X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aliens: Colonial Marines


Svar
RaGeRaGeSkrevet 20/02-08 18:22, rettet 20/02-08 18:25 
Det var lige hvad jeg manglede! Fedt at det bliver genoplivet på de nye konsoller, og så at man spiller udelukkende som Marines heri med alt gejl fra de første 2 film såsom radaren og flammekasteren :P For mig står AvP2 Marine campaign som det mest uhygglige og spændende jeg nogensinde har spillet, selvom det har nogle år bag sig nu.

Jeg er totalt op at køre over, at vi får mulighede... Se hele indlægget


Click me
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
millenniummillenniumSkrevet 18/02-13 12:27 
Vel fordi der har ligget så meget pre-order og ventet (som forbrugerne ikke nåede at afbestille eller gav en 'benefit of doubt')

Tror vidst snart spilbranchen har brug for en Razzie Award type. Det er jo næsten på niveau med Catwoman.
The medium is the message.
OlimarOlimarSkrevet 18/02-13 12:33 
Grønt lys til en sequel fra gearbox og timegate wuhuuuuuu
SonicSonicSkrevet 18/02-13 12:35 
DNF solgte vel også helt godt, selvom folk vidste det var skod? Men ja, det sender ikke et rigtigt signal til udvikleren, desværre.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/02-13 13:13 
Sonic>
DNF solgte vel også helt godt, selvom folk vidste det var skod?

Ikke at jeg synes man kan stole på det, men VGChartz lister Duke Nukem Forever som havende solgt 1,7 millioner eksemplarer på tværs af de tre platforme spillet er udkommet på. Det er da en pæn slat, men om spillet har været profitabelt, de store produktionsomkostninger taget i betragtning, er tvivlsomt. Man kan forestille sig at Aliens: CM vil sælge et lignende antal af eksemplarer. Jeg er i tvivl om hvor dyrt spillet reelt har været at producere, på trods af en meget lang udviklingstid.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
OlimarOlimarSkrevet 18/02-13 13:25 
60 mill + var det ikke det sega havde betalt GB indtil videre ?
jaesjaesSkrevet 18/02-13 13:35, rettet 18/02-13 13:36 
Sega har mindst ligeså stor andel i det her som udviklerne - i så store projekter som ACM, har udgiverne normalt en mindre hær af folk til løbende at tjekke og guide udviklingen.
SumezSumezSkrevet 18/02-13 15:25 
Sonic>
DNF solgte vel også helt godt, selvom folk vidste det var skod? Men ja, det sender ikke et rigtigt signal til udvikleren, desværre.

Jeg synes jeg ser super limited collector-udgaven alle mulige stedet for ca. 50kr? Og selv til den pris har jeg ikke rigtig lyst til at røre det.
Der er ikke meget der tyder på at de har kunnet flytte enheder af det spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/02-13 17:33 
Bedste review jeg har set af spillet :)
man kan se han var virkelig en fan, som nogle af os her inde!

http://www.youtube.com/watch?v=UGX2WE4QUw8
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 18/02-13 23:19 
Jeg skal se Aliens igen en af de kommende dage. Trænger til lidt plaster på såret.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 22/02-13 19:00 
Haha Coolshop leger med ilden. Gad vide om sådan en sponseret Facebook-indlæg skaber flere salg, eller færre:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151242246951146
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/02-13 18:20 
millennium>
Jeg skal se Aliens igen en af de kommende dage. Trænger til lidt plaster på såret.

WORD
Sætter den på nu bluray directors cut :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
jaesjaesSkrevet 26/02-13 13:33 
Kotaku har gravet lidt i lorten, men da kilderne er anonyme, er det selvfølgelig på rygtestadiet indtil videre:
http://kotaku.com/5986694/from-dream-to-disaster-the-story-of-aliens-colonial-marines

Den korte version: Gearbox afleverer en lort til TimeGate, som afleverer en lort tilbage, mens Sega tilsyneladende bruger mest tid på at råbe "Call of Duty!". Til sidst laver Gearbox spillet på 9 måneder.
OlimarOlimarSkrevet 26/02-13 13:41 
Sega ville have mere call of duty o_O WTF
SumezSumezSkrevet 26/02-13 13:51 
Alle vil da have Call of Duty. Der er penge i det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ViolatorViolatorSkrevet 26/02-13 13:52 
HAHAHAHAHA! Hvor er det grotesk...
millenniummillenniumSkrevet 26/02-13 13:57, rettet 26/02-13 13:57 
Kære SEGA,

I får s'gu en chance til. Der blev lavet lort i den. Sikke meget lort. Nogle tosser i stalden har virkelig lavet rav i den. Men jeg elsker filmen og licensen har så meget potentiale, at jeg synes I skal have en chance til. Helt forfra. Ikke nogen opdateringen eller tweak af det nuværende, men et nyt udviklingsprojekt med et nyt, sammentømret hold og en ny lead designer der har styr på sagerne. Tag jer al den tid der skal til, og kom tilbage når I har fået noget godt ud af det. Så glemmer vi - måske - alt det pis der skete i 2013.

Med venlig hilsen,
En Aliens-fan.
The medium is the message.
OlimarOlimarSkrevet 26/02-13 14:08 
Det gode er da, at der allerede er et nyt aliens spil på vej, men det har i måske glemt :P ? Der er linket til artiklen flere gange.
nerosnerosSkrevet 26/02-13 19:48 
millennium>
Tag jer al den tid der skal til, og kom tilbage når I har fået noget godt ud af det. Så glemmer vi - måske - alt det pis der skete i 2013.

Ja 10 år mere burde kunne gøre det :-(
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-13 17:37 
Gad vide om Gearbox så ender med at droppe Wii U versionen som de jo ellers var så stolte af?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/03-13 17:12 
Er spillet mon ved at være spilbart... eller skal jeg fortsat ignorere titlen som det utter shite jeg prøvede for en måneds tid siden?

Er der nogen, der tester den nye patch og kan sige om der er reelle forbedringer, specielt mht AI?

Endnu en patch frigives...
millenniummillenniumSkrevet 23/03-13 17:56 
Jeg jokede nede i Gamestop forleden. Sagde jeg skulle have en kopi af Colonial Marines. Ekspedienten så helt forkert ud i ansigtet. "Seriøst..?!"

"Nej det var bare en joke". Og så grinede han.

Det siger vidst en del om spillet. Slow moving consumer goods.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 23/03-13 18:24 
Ok det er helt genialt hvis den historie passer :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/03-13 19:23 
Der kom en update for lidt siden og jeg synes at det har hjulpet på det visuelle, men det er stadig langt fra perfekt. Nu spiller jeg det så med glæde selvom spillet har fejl, simpelthen fordi det er Aliens :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
scavengerscavengerSkrevet 23/03-13 21:32 
Jeg synes jeg fandt rimelig god underholdning i spillet, og jeg forstår ikke hvorfor så mange klager over de uintelligente aliens. Det var nok en idé at se de to første film igen, for det var først i 3'eren at de begyndte at udvikle taktisk sans og intelligens. Husk f.eks. hvordan de beredvillingt lod sig slagte af de automatisk turrets i 1'eren. De VAR kun hjernedøde dræbermaskiner.

Hvis man træder et skridt tilbage, og ser på spillet med retro-øjne, vil det formentlig være sådan spillet havde set ud i 1986, hvis man havde haft de tekniske muligheder dengang. Jeg er ikke udpræget FPS fan og var faktisk glad for der var hold fast i en begrænset våbenarsenal, og ikke 800 forskellige ligegyldige sidemissioner, ligesom i filmene.
Nemo me impune lacessit
DarkenDarkenSkrevet 23/03-13 22:08 
Scavenger, du skulle prøve det gamle avp, det er pt på steam undernavnet: "Aliens versus Predator Classic 2000" til 3€ . Det er netop ikke kun filmene folks holdninger er baseret på, men hvordan tidligere spil formået at gøre det rigtigt, hvor det nye bare er steneren. Der er for meget fokus på "menneskelige" modstandere, samt Aliens AI (har kun spillet før patch) var også menneskelig.

Jeg kan kun anbefale folk at prøve det gamle, hvis I kan holde til de gamle textures ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
scavengerscavengerSkrevet 23/03-13 23:25 
En PC er et arbejdsværktøj og en konsol er til at spille på. Man leger jo heller ikke med en forhammer og et stemmejern. Så Steam er ikke noget jeg bruger! Desuden er download spil og DLC ved at ødelægge hele spilmediet, så det bruger jeg heller ikke.
Nemo me impune lacessit
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/03-13 23:40 
scavenger>
Jeg synes jeg fandt rimelig god underholdning i spillet, og jeg forstår ikke hvorfor så mange klager over de uintelligente aliens. Det var nok en idé at se de to første film igen, for det var først i 3'eren at de begyndte at udvikle taktisk sans og intelligens. Husk f.eks. hvordan de beredvillingt lod sig slagte af de automatisk turrets i 1'eren. De VAR kun hjernedøde dræbermaskiner.

øh, i den første film er der kun én xenomorph, og den opfører sig rimelig intelligent.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/03-13 00:03 
scavenger>
Man leger jo heller ikke med en forhammer og et stemmejern.

Omvendt føler jeg mig også pænt dum hvis jeg prøver at kløve brænde med en brødkniv. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkenDarkenSkrevet 24/03-13 00:53 
Altså min mening er at, konsol spil har gjort mere skade for FPS genren end noget som helst andet (well måske lige pånær microtransactions).

Et FPS der er designet for konsol og derefter portet til pc eller fra bunden lavet til multiplatform, har typisk en frygtelig mangel på præsision når det kommer til styringen og som et resultat bliver AI'en ofte lavet til at sikre at man ikke får for mange fjender smidt i ansigtet på en gang (i så fald har man backup). Nogle gang bliver bliver det skjult med fjender der naturligt tager dækning eller et våbenstyring der er baseret omkring ikke at være præsis... nogle gange fungere det godt og andre gang knap så godt.

Med hensyn til pc vs. konsol, texture kvalitet, antallet af objekter, udnyttelse af regnekraft osv. kan vi altid diskutere. Det er super smart med en konsol, hvor udviklerne ved hvad de kan og hvad de ikke kan lave, det er bare en skam at laveste fællesnævner trækker et spil ned for alle platforme.

Anywho, AvP(2000) var udgivet som et disk spil, det er blot nu da det er så gammelt at det har fået et makeup job og smidt på Steam. Hvis det blot er Steam man er imod, kan det også købes på dotemu:
http://www.dotemu.com/en/download-game/366/aliens-versus-predator-classic-2000

Er man fan af Alien franchisen, så snyder man sig selv hvis man ikke har prøvet dette spil. Det er sejt at kravle på alle overflader som en Alien, man føler sig overpowered som Predator (faktisk ala filmene) og personligt har jeg totalt 'noia når jeg spiller Marine.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/03-13 13:54 
Har bare mange tømmermænd i dag.... jeg spillet Aliens i går, lidt stiv... :)
Er det de mange øl?... eller er spillet blevet flotter at se på, efter update/Patch?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/03-13 14:12 
Der var noget med at en hidsig patch for nyligt har opdateret bla. grafikken, så det kan godt tænkes.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/03-13 14:57 
cool.
Jeg kigger lige på det igen sener :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 02/04-13 19:06 
Så fik jeg lige bestil Collector´s Edition til x360.

Synes AvP + Aliens filmene var ganske fine, men er ikke fan. Har ingen forventninger til dette spil overhovedet, så glæder mig til at se om det virkelig stinker så meget som det bliver lagt op til, eller om det bl.a. er pga bristede forventninger :)
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 02/04-13 19:29 
Jeg tror hoveddelen af de sure miner er bristede forventninger. Fordi spillet i sig selv er vel en middelmådig shooter, som man ser så mange andre steder :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/04-13 19:39 
Hjælper helt sikker hvis man ikke er en hardcore fan som mig.
Men hvis man kender lidt til aliens, vil man nok syntes som mig/ de fleste at historien er MEGET svag!
Ting jeg er sur over kan jeg ikke skrive uden at ødelægge det for andre. (spoiler)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SonicSonicSkrevet 05/04-13 21:22 
Cancelled til WiiU.

Kotaku
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 05/04-13 22:09 
Surprise... ;)
--Skrevet 08/04-13 15:28 
So far er jeg kommet til mission 4 eller 5. Føj hvor er der få gode øjeblikke, i forhold til hvor meget forældet teknik samt makværk man skal stå model til. Indtil videre har jeg ikke set noget som helst, som trækker spillet op, ikke engang som simpel FPS oplevelse. Den foreløbige dom fra min side, er at det er en skrabet COD oplevelse.
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 08/04-13 15:32 
Hvis man ser bort fra kildematerialet er det så et anstændigt fps eller stadig et virvar af fejl?
j/k
--Skrevet 08/04-13 15:43, rettet 08/04-13 15:45 
Har indtil videre kun oplevet et par småfejl. Når det så er sagt, så er det tydeligt at det er et "venstre hånds projekt". Grafikken ligner ikke noget anno 2013, hvilket er tydelig både mht kanter på objekter (antialiasing), grumsede lavopløsede texturer, fattige animationer, osv.

Det ligner simpelthen et 5 år gammelt spil.

Efter at have nørdet det en 3-4 timer, har jeg stadigvæk ikke stødt på noget der imponerende, set i forhold til hvad der findes af FPS spil derude.

EDIT: Taler om x360 udgaven
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 09/04-13 11:48 
Så blev jeg færdig med det lorte spil. Fed collector´s edition lir, men føj hvor er spillet pivringe på alle måder.
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 01/05-13 10:36 
I det mindste bliver advokaterne aldrig arbejdsløse...

"Aliens: Colonial Marines class action lawsuit targets Sega and Gearbox "
slk486slk486Skrevet 01/05-13 10:38, rettet 01/05-13 10:39 
Lidt synd det skal gå ud over Sega, at Gearbox har lavet det stunt. Spørgsmålet er selvfølgelig i hvilket omfang de er blevet taget ved næsen.
j/k
SumezSumezSkrevet 01/05-13 10:48 
Med den logik burde EA have kæmpe bøder for alle de "screenshots" de har fodret folk med de sidste 10 år. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 01/05-13 10:56 
SEGA kan på ingen måde frasige sig ansvaret fra et spil, de har udgivet. Hvis de er blevet ført bag lyset, er det fordi deres egen kontrol er piv-ringe.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
slk486slk486Skrevet 01/05-13 11:07 
Nej, netop. De er tvunget til at tage ansvaret for Gearbox' cockups.
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/05-13 11:08 
Stort set alle spil gør sig skyldige i en eller anden form for svig op til udgivelsen. Jeg vil nødig bevæge mig ud i en diskussion om Bioshock: Infinite, men e3 2010 demo'en fra spillet giver også et væsentligt andet indtryk end det endelige produkt (det er selvfølgelig naivt at tro at der ikke er sket en eller anden evolution på tre år). Demoen ser, gameplay-mæssigt, meget mere interessant ud end det endelige produkt.

Bioshock Infinite 2010 e3 demo
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 01/05-13 11:55 
Ja, jeg må indrømme at jeg var meget skuffet over Infinite's flade, generiske FPS-gameplay i forhold til det jeg har set i videoer hvor der virkelig hoppes rundt over bundløse huller og jongleres rundt med fjender.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 01/05-13 13:01, rettet 01/05-13 13:02 
Jeg tror mange har det med Infinite som jeg og nød historien for meget, ved første playthrough, til egentlig at ligge mærke til at gameplayet måske kun lige er skridtet over tilstrækkeligt?
j/k
SumezSumezSkrevet 01/05-13 13:23, rettet 01/05-13 13:23 
Det undrer mig at du kan spille gennem på hard, og slet ikke bemærke gameplayet?

Godt nok bliver spillet væsentlig nemmere når man kommer lidt ind i det, og får de første par opgraderinger, men man skal stadig holde sig på tæerne, og bruge belastende meget tid på at holde sit ammunitionsniveau og lignende ved lige. Der er også ekstremt lange sekvenser uden noget historie overhovedet. Synes generelt at spillet er for langtrukkent.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig