X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSN hacked!


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/03-08 11:46 
Så skete det u-ske-elige :-) (1-0 til Xbox Live)

Playstation Network hacked - credit card fraud coming right up
371 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
HulleHulleSkrevet 24/05-11 22:00 
Yes sir :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KalicolaKalicolaSkrevet 26/05-11 10:49 
PSN er stadig nede hos mig... Nogle nyheder?

Og har i andre gjort andet end at skifte password? Har i spærret jeres kort og fået et nyt eller sådan noget? Burde man ikke gøre det egentligt?
For The Love Of The Game
HulleHulleSkrevet 26/05-11 11:16, rettet 26/05-11 11:26 
Du kan godt spille online, men ikke gå på PSN Store.. At spærre sit kort osv. er det ikke at tage sorgerne lidt på forskud? Bankerne dækker jo kreditkort tyveri, så det er lidt omstændigt at gøre sig den ulejlighed hvis det bare er en and.
Er der overhovedet nogen rapporter om folk der har været udsat for snyd, i forbindelse med hackningen?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 26/05-11 12:17 
Meget tyder på der slet ikke er lækket kreditkort info eller personlige info - indtil videre. Men føler man sig usikker, sker der ikke noget ved at udskifte kortet. Jeg har ikke selv skiftet mit kort men blot fjernet mine kort info fra min PSN konto indtil jeg får brug for det igen.
IMO er det vigtigere at man sørger for at skifte password på de sites hvor man bruger samme e-mail og password kombination som på PSN.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/05-11 20:27 
Skulle PSStore ikke være oppe i denne uge? Tror ikke det kommer op at køre før engang midt i næste måned :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/05-11 20:34 
Mon ikke de får det op at køre inden E3?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 27/05-11 11:19 
PSN hacked allerede i 2008?

Howard Stringer told Bloomberg he thought Sony had "good, robust security". He also expressed incomprehension about the April 2011 attacks and why someone would want to attack a free service

Øh... hvad!?!?

"Sony CEO "unaware" of 2008 PSN hacks"
Alf81Alf81Skrevet 27/05-11 12:01 
Jeg har egentlig ikke sådan helt fattet hvad der er så skandaløst ved hackerangrebet, eller hvorfor folk går så meget op i det, men har da haft et par PSN Store titler i kikkerten som jeg er ret træt af at jeg ikke kan få fat i. Er der overhovedet nogen, som har nogen som helst ide om, hvornår den "åbner" igen?
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 27/05-11 12:06 
Sony står stadig fast på "sent maj".

Tik tak tik tak...
SumezSumezSkrevet 27/05-11 12:17 
Meget sent maj
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/05-11 12:22 
De har ikke nævnt noget årstal... :O
Alf81Alf81Skrevet 27/05-11 12:23 
Det kunne ellers være rart her op til weekenden, nu hvor JEG har tid :)
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 27/05-11 12:59 
PSN Store i næste uge?... rygerne kan man ikke stole på ihvertfald.

"PSN to go down for maintenance on Tuesday"

The downtime will begin from 7:00pm BST up until 1:00am on Wednesday, June 1. Services that will be unavailable at that time include:

- PC Registration
- Console Storefront
- PS3 Account Management
- PS3 Network Account Registration
- PSP Network Account Registration
- Qriocity Account Management

If you remain signed in before the downtime begins, however, you’ll still be able to play online.

The maintenance work comes just at the cut-off point of when Sony said that full restoration would come to PSN. The only piece missing is the PlayStation Store, which was thought to come back earlier this week. That didn’t happen.

Så har man ikke skiftet password endnu, er det nok en god ide at gøre det inden tirsdag hvis man vil spille online tirsdag aften.

Kilde
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/05-11 19:47 


Infographic-oversigt :-)
DaihyoumaruDaihyoumaruSkrevet 27/05-11 21:15, rettet 27/05-11 21:39 
Den japanske PSN kommer op at køre d. 28 maj.
Nogle af spillene man kan få gratis som undskyldning, lader til at være forskellig fra dem man kan få i EU.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/05-11 21:32 
Er det ikke bare PSN, og ikke PSN Store? Den japanske regering har tilbageholdt aktiveringen tul de var tilfredse eftersigende.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DaihyoumaruDaihyoumaruSkrevet 27/05-11 21:38 
Den japanske PSN er planlagt at starte op i flere stadier, ligesom her, altså med PSN online play først, og så andre funktioner senere.
happyEDhappyEDSkrevet 29/05-11 22:14 
2 gratis spil:)
Det er vel download only ik?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/05-11 23:15, rettet 29/05-11 23:15 
Jo, selvfølgelig :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 31/05-11 10:59, rettet 31/05-11 11:00 
Så kom der mere officiel info vedr. PSN Store.

Fuld smørre...

"Full PlayStation Network Services, Including PlayStation Store And Voucher Code Redemption, To Be Restored By The End Of The Week"


SONY AND SONY COMPUTER ENTERTAINMENT ANNOUNCE FULL RESTORATION OF PLAYSTATION®NETWORK SERVICES Tokyo, May 31, 2011 – Sony Corporation and Sony Computer Entertainment (SCE) announced today that Sony Network Entertainment International (SNEI, the company) will fully restore all PlayStation®Network services in the Americas, Europe/PAL territories and Asia, excluding Japan, Hong Kong, and South Korea by the end of this week.

The company will also resume Music Unlimited powered by Qriocity™ for PlayStation®3 (PS3®), PSP® (PlayStation®Portable), VAIO and other PCs. Details for Japan, Hong Kong, and South Korea as well as the remaining services on Qriocity will be announced as they become available.

The company implemented considerable security enhancements to the network infrastructure, as well as conducted testing of the payment process and commerce functions. The first phase of PlayStation Network and Qriocity restoration began on May 15 in the Americas and Europe/PAL territories, followed by Japan and Asian countries and regions on May 28, when the company brought partial services back online. With this partial restoration users were able to access to some of the services such as online game play, account management, friend lists and chat functionality were restored. The full restoration of PlayStation Network as well as part of services to become available on Qriocity will include:

• Full functionality on PlayStation®Store
• In-game commerce
• Ability to redeem vouchers and codes
• Full functionality on Music Unlimited powered by Qriocity for PS3, PSP, VAIO and other PCs
• Full functionality on Media Go

Customers will be able to purchase and download games and video content from the PlayStation®Store on PS3 or PSP. In addition, consumers will have full access to Music Unlimited powered by Qriocity through PS3, PSP, VAIO and other PC’s. Service restoration of Video on Demand powered by Qriocity™ and Music Unlimited powered by Qriocity for a variety of network-enabled Sony devices will be announced later.

“We have been conducting additional testing and further security verification of our commerce functions in order to bring the PlayStation Network completely back online so that our fans can again enjoy the first class entertainment experience they have come to love,” said Kazuo Hirai, Executive Deputy President, Sony Corporation. “We appreciate the patience and support shown during this time.”

The company will be offering customers a “Welcome Back” package of services and premium content to all registered PlayStation Network* and Qriocity account services. The details of this program will continue to be detailed regionally.

* Only available for those countries with access to PlayStation®Store.


Kilde
SumezSumezSkrevet 31/05-11 11:16 
Hvor ser du det med "end of the week"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/05-11 11:27, rettet 31/05-11 11:27 
Det står i både overskriften og i teksten.
SumezSumezSkrevet 31/05-11 11:50 
Ah, troede bare det stod som du havde citeret det, så brugte min browsers søgefunktion :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/05-11 11:53 
Det havde jeg også - din browser må være defekt :)
SumezSumezSkrevet 31/05-11 12:16, rettet 31/05-11 12:16 
Arh? Du skriver "To Be Restored By The End Of The Week"
I teksten står der "(...) will fully restore all PlayStation®Network services in the Americas, Europe/PAL territories and Asia, excluding Japan, Hong Kong, and South Korea by the end of this week."

:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 31/05-11 12:19 
Fredag ifølge IGN, skulle det være oppe og køre igen.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 31/05-11 12:19, rettet 31/05-11 12:19 
@Sumez: Nej, jeg citerer overskriften. Alt under "Fuld smørre..." er taget direkte fra kilden.
SumezSumezSkrevet 31/05-11 12:39 
Men overskriften er ikke med i citatet - jeg gider da ikke klikke på links, når du citerer den fulde smøre ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 31/05-11 12:39 
Kalicola>
Fredag ifølge IGN, skulle det være oppe og køre igen.

Mon ikke de bare baserer deres info på ovenstående pressemeddelelse?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/05-11 12:41 
Nu ikke al den rygcrawling, Sumez :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/06-11 10:09 
PSN Store er oppe nu, men vist lidt presset pga. mange besøgende.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 02/06-11 11:27 
Nogen der har luret hvor Welcome Back-pakken aktiveres?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/06-11 11:38 
De er vist ikke klar endnu.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/06-11 23:10 
Vi tager lige et hack mere... omend lille i størrelsen af lækkede navne er det stadig alvorligt!

Libanesisk hacker hakker løs på Sony Europe
DonnerDonnerSkrevet 06/06-11 10:12 
Hvor er relationen til PSN?
Eller er du bare så biased at alt hvad der går Sony imod skal postes i denne tråd?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/06-11 10:43 
Jeg diskuterer ikke med tidligere banned medlemmer af P:R, JackD :-)
DonnerDonnerSkrevet 06/06-11 10:52 
Jack who?
Hvis vi ser bort fra dit sølle forsøg på at krybe dig udenom, så kunne det være interessant nok, at vide om du har tænkt dig at holde denne tråd i live med Sony bashing!?
SumezSumezSkrevet 06/06-11 11:04, rettet 06/06-11 11:05 
Hvem basher Sony? Jeg kan ikke se ét nedladende ord om firmaet i det indlæg, Hyakotake skrev.
Det er da indlysende at det er relateret til PSN-hacket at Sony i disse dage også bliver hacket på alle mulige andre områder.

Hvis det er et kæmpe problem for dig, kan jeg godt ændre trådtitlen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DonnerDonnerSkrevet 06/06-11 11:08 
Ja, det ville give mere mening hvis du ændrede titlen til Sony Hacked - så go ahead.

PSN er ikke berørt at det hack som Johan omtaler samt linker til og sidst jeg så efter går den her tråd på PSx og PSN specifikt.
SumezSumezSkrevet 06/06-11 11:14, rettet 06/06-11 11:15 
Så har du ikke kigget særlig godt efter. :)
PSN hacket var jo blot det første hack, der startede tråden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DonnerDonnerSkrevet 06/06-11 11:19, rettet 06/06-11 11:22 
Sumez>
Så har du ikke kigget særlig godt efter. :)
PSN hacket var jo blot det første hack, der startede tråden.

Muligvis, men det ændre ikke på min pointe, at de andre hacks som nævnes og linkes til ikke berøre PSN, men andre dele af Sony, så en titel ændring vil være passende, medmindre man med skjult dagsorden vil gøre det PS3 relateret - hint Johans
ytringer om dette og hint når det kommer til PS3, som udelukkende har et formål.
millenniummillenniumSkrevet 08/06-11 08:50 
Begyndte at downloade den gratis LBP i går... 500 minutter... Betaler SONY også for strømforbruget mens jeg downloader?! :-D
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 08/06-11 10:07, rettet 08/06-11 10:11 
piv.?

Gratis ting også stadig lidt piv. Du har kender godt den muligehed at den downloader i bagrund ik.;)

Og mon ikke der er et par milioner der er ved at downloade selv samme fil?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 08/06-11 10:19, rettet 08/06-11 10:20 
Tog mig ca. 2-3 timer at hente LBP og Infamous (ca.13GB) i sidste uge. Men jeg bruger heller ikke wifi sammen med PS3 - måske der problemet er. Prøv at lave en speed test via web browseren hvis der er problemer med stabilitet og hastighed.

Husk man kan sætte konsollen til at downloade, installere og selv slukke når den er færdig - så slipper man for at holde øje med download.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/06-11 10:21, rettet 08/06-11 10:21 
Jeg kunne udmærket hente spillene over WiFi, for et par dage siden. Der er nok ekstra press på i øjeblikket.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 08/06-11 10:38 
Måske men jeg hentede noget nyt E3 stuff i morges fra US PSN Store og det kom hurtigt ned uden problemer.

Så værd at checke wifi'en hvis man har problemer - kender et par stykker som tidligere har bøvlet med wifi-performance sammen med deres PS3.
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/06-11 11:47, rettet 08/06-11 11:52 
Jeg synes ikke udvalget er særlig stort blandt de gratis-ting man kan vælge. Hvorfor hulen siger de ikke du kan vælge to ting blandt disse 30-50-100 titler? Jeg ved godt at de fleste herinde ikke hører til gennemsnittet af PS3-brugere, men man skulle alligevel tro at mange derude allerede har flere af de udbudte titler. Hvis jeg så kunne gi' de to spil væk til nogen små nevøer, men næe nej... :(
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/06-11 12:23 
Jeg har Dead nation i forvejen, så jeg har valgt, infamous og wipeout hd, ikke titler jeg ellers ville bruge min tid på, udover Dead nation som jeg har i forvejen, ville også mene at der skulle have været et noget støre udvalg af titler som man kunn vælge.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
jaesjaesSkrevet 08/06-11 13:13 
King Chaos>Hvorfor hulen siger de ikke du kan vælge to ting blandt disse 30-50-100 titler?

De fleste af spillene (hvis ikke alle) er formentlig udgivet af Sony, og det er også klart lettest og billigst sådan. De kunne selvfølgelig godt smide lidt flere Sony-titler på, men 30+ ville man nok ikke nå op på, da de næppe ville tilbyde meget nye titler :)
tastasSkrevet 08/06-11 18:56 
Nogle af jer der oplevede at i ikke kunne få spillene? Jeg var inde for at vælge dem og valgte som det først little big planet, trykkede "get now" gik ud fra området hvor man kunne vælge de fem spil hvorefter det område forsvandt. Jeg kan ikke længere finde frem til det igen og den har ikke startet en download. Efterfølgende var der i "welcome back" området stadig mulighed for at vælge bl.a PlayStation plus abb. Free i en måned. Men ikke spillene :(
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
371 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig