X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Guld...part 2


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/06-03 15:50 
så kan det vist ikke gå galt...foran 2-0 mens brøndby håbløst er bagud 0-2 i silkeborg! nu skal det guld i hus!!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
MajorPMajorPSkrevet 22/06-03 15:58 
Vi(FCK), nupper guldet i år!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
quadquadSkrevet 22/06-03 15:59 
Ihhh, hvilken imponerende tankevirksomhed der er hos de FCK-fans..MAaaah who cares. Så længe OB kommer med i Uefa C.
APHAPHSkrevet 22/06-03 16:18 
MajorP >
Vi(FCK), nupper guldet i år!

igen igen :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/06-03 16:26, rettet 22/06-03 16:29 
3-2 til Silkeborg!
3-0 til FCK!
Home is where the hardware is..
APHAPHSkrevet 22/06-03 16:28, rettet 22/06-03 16:28 
3-2 til silkeborg ikke AGF;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/06-03 16:29 
Hvad snakker du om?

(Skulle være gået i seng noget før..)
Home is where the hardware is..
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/06-03 16:37 
4-0 til FCK!
Home is where the hardware is..
APHAPHSkrevet 22/06-03 16:46, rettet 22/06-03 16:48 
4-1 til fck...Bundby kan stadigvæk nå det..TRO PÅ DET
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
FizbanFizbanSkrevet 22/06-03 16:51 
ikke når de er bagud =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/06-03 16:54 
Kæft hvor nice at AGF lige får en kasse!
Home is where the hardware is..
dchangdchangSkrevet 22/06-03 17:03 
Gudskelov holder jeg ikke med hverken FCK eller BIF. Lækkert btw at se AAB slutte pænt af med deres amputerede hold.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 22/06-03 17:14, rettet 22/06-03 17:14 
hehe enig dchang; pest eller kolera ;) Synd at AaB ikke røg ned, så kunne der havde været lokalopgør i 1.div mod FC Nordjylland. Det kunne have været spas. Selvom jeg må indrømme at Aab er det hold i Superligaen som modtager min sympati, nu VB ikke rykkede op.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/06-03 17:14 
så blev det en kendsgerning: fck danskmester 2002/2003 og det er da virkelig fortjent. en fantastisk efterårssæson og genialt comeback til sidst efter at have mistet mange points...jeg får svært ved at få armene ned!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dchangdchangSkrevet 22/06-03 17:18 
Søster Salsa: Bare vent, vi får lokalbrag efter næste sæson hvis FC Nordjylland fortsætter i samme stil. Eller bliver slugt af Aab. :-)

Så i 04/05 bliver der dømt ægte nordjysk bøllebank til københavnerholdene! Med grønlangkåls-kugler! *gg*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 22/06-03 17:34 
NowhereMan1 >
jeg får svært ved at få armene ned!

Bare rolig, det skal de nok komme, når Brøndby overspurter FCK i næste sæson ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 22/06-03 17:50 
haha, den var god. Wait and see... Nu har vi fået aktiveret Hjalte :P
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/06-03 18:03 
Bare vent! Frem titter frem i toppen næste år! ;)

(sikke et ordspil!)
ThediazThediazSkrevet 22/06-03 18:36 
Fck er squ det eneste hold der holder......
Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
Mati-GolMati-GolSkrevet 22/06-03 19:16 
Personligt må jeg sige, at BIF ser mest lovende ud i henhold til næste sæson. Dette sagt når man ser på, at Karim Zaza og Andreas Jakobsson kommer der til pr. 1.juli, for at styrke den ting der i foråret bare viste lidt svaghed, forsvaret.

Kigger man der imod på FCK, så kommer der ikke pt. nogle forstærkninger, Myggen tager tilbage til fjeldene og man kunne forestille sig at der røg et par profiler i vinterpausen, hvilket blot vil gøre det endnu sværere for FCK i foråret.

Så mit bud på en mester i 2003/2004 sæsonen er BIF.

Men tillykke med FCK, det var i sidste ende fortjent nok, omend ikke andet så ligeså fortjent som da BIF vandt sidste år... ;-)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 22/06-03 19:43 
Hvad er det nu man siger? nå ja.

Livet er langt. lykken er kort! Meld dig aldrig ind i brøndby support... lålålå
Sælg mig en Xbox =)
ViolatorViolatorSkrevet 22/06-03 21:28, rettet 22/06-03 21:30 
Burde alle I fanatiske fck fans ikke have været i Arken i dag? Eller er det fedest at sidde hjemme foran computerskærmen, og være superhooligans?
jaesjaesSkrevet 22/06-03 21:32 
Mati-Gol >
Kigger man der imod på FCK, så kommer der ikke pt. nogle forstærkninger, Myggen tager tilbage til fjeldene og man kunne forestille sig at der røg et par profiler i vinterpausen, hvilket blot vil gøre det endnu sværere for FCK i foråret.

FCK er på godt og ondt suverænt den klub, der har flest penge, så de skal nok få købt nogle gode spillere.
Om det er nok, jaaeh det er så lige det ;)

Men trist at Myggen forlader klubben :(
APHAPHSkrevet 22/06-03 22:12 
Violator-->

Fornemmer man en smugle fustration over at FCK løb med guldet iår...som iøvrigt var fuld fortjent :D
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JinkJinkSkrevet 22/06-03 22:15, rettet 22/06-03 22:15 
What??!! Jeg er ellers stor FCK fan, men synes da ikke jeg har hørt Mykland ville forlade os. hmm ikke specielt godt.

Jeg er tilgengæld træt af at høre på alle brøndby fans om hvor sikkert det er at de vinder mesterskabet næste sæson. Bare rolig det gør de ikke.

Violator >
Burde alle I fanatiske fck fans ikke have været i Arken i dag? Eller er det fedest at sidde hjemme foran computerskærmen, og være superhooligans?

Var meningen at jeg ville have taget derind, men da jeg alligevel ikke havde været inde og se så mange kampe i denne sæson lod jeg være da det ville virke lidt som om man var en medløber eller gloryhunter og dem hader jeg.
APHAPHSkrevet 22/06-03 22:30 
Mykland ønsker at komme til at spille for en norsk klub efter denne season. Selvom en afsked med Mykland helt sikkert vil være et tab for fck, så er det ikke den plads på banen hvor han spiller, at holdet skal forstærkes, jeg har længe ønsket at klubben invistere i en habil venstre midtbane spiller
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Mati-GolMati-GolSkrevet 22/06-03 22:40, rettet 22/06-03 22:43 
jaes >

FCK er på godt og ondt suverænt den klub, der har flest penge, så de skal nok få købt nogle gode spillere.
Om det er nok, jaaeh det er så lige det ;)



Tjah, nu er markedet ikke just det bedste for tiden, men hvis de går ud og investerer, så ville en Jan Kristiansen da være en oplagt forstærkning. Kan bare ikke rigtigt se hvem FCK skulle forstærke sig med, men det bliver da spændende.

Papa>
Jeg er tilgengæld træt af at høre på alle brøndby fans om hvor sikkert det er at de vinder mesterskabet næste sæson. Bare rolig det gør de ikke.


Og der er nok ligeså mange der er trætte af høre på alle FCK fans gå at sige, at BIF ikke vinder ^^
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/06-03 22:57 
Mykland er da overhovedet ikke en klassespiller!
Home is where the hardware is..
APHAPHSkrevet 22/06-03 23:03 
Spille mæssigt har Mykland ikke haft den bedste season iår, men sidste år var han en af de bærende kræfter på holdet...men noget man altid kan være sikker på, det er at han kæmper røven ud af bukserne og yder en 100% fighter indsats på midtbanen, og det kan man kun have respekt for
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 22/06-03 23:28 
Onside har kåret følgende hold til årets hold:

Målmand: Casper Ankergren, Brøndby.

Forsvar: Leon Andreasen, AGF, Per Nielsen, Brøndby og Jacob Gregersen, Farum.

Midtbane: Mattias Jonson og Morten Wieghorst, begge Brøndby, Jan Kristiansen, Esbjerg og Peter Nielsen, FCK.

Angreb: Søren Frederiksen, Viborg, Peter Foldgast, Brøndby og Mohamed Zidan, AB.
________________________________________________
hvis jeg skulle sætte et hold vil det nok se således ud:

MM: Stephan andersen (AB)

Forsvar: Per Nielsen (BIF),Martin Albrechtsen (FCK), Morten Wieghorst (BIF),

Midtbane: Thomas røll (FCK), Jan Kristiansen (EfB), Peter Nielsen (FCK), Thomas Schultz (Farum)

Angreb: Jörgen Pettersson (FCK), Tommy Bechman (EfB), Mattias Jonson (BIF)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RJKRJKSkrevet 22/06-03 23:38 
Det var forårets hold, ikke årets hold.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
APHAPHSkrevet 22/06-03 23:40 
øhh nej

...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/06-03 23:45 
Hvor er Peter Graulund :)
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 22/06-03 23:48 
Paasch >
øhh nej

Immervæk var det hvad de sagde i programmet og du må da give mig ret i, at det ikke giver nogen mening, at det skulle være årets hold. Fx Ankergreen og Foldgast spillede jo slet ikke i efteråret!
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 22/06-03 23:49 
Søgaard >
Hvor er Peter Graulund :)

I andenholdstruppen ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 23/06-03 09:24 
Det er rigtigt hvad RJK sagde, de sagde Forårets hold i programmet.
Sælg mig en Xbox =)
ckruseckruseSkrevet 23/06-03 09:46 
Det er bare rigtig, rigtig skidt at OB nu står uden Karim Zaza og må have Mads Toppel på mål.. han har vist en mild form for menneskelig kogalskab når han skal redde ting. :(
Mati-GolMati-GolSkrevet 23/06-03 14:19 
Så er det heldigt at de både har købt en Amerikansk landsholdsmålmand (Såså Kruse, ro på nu), og i Vinterpausen mener jeg at de købte Martin Jensen fra EfB.
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
APHAPHSkrevet 23/06-03 16:42 
spiller mads toppel overhoved i OB mere, blev han ikke solgt til B 1913 i vinterpausen?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ViolatorViolatorSkrevet 23/06-03 17:33 
Ja, og her næste sæsons kampprogram...

Det kommer hjem næste år...
RJKRJKSkrevet 23/06-03 17:35 
Wow, er det så første gang i fem år, at FCK ikke får 2 x hjemmebane fordelen mod Brøndby? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig