X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til køb af bærbar


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 04/02-08 14:38 
Søger forslag til køb af bærbar Computer til de 7000,- ikke over, skal kunne bruges til at spille first person shooter spil Feks. Counter strike og Call of duty 4, kom gerne med nogle forslag?.
I love monster land
JesperJesperSkrevet 04/02-08 14:58 
Jeg købte for nogle måneder siden en Zepto Znote 6224w til ca. 7500 inkl levering. Har været meget tilfreds med den!
FizbanFizbanSkrevet 04/02-08 16:10 
Jeg ville evt. overveje at kigge på denne

HP Bærbar hos elgiganten
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
solid snakesolid snakeSkrevet 04/02-08 16:58 
Der var en oversigt over gode computer i enten Ekstra Bladet eller BT idag.. Som henvender sig til 4 forskellige bruger. Dem som kun tjekker post, dem der downloader, dem der spiller på computeren. Den sidste har jeg glemt.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 04/02-08 17:11 
jeg ka anbefale Zepto's bærbar.

deres service er 100% i top, jeg har haft 6615WD fra dem, og det viste sig at drevet der var i den ( slot in ) ik fungered til vista, kun hvis man genstarted bærbaren med en CD i cd-drevet, så jeg ringed ind, sku ik engang forklare eller noget, så bad de mig bare skrue drevet ud og sende det til dem, på deres regning, jeg fik en seddel og kliste på pakken.

- og pcen var ik købt med vista, men heldigvis de få gange jeg sku ha brug for support, da har den været 100% i top så hvis deres bærbar måske er 5-800kr dyrer der, så er de bedre udgivet i sidste ende syntes jeg.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
HulleHulleSkrevet 04/02-08 17:31, rettet 04/02-08 17:34 
Sad og læste BT over en kebab idag, der var den guide til køb af bærbar. Den var dog helt hend i vejret, så hold dig fra den..
Den de stemplede som bedst til spil, var den med mindst ram og onboard grafikkort!
Den stemplet som den billigste var ifølge deres egne oplysninger ikke den billigste!

De havde vist glemt at læse korrektur på deres konklussion ;)

Dell.dk har nogen ok bærbare til den pris du leder efter.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RaGeRaGeSkrevet 04/02-08 20:40, rettet 04/02-08 21:42 
Du skal gå efter en bærbar med 2gb ram, dualcore og et 7600GT eller 8600GT grafikkort som minimum ellers kan du godt droppe at spille cod4 i en ordentlig opløsning og settings.

ta' et kig på edbpriser.dk, der kan man godt finde nogle gode bærbare til omkring 7.000 kr.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
CronossCronossSkrevet 04/02-08 20:43 
BT artiklen havde en korrekturmæssig fejl, således at mærkaterne blev sat på de forkerte computere.

Vi bringer en rettelse i avisen i morgen.
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 05/02-08 07:44 
faldt over denne hjemmeside, og må anbefale den bærbar som hedder "nova ignition v2" den har sådan set det hele.

- men kender intet til hvor god service er.

novabook
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
JesperJesperSkrevet 05/02-08 10:10 
RaGe>
...Du skal gå efter en bærbar med 2gb ram, dualcore og et 7600GT eller 8600GT grafikkort som minimum...

Og alt det kan man få i den 6224w som jeg anbefalede :)
CronossCronossSkrevet 05/02-08 12:53 
Jeg synes godt nok at de Novabooks er sindssygt dyre.

Hvis jeg skulle have PC ville jeg pt. klart vælge Dell - er du helt ligeglad med bygningskvalitet og design er Zepto også gode - de har nogle ret heftige computere til billige penge.
HeroldHeroldSkrevet 05/02-08 13:08 
Min sidste Dell var ret plastic-agtig - det er godt nok også et par generationer siden, but still. Hvad fejler bygningskvaliteten hos Zepto?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CronossCronossSkrevet 05/02-08 13:33, rettet 05/02-08 13:38 
Dell har klart mandet sig op, og er med deres XPS serie fokuseret på High End brugere, dels til kamp med Macbook og Macbook Pro med XPS 1330 og 1530, og med en af de absolut vildeste bærbare computere med XPS 1730.
Kvaliteten er efter min mening helt i topklassen - ikke Apple, men bedst i en broget pc-verden ;)

Zepto er bare et klassisk eksempel på at man fokuserer på de tre ting brugere kigger på - grafikkort, ram og Cpu. Resten af kvaliteten er der så skåret i - man skal jo spare et sted. Som sagt, udemærkede computere, man man skal efter min mening også være realistik og forstå hvorfor de kan sælge dem så bliigt som de gør.

EDIT: Det er klart at jeg jo ikke har taget HP Compaqs NC-linje og IBM Thinkpad med når vi taler kvalitet - det er naturligvis den absolutte. Der mister man så bare en masse råstyrke - og det er jo heller ikke en business-laptop der bliver efterspurgt.
I forholdet råstyrke/kvalitet er Dell for tiden bedst i mine øjne - skal du KUN have rå power er Zepto udemærkede.
HeroldHeroldSkrevet 05/02-08 13:39, rettet 05/02-08 13:42 
Findes XPS også i en nogenlunde bærbar udgave? :D Det kan godt være jeg kun har set deres high-end udgaver, men det er lige før vi er ovre i en ny kategori mellem stationær og bærbar. Jeg tror lige jeg slår dem op.

Edit: Ja, det kan jeg se. Jeg har kun set dem de lancerede med, som var deres gaming flagskib, og så så jeg den nye de kom med, da jeg var i Leipzig - men det er så også gamermaskinerne, og de har i kategorien under også. Klart værd at overveje, hvis/når jeg skal ud og investere i en ny bærbar en dag.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CronossCronossSkrevet 05/02-08 13:44 
Hjælp til køb af bærbar

XPS 1330 var maskinen jeg ville købe hvis ikke jeg var Mac-bruger - og maskinen jeg sikkert køber, hvis ikke Apple snart får fingeren ud og opdaterer min Macbook Pro ;-)
JAAJAASkrevet 05/02-08 13:53, rettet 05/02-08 14:36 
Jeg ville ikke købe den HP, der er linket til. Den har et serie 8400 grafikkort, og du kan få et langt bedre serie 8600 kort inden for samme prisramme.

Køber du Zepto kan du faktisk få det med for under 6000,-
CronossCronossSkrevet 05/02-08 13:55, rettet 05/02-08 13:56 
Ja, HP Pavillion linjen skal man efter min mening holde sig lidt fra. De lugter lidt for meget af at være proppet med ubrugelige features, og en pris der ligger et godt stykke under de andre discount-notebooks på markedet.
dchangdchangSkrevet 05/02-08 17:34 
Det bedste jeg kan finde er en Asus F3KA. Du får dualcore cpu, 2gb ram, fornuftig grafik og god kvalitet. Især sidstnævnte er svær at kombinere med de førstnævnte ting, når vi bevæger os i dette prisleje.

Asus F3KA...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DiaBiiDiaBiiSkrevet 20/03-08 05:31 
Jeg ville forslå en laptop fra LG de er forholdvis billige med "kanon" styrke... Duel-core osv. :D trækker uden problemer det nye spil Crysis...
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither." Benjamin Franklin
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig