X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

LEGO Indiana Jones


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/06-08 04:37 
Jeg har lige neglet dette spil til PSP, og det er jo en fryd at spille - præcis som Star Wars serien. Min eneste anske er , at humoren måske er lidt dårligere end i Star Wars, men til gengæld er spillet så meget større og meget mere udfordrende.
Kan anbefales, selvom opskriften er set før.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/06-08 21:40, rettet 05/06-08 21:41 
Hej :-) Jeg elsker Lego spillene og venter som en gal på Batman. Har du stadig en 360? Add mig som ven så vi kan spille det..

Tilbage til topic - Efter hvad jeg har hørt er det mindre hack and slash end Star Wars og nærmest et rigtigt platforms spil.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/06-08 04:31 
Har desværre solgt min 360... Det er rigtigt, at Indy er mere puzzle-orienteret end SW, og det er jeg godt tilfreds med! Rigtig lækkert spil!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 01/06-09 15:47 
LEGO Indiana Jones 2 annonceret til de sædvanlige platforme.

Indholdet lyder som 1.5 men level builder lyder meget spændende IMO :)

"LEGO Indiana Jones 2 announced"
ChronoChronoSkrevet 01/06-09 17:01 
Det kunne godt blive rigtigt sjovt at lave sine egne baner, og det første spil er nok mit favorit LEGO-spil. Det var kort, men med bedre level-design end Star Wars- og Batman-spillene.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
millenniummillenniumSkrevet 02/06-09 11:13 
Fatter dog ikke hvor Lego Harry Potter bliver af (medmindre de venter på at alle film er udgivet). - Det er den mest oplagte at udgive, nu hvor Lego allerede har Potter licens.

Synes dog ikke Lego Indy var så optimalt, set i forhold til Star Wars og Batman. Indy er alt for gnidret og småt (svært at se detaljer), ofte ret frustrerende og alt for gåde-tung. Ikke så godt for spillets primære målgruppe (jvf børn) :-)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 11:14, rettet 02/06-09 11:16 
LEGO Harry Potter er også annonceret. Første spil bliver baseret på de fire første bøger/år.

Teaser
millenniummillenniumSkrevet 02/06-09 14:23 
I rest my case :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 14:27 
Misforstod jeg dit indlæg? :)
millenniummillenniumSkrevet 02/06-09 14:34 
Nej - jeg skal bare lade være efterlyse noget, før jeg i det mindste har talt med Google. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 14:36, rettet 02/06-09 14:38 
Åh på den måde :)

LEGO Rock Band er også annonceret forresten...

Lars Ul-brick
millenniummillenniumSkrevet 02/06-09 21:30 
Wow, den så jeg ikke komme...

Dog kunne der være stor kult-potentiale i LEGO Clockwork Orange.
The medium is the message.
delindedelindeSkrevet 31/07-09 17:00 
Ave!

Er der kendte bugs i dette spil? En makker og jeg sad og spillede en 5-6 timer i går, på PS3, og bedst som vi travede rundt på "college" og købte nye karakterer, havde vi pludselig over 4 milliarder guld??

Har vi lavet en eller anden hemmelig combo eller er det en normal glitch i spillet?

Lindenhoch
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig