X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Casper og Mandrilaftalen 2


Svar
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 05/03-03 19:49 
Så er det nu I skal forudbestille Casper og Mandrilaftalen 2 incl. musikcd og en helt ny sketch kun optaget til dvden!

Casper og Mandrilaftalen 2
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
MIKA-LMIKA-LSkrevet 05/03-03 19:59 
Sådan!

Nu vi er i Off-topic, så vil jeg lige tillade mig at spørge til en anden DR2 satireserie: Er der nogen der ved hvor langt de er kommet med en Bertelsen DVD, hvis de overhovedet er begyndt?
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
seebergseebergSkrevet 05/03-03 20:34 
YEAR Casper og Mandrillen....
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
CronossCronossSkrevet 05/03-03 20:59 
Hvorfor ser du ikke bare Bertelsen på hjemmesiden?
Ved godt at det ville være SÅ meget sejere med en DVD, men det er da en rigtigt god erstatning.

"Det der... det er smagsdommeri af værste skuffe. Bladene falder af træerne når det bliver vinter... FØJ. UD, DU SKAL UD... KOM TILBAGE... du løber fra dit ansvar..."

The one and only- Mikael Bertelsen
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 06/03-03 07:09 
MIKA-L >
Sådan!

Nu vi er i Off-topic, så vil jeg lige tillade mig at spørge til en anden DR2 satireserie: Er der nogen der ved hvor langt de er kommet med en Bertelsen DVD, hvis de overhovedet er begyndt?

Nope desværre ikke! Bertelsen har sikkert travlt med hans iøvrigt udemærkede radioprogram på P1.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
FourDFourDSkrevet 12/06-04 19:03 
MIKA-L>
Nu vi er i Off-topic, så vil jeg lige tillade mig at spørge til en anden DR2 satireserie: Er der nogen der ved hvor langt de er kommet med en Bertelsen DVD, hvis de overhovedet er begyndt?

If have not already noticed, its in the shops right now..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
NaieraNaieraSkrevet 12/06-04 19:32 
Hold dig til dansk, hvis du ikke kan finde ud af engelsk ;)

Så vidt jeg har forstået, er det alligevel kun en "Best of"-DVD der er udgivet? Det skal jo være samtlige afsnit, hvis ikke andet så fra da i hvert fald fra anden omgang...

Dit højreorienterede svin.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 12/06-04 19:37 
WilliDaRappa>
If have not already noticed, its in the shops right now..

Siden der er gået 1 år, 3 måneder, 6 dage, 23 timer, 4 minutter og 12 sekunder siden sidst - så jo, jeg har opdaget det ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/09-07 00:31 
Er der ikke et sted hvor man kan købe/downloade alle Casper og Mandrilaftalen afsnitne?
Hoid to colony C05 where the computer is...
FourDFourDSkrevet 28/09-07 08:31 
Indtil videre er der vidst 4 dvd'er ude med Casper og Mandrilaftalen, og jeg mindes at have set dem i diverse Fona'er i København. Men mon ikke de også kan opstøves i Fona'er andetsteds? :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/09-07 08:58 
Alle fire dvd'er kan købes for en 50'er stykket her eller alle fire samlet for 180 kr.

Mandril halløj
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ChronoChronoSkrevet 28/09-07 09:02 
Men de gør nu ikke op for at have de fulde afsnit. DVD'erne er bare nogle sammenklip.

Er det nye Angorra i øvrigt ikke lidt for meget en dårlig efterligning af Mandril? Det synes jeg.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/09-07 11:04 
Kender også godt DVD'erne, men alle afsnitne tak:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 28/09-07 11:08 
De kan ikke købes, nej. DVD'erne (og videoerne?) med de sammenklippede udgaver er de eneste der eksisterer - det har vist nok noget med rettighederne til musikken at gøre?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/09-07 11:21 
Det er noget L-O-R-T:=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
TheDukeTheDukeSkrevet 28/09-07 15:18 
kroebocop>
Det er noget L-O-R-T:=(

Jeps, samtlige afsnit i DVD kvalitet ville være min julegave til mig selv. Jeg var dog så forudseende at VHS'e alle afsnittene da de blev genudsendt.
Zzap!Zzap!Skrevet 28/09-07 16:02, rettet 28/09-07 16:02 
Chrono>
Er det nye Angorra i øvrigt ikke lidt for meget en dårlig efterligning af Mandril? Det synes jeg.

Helt enig, men det synes jeg nu også de var sidste gang, det eneste formildende element var Team Easyon, resten var een stor gang overproduceret imitation og middelmådighed.

Det to fyre der laver det, var langt langt bedre dengang de lavede Svedbanken. Dét var kvalitet. :)
Born to kill space
SolaegSolaegSkrevet 28/09-07 16:15, rettet 28/09-07 16:16 
Hvis nogle skulle være interesserede, kan man også købe Casper og Mandrilaftalen (pakken med fire DVD'er) inkl. tre FHM blade for kun 120,-.

...så er det jo op til en selv, om man også vil læse dem ;)
KLTKLTSkrevet 28/09-07 23:38 
Som Herold også antydede med lidt usikker stemme så at sige, så skyldtes det mangel på rettigheder til musik at Mandril DVD'erne blev udgivet som sammenklip fra de forskellige afsnit i de 2 sæsoner.

Og som flere også har nævnt kan disse DVD'er skaffes forholdsvist billigt efterhånden, så der er ikke nogle undskyldninger for ikke at slå til.
9/11 Was An Inside Job
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig