X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bytteregler i EB Games


Svar
PoulPoulSkrevet 16/10-08 11:46 
Eller hvad butikken nu hedder efterhånden..:-) Jeg overveje at bytte nogle af mine gamle spil til det nye FIFA til XBOX 360. Men hvordan er det lige reglerne er. Hvor mange spil skal der til? Og hvor gamle må de være?
BonziniBonziniSkrevet 16/10-08 11:52 
Du kan bytte alle spil i EB Games, priserne varierer meget, f.eks. giver de kun 30 kr. for Oblivion til Xbox 360, priserne varierer også meget fra dag til dag.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/10-08 12:34 
EB games er blevet opkøbet af Gamestop så det kommer til at hedde Gamestop fremover. Og til spillene så kan du også bytte spil uden æske, meget risset CD'er(må bare ikke være risset ovenpå skiven eller flækket) Du kan også få kontant for spillene det er 80% af bytte værdien, eller hvis du vil preorder et spil og du bytter ting ind får du 20% ekstra for dine ting.
Hoid to colony C05 where the computer is...
PoulPoulSkrevet 16/10-08 13:00 
Tak for svarene! Lader til at jeg bare må tage en håndfuld gamle spil med og så se hvad de vil give for dem, set i forhold til at jeg vil have FIFA 09 med i bytte. Har da de nogle gamle udgaver af PES liggende, som jeg ikke bruger længere. Kunne jeg være oplagt bytte dem..:-)
LarsGLLarsGLSkrevet 16/10-08 13:20 
Jeg mener, at du kan bytte to spil og få FIFA 09 til 199,-.

Ellers kan jeg anbefale at bytte sine spil i Blockbuster, de giver generelt mere for spil end i Gamestop.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
PoulPoulSkrevet 16/10-08 19:04, rettet 16/10-08 19:05 
Tak for tippet angående Blockbuster LarsGL! De ville give 175 kr. for PES 2008. Til gengæld fik jeg så FIFA 09 + en læderbold..:-) Gamestop ville kun give 80 kr. for det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig