X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Border Down


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 25/06-03 11:50, rettet 27/06-03 10:49 
YEAH! Dagens store nyhed :)

G.Rev will release a Dreamcast port of their NAOMI arcade shooting game Border Down in Japan on September 25, for 6800 yen. A Special Edition is also available for 8800 yen, which includes a Soundtrack CD of the game.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
73 emne(r).
« < 1 2

Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 06/08-03 13:39 
la0s >
jeg troede faktisk ikke at spillet kom på konsolmarkedet.. så må vi bare håbe at det ikke er en XIIStag fuser

Jeg har lige spillet XIIStag igennem og ja det er sgu en fuser, den kunne godt lige slippe igennem hvis det var en SS shooter (forstå mig ret), heldigvis kostede den kun £30, der var nogle gode ting i og det er nok en score baseret shooter, men selv en monkey kan komme igennem det, alt for basic.

Der findes meget bedre ting der ude, men værd et kig hvis den kan samles op til en slik.

Bad TAITO baaaaad.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
la0sla0sSkrevet 06/08-03 13:45 
Ja man kan jo desværre ikke få alt :)
Jeg var også på nippet til at købe Stag, meeen ventede og den eneste grund til, at købe den skulle da være at skaffe sig et complete shmups ps2 bibliotek, meeeen det er jeg ikke ude efter. Jeg må dog sige, at min skepsis forsvinder mere og mere når jeg ser på border down. Det ser ret godt ud... stemningen und so. Men i øjeblikket står den på Rtype FINAL her i lille Risskov, for det er fandme et fantastisk flot spil!
Hvad sker der?
DarklynoonDarklynoonSkrevet 07/08-03 06:48 
er der nogen der ved lidt om våbensystemet i dette spil, bliver det i stil med darius serien?(læste et sted at nogle af programørerne bag darius serien også har været med til at lave dette spil)
Mortal Kombat the mother of all fighting games
flottenheimerflottenheimerSkrevet 19/09-03 22:16 
Mere officielt DC-specific Border Down info direkte fra udviklerens hp (incl. screenshots i rigtig god kvalitet):

Jap txt ahead!
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Star SoldierStar SoldierSkrevet 19/09-03 22:27 
Coveret til venstre er den normale edition og ltd. til højre hvis nogle skulle være i tvivl.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/05-06 18:31, rettet 18/05-06 18:34 
Jeg har fået en "Special Price 4 U" fra en asiatisk forhandler på Limited Edition-udgaven - $129. Er spillet den pris værd? Kan se det står til $299 på eBay. Det er jo stort set umuligt at finde standard-udgaven idag. Havde mine tvivl om den her forhandler, fordi deres site er lidt stenalderagtigt. De virker nu helt reelle over email, men $129 er stadig en del skejser for mig at punge ud. Hvor mange herinde ville købe det for $129 uden at blinke? :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
dRxLdRxLSkrevet 18/05-06 18:55 
Tjoeee, når jeg er så glad for spillet som jeg er skyldes det primært at det virkelig får dreamcast'en til at stråle. Fantastisk flot grafik for den maskine.

Gameplayet er ikke dårligt, men måske en smule "diffust". Forstået på den måde at der ikke er noget gameplay system der træder tydeligt frem (ikke for mig i hvert fald).

Hvis du vil kan du låne min kopi et par dage, du skal bare komme forbi og hente det her i Glostrup, og aflevere det igen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 19/05-06 00:54 
der er et gameplay system i border down, det er lang tid siden jeg spillede så jeg kan ikke forklare det fuldstændigt, men der er 3 borders som har hver sin sværhedsgrad hvor at du rydder en border ned hvis du dør.

det er så er systemet i spillet er vis du når over en bestemt score som kan ses nede i det ene hjørne(kan ikke huske hva ddet kaldes - border down måske?) det kan bla opnås ved at bruge lazeren på store mændger kugler og skyde bossen i de sidste sekunder. når du at opfylde scoren for den border når du gennemfører banen kan du så vælge om du vil rykke op eller ned
Mortal Kombat the mother of all fighting games
SumezSumezSkrevet 19/05-06 09:18 
Det indlæg var vist ikke helt gennemlæst, men så vidt jeg forstår, er det ligesom Gradius, bare hvor man skal opnå et bestemt mål, for at rykke opad?
Lidt a la Starfox 64, egentlig. Eller Sexy Parodius for den sags skyld. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 19/05-06 09:44, rettet 19/05-06 09:48 
Ovenstående er ikke nok til at være et system i min bog. Snarere en slags gimmick.

Når det er sagt, så kan jeg rigtig godt li' spillet. Helt sikkert værd at eje til Dreamcasten (eller stjæle hvis man har den preference :-p).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JAAJAASkrevet 19/05-06 11:02, rettet 19/05-06 11:15 
Der er så absolut et system i Border Down, og da mere end i så mange andre shoot em ups. Efter min smag det bedste shoot em up, jeg nogensinde har spillet, og derfor $129 værd. ALT er bare gennemført i det spil.

Systemet forklaret i detaljer
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/06-09 01:35 
Min årelange jagt på et fabriksseglet Border Down fortsætter. Jeg er senest faldet over en ny LE-udgave til ca 2.000 kr, og derunder brugte LE'er til ca 1.500 kr. En ny standardudgave til nær et kilo er dog ret fristende.

For nu skal det være. The truth is out there. Eller noget.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-09 01:57 
Hvorfor fabriksnyt? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/06-09 13:19 
Så slipper man jo for menneskebesudlede manualer mv. ;) Det er måske en præferencesag i sidste ende, men man kan jo aldrig vide sig helt sikker på folks MINT!/NEAR MINT!/NEW!-angivelser på fx ebay. Jeg er dog endnu ikke blevet skuffet over Videogameimports.com.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 09/06-09 13:23, rettet 09/06-09 13:24 
Du skulle have været der da jeg solgte mit eksemplar for nogle uger siden. Den var helt sikkert i mint/som helt ny stand.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/06-09 13:29 
Megabad timing :/ Hvor meget måtte køber punge ud? Jeg neglede en ny standardudgave til lige under 1.000.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 09/06-09 13:39, rettet 09/06-09 13:40 
Køber gav $195 før forsendelse for min Limited Edition. Jeg havde den en tur på eBay, men der sad den bare og rådnede sammen med de andre dyre eksemplarer, som ikke ryger nogle steder hen, og var den blevet solgt, havde salgssuccesgebyret alligevel været uhyrligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/06-09 13:48, rettet 09/06-09 13:48 
OK, "god" pris. Den mindste pris, jeg fandt på en brugt LE var $299 på ebay (højeste var $399) - ca samme pris for brugt LE hos VGI (der også for tiden har en ny standard til ca £140).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 09/06-09 13:49 
eBay-priserne er også meget høje. Jeg satte min til salg for $250 oprindeligt, men det gav så ikke pote.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-09 18:09, rettet 09/06-09 18:10 
SkyblazeR>
...men man kan jo aldrig vide sig helt sikker på folks MINT!/NEAR MINT!/NEW!-angivelser på fx ebay. Jeg er dog endnu ikke blevet skuffet over Videogameimports.com.

Handler man fra Japan har jeg endnu ikke været ude for at Mint spil virkelig er det. Handler man derimod fra England og USA kan mint sagtens betyde at disken er i flere dele... :/

Jeg har oplevet at købe et mint spil på VGI og så få et der var godt ridset istedet. Men der har sikkert været tale om en fejl fra deres side og siden jeg ikke kontaktede dem med problemet har det også været lidt svært for dem at rette det. Så det er ligeså meget min egen skyld :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JAAJAASkrevet 10/06-09 13:48, rettet 10/06-09 13:48 
Konsolkongen>Så det er ligeså meget min egen skyld :)

Aaaah, det må altså i langt overvejende grad være sælgers ansvar, at der bliver sendt en vare afsted, der svarer til det oplyste.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-09 14:58 
Ja det kan du selvfølgelig have ret i. Men jeg mister i hvert fald retten til at brokke mig over det når jeg ikke kunne finde ud af at kontakte dem dengang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-09 15:36 
Jeg fik en sort X360 RE5-udgave i dag, selvom forhandleren angiver "Rød spillekonsol". Da jeg så nærlæser bestillingsmailen, ser jeg med småt (dog i kapitæler):

"DER TAGES FORBEHOLD FOR PRISFEJL, UDSOLGTE/UDGÅEDE VARER SAMT SPECIFIKATIONSÆNDRINGER."

Så det er nok spild af tid at brokke sig over at have fået den i sort, og at det er en "Falcon"-model i stedet for den nyere "Jasper"-model. Men jeg mindet dem om, at de har lavet brøler i deres "farvespecifikation" på produktsiden.

VGI har sikkert en lignende salgspolitik mht. MINT/NEAR MINT. Det kan måske være en lille forskel, der gør at man selv mener, spillet ikke er i mint.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
73 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig