X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Max Payne 2 screens!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/06-03 23:11 
*Sig det kommer til Xbox*

http://www.hardwired.hu/img/hir2/maxpayne2_2.jpe
http://www.hardwired.hu/img/hir2/maxpayne2.jpe

Og jeg har solgt mit Max Payne 1 - Det skal genkøbes og gennemføres!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 24/06-03 23:15 
Ser godt ud :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 24/06-03 23:18, rettet 24/06-03 23:19 
Nydeligt.

Jeg tvivler dog kraftigt på, at Xboxen kan køre grafik i den kaliber med en anstændig frame rate...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/06-03 23:31 
Selvfølgelig kan den det!

Det er utvivlsomt det kun kommer til PC!
Home is where the hardware is..
jaesjaesSkrevet 24/06-03 23:45 
Jeg tvivler ikke på at det kommer til Xbox, kun kvaliteten af grafikken.

Men lad os nu se. Når der kommer nogle flere billeder fra pc-versionen, så bliver vi nok klogere...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/06-03 00:00 
Der er jo også den mulighed at det ikk er in game grafik men en eller anden sekvens der kører ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
jaesjaesSkrevet 25/06-03 00:08 
Jep :)
JoachimMAJoachimMASkrevet 25/06-03 01:59 
Hvis det er Ingame grafik, så har jeg allerede forudbestilt spillet.

Jeg elskede det første Max Payne, på trods af alle klichéerne og de dårlige anmeldelser, så jeg ser virkelig frem til en to'er
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
KTCKTCSkrevet 25/06-03 02:50 
Etteren er en af de spil, jeg har spillet mest, og det vil altid være en af mine favoritter. På PC selvfølgelig, for Xbox-versionen er skamløst redigeret...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 25/06-03 07:50 
omg det ser jo sweet ud hvis der da er tale om ingame screens...1'eren er også klart en af mine favoritter. bullet-time'en var jo revolutionerende!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
HulleHulleSkrevet 25/06-03 08:38 
Den skulle være god nok at det er ingame, om de så er redigeret til ugenkendelighed aner jeg af gode grunde ikke.
Han ligner dog ikke sig selv den gode Max Payne..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
enfenenfenSkrevet 25/06-03 09:14, rettet 25/06-03 11:30 
KTC >
Etteren er en af de spil, jeg har spillet mest, og det vil altid være en af mine favoritter. På PC selvfølgelig, for Xbox-versionen er skamløst redigeret...

Skamløst er vist så meget sagt. Det eneste de har gjort, som er værd at nævne er, at dele banerne op i mindre bider.

PS2 udgaven er dog elendig - elendig framerate og loadingtider.
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 25/06-03 10:31 
Jeg kan ikke se de billeder ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
la0sla0sSkrevet 25/06-03 11:18 
ikk for at ødelægge noget.. men skal vi ikke liiige vente og se spillet før vi er overbeviste om at grafikken ser sådan ud. Hvis vi lig epå forhånd luer ud i PS2 jokene så tænk på hvor flot Getaway så ud og hvad resultatet blev... jeg siger ikk' at Max payne 2 ender på samme måde.. meeeen det er jo set før at virkeligheden har været knap så fantastisk som et par screenshots?! :)
Hvad sker der?
KTCKTCSkrevet 25/06-03 11:57 
Enfen >
Skamløst er vist så meget sagt. Det eneste de har gjort, som er værd at nævne er, at dele banerne op i mindre bider.

No no no, don't even go there.
Det er ikke det eneste, de har gjort. Store dele af sceneriet er blevet fjernet i forhold til originalen, og cirka halvdelen af de små gemte eastereggs kan derfor ikke findes. Opdelingen af banerne er også så grum at jeg nærmest får klaustrofobi, for det var så stor en del af gameplayet i "den rigtige version", at man kunne backtracke...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 25/06-03 12:21, rettet 25/06-03 12:22 
Er du sikker på, at du ikke taler om PS2 versionen?

Synes ikke lige jeg husker de fejl du nævner.

Angående Easter Eggs, så er de stadig at finde. Hvorfor folk går så meget op i lige præcis det, er mig uvist.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 25/06-03 12:22 
Som jeg husker det er PS2- og Xbox-versionerne ens.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 25/06-03 12:47 
Ikke ifølge de forskellige reviews jeg har læst.

Dog har jeg ikke spillet PS2 udgaven særligt meget.
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 25/06-03 12:49, rettet 25/06-03 12:50 
Det var Xbox-versionen, og eastereggs i Max Payne er så geniale og fede, at de bare må findes.

Med hensyn til fjernelsen af sceneri kan jeg som eksempel nævne en hel gade, der er blevet fjernet og erstattet med en stor grim væg, som ikke engang har samme farve som resten af bygningerne.

Jeg har voldspillet Max Payne på PC, og da jeg satte mig ned for at kortlægge forskellene i Xbox-versionen, måtte jeg stoppe cirka halvvejs, da jeg ikke kunne holde det ud længere...

EDIT: Og ja, jeg har også læst reviews, hvor anmelderen skriver at banerne er de samme. Det viser bare at der folk, der ikke burde have deres job. Hvis man ikke ved noget 100% sikkert, så skal man ikke skrive det!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 25/06-03 12:53, rettet 25/06-03 12:53 
Enfen >
Ikke ifølge de forskellige reviews jeg har læst.

Jeg sad med både PS2- og Xbox-udgaven samtidig (det var lidt svært at styre begge på én gang ;p), da jeg anmeldte sidstnævnte. Det stykke jeg sammenlignede var spillene identiske bortset fra enkelte kosmetiske detaljer (antal farver på teksturerne) udover et par tekniske ting (primært framerate og anti-aliasing).

Men jeg søgte så heller ikke ligefrem efter easter-eggs ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 25/06-03 13:18, rettet 25/06-03 13:19 
KTC >
Det var Xbox-versionen, og eastereggs i Max Payne er så geniale og fede, at de bare må findes.

Med hensyn til fjernelsen af sceneri kan jeg som eksempel nævne en hel gade, der er blevet fjernet og erstattet med en stor grim væg, som ikke engang har samme farve som resten af bygningerne.

Jeg har voldspillet Max Payne på PC, og da jeg satte mig ned for at kortlægge forskellene i Xbox-versionen, måtte jeg stoppe cirka halvvejs, da jeg ikke kunne holde det ud længere...

EDIT: Og ja, jeg har også læst reviews, hvor anmelderen skriver at banerne er de samme. Det viser bare at der folk, der ikke burde have deres job. Hvis man ikke ved noget 100% sikkert, så skal man ikke skrive det!

Nu tænker jeg mere på de steder man løber rundt i.

Om de har fjernet nogle sidegader osv., kan jeg ikke huske. Jeg har dog heller ikke gennemført Max Payne helt på Xbox. PS2 udgaven droppede efter en enkelt bane. Frameraten var simpelthen alt for lav og styringen var ikke meget bedre.

Jeg spillede også PC udgaven igennem til hudløshed. Det blev til 4-5 gange. Alle sværhedsgrader + New York Minute...
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 25/06-03 13:23 
Jeg har også gennemspillet alle sværhedsgrader (nogle flere gange), for det giver jo mulighed for at spille den "hemmelige bane". Jeg fik dog aldrig taget mig sammen til at gennemføre New York Minute. Hader at have travlt ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 25/06-03 13:28, rettet 25/06-03 13:28 
Ah, den hemmelige bane. Den havde jeg helt glemt - "Matrix style".
What is the Matrix?
CanonCanonSkrevet 26/06-03 12:18 
Se lige her fra www.newgamez.tk har vi lige lidt flere screen fra spillet

Max Payne screens
Bah...
dRxLdRxLSkrevet 26/06-03 14:52 
Er det en joke? Der er nogle dårlige Max Payne billeder efterfulgt af billeder fra alt muligt andet (bla. quake3 og Counter Strike) og det hele er anbragt i en alt for lille frame der gør det besværligt at se billederne.

Hvad har du gang i?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
quadquadSkrevet 26/06-03 14:56 
Så så Daniel :)
Der er allerede en anden tråd hvor vi gør grin med det =)

Men ja du har ret, der er ingen der aner hvad den knægt har gang i..
enfenenfenSkrevet 26/06-03 15:22 
dRxL >
Er det en joke? Der er nogle dårlige Max Payne billeder efterfulgt af billeder fra alt muligt andet (bla. quake3 og Counter Strike) og det hele er anbragt i en alt for lille frame der gør det besværligt at se billederne.

Hvad har du gang i?

Haha owned :)
What is the Matrix?
CanonCanonSkrevet 26/06-03 19:34 
dRxL >
Er det en joke? Der er nogle dårlige Max Payne billeder efterfulgt af billeder fra alt muligt andet (bla. quake3 og Counter Strike) og det hele er anbragt i en alt for lille frame der gør det besværligt at se billederne.

Hvad har du gang i?

Øhh det er altså DOOM III som du siger at det er
quake3
Bah...
quadquadSkrevet 26/06-03 19:39 
Laughing...Hvor er det vigtigt i den sammenhæg?!
enfenenfenSkrevet 26/06-03 22:58, rettet 26/06-03 22:59 
gamesX >
dRxL >
Er det en joke? Der er nogle dårlige Max Payne billeder efterfulgt af billeder fra alt muligt andet (bla. quake3 og Counter Strike) og det hele er anbragt i en alt for lille frame der gør det besværligt at se billederne.

Hvad har du gang i?

Øhh det er altså DOOM III som du siger at det er
quake3

So what?

Pointen er, at du linker til en side, hvor der kun er et ekstra Max Payne 2 screenshot og så et "maleri". Udover det, så er der ellers en masse andre screenshots fra andre spil, som ikke har noget med Max Payne at gøre.
What is the Matrix?
yokanabsteryokanabsterSkrevet 26/06-03 23:47, rettet 26/06-03 23:48 
*LOL*. Et eksempel på, hvor intilligent en diskussion kan blive :)
soon the world will be one big computer
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig