X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wireless med stofanet?


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 11/06-08 17:17 
Alright, jeg har et lille problem. Jeg har stofanet (flatrate), og vil gerne have det til at køre trådløst, da jeg "kun" har en bærbar. Så jeg har købt en D-Link DIR-615 [Wireless N Home Router] - og ja, min bærbar understøtter både b-, g- og n-standard. Jeg har fulgt brugsvejledningen, men kan ikke få det til at virke.

Har hørt at der skulle være lidt problemer med at være trådløs på stofanet, men har ikke rigtig kunne finde noget der har hjulpet mig i den rigtige retning. Nogen der har nogen idé om hvad jeg kan gøre for at blive trådløs med stofa?
JAAJAASkrevet 11/06-08 17:44, rettet 11/06-08 17:52 
Du skal tilmelde din routers MAC adresse på stofas hjemmeside, eller få din router til at kopiere din pc's MAC.

Jeg bruger en D-Link 614+ uden problemer.
DommergaardDommergaardSkrevet 11/06-08 21:49 
Har tilmeldt routeren på Always-On... virker stadig ikke. Kan sagtens komme ind på den - 192.168.0.1 - og lave alt muligt, men kan ikke komme på nettet.
JAAJAASkrevet 11/06-08 23:17 
Der er et utal af indstillinger, det så kan være. Mit bedste råd er at rode med det.
JAAJAASkrevet 12/06-08 12:02, rettet 12/06-08 12:05 
Jeg går ud fra, at routeren også har almindelige kabeludgange. Kan du komme på nettet med din bærbare via routeren, med et netkabel i? Så ville smittekilden da i hvert fald kunne isoleres til selve den trådløse opsætning.

Det giver ingen mening, at Stofa skulle have nogen som helst indflydelse på den trådløse overførsel fra din router til bærbar. Hvis det viser sig at virke med kabel, gælder det bare om at få sat router og pc rigtigt op til wifi.

Du har tændt for wifi på den bærbare, ikke? :P
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig