X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aliens: Colonial Marines


Svar
RaGeRaGeSkrevet 20/02-08 18:22, rettet 20/02-08 18:25 
Det var lige hvad jeg manglede! Fedt at det bliver genoplivet på de nye konsoller, og så at man spiller udelukkende som Marines heri med alt gejl fra de første 2 film såsom radaren og flammekasteren :P For mig står AvP2 Marine campaign som det mest uhygglige og spændende jeg nogensinde har spillet, selvom det har nogle år bag sig nu.

Jeg er totalt op at køre over, at vi får mulighede... Se hele indlægget


Click me
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/02-13 18:06 
Games TM giver det 4/10.

Via Wolfsgamingblog
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/02-13 18:14, rettet 11/02-13 18:35 
Her er 2 timers gameplay.
vil ikke selv se det :P
http://www.youtube.com/watch?v=S-h2Gx1CHhQ
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 11/02-13 18:24, rettet 11/02-13 18:38 
Og vi må ikke, eller?

Edit: Tak :D
millenniummillenniumSkrevet 11/02-13 18:38 
Nå... Jamen. Så vender jeg tilbage til spilsamlingen i skuffen...

*indestængt vrede*
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 11/02-13 19:03 
Hermed afbestilt :P
ViolatorViolatorSkrevet 11/02-13 19:36 
ØV!

Men det er jo efter forventning desværre! Håbede ellers på, at alien-franchisen kunne have fået et tiltrængt lille boost med det her spil. Utroligt at man ikke kan få mere ud af noget, man har udviklet på i knap 7 år! Vorherre bevares - det er en ommer Sega og Gearbox...
SumezSumezSkrevet 11/02-13 19:38, rettet 11/02-13 19:38 
Darkbeat>
men et mere mindeværdigt spil med mere dybde havde været lækkert... Især når det nu er en af SEGAs helt store satsninger.

Jeg forstår slet ikke folks hype til at starte med, er det ikke nærmere reglen end undtagelsen at licensspil bliver metervare? Især når vi har at gøre med en generisk space-marine-FPS fra udviklerne af Duke Nukem Forever? :)
Jeg synes umiddelbart at WayForward's 2D shooter/metroidvania så -væsentlig- mere attraktiv ud, men den var IMO også lidt af en skuffelse.

Det kunne have været sjovt, men heldigvis har vi da allerede ét rigtig godt Alien-spil i 1999 AvP til PC.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/02-13 19:45 
Sumez>
Især når vi har at gøre med en generisk space-marine-FPS fra udviklerne af Duke Nukem Forever? :)

Taler du om Gearbox som også lige har udgivet Borderlands 2?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/02-13 19:50, rettet 11/02-13 19:53 
Vedkommende der spiller i den video, er da godt nok ikke ret vant til FPS spil.
Man skal ALTID huske at reloade efter endt ildkamp... Medmindre man spiller Borderlands 2 og bruger et Tediore våben (uden at være Gunzerker eller have en med bullet regen på sit team) :P

Edit: Kommer med al sandsynlighed til at spille en del online co-op, så det skal virkelig være pivringe, hvis jeg skal formå ikke at blive bare en smule underholdt. Dermed sagt, at jeg næppe køber det før jeg finder det tilpas billigt :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
OlimarOlimarSkrevet 11/02-13 20:20 
5år+ Undervejs, hva fanden har de brugt tiden på... :(
BeanoBeanoSkrevet 11/02-13 20:51, rettet 11/02-13 20:51 
De tre H'er... Hookers, heroin & hamsters.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/02-13 20:55 
Ro på, la lige spillet komme ud til os :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
OlimarOlimarSkrevet 11/02-13 21:20 
Aliens: Colonial Marines
SonicSonicSkrevet 11/02-13 21:22 
Aliens: Colonial Marines
Parental Advisory: Explicit Lyrics
OlimarOlimarSkrevet 11/02-13 21:24 
http://www.youtube.com/watch?v=dsx2vdn7gpY
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/02-13 22:14 
Aliens: Colonial Marines
spectrespectreSkrevet 11/02-13 22:39 
Sonic>
Aliens: Colonial Marines

HA HA HA, hvad foregår der??
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/02-13 23:19 
"Is the bathroom still occupied? I *really* can't hold it anymore!!!"
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/02-13 23:22 
Hvis en alien har syreblod, vil jeg virkelig ikke kende til indholdet i urinen :\
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
millenniummillenniumSkrevet 11/02-13 23:40 
Jeg forstår slet ikke folks hype til at starte med, er det ikke nærmere reglen end undtagelsen at licensspil bliver metervare?

Ikke efter Batman Arkham Asylum og Arkham City. Disse pustede nyt håb i licensspillet.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 11/02-13 23:57 
Sonic>
Aliens: Colonial Marines

Det er skidt når selv spillets monstre forsøger at liste væk...
KilroyKilroySkrevet 12/02-13 08:42 
1up>
Sonic>
Aliens: Colonial Marines

HA HA HA, hvad foregår der??

Angiveligt er det nogle blinde Aliens, der orienterer sig efter lyd.

At Aliens ikke har øjne i første omgang synes at være gået over hovederne på udviklerne.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 12/02-13 10:10, rettet 12/02-13 10:21 
Eurogamer's anmeldelse... av!
http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-12-aliens-colonial-marines-review

Gametrailers' :
http://www.gametrailers.com/reviews/oz9pto/aliens--colonial-marines-review

Edge:
http://www.edge-online.com/review/aliens-colonial-marines-review/
SonicSonicSkrevet 12/02-13 10:24 
IGN 4.5
http://www.ign.com/articles/2013/02/12/aliens-colonial-marines-360ps3-review
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/02-13 10:27 
Det er vildt. Så længe som det blev udskudt havde jeg håbet på i hvert fald et teknisk godt spil eller et virkelig godt gameplay. De har åbenbart holdt ferie i stedet.

Jeg køber det, fordi det er Allan, men jeg venter helt sikkert til det falder meget i pris. Man kan håbe, omend det nok er utænkeligt, at Wii U versionen bliver pudset lidt op på det tekniske, men den ender sgu nok med at blive den svageste af alle.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 12/02-13 10:35 
Eller aflyst.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/02-13 10:38 
Arr mon?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 12/02-13 10:41 
Hvis de får huk nu, mon så de gider bøvle med at lave WiiU versionen færdig? Ville det ikke være spild af tid egentligt?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 12/02-13 10:43 
Ja, hvis de hug betyder at de ikke kommer til at sælge noget på Wii U. Folk skal nok købe det fordi det er Allan. Det er hele humlen i licens-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/02-13 10:48 
Gamespot 4,5/10

Link
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 12/02-13 10:53 
Det er så skide synd for Aliens, at ingen laver et ordentligt spil ud af det. Har det her spil været det samme igennem som DNF? Developer hell af den fineste slags?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 12/02-13 11:06 
Sonic>
Det er så skide synd for Aliens, at ingen laver et ordentligt spil ud af det.

http://www.playright.dk/arkiv/titel/aliens-vs-predator

http://www.playright.dk/info/titel/alien-vs-predator-1994-capcom

:D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/02-13 11:11 
Peter-Thors er så nederen i forhold til Allan :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 12/02-13 11:25 
Nuclear Detergent>
Gamespot 4,5/10

Skidt....Det er virkelig nederen håber anmelderne tager fejl det er sket før ;-)

Jeg køber det lige meget hvad og holder håbet oppe til det sidste..
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 12/02-13 11:52 
Sumez>
Folk skal nok købe det fordi det er Allan. Det er hele humlen i licens-spil.

Spot on :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/02-13 11:54 
Har spillet et par timer og syntes det er ok. Der er et eller andet grasværk med lyden i PC versionen jeg har hvor den insistere på at spille via surround selvom jeg ikke har højtalere til det og derfor forsvinder nogen lyde når jeg vender ryggen til dem.
BeanoBeanoSkrevet 12/02-13 11:56 
Begynder at give lidt mening...

Aliens: Colonial Marines "primary development" outsourced to Section 8 developer TimeGate Studios
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/02-13 12:39, rettet 12/02-13 12:40 
Det var godt darkbeat , så er der lidt håb! Jeg tror nu også jeg skal få lidt ud af det? Hey.. Jeg gemmemført duke :p
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 12/02-13 13:03 
Nå. Alle anmeldere er ret enige, og der var en pokkers god grund til embargo datoen, især holdt op imod den store pre-order hype og de mange spændende trailere; SEGA vidste godt det var en stinker. (Those sons of bitches).

Næste rekrut er vel så Tomb Raider.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/02-13 13:11 
Ja, er ret så spændt på at se hvordan Tomb Raider ender op.
KTCKTCSkrevet 12/02-13 13:14 
Gearbox skal til at passe på, for nu er der flere eksempler på, at deres quality assurance er ikke-eksisterende, og at de ikke har noget problem med at klistre deres navn på noget, der er langt fra kvaliteten af andre af deres udgivelser.

Det er synd, at flere af de spil, jeg har gået og set frem til, tilsyneladende skuffer bredt. Dette spil var et af dem, og Resident Evil 6 er heller ikke min kop te, selv om jeg faktisk godt kunne lide både 4 og 5. Nu er der så Dead Space 3, som jeg har svært ved at se, at jeg skal kunne blive skuffet over, men anmeldelserne er jo lidt blandede. Man slipper heller ikke for åndssvagt DLC og sådan noget, men kan man jo desværre næsten ikke undgå, når der står EA på æsken. Øv!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/02-13 13:36 
Kan også være man sætter stører krav til spil Idag ? Havde duke nukem forever , kommer ud i 90'erne vil det nok havde fået top reviwe? Når vi få gode spil som skyrim ,uncharted.. Så vil man ha spil i den liga? Der er folk som kalder uncharted 3 et dårlig spil da 2 'er var bedre. Ja det jeg enig i, men kalder 3'er dårligt? Igen vil man ha' at UC3 skal være bedre end 2. ( forventer man næsten af dem) skal lige sige jeg også selv et skyldig her , med mine krav. :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 12/02-13 13:37, rettet 12/02-13 13:38 
ChronoSousa>
Kan også være man sætter stører krav til spil Idag ? Havde duke nukem forever , kommer ud i 90'erne vil det nok havde fået top review?

Duke Nukem 3D udkom i 90'erne, og er et voldsomt meget bedre spil.
Det kan godt være at Forever ville kunne nogle wow-tricks, som havde imponeret anmelderne i 90'erne (grafikken, om ikke andet :P), men det ville jo på ingen måder være en tidløs kvalitet, og dermed mindre fortjent end den lave karakter spillet har fået i sin samtid. Det _er_ jo et dårligt spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/02-13 13:38, rettet 12/02-13 13:41 
Randy Pitchford er super hype på alle de titler Gearbox udgiver, men ja... Kvaliteten følger ikke helt trop.

Allan: Kolonial Marinade ser ud og spiller som et 10 år gammelt spil i en genre hvor selv Call of Duty har formået at udvikle sig positivt meget med Black Ops 2.

Når det nu er en franchise som Alien der er så betydningsfuld for mange mennesker så er det ekstra ærgerligt at det ikke blev et bedre spil.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/02-13 14:18 
Måske et dårlig valg :p men du forstår nok hvad jeg mener? :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KTCKTCSkrevet 12/02-13 14:28 
ChronoSousa>
Kan også være man sætter stører krav til spil Idag ?
Næ, ikke rigtigt. Kvalitet er kvalitet, og selvfølgelig forventer man, at når hardwaren ikke er begrænsningen for at give en god og indlevende spiloplevelse, så skal spillet leve op til en standard. Jeg er i høj grad retrogamer, og elsker en del gamle titler, der gør det godt på deres egne præmisser.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 12/02-13 14:29, rettet 12/02-13 14:31 
ChronoSousa>
Måske et dårlig valg :p men du forstår nok hvad jeg mener? :)

Nej, jeg er ikke helt med? Jeg mener bestemt ikke at forventningerne til spil er blevet for høje. Et dårligt spil er et dårligt spil, det er kun fair at vurdere det efter den skala. Hvis spillet er under middel, bør det have en score under middel. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/02-13 14:58 
Har spillet de to første missions, og der synes jeg ellers jeg blev godt underholdt, så håber å at reste af spillet er lige så godt :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HankyHankySkrevet 12/02-13 15:04, rettet 12/02-13 15:04 
Har også annulleret min forudbestilling i ElGiganten. Øv altså.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 12/02-13 15:57 
Det er ekstra surt, fordi historien er en officiel del af serien, så det kunne nærmest have været Aliens 5. Jeg ville nok have købt det til 50-100 kr., hvis historien var god, men de fleste anmeldere trasher også historien relativt hårdt, så nu gider jeg ikke bruge tid og penge på spillet. Dåmme Gearbox (og slæng) :/
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig