbox.
Der er solgt 140 millioner PS2.
Oven i det kommer PS1 og Playstation brandet generelt.
Der var i hvert fald et grundlag for Sony at arbejde på, i forhold til at få udgivet nogle gode spil i en fart.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/11-08 13:11, rettet 15/11-08 13:14 
Kigger man på PS3 situationen i Japan, virker det ikke til at Playstation brandet har særligt meget at gøre med Playstation 3 salget, eller rettere et boost heraf. Ikke at Xbox 360 klarer sig specielt godt på dette marked, men konsollen har dog set en optur de seneste par uger, hvor den har solgt mere end Playstation 3.

Jeg kan næsten ikke lade være med at fryde mig over dette, når Sony ser sig "slået" (PSP'en sælger jo forrygende godt) i deres egen region, når man tænker på den arrogante attitude, de brugte omkring launch af deres nye vidunder (dette har heldigvis ændret sig). De har dog indset at de var for langt bagud hvad features angår, så der er kommet en masse til, der i mine øjne har manglet i forhold til konkurrenten, så de to omdiskuterede maskiner nu ca. ligger på samme niveau, rent feature mæssigt (flere vil hævde LIVE som det store trumfkort, men jeg bruger personligt ikke meget tid online med andre).

Det er MEGET svært at diskutere eksklusive titler i denne generation, da det har vist sig at langt de fleste tredjeparts spil, der har været annonceret som 360-eksklusive, kun har været tids-eksklusive. Derfor er spiludvalget til de to konsoller nogenlunde det samme, eller bliver det samme efter en hvis periode, udover enkelte helt eksklusive titler.

Med det sagt så har 360 selvfølgelig den fordel at Microsoft bruger mange penge på tids-eksklusive titler/DLC, og at den har været ude et år mere. Men som altid, er det bedste at eje begge konsoller, så man ikke går glip af noget :)

Jeg vil ikke komme ind på hvad jeg personligt foretrækker - det har jeg vist allerede nævnt andet steds, og det vedkommer vist heller ikke en saglig debat særlig meget.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/11-08 13:24 
Er der ikke utroligt mange kommende titler, som blev meldt ud som multiplatform, men som nu er blevet droppet til PS3 (og stadig udkommer til de andre udmeldte platforme)? Det er jo salt i såret (og ekstremt pinligt for Sony) hver gang en titel meldes ud til PS3, og så alligevel droppes et par måneder senere i udviklingsforløbet.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/11-08 13:43 
Jeg tror jeg er uopdateret på den front, har ikke lagt mærke til noget. Har du nogle eksempler?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-08 17:16, rettet 15/11-08 17:35 
Jeg vælger lige at besvare Azzkikrs indlæg fra Gears 2-tråden i denne tråd, for ikke at forstyrre den tråd yderligere:

Azzkikr>
Jeg ved det lyder usandsynligt, men måske har det noget at gøre med det faktum at 360'eren har været på gaden et år længere?

http://playright.dk/forumemne.php?id=26872&sort=0&start=120

Nej, det er faktisk slet ikke, hvad jeg snakker om. Med mindre du da mener det indirekte - i den forstand at salgstallene har gjort at 360 har mere trediepartsstøtte og det er affødt af, at den kom ud et år før...

Jeg kigger mere på, om der nu om stunder udkommer spil, som man ville forvente var på PS3, men som af den ene eller anden grund ikke udkommer på maskinen. Kigger man på mange af de store spil, er der ingen tvivl om, de kommer på begge formater(GTA4, Resident Evil 5, Guitar Hero osv). Men hvad hvis man kigger på de mindre titler? Titler af den slags som os herinde ikke altid bruger tid på.

Der har for ikke så længe siden lige været TGS. Vi ved jo hvordan det er: Sony dominerer japan med hård hånd. De har støtte fra alle og får derfor de bedste japanske... Hov, det var vist sådan, det var engang. Hvordan ser det mon ud nu:

http://blog.wired.com/games/2008/10/tokyo-game-show.html

Men kan selvfølgelig nemt diskute de procentsatser, der bliver stillet op der, men det ændrer ikke på pointen: At alting ikke er som i sidste generation. Titler som Last Remnant(tidseksklusiv), Star Ocean 4 el. Tales of Vesperia er titler af den slags, man ville forvente enten slet ikke kom på 360 eller evt først udkom senere. Vi har set en stor publisher som Capcom have bedre støtte til 360s første år, end de gav PS3s. Vi har set Namco med titler som Culdcept Saga, Beautiful Katamari, Ace Combat 6, Idolmaster, Eternal Sonata osv. Titler man ikke typisk ville forbinde med Xbox branded. Det samme gælder nichespil som Deathsmiles, Raiden Fighter Aces, Ketsui, DDP3, Raiden IV.

Om man kan lide det eller ej, så er det tydeligt, at den japanske støtte fordeler sig anderledes end i sidste generation. På nuværende tidspunkt i sidste generation, havde PS2 allerede Final Fantasy X på banen. PS3 har knap et eksklusivt japansk rollespil på gaden!

Rpgfan skrev tidlige på året en artikel om PS3en og de japanske rollespil:

http://www.rpgfan.com/editorials/2008/06-17.html

Ja, der er enkelte fejl i artiklen, men ligesom med det sidste link, ændrer det ikke på den overordnede pointe.

Skulle Sony have mistet lidt japansk støtte i forhold til sidste generation, er det så heldigt, at de har bevaret den vestlige trediepartsstøtte. De har bredden, de har børnespillene, de har... Eller har de?

Da jeg sidste år så børnetitler som Crash of the Titans, Spiderman:FoF, Looney Toons:AA, Bee Movie Game osv. gå uden om PS3, var jeg mildest talt lidt overrasket. Jeg kunne selvfølgelig finde forskellige forklaringsmodeller for hvorfor, det ikke lige var smart at udgive dem på PS3 på daværende tidspunkt, til trods for at de kom på alle andre platforme og forventede, at det hele ville være ændret året efter. Jeg mener, Crash Bandicoot, det er da sådan en titel, der altid vil komme til Playstation...

Derfor er jeg meget overrasket, når jeg går børnetitler igennem i år, at jeg ikke finder titler som Crash Mind over Mutant, My Horse & Me 2 el. lign. på PS3, mens de udkommer til de andre platforme. Ikke at PS3 ikke har børnetitler, den har bare ikke dem alle. Og var der noget PS2en havde, så var det den slags titler. Den ville have haft den bredde.

Jeg bruger ikke så meget tid på selve det at spille konsol længere, men jeg kan stadig godt lide at følge markedet. Jeg har en efterhånden lang liste af noter, hvor jeg prøver at opstille, hvem der får hvilken støtte fra hvem.

Så når GTR folkene Simbin annoncerer, at de har et nye eksklusivt bilspil på vej til 360, bliver det noteret: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=178188

Hvis Activision annoncerer et nyt fps, Secret Service, til 360, Wii og PS2(!), kommer det på listen: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259536

Kommer PDC Darts kun til 360 og Wii, bemærker jeg det:http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=201057

Når EA forsinker Red Alert 3 til PS3, ligger jeg mærke til det: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=146110

Det samme gælder, hvis der annonceres ekstra downloadcontent til spil som GTA4, Fallout 3 eller Tomb Raider: Underground. Hvis spil kommer før(fx Rock Band 2, Last Remnant), hvis de får en beta på den ene maskine, men ikke på den anden(fx CoD, Endwar, SFII) eller hvis de kun kommer på én konsol(fx Divinity II: Eco Draconis, Left4Dead, Supreme Commander, Frontlines:FoW).

Alle de små signaler på at trediepartsstøtten er lidt bedre på den ene maskine frem for den anden. Jeg kunne nemt udvide mit indlæg med yderligere argumenter, men synes allerede, jeg har brugt tid nok på at diskutere spil.

Det er ikke sådan, at jeg med dette indlæg vil frem til, at det ikke er værd at eje en PS3(LBP er vel grund nok til det i sig selv). Jeg blev mere lidt irriteret over gentagene gange fra enkelte brugere at læse, at der nærmest ikke var nogen grund til at eje en 360. Hvilket undrer mig, når jeg kigger på de spil, der er ude, samt den støtte den pt har.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/11-08 17:41, rettet 15/11-08 17:42 
Bede-x>
Det samme gælder, hvis der annonceres ekstra downloadcontent til spil som ..., Fallout 3.

Sjovt i manualen til Fallout 3 til PS3 er der netop nævnt at der i fremtiden vil komme download content.

Jeg blev mere lidt irriteret over gentagene gange fra enkelte brugere at læse, at der nærmest ikke var nogen grund til at eje en 360. Hvilket undrer mig, når jeg kigger på de spil der er ude, samt den støtte de pt har.

Men du glemmer fuldstændig den sundhedsskadelige effekt det har at have en 360'er kørende (LARMEN!). Samt at der nok aldrig har været et firma der har pisset forbrugerne mere op og ned ad ryggen hvad hardware-kvali angår.
De fleste af de 360 eksklusive titler siger mig heller ikke en døjt. Halo 3 formåede lige at krybe op over middel. GOW2 leverede ikke som jeg forventede og dermed er der for mig ingen grund til at eje maskinen mere. Der er masser af andre 360 eksklusive titler som du sikkert hellere end gerne vil fremhæve men udover det gamle Dead Rising er der ikke noget jeg savner til PS3.
LittleBigPlanet, Metal Gear 4, Resistance og Valkyria Chronicles er alle PS3 eksklusive og gode titler. Og det er flere eksklusive titler der siger mig noget end der er på 360.

Derudover er PS3'en på papiret stærkere og heldigvis er vi nu ved at være ovre programmerings-indlæringskurven så multiplatform titler begynder at lægge mere og mere tæt på de to formater. Og i fremtiden skulle det undre mig meget hvis ikke PS3'en formår at gøre 360'eren til skamme hvad grafik angår. Men det er vel allerede sket med MGS4? Indtil videre synes jeg ikke der er noget på 360 der har overgået det grafisk men det kommer da nok, optimering og alt det der... Men det samme sker jo med PS3 og jeg forventer at den holder et forspring grafisk, om ikke andet i de eksklusive titler.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-08 18:25 
Konsolkongen>
Sjovt i manualen til Fallout 3 til PS3 er der netop nævnt at der i fremtiden vil komme download content.

Nu skrev jeg jo specifikt "ekstra". Indtil videre der er annonceret følgende fra Bethesda:

Bethesda's Todd Howard has announced that downloadable content will be made available for Fallout 3 exclusively for PC and Xbox 360.

Speaking at Microsoft's conference at E3 2008, Howard stated: "We love Xbox Live Marketplace, we're happy to announce that we're going to be doing substantial DLC for Fallout 3 and it will be exclusive to Xbox 360 and Windows PC."

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=180882

Men du glemmer fuldstændig den sundhedsskadelige effekt det har at have en 360'er kørende (LARMEN!).

Den generer ikke mig. Alligevel bliver det spændende at se i næste uge, om det at installere spillene gør noget ved det.

Samt at der nok aldrig har været et firma der har pisset forbrugerne mere op og ned ad ryggen hvad hardware-kvali angår.

Her er jeg faktisk enig, selv om det nok har gjort mere ondt på MS end på forbrugerne.

I min omgangskreds har jeg dog ikke oplevet fejl med Falconen og det i kombination med installering af spillene, kan forhåbentlig henvise problemet til fortiden.

De fleste af de 360 eksklusive titler siger mig heller ikke en døjt...


Og det er jo fair nok, men som du kan se, ved at tage et kig på diverse forums eller gamerankings, er der nogen, som finder dem underholdende. At du så personligt kan se flere kvaliter i fx Resistance end Halo og Gears, gør mig ikke så meget.

Og i fremtiden skulle det undre mig meget hvis ikke PS3'en formår at gøre 360'eren til skamme hvad grafik angår.

Tror ikke, at forskellen bliver så stor. Ikke at det har nogen videre betydning.

Men det er vel allerede sket med MGS4?

Så kunne nogen sige Gears 2 og køre diskussionen derfra, men lad den bare ligge. De små tekniske forskelle mellem de to maskiner er næppe relevante for denne diskussion.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/11-08 18:36, rettet 15/11-08 18:42 
Bede-x>
Den generer ikke mig. Alligevel bliver det spændende at se i næste uge, om det at installere spillene gør noget ved det.

Det er en lidt tam løsning for at slippe for larmen.* Folk med 120GB harddiske vil sikkert nyde godt af den men der er stadig mange med kun 20GB hvorpå man vidst kun har adgang til de 13. Dvs. at spil skal installeres og fjernes hele tiden.
Det samme kan man jo sige om PS3'en men det er pga. det langsomme drev. Og den generelt større harddisk i maskinen gør det en smule mere acceptabelt, omend stadig møgirriterende.

*Jeg har desværre ikke selv en bedre løsning end et komplet redesign af hele maskinen :)

Og det er jo fair nok, men som du kan se, ved at tage et kig på diverse forums eller gamerankings, er der nogen, som finder dem underholdende. At du så personligt kan se flere kvaliter i fx Resistance end Halo og Gears, gør mig ikke så meget.

Ja jeg kan jo kun tale for mig selv :)
Ved Resistance 1 vs. GOW1 vinder GOW helt sikkert. Selvom det er nogle ret forskellige spil så skal ret stadig være ret :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
lightyear dklightyear dkSkrevet 16/11-08 10:51 
For mig og de fleste af mine venner, taber Ps3 meget levetid på noget som så basalt, som et joypad der er lavet uergonomisk og til bitte små børne hænder, kæft det gør ondt at spille i længere perioder og det er bare så ærgeligt.
are you CHICKEN?
nerosnerosSkrevet 16/11-08 10:57 
Så er det nok fordi du ikke har ligeså stærke hænder som mig ;-)
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 16/11-08 12:48 
Det kunne være fantastisk at se Microsoft og Sony gå sammen i fremtiden, og laver XPS4000. Ved godt det er helt utænkeligt, men de har noget at kunne lære af hinanden, og når det er så minimalt med eksklusiv titler (i forhold til de gode gamle dage), så er der jo næsten ingen mening i at der findes to konsoller. Det er jo vildt at der skal ledes så forholdsvis meget med lys og lygte for at finde en liste med spil som de to konsoller henholdsvis ikke har.

Tænk på hvilken tid det også kunne spare udviklerne for, ved ikke at skulle fokusere på begge platforme. Men men det sker sikkert ikke.
Hvad sker der?
silverstarsilverstarSkrevet 16/11-08 13:37 
la0s>
Det kunne være fantastisk at se Microsoft og Sony gå sammen i fremtiden, og laver XPS4000.

Vi er enige så langt at der indtil videre er for få eksklusive titler til de enkelte platforme, men som forbruger mener jeg bestemt at det er en fordel med flere forskellige firmaer på konsol-markedet, der konkurrerer om kundernes gunst. Den formindskede konkurrence på markedet, som en sammenslutning mellem Sony og MS ville resultere i vil jeg nødig opleve. Der er i forvejen ikke for mange forskellige firmaer der producerer hardware mere :(
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 17/11-08 08:57 
Er jeg virkelig den eneste, der ikke har problemet med larmen på min 360?

Forstå mig ret, den larmer skam! Disc-drevet arbejder på højtryk hver eneste gang jeg kører et spil derfra.
Og jeg er også stærk modstander af larmende konsoller, ligesom jeg ikke bryder mig om loadetider eller disc-drevede spil overhovedet, og jeg begræder stadig at de har sådan et stort forspring foran cartridges, men det er jo en HELT anden historie, det er en krig som alle maskinerne på markedet alligevel allerede har tabt.

Men når jeg spiller et spil, bemærker jeg altså ikke støjen fra drevet, med mindre alt står på lydløs. Og har jeg ikke lyd på spillet, skyldes det højst sandsynligt at jeg hører musik ved siden af. Det har aldrig nogensinde irriteret mig, og skulle det irritere mig, ville det også irritere mig ved Wii og PS3, at der kommer nogen lyd fra maskinen overhovedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 17/11-08 09:16 
Af en eller anden årsag, har jeg heller ikke det store problem med min nye krydskasse. Den larmer, ja, men ikke mere end jeg sagtens kan leve med det.

Den første 360er jeg købte, larmede noget mere IMO. Hvor den nye maskine nærmest har en konstant strøm af blæst, kørte den gamle meget mere op og ned i niveau. Måske var det grunden til at jeg fandt det mere irriterende end den nuværende larm.

Når det er sagt, skal det lige indskydes at jeg venter med længsel på det nye dash. Støjen kan jo kun blive mindre, når spillene ryger ind på HD.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 17/11-08 09:29, rettet 17/11-08 10:34 
Jeg har også bemærket store forskelle i støjniveuaet på 360'ere, og jeg har flere gange håndplukket dem, der larmer mindst. Desværre er de alle stået af inden for ½-1 år, så måske gjorde jeg mig selv en bjørnetjeneste, for det kunne godt tyde på at støjsvag maskine = dødsdømt maskine...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 09:49 
Min observation vedr. støjforskel på launch/Xenon model og falcon, er at BenQ drevet i min nye box har en mindre hylende støj som er knap så generende - mere en summen.
CoreCoreSkrevet 17/11-08 09:58 
Sumez>
Er jeg virkelig den eneste, der ikke har problemet med larmen på min 360?

Nej - Jeg er heller ikke så generet af den. Og egentlig syntes jeg at der er lige lovlig meget tuderi over det.

Ja, den larmer, men PS3 er bestemt heller ikke lydløs, og har folk ikke lyd på når de spiller?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 10:11 
Det har man - men når støjen overdøver spillet, er det et problem. Så jeg spiller normalt 360 med ørebøffer :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/11-08 10:33 
Min 360 som har været RROD'ed to gange, larmer nu fuldstændig vanvittigt. Fra blæserne. Så jeg tror de har set noget særligt hardware i på reperationsfabrikken i Tyskland.

Jeg har aldrig oplevet drevet som værende støjende.

Og til KTC:
Achievement unlocked
Korrekt brug af ordet bjørnetjeneste
:-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 17/11-08 10:39 
Tak, men jeg synes ikke jeg har fået points for den endnu?

Med hensyn til støjen, så er der stor forskel på både drev og blæsere i maskinen. Drevene varierer fra hæslig og brummende larm til en rolig og lavfrekvent lyd. Blæserne kan stå og hvæse om kap, og så kan de have en sagte susen.

Min pointe er, at der er stor forskel på maskinerne, så man kan ikke generalisere og sige, at andre er hysteriske.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 17/11-08 11:27 
Core>
Sumez>
Er jeg virkelig den eneste, der ikke har problemet med larmen på min 360?

Nej - Jeg er heller ikke så generet af den. Og egentlig syntes jeg at der er lige lovlig meget tuderi over det.

Ja, den larmer, men PS3 er bestemt heller ikke lydløs, og har folk ikke lyd på når de spiller?


Jeg har heller ikke noget problem. Jeg er skam fuldt ud bevist om at den larmer, men jeg lægger ikke mærke til det, når jeg først spiller.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 17/11-08 11:36 
KTC>
Min pointe er, at der er stor forskel på maskinerne, så man kan ikke generalisere og sige, at andre er hysteriske.

Min maskine larmer meget, jeg har bare ikke noget problem med det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/11-08 22:59 
Echelon VI>
Jeg tror jeg er uopdateret på den front, har ikke lagt mærke til noget. Har du nogle eksempler?

Endnu et eksempel... Man skal ikke vente mange uger, før en ny cancellation dukker frem :-)

Ingen destruerede mennesker på PS3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/11-08 23:09 
Næppe et spil der får balancen til at tippe ;)

Det er selvfølgelig et fint eksempel. Kunne være fedt med en liste. Hmm.. Jeg googler lige lidt!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 27/11-08 00:13 
Hyakotake>
Endnu et eksempel... Man skal ikke vente mange uger, før en ny cancellation dukker frem :-)

Mener du seriøst det skulle have noget at gøre med PS3'ens levetid eller laver du bare sjov?

Iøvrigt vil de to maskiner leve side om side indtil næste generation så jeg finder den her tråd rimelig fjollet. Den er vist kun for dem som har lidt ondt i maven.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/11-08 00:25 
neros>
Den er vist kun for dem som har lidt ondt i maven.

Og alligevel finder du det nødvendigt at kommentere den :p

Jeg tror ikke nogen betvivler at PS3 og Xbox 360 vil have nogenlunde samme levetid. Havde du læst tråden ville du vide, at der i langt højere grad bliver diskueret eksklusivitet, multiplatform, hvordan tredjeparts udviklerne opfører sig denne generation, og de to konsollers bredde.

Det kan jeg altså ikke se særligt meget fjollet i!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 27/11-08 00:48, rettet 27/11-08 00:49 
Echelon VI>
Og alligevel finder du det nødvendigt at kommentere den :p

hehe ja for jeg kan ikke lade være ;-)

Nåh ja sådan kan man jo også vælge at se det hele på det er da ganske rigtigt. Det var da godt! Jeg synes begge maskiner har en dejlig bredde efterhånden ;-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/11-08 17:37 
Det kan vi sagtens være enige om - udover den åbenlyse mangel på JRPG's på PS3. Desuden synes jeg at 360'eren har et par gode adventures gemt i Naruto: Rise of a Ninja og Broken bond, mest fordi genren ikke rigtigt har set særligt mange udgivelser denne generation.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 28/11-08 08:48 
Dog skal det siges at jeg fortrækker klart at spille med en PS3 controller frem for X360's controller den føles så tung og klodset i nogle spil?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/11-08 11:04 
Hyakotake>
Endnu et eksempel... Man skal ikke vente mange uger, før en ny cancellation dukker frem :-)

Dommedag aflyst... spillet kommer stadig i Europa.

"Destroy All Humans PS3 coming to Europe"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/11-08 11:34 
Jaja, det er godt med dig. Det er ligesom de dér bankdirektører, der siger at økonomien går strygende, og så krakker deres lille lortebank dagen efter :-P
BeanoBeanoSkrevet 28/11-08 11:50 
Sejt - betyder det så jeg får et afskyelig stor pose penge hvis Sony krakker?

Så vil jeg gerne heppe på Sony's død sammen med dig :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/11-08 12:18 
Jeg under da gerne PS3'en nogle spil - den har jo så hårdt brug for det.

I øvrigt hepper jeg ikke på Sony's død. Jeg er bare en af de folk, der stopper op ved en ulykke og peger og griner, mens ofrene ligger og forbløder :-)
SonicSonicSkrevet 28/11-08 14:12 
Du er et sygt menneske, men så må man håbe det samme sker for dig jo :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/11-08 14:15 
Haha, sikke en skrækkelig udveksling af forumposter, hvis det ikke var for smiley'erne...
HeroldHeroldSkrevet 28/11-08 14:30 
Bare fordi man smiler, kan man vel godt mene det :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KLMKLMSkrevet 28/11-08 14:38, rettet 28/11-08 14:38 
Vi skal nok stå klar med kost og spand når Hyakotake, tager den full frontal mod en renovationsvogn P:
SonicSonicSkrevet 28/11-08 14:55 
Lad os håbe det aldrig sker :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KLMKLMSkrevet 28/11-08 15:02 
Nej da, det ville være et tab uden lige (;
HeroldHeroldSkrevet 28/11-08 23:29 
Ja, i forhold til PS3?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/11-08 00:42 
Hvor mange af RPG'erne på 360 der så er af virkelig kvalitet kan vel diskuteres. Men det kan absolut ikke diskuteres at der er LANGT flere af slagsen på Xbox 360 end der er på PS3...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KLMKLMSkrevet 29/11-08 08:28 
Det opsummere vist meget godt situationen for Xbox 360 "kvantitet frem for kvalitet" (;
HeroldHeroldSkrevet 29/11-08 10:38 
Det må så betyder at PS3'en har... ingenting? :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KLMKLMSkrevet 29/11-08 11:31 
må så betyder?
Du glemmer vist helt at PS3 har.... BD som alle jo ved giver bedre spil (;
Beat that HD-DVD fans...Vink Vink Grillbiller (;
HeroldHeroldSkrevet 29/11-08 11:33 
Hvor er alle de bedre spil så henne? :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KLMKLMSkrevet 29/11-08 12:47 
Nåehhh, en sur smiley. Så så Mulle, du skal nok få din Xbox Defender Achievement.
HeroldHeroldSkrevet 29/11-08 13:24, rettet 29/11-08 13:25 
Er det den hvor man er i stand til at forholde sig til fakta? Fordi den har jeg allerede ;P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KLMKLMSkrevet 29/11-08 13:59 
Close but no cigar, du forveksler den med I suck for gold og I'm to fatty, my BMI is higher than my achievment score.

Det passer vist meget godt på dig, hvis man ellers er stødt på dig irl (;
HeroldHeroldSkrevet 29/11-08 14:06 
Det er så sødt, når fanboys forsøger at blive personlige. :D Jeg fristes nærmest til at kalde din præstation "ok uden at være prangende", men det er lige før det er over din standard. Lige før. ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KLMKLMSkrevet 29/11-08 14:25 
Yeah, achievement unlocked. Så lykkes det alligevel at få Herolden til at springe op af en æske og forgive ikke at være berørt :PO.
307 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig