X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

IE 8 til IE7


Svar
MalundMalundSkrevet 04/09-08 08:49 
Hej jeg har installeret betaen af IE8 men da min netbank ik virker vil jeg gerne have IE7 på igen. jeg har prøvet at downloade det fra ms's hjemmeside men den er der ik til vista er der nogle der kan hjælpe
QQSkrevet 04/09-08 18:22 
En hurtig løsning ville være at installere Firefox
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-08 18:24 
Den er så heller ikke sikker. Jeg kan da ikke bruge netbank med FF.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
QQSkrevet 04/09-08 18:34 
Kommer sikkert an på hvilken bank han bruger. Sydbanks netbank fungerer fint hos mig i både IE6, IE7, FF2, FF3, Safari og mindsandten også Google Chrome(!).
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JmogJmogSkrevet 04/09-08 18:37 
Min netbank (sparekassen sjaelland) virker også fint med Firefox.

Og øhh, hvad har "sikkerhed" at gøre med det? Det er da ikke derfor Firefox ikke understøttes af visse banker. Ordet du leder efter er "dovenskab".
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-08 18:53 
Jeg har ikke snakket om sikkerhed. Med sikker mener jeg at FF ikke virker med min netbank (Danske Bank).
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
QQSkrevet 04/09-08 19:38, rettet 04/09-08 19:38 
Nedenstående artikel fortæller lidt om Firefox/Danske Netbank, der ikke virker umiddelbart, da Danske Banks netbank bruger ActiveX, som Firefox ikke understøtter(sjovt nok pga ActiveX's manglende på sikkerhed, ifølge artiklen).

Link...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
WikzoWikzoSkrevet 04/09-08 19:45, rettet 04/09-08 19:45 
Prøv at afinstallere IE8 betaen i Tilføj/Fjern Programmer. Dernæst kan du prøve at downloade 7'eren her:

http://www.download.com/Internet-Explorer/3000-2356_4-10013275.html?tag=mncol&cdlPid=10595922

I min søgning opdagede jeg, hvor dårlige hjemmesider, Microsoft har. Det er kropumuligt at finde rundt, og man skulle da tro, at det er rimelig ligetil at finde et af deres mest brugte stykker software på ganske kort tid, ikke?
ElgenElgenSkrevet 04/09-08 20:00, rettet 04/09-08 20:08 
Når du har fjernet IE8 betaen, kan du trylle IE7 frem igen under Tilføj/Fjern Programmer -> Windows Componenter.

IE er en fast del af Windows OS og kan som sådan ikke fjernes; blot gøres 'usynlig'

@LTWW: Tag en kiks; IBMs sider er meget værrer };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JmogJmogSkrevet 04/09-08 20:45 
Afisntallerede man IE7 skulle der faktisk ikke gøres noget for at få IE6 frem - det skete automatisk. Har de ændret på det med IE8?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig