X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til at finde dvd film?


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 02/07-08 23:34 
Jeg søger hjælp til at finde The Fourth War med Roy Scheider og Jürgen Prochnow på dvd?, kan huske at det er en rigtig fed film med Roy Scheider.
I love monster land
56 emne(r).
« < 1 2

Svar
WonderboyWonderboySkrevet 30/04-15 20:04 
Er blevet sat på arbejde af min Mor, hun har set Mord i Skærgården på dr1 og vil gerne have den på dvd og kan se der er blevet lavet 3 sæsoner af den Mord i Skærgården sæson 1-3 box på dvd/Morden i Sandhamn - Säsong 1-3 Box dvd, men kan ikke finde den nogle steder synes jeg, håber på jeres hjælp så jeg kan gøre min Mor Glad :-) ?.

Har kun kunne finde der hos elgiganten i sverige men de sender desværre ikke til Danmark tror jeg?

Link...
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 02/05-15 15:06 
BUMP
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 18/06-15 22:07 
BUMP
I love monster land
XiwanaXiwanaSkrevet 18/06-15 22:48 
Skal det absolut være på disk? Serien ligger online på tv4's hjemmeside (kræver dog betalingsabonnement):
https://www.tv4play.se/program/morden-i-sandhamn?video_id=2492667
[inspirational quote here]
WonderboyWonderboySkrevet 18/06-15 23:00, rettet 18/06-15 23:00 
Ja helst på dvd, kan finde finde den på elgiganten i sverige i dette link men ved ikke om de sender til danmark?.

Link...
I love monster land
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/06-15 23:14 
Den står kun som Collect@Store på dit første link, så du ville nok ikke slippe for køreturen.
Dit andet link er deres firmabutik, som vist forudsætter at du har et CVR nummer og alt det fis. :)

Ser desværre ud til, at det er en and.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
56 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig