X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

OK, min værste dag i et stykke tid...


Svar
3of193of19Skrevet 21/06-03 22:21, rettet 21/06-03 22:38 
Starter med, at jeg i det hele taget skal arbejde i dag, men det var der jo ikke noget at gøre ved. På vej til bussen opdager jeg så at jeg har glemt min medicin, så jeg må lige smutte hjem, (havde heldigvis bemærket det efter kun 50m). Kommer tilbage til lejligheden, kan ikke finde medicinen og opdager at jeg havde den i bukselommen. Nå stadig tid til at købe nget morgenmad hos bageren og spise det på vejen.... Men bageren startede sin sommerferie idag, doh! Den anden bager har jeg så ikke tid til at smutte hen til inden bussen kom. Så får jeg mig heldigvis noget undervejs på Christianshavns Torv og hopper over i Metroen.
På arbejdet går så alt over gevind, vi havde fået tonsvis af varer mere end vi plejer og er først færdig med vareopsætning omkring kl 1; vi plejer at være færdig ca kl 10. Videre går det så med mangel på poser, så vi er nødt til at få hentet nogle i en anden butik. Da vi skal til at lukke, mangler der en del penge i min kollegas kasse, så han havde det ikke særlig fedt. Jeg håber sandelig ikke han bliver fyret pga dette, også for min egen skyld; bliver han fyret kommer jeg ikke nogen steder hen i sommerferien, da vi i forvejen har en lettere strakt vagtplan her i ferien. Hvis ikke en veninde til vores chef var kommet forbi, ville jeg nok stadig være derhenne og rydde op.
Da jeg så kommer hjem, er mit Zelda WW fra Importmadness ikke kommet endnu, der ligger heller ikke nogen besked fra postbuddet om min sending fra Amazon (Harry Potter 5; hvilket jeg kunne have sparet mig, da der også var tilbud her i DK til 200 kr, så jeg kommer kun at spare 15-20 kroner ved at købe der). Et kig på Amazon afslører at de ikke engang har sendt min bog endnu og har en forudset leveringsdato på 25-27.6. Men afbestille kan jeg heller ikke mere, da min ordre er på "dispatching soon" status.
Et huritgt smut til hovedbanen for at se om man ikke kan købe HP5 dér, men ingen held.
Så har jeg selvfølgelig også glemt rensevæsken til mine kontaktlinser som jeg købte i pausen på arbejdet.
Derudover har jeg formået et ridse noget af farven af låget på min GBA SP i jakkelommen.

Jeg er skidebange for at hoppe på Xbox PSO, hvis det her fortsætter crasher min harddisk sikkert...

btw, er der nogen der kender et sted hvor man kunne købe HP5 i morgen på søndag i København?
quadquadSkrevet 21/06-03 22:28 
Sikker på du fik den medicin i bukselommen? :)
BobbeBobbeSkrevet 21/06-03 22:33 
Det er da vist det man kalder en F@*%&ng dårlig dag :(
Spiller nu: Wii
AmbyAmbySkrevet 21/06-03 23:04 
Er Harry Potter 5 ikke til 180 kr i Kvickly næste uge ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 21/06-03 23:17 
Og Føtex...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 21/06-03 23:20 
Tak for tippet. Har de butikker åbent om søndagen?
NaieraNaieraSkrevet 21/06-03 23:21, rettet 21/06-03 23:21 
Nej, det er lige det...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 21/06-03 23:21 
Måske kan de lokkes til at sælge den i morgen (søndag), da annoncevarer, for det meste, ankommer der!
Home is where the hardware is..
3of193of19Skrevet 21/06-03 23:26 
Ved vi selv gør det i Netto med almindelige tilbudsvarer, fredag eller lørdag :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 21/06-03 23:32 
Ok vidste ikke du arbejdede i Netto :)

I'm a Fakta boy my self!
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig