Naid | Skrevet 17/05-08 14:02, rettet 17/05-08 14:03 | Er der nogen der kan svare mig på i hvilke lande dette spil er udgivet i PAL til NES?. Jeg har kun kunne finde det i UK format indtil videre. Kan det passe?. |
|
|
Naid | Skrevet 17/05-08 14:27, rettet 17/05-08 14:28 | Spøjst, jeg fik ikke nogle søgeresultater på den tyske da jeg søgte :/. Nu er tyske spil jo også notorisk berygtede for at have tyske tekster, så det bliver i hvert fald ikke første priotet :P.
Andre der ved noget? |
|
|
silverstar | Skrevet 17/05-08 16:10 | Mit eksemplar er PAL B og har koden NES-PD-FRA, så det er jo nok den franske version. Der er dog engelske tekster i spillet. | "Listen to them. Children of the night. What music they make."
|
|
Naid | Skrevet 17/05-08 16:25 | Kamek>
Jeg mener ikke at spillet indeholder særlig meget tekst - ellers kan du jo også åbne for din NES og gøre den regionsfri. PAL-A-spil er i bund og grund det samme som PAL-B-spil.
Min maskine er skam regionsfri, men hvis det var muligt at opdrive et engelsk tekstet PAL B som silverstar åbenbart har, så er det sådan en fætter jeg skal ha :).
silverstar>
Mit eksemplar er PAL B og har koden NES-PD-FRA, så det er jo nok den franske version. Der er dog engelske tekster i spillet.
Har du købt det herhjemme eller via ebay? |
|
scavenger | Skrevet 17/05-08 19:51 | Mit eksemplar er mage til silverstars og det er fundet på et loppemarked herhjemme for nogle år siden. | Nemo me impune lacessit
|
|
silverstar | Skrevet 17/05-08 23:35 | Jeg købte mit eksemplar i DK brugt, tror det var sammen med en maskine og et par andre spil. | "Listen to them. Children of the night. What music they make."
|
|
Naid | Skrevet 18/05-08 03:34 | Super, så holder jeg lige øjnene åbne fra nu af :). |
|