X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt Sonic spil


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 23/03-08 22:18 
http://www.youtube.com/watch?v=VjxnhXs7Mqs

Dem er der jo kommet mange af. Men dette til 360 og PS3 ser meget interssant ud. Ser ud til at være 2D gameplay med 3D baner som vi så i Sonic Rush på DS.

Man kan vel håbe de har lyttet til hvad det er vi vil havde i Sonic spil... nemlig fart.
KalicolaKalicolaSkrevet 23/03-08 23:07 
Det ser sgu fedt ud det der. Og jeg syntes tilmed også at det ser ret flot ud :) Ikke alt det der misforstået 3D
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/03-08 23:32 
Se det der ser spændende ud! Håber det bliver ligeså godt som Rush spillene. Måske SEGA har lyttet til klagerne over de sidste spil, Sonic til PS3/360 er nok et af de værste spil jeg endnu har spillet :(

Lader til at der er håb endnu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JinkJinkSkrevet 23/03-08 23:44 
Spillet ser rigtig interessant ud, og udfra screens og youtube klip ser det også grafisk ud til at være på niveau med Sonic spillene på Megadrive.

Men hvis man skal se objektivt på det og ikke kun være interesseret fordi det er Sonic, så synes jeg allerede det er dømt til fail, hvis man håber på en A titel.
Det kan godt være at folk ønsker fart fordi de associerer Sonic med et hurtigt pindsvin, men det man ser i det youtube klip er jo helt ekstremt. Det går jo mindst dobbelt så hurtigt som de gamle spil på Megadrive, uden at perspektivet er ændret, samtidig med at kameravinklen lige skal ændres hvert femte sekund. Det giver jo ingen kontrol og det ligner mest af alt bare et spil man skal løbe igennem.

Hvis klippet hele vejen igennem havde været ligesom det er fra 0.35-0.45 i halvt tempo(eller bare fjernet det turbo halløj der er), så ville jeg have god tro på det, men som det er nu ligner det ikke at udviklerne tror på gameplayet og derfor istedet må flashe lidt med fancy kameravinkler.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/03-08 23:49 
Nu ved jeg at ikke alle var lige tilfredse med Sonic and the Sacred Rings, men det ser ud til at gameplayet har bevæget sig længere over i denne boldgade, hvilket jeg mener er det rigtige. Settingen var måske ikke den bedste i The Sacred Rings, men gameplayet, og den fart det gav mulighed for, var ramt meget rigtigt. Håbet lever!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 24/03-08 10:10, rettet 24/03-08 10:11 
Jaja det ser da godt ud det må jeg indrømme. Men det er da ikke en helt ny måde at lave et Sonic spil på eller skal jeg have pusset brillerne? Synes bare det ligner til forveksling de 3d spil som blev lavet til Dreamcast.

Jeg elsker SEGA, men de er faldet ret kraftigt af på den her i de nyere år, og det virker som om de bare laver spil fordi de skal sælge godt. De har koget suppe på Sonic i så lang tid og det føles som om de ikke kan andet :-/

Sonic dit, Sonic dat!
Det gør mig træt.
KOM NU SEGA...
Bashful Neophyte
SephirothSephirothSkrevet 24/03-08 10:31 
Det ser godt ud! - nu skal hans irriterende venner bare holde sig langt væk.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/03-08 12:15, rettet 24/03-08 12:16 
Nu har SEGA jo andre interne studier end Sonic Team, som plejer at stå for udviklingen af Sonic-spil - SEGA har som udgiver haft fingeren med i mange andre ting.

JA! Det er netop "bare" Sonic i 3D, lidt som spillet til den gamle dreamcast. Problemet har i mine og sikkert også mange andres øjne været, at SEGA og firmaets udviklere har forsøgt at udvikle spil der i deres essens ikke har haft noget med et "rigtigt" sonic-spil at gøre, men har presset deres maskot ned over spillene alligevel. Derfor loverpriser mange at firmaet nu tilsyneladende er vendt tilbage til den gamle formel ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JinkJinkSkrevet 24/03-08 12:51 
Hvordan synes du, de er vendt tilbage til den gamle formel?
SumezSumezSkrevet 24/03-08 13:50 
Jeg vil ikke være for forventningsfuld, men man kan da være heldig at de rammer rigtigt denne gang...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/03-08 14:25, rettet 24/03-08 14:25 
Jink>
Hvordan synes du, de er vendt tilbage til den gamle formel?

Nu skal man selvfølgelig passe på med at udtale sig om en enkelt film, og et par screenshots, men for mig ser det ud til at gameplayet fokuserer på de samme elementer som de helt gamle spil: Hurtighed, relativ lineært banedesign og struktur (2D gameplay) osv. Det kan selvfølgelig godt være at et nostalgisk kludetæppe er blevet trukket for mine øjne da jeg så filmen, men ikke desto mindre var dette mine indtryk ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 24/03-08 15:46 
Er det Sonic Team igen eller har Sega sat en dygtig udvikler til at lave det denne gang?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 24/03-08 16:28 
Jeg glæder mig rigtig meget til spillet :) - det ser super sjovt ud.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/03-08 17:23 
Det er vist ikke blevet offentliggjort hvem der skal stå for udviklingen, men man kan da kun håbe at SEGA finder en mere kompetent udvikler denne gang.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/03-08 10:50 
Jeg tror det er en vestlig udvikler - synes generelt at spillet ser meget vestligt ud - en god ting IMO.

Masser af screenshots på linket nedenfor:

Sonic Unleashed
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 25/03-08 11:24, rettet 25/03-08 11:24 
Nu har vestlige udviklere langt om længe bevist deres værd med spil som Jak & Daxter og Ratchet & Clank på det seneste, men derudover synes jeg ikke umiddelbart at vestlige udviklere har nogen tradition for at være et kvalitetsstempel hvad angår platformsspil? Tværtimod..

Ikke for at være fordømmende, men nu er det jo det, du lægger ud med at være. ;)
Jeg kan heller ikke se hvordan det her ser vestligt ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/03-08 21:13 
Det bliver vist 360 & Wii

Gamespot>
The Sonic Stadium then passed off the rumor torch to German Web site Sega On. There, a mysterious Sega employee known only as "Dennis" apparently "confirmed" that Sonic Unleashed would see a multiplatform `release` on, at least, the Xbox 360 and Wii.

Palle har fat i noget -

Gamespot>
UNLEASHED with A HUGE production budget." The site noted that development teams from Japan, the US, and Europe will be assisting Team Sonic with the allegedly massive undertaking.


Læs mere om spillet & "werewolf Sonic" her
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JAAJAASkrevet 25/03-08 22:11 
Det ser fanstejleme godt ud. Vestlig udvikler involveret eller ej.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/04-08 00:11 
Vestlig udviklere er ok :-)

Bioware's Sonic RPG er nu klar med en website.

Grunden til at få sig en DS!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 08/04-08 08:13 
Lader til at lugte mere af Mario RPG end af Bioware.. spændende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/04-08 15:02 
Ligner et klassisk jRPG kampsystem, hvilket er guld i min bog :)

Artworket ligner meget de gamle Archie comics forsider.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/04-08 16:33 
Er Archie comics Sonic hæfter værd at købe eller er det totalt kiddy? Jeg købte en Sonic the Hedgehog Archives tpb for sjov skyld og det var praktisk talt ulæseligt. Jeg havde forventet mindst Naruto Niveau i indholdet, men det var næsten pixibog.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/04-08 16:38 
Kender dem ikke. Har kun set covers fra Sonic Mega Collection :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig