NuckingBigFuts | Skrevet 18/06-08 19:08 | Sælger min Nokia N82, ca 2 mdr gammel, æske, papir, manual & tilbehør medfølger, sælger ikke pga ny mobil, men hvis denne blir solgt har jeg endelig råd til elektrisk trommesæt fra Roland ;)
Mobilen kan en del, Trådløs net, 5.0 Megapix carl zeiss & rigtig blitz som digital camera, GPS antenne har den også, den er i sølv / chrome. og har kun rigtig få lommerids, intet ridser på display ell. lign.
Penge Foretrækkes, ellers prøv med noget lir / konsol.
eller sku du ligge inde med Roland TD-3KW så er jeg yderst interesseret i at handle + penge.
byd løs!
MobilSiden.dk Nokia N82 Anmeldelse | Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
|
|
NuckingBigFuts | Skrevet 19/06-08 20:03 | hbo. 1400,- pp. eller andet geil / konsol | Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
|
|
|
|
solid snake | Skrevet 19/06-08 22:24 | Eller hvad konsol søger du? | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
NuckingBigFuts | Skrevet 19/06-08 22:43 | Mangler Joypad til PS3, egentlig ik spil som sådan, evt. en mobil at bytte med som også er i fin stand.
Blu Ray Film ( de flotte action / animation ). | Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
|
|
NuckingBigFuts | Skrevet 23/06-08 00:47 | Anyone? | Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
|
|
|
|
NuckingBigFuts | Skrevet 25/06-08 02:56 | solgt | Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
|
|