X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Synkronisering af to iPods?


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/08-08 17:52, rettet 22/08-08 17:52 
Ok, på min kærestes vegne jeg har brug for lidt hjælp her.

Hun er i den situation, at hun har købt en ny iPod til at erstatte hendes gamle. Problemet er, at hun, ligesom mig, igennem lang tid har lagt alle sine cd'er ind i iTunes, men at hun nu har fået ny computer. Altså, alle cd'erne ligger i en kasse hos hendes forældre i England (og det vil derfor være et kæmpe arbejde at skulle lægge dem ind på hendes nye computer) og på den gamle iPod.

Spørgsmålet er derfor, om det ikke kan lade sig gøre at synkronisere den gamle iPod med den nye, således at alle numrene bare overflyttes? Så vidt jeg kan forstå kan Apples standard software ikke gøre det, i et forsøg på at beskytte mod piratkopiering, men måske der er en anden vej?

Håber der er nogen der kan hjælpe, så jeg kan komme i kridthuset ;)
HeroldHeroldSkrevet 22/08-08 18:11 
Jeg mener at have læst herinde at Winamp, eller i hvert fald et plugin dertil, kan hive alle filerne ud fra Pod'en, og navngive dem efter deres ID-tag. Så er det jo bare at smide dem ind på den nye computer?

Men kan I ikke bare overføre selve filerne fra den gamle computer, eller er den ikke tilgængelig?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/08-08 18:13 
Grunden til at den gamle computer blev skiftet var desværre, at den gik i stykker. Men jeg vil prøve at undersøge, om der er noget Winamp kan gøre. Tak for tippet.
IqonIqonSkrevet 22/08-08 18:45 
Alternativt: På en Mac kan man bruge Senuti til at hive musik fra en iPod til en computer. I Windows skulle Sharepod vist være ganske godt.

SharePod
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/08-08 19:36 
Jeg takker, Senuti blev løsningen. Jeg tror ikke det kan gøres meget nemmere end det
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig