X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Two Towers: Special Edition


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 25/06-03 20:48 
Her er lidt godt nyt til jer som ikke kan få nok af TTT. Der bliver udgivet en Special Edition, forlænget med 40min. Den 18 nov. det er f...king lang tid at vente. Indtil da så kig ind på Laserdisken hjemmeside, der kan man bestille den for 349,-
Hvis i har en lidt dybere pengetank, så kig på Extended 5-disc Gift Set til 699.00 kr. Med en Gollum polystone statue.

Link
80 emne(r).
1 2 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 25/06-03 20:48 
Her er lidt godt nyt til jer som ikke kan få nok af TTT. Der bliver udgivet en Special Edition, forlænget med 40min. Den 18 nov. det er f...king lang tid at vente. Indtil da så kig ind på Laserdisken hjemmeside, der kan man bestille den for 349,-
Hvis i har en lidt dybere pengetank, så kig på Extended 5-disc Gift Set til 699.00 kr. Med en Gollum polystone statue.

Link
MadsMadsSkrevet 25/06-03 20:51 
Det er ikke nogen nyhed at der vil komme extended version af alle tre film :)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
AmbyAmbySkrevet 25/06-03 21:32 
Man skal da have extended... Når man først er begyndt er der ingen vej tilbage
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
enfenenfenSkrevet 25/06-03 21:59 
Eller kig her

Lord Of The Rings - The Two Towers Extended Edition
What is the Matrix?
RitesRitesSkrevet 26/06-03 00:26 
Jeg skal have den normale når den kommer og så Extended til den tid.

Men de kan godt tage de skodbogstøtter and stick 'em where the sun dont shine!
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 18/11-03 08:43, rettet 18/11-03 08:43 
Så er det i dag.
Nogen der har modtaget den og regner med at springe ind foran fjernsynet?

Anmeldelser modtages gerne :)

Fortsat god LOTR-Dag.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
3of193of19Skrevet 18/11-03 08:53 
Får det nok fra Coolshop i morgen. Dansk R2 udgave til 389,- inkl forsendelse :)
MadsMadsSkrevet 18/11-03 09:32 
Jeg tager den nok med hjem fra arbejde i dag :)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
KalicolaKalicolaSkrevet 18/11-03 09:39 
same here
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 18/11-03 10:21 
Har set den. Den er for mægtig! Så kort kan det egentlig siges...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AmbyAmbySkrevet 18/11-03 11:27 
I må meget gerne komme med en besked når I har modtaget pakken og evt hvor I har handlet.

Så kan vi andre jo følge med i om vi også burde have modtaget i dag ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Le RoofLe RoofSkrevet 18/11-03 12:16 
Jeg fik min igår fra future entertainment :p
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
AmbyAmbySkrevet 18/11-03 13:17 
det var vel en R1 udgave ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Le RoofLe RoofSkrevet 18/11-03 13:19, rettet 18/11-03 13:22 
Jeps. Nu er min Fellowship også R1 og en pris på 270kr, med fri porto, kan jeg ikke sige nej til...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 18/11-03 13:21, rettet 18/11-03 13:21 
Jeg turde godt nok heller ikke købe DK-udgaven af frygt for, at de har ødelagt lyden igen, som de gjorde med SE af Fellowship...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
olmeolmeSkrevet 18/11-03 13:21 
Hvordan ødelagt?
RJKRJKSkrevet 18/11-03 13:25, rettet 18/11-03 13:27 
Ja, jeg ved godt de fleste har rost den og ikke hører nogen problemer, men den er uomtvisteligt helt galt med "PAL-konverteringen" af lyden, hvor man tydeligt kan høre hak, fordi de har skåret den op i stedet for at uppitche.

Derudover er dynamikken også svagelig i forhold til region 1-udgaven, så den næsten lyder som en "normal" film. Originalen lyder decideret fantastisk.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 18/11-03 13:26 
RJK >
Jeg turde godt nok heller ikke købe DK-udgaven af frygt for, at de har ødelagt lyden igen, som de gjorde med SE af Fellowship...

Det er også brugt Pitch Correction på denne udgave, så det er sikkert det samme :/
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 18/11-03 13:28 
Så vil jeg bestemt råde alle med anlæg til at gå efter region 1'en. Forskellen er ekstrem på Fellowship.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 18/11-03 13:37 
Det er et svært valg..

Jeg har også ræset nettet rundt for at få den optimale udgivelse.

Jeg købte R2 af FOTR og kan _ikke_ høre forskel. Nogle kan, andre kan ikke. Alt efter gradbøjning af anlæg (hvilket sikkert også begrunder hvor Rune kan høre det :))

Fra DVDRegionCompare:
On the R4s and (some?) R2s, some people notice a slight audio glitch (a
series of pops or dropouts at certain points in the film) due to audio
repitching on the PAL master. Others can't detect this at all. If your
hearing is particularly sensitive, you might wish to choose the R1 version

Fra www.danskhjemmebioforum.dk:
Jeg har ikke hørt noget til nogle lydudfald i år, men det skal siges at jeg så godt som heller ikke bemærkede noget sidste år, så det kan være mine ører ikke kan høre dem ... men jeg har heller ikke hørt det nævnt i andre anmelderlser såååå... .
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 18/11-03 13:45, rettet 18/11-03 13:48 
Jeg testede dette MEGET grundigt, da jeg anmeldte sidste års udgave til MSN og jeg garanterer 100% at det er galt.

Jeg er ret sikker på, at det er ørerne som hører. Jeg så filmen sammen med flere og mens jeg hele vejen igennem var irriteret over de her "glitches", så kunne de andre ikke høre noget.

Derefter fandt jeg så frem til det sted det var mest tydeligt (da Gandalf hopper ned fra Sarumans tårns på den store fugl) og satte samme personer til at gennemhøre det på hhv. region 1 og 2-udgaven. Efter nogle gange kunne alle høre det tydeligt.

Man skal selvfølgelig vide, at det ikke skal lyde sådan, før man for alvor bliver generet af det.

Hvis man i sin tid har arbejdet lidt med computermusik, så har man sikkert forsøgt at få fx strygerinstrumenter til at loope, så det lyder ordentligt. Så ved man også, at når man vælger de forkerte looppunkter, så lyder der nogle grimme "hak" hver gang der loopes. Det er præcis sådan det lyder i reigon 2-udgaven og det er så vidt jeg forstår af samme grund. Fordi man skærer små stumper ud. Ved lydeffekter, tale, trommer etc. lægger man ikke mærke til det, mens det er meget tydeligt ved fx violiner, når man kan høre dem rent og tydeligt (som i nævnte scene).

Mht. dynamik og lydstyrke kan ALLE høre forskellen ved direkte sammenligning. Det kan dog tildels opvejes ved at indstille anlægget forskelligt, men jeg synes aldrig det bliver helt det samme.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 18/11-03 13:59 
Helt enig. Glitch'ene kan jeg ikke høre, men jeg kan høre forskel på lydstyrken.

Jeg har dog valgt at sige at det ikke er værd at begynde at udskifte samlingen for.

Irriterende at vi skal igennem en masse informationssøgning for at finde ud af om man skal have R1 eller R2. Se nu bare Alien Quad. *støn*
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
GreaseballGreaseballSkrevet 18/11-03 14:02 
Fik min LOTR:TT i lørdags med posten, så den samme aften, købt i LaserDisken.
Den simpelt hen for fed den film, godt at de har taget scenen med hvor hobbiterne drikker af Enter-vandet, der er også taget scenen med det sure piletræ med som fanger dem, i bogen sker det jo i den første del af bogen, og træskæg har fået Tom Bombadils replik.
Der mange andre scener som virkelige er sat godt ind og filmen er (om muligt) langt bedre end biograf versionen.
RJKRJKSkrevet 18/11-03 14:04, rettet 18/11-03 14:06 
Dark-Light:

Jeg mener så ikke kun det er lydstyrken. Region 1-udgaverne af Fellowship (og den normale Two Towers) har alle en helt ekstrem dynamik. Jeg er nødt til at skrue mit anlæg væsentligt længere ned end normalt, for ellers vælter huset (omtrent ;)) ved de voldsomme lyde.

Man kan godt få reg. 2 af Fellowship til at spille lige så højt ved at skrue op, men samtidig sker der så det, at de stiller scener bliver væsentligt højere end i reg. 1'en.

Altså: Mere dynamik (=forskel på lav og høj styrke) på reg. 1'en. Faktisk er det suverænt den film jeg har oplevet med størst dynamik.

(Jeg har ikke brugt timer på at gennemteste dette aspekt, så muligvis holder det ikke helt mht. reg. 2'ens "svaghed" på området)

EDIT:

Er der overhovedet eksempler på, at en reg. 2-udgave har været bedst...? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 18/11-03 14:13, rettet 18/11-03 14:21 
Af seneste eksempler:

I R2 udgivelse af Nightmare Before Christmas er billedet blevet gjort betydelig bedre.

Som før omtalt vil jeg også helst vælge Alien Quad. R2, da indpakningen er væsenligt bedre:

R2: (Scroll ned)
http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=2731&n=1&burl=

R1:
http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=2733&n=1&burl=

(Det er under forudsætning af at alle kommentarsporene er med på R2 udgaven. Der hersker stor forvirring angående dette emne)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 18/11-03 14:19 
Jeg mener bare:

Som hovedregel kan man godt gå ud fra, at region 1-versionerne er i orden. Region 2-udgivelserne er generelt på samme niveau eller (ofte) dårligere.

Det er i hvert fald min klare erfaring efter hundredvis af DVD-film.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 18/11-03 14:27 
Star Trek TNG og DS9 season boxene har væsentlig flottere indpakning i R2 udgaven. Sådan en lækker box af hårdt plastik fremfor pap. DS) sæson 3 havde desuden noget ekstra materiale om USS Defiant, som i R1 udgaven var på en seperat disc man kun fik hvis man forudbestilte hos en eller anden bestemt forhandler.

Desværre har jeg på fornemmelsen at billedkvaliteten har lidt lidt, da der er ret mange lydspor på diskene (tysk, fransk, spansk, italiensk, engelsk i 5.1) og der er i forvejen tre timers film 4:3 per disk.
WehnerWehnerSkrevet 18/11-03 15:19 
RJK >
Er der overhovedet eksempler på, at en reg. 2-udgave har været bedst...? ;)

Hvis man mener bedst som = med mest guf, så mener jeg faktisk af R2 South Park the Movie indeholder en musikvideo, der ikke er med på R1 :)

Hvis der kun tænkes på alt det tekniske shit, så holder jeg klogeligt munden lukket...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Le RoofLe RoofSkrevet 18/11-03 15:28 
RJK >
Er der overhovedet eksempler på, at en reg. 2-udgave har været bedst...? ;)

Ja, men det hører vist til de sjældne tilfælde.

Anyway, her har du lige et eksempel:

From Dusk til Dawn
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
la0sla0sSkrevet 18/11-03 15:32 
RJK >
Region 1-udgaverne af Fellowship (og den normale Two Towers) har alle en helt ekstrem dynamik. Jeg er nødt til at skrue mit anlæg væsentligt længere ned end normalt, for ellers vælter huset (omtrent ;)) ved de voldsomme lyde.

Jeg er efterhånden ved at være overbevist om, at det ikke er tilfældet med den engelske R2 special version af fellowship. Min hifi interesserede kammerat, har iøvrigt lagt ord på, at der intet problem er.
Hvad sker der?
AmbyAmbySkrevet 18/11-03 15:37, rettet 18/11-03 17:03 
Det kan ikke passe. Hvis det er PAL er problemet der.

EDIT: Så kom jeg hjem. Min var ikke kommet i dag. øv øv.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 18/11-03 20:23 
Dark-Light >
Anmeldelser modtages gerne :)

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=6494

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
AmbyAmbySkrevet 18/11-03 20:36 
Tak.
Men når nu jeg linkede til anmeldelsen på Side 1, så var der nok en svag chance for at jeg havde læst den :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
OkottaOkottaSkrevet 18/11-03 20:47 
RJK >
Så vil jeg bestemt råde alle med anlæg til at gå efter region 1'en. Forskellen er ekstrem på Fellowship.

Du er helt og aldeles galt på den her.

Der er ikke noget galt med Region 2 udgaven af Fellowship - og iøvrigt heller ikke med Two Towers i 4 Disc Region 2 udgaven som jeg så igår.

Nogle folk kan høre "mislyde" på Region 2 udgaven, men det er åbenbart kun nogle særlige folk med særlige ører, og med særlige lydanlæg - jeg bemærkede intet, mens jeg så Fellowship på min nye Region 2 udgave, og faktisk er det Peter Jackson selv, som har overværret overførslen af filmen til PAL DVD udgaven, netop fordi han var/er opmærksom på pitch control; Pga. forskellen i NTSC og PAL, når det kommer til lyd og video.

Der er en længere tråd om dette, på Usenet, i dk.kultur.film.

Hvorom alting er, så er der IKKE "ekstrem" forskel på Region 1 og Region 2, af Fellowship og Two Towers - begge film lyder fantastisk i 4 disc udgaverne på de danske Region 2 udgaver; Specielt DTS lydsporet er ganske fantastisk, og det var underligt nok DTS sporet, som folk havde problemer med - de folk som havde særlige ører og anlæg m.m
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 18/11-03 20:53, rettet 18/11-03 20:54 
RJK >
Som hovedregel kan man godt gå ud fra, at region 1-versionerne er i orden. Region 2-udgivelserne er generelt på samme niveau eller (ofte) dårligere.

Amerikanske film er tit bedst i Region 1, hvorimod europæiske film oftest er bedst i Region 2 - tit får Region 2 udgivelsen mere extra materiale, flottere indpakning og pænere videooverførsel.

Region 2 udgaven af The Hulk, har iøvrigt DTS lyd - det har Region 1 udgaven ikke...
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 18/11-03 21:02 
RJK >
Jeg mener så ikke kun det er lydstyrken. Region 1-udgaverne af Fellowship (og den normale Two Towers) har alle en helt ekstrem dynamik. Jeg er nødt til at skrue mit anlæg væsentligt længere ned end normalt, for ellers vælter huset (omtrent ;)) ved de voldsomme lyde.

Dynamikken fejler absolut intet på Region 2 udgaven af Fellowship og Two Towers (i 4 disc udgaverne).

Hvis du ligefrem er nødt til at skrue ned for dit anlæg, så ku' noget tyde på, at lyden måske er mixet for højt på Region 1 udgaverne.

Jeg kan skrue op på mine Region 2 udgaver, og stadigvæk er dynamikken høj og klar, og bassen god og punchy (både i LFE og fronthøjttalerne).
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 18/11-03 21:08 
Okotta >
Du er helt og aldeles galt på den her.

Du må sådan set tro hvad du vil. Jeg ved at jeg med 100% sikkerhed har ret. Som jeg har forklaret, har jeg prøvet det ned til mindste detalje. Der er ikke skyggen af tvivl.

Jeg tror at hverken jeg eller nogle andre gider høre flere modstridende konklusioner fra din side, som er baseret på noget du har læst. At du påstår at der ikke er forskel i lyden på de to udgaver er absurd. Du demonstrerer åbenlyst, at du ikke ved, hvad du snakker om.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 18/11-03 21:19 
Okotta >
Hvis du ligefrem er nødt til at skrue ned for dit anlæg, så ku' noget tyde på, at lyden måske er mixet for højt på Region 1 udgaverne.

Det mener jeg bestemt også, at den er. I forhold til alle andre film, vel og mærke. Eller alt andet er mikset for lavt. Ligemeget. Pointen er, at der er stor forskel på reg. 1- og 2-udgaverne af filmen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 18/11-03 21:20 
Okotta >
Jeg kan skrue op på mine Region 2 udgaver, og stadigvæk er dynamikken høj og klar

Sammenlignet med HVAD? Ingenting?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 18/11-03 21:23 
RJK >
Jeg tror at hverken jeg eller nogle andre gider høre flere modstridende konklusioner fra din side, som er baseret på noget du har læst. At du påstår at der ikke er forskel i lyden på de to udgaver er absurd. Du demonstrerer åbenlyst, at du ikke ved, hvad du snakker om.

Du har LÆST det jeg skriver, ikke osse?

Jeg fortæller dig at Region 2 udgaven ikke fejler noget, på MIT anlæg, i MINE ører, på MINE udgaver af filmene.

Nogle mennesker kan høre forskel på diverse anlæg, men det er ikke noget alle mennesker oplever - længere er den ikke.

Det er nærmere absurd at du påstår, at det du siger - sådan ER det bare, for det er direkte løgn.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 18/11-03 21:27, rettet 18/11-03 21:30 
Du kan også godt huske, at der er nogle der ikke formår at se forskel på 30 og 60 fps, ikke? (vi har diskuteret det tidligere)

Betyder det så også, at der ikke ER forskel?

Selvfølgelig gør det ikke det...

Jeg var absurd hvis jeg påstod, at alle hører fejlene ved pitch correctionen. Hvis du hiver en mand ind fra gaden som aldrig har set en film før, så vil han heller ikke lægge mærke til noget. Så det har jeg ikke udtalt mig om. Jeg har sagt at fejlene er der. For det er de. Punktum.

Og så reagerer jeg på, at du påstår at jeg tager fejl. Hvormed du jo så gør præcist det samme, som du beskylder mig for... Flot dobbeltmoral...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 18/11-03 21:38 
RJK >
Sammenlignet med HVAD? Ingenting?

Med det jeg har hørt af Region 1 udgaven, samt alle de sammenligninger jeg har læst - hvor du er den absolut ENESTE som påstår, at der er ekstrem forskel på de to udgaver, og dynamikken er langt bedre på Region 1 udgaven; Hvilket jeg gerne skal fortælle dig igen, simpelthen ikke passer.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 18/11-03 21:39, rettet 18/11-03 21:43 
Der er ekstrem forskel på lydniveauet...

Sæt de to film på ved samme lydstyrke på anlægget og du vil hurtigt blive enig med mig.

Kombineret med pitch fejlene og den dynamik-forskel jeg har oplevet (sidstnævnte er en subjektiv vurdering, fordi jeg ikke nåede at gennemteste det), så mener jeg bestemt at der sammenlagt er ekstrem forskel på lydsporene.

Jeg har set mange film både i reg. 1 og 2 og aldrig oplevet noget der var tilnærmelsesvis i retning af denne forskel. Så jeg mener mit ordvalg er helt korrekt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 18/11-03 21:43 
Han er bestemt ikke den eneste. Da den udkom var der en masse snak om fejl i lyden på R2-udgaven.

Og det er et fact at man kan høre det, RJK's sammenligning med forkerte looppunkter passer rigtig godt.

Jeg har også selv R1 og R2 udgaven, da jeg først købte R1, men senere også købte R2, da der var nogle familiemedlemmer der gerne ville have danske tekster.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
OkottaOkottaSkrevet 18/11-03 21:54 
RJK >
Betyder det så også, at der ikke ER forskel?

Jo - der ER forskel; Det jeg påpeger er, at det er de færreste mennesker som kan høre det, og overhovedet vil opleve det. Du har oplevet det - fair nok - men derfra, og så til at der er ekstrem forskel på de to udgaver, og man skal holde sig langt væk fra Region 2 udgaven - der er altså ret langt.

Det er nok mere fordi vi begge er forhippet på, at vi selv har ret, fordi vi har oplevet det Vs. ikke oplevet det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 18/11-03 22:00 
Som jeg lige har forklaret så er den "ekstreme" forskel primært baseret på forskellen i lydstyrken.

Og jeg har ikke sagt noget om at man skal holde sig langt væk fra reg. 2. Citer mig ordentligt.

Jeg sagde at jeg ville råde folk med anlæg til at vælge reg. 1. Hvilket du vel må være enig i, hvis du er enig i, at der er fejl.

Eller råder du folk til at tage den fejlfyldte (og dyrere) version, fordi der er NOGEN der ikke kan høre forskel alligevel...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 18/11-03 22:27 
Nej, jeg er ikke enig i at man skal vælge Region 1, hvis man har et anlæg; Jeg har et anlæg, og kan ikke høre der er noget galt med Region 2 udgaven.

Jeg har endda en kodefri afspiller, og vil stadig hellere ha' Region 2 udgaven, bl.a pga. det bedre billede på denne.

Men tro mig - kunne jeg personligt høre, at der var noget galt med Region 2 udgaven, så ville jeg ombytte den.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 19/11-03 01:53 
Så må du huske at vende tilbage til denne tråd, når du på et tidspunkt lægger mærke til problemerne i lyden. Det skal nok ske ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 19/11-03 11:05 
Hvis jeg engang får et eller andet vildt følsomt anlæg, hvor man ikke kan høre andet end støj på Region 2'erne, så skal jeg nok vende tilbage :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 19/11-03 11:14 
Nøjes du nu bare med at åbne op for ørerne, så skal den nok være der ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
80 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig