X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

HALO 3 vs CS størst pt.?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 28/01-08 22:39, rettet 28/01-08 23:25 
Hvilket spil er størst pt. hvad angår spillere, lan osv.

Jeg selv ville mene Halo 3, selvom når man kigger på steam og bungie, så har cs flere spillere online pt.. Og når jeg snakker om CS, så er det kun selve CS og ikk source og de andre.

Men findes der statistiker over det?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 28/01-08 23:26 
CS er størst, taget LAN med og Spillere.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
dpldplSkrevet 28/01-08 23:30 
Hvorfor halo 3? når CoD4 er større på live? :p
(selvom deres list jo også tager singelplayer med, men CoD er jo kort så det gør noget :P)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 28/01-08 23:34 
CoD4 er ikke specielt langt, men det er heller ikke specielt kort.

Det er en meget interessant udvikling, at det har overhalet Halo, der jo med ganske enkelte undtagelser har toppet siden november 2004.

En af grundene er i hvert fald, at CoD4 er meget lettere og dermed mere tilgængeligt end Halo.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 28/01-08 23:42 
HALO har generelt tendends til og dø forholdsvis hurtig, CS ligger fast på de 2-300.000 spillere.

men jeg vil mene ret sikker CS er større end halo 3
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
PlaykidPlaykidSkrevet 28/01-08 23:50, rettet 28/01-08 23:53 
Wehner>
Det er en meget interessant udvikling, at det har overhalet Halo, der jo med ganske enkelte undtagelser har toppet siden november 2004.

En af grundene er i hvert fald, at CoD4 er meget lettere og dermed mere tilgængeligt end Halo.

Jeg tror også det er fordi Bungie ikke været for heldige med deres maps, eller playlists, det har nok være farligt at tage deres tid denne gang.

Cod4 tror jeg appelere bredere fordi det er et "realistisk" krigsspil, og så er det en "ny" oplevelse som jeg tror gør folk vælger Cod4 frem for Halo 3.

Det overraskede mig alligevel det har overgået Halo 3, men jeg tvivler nu alligevel på det holder ved.

Havde Halo 3 haft en smule mere aim assist, havde det nok også være mere populært.
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 29/01-08 00:09, rettet 29/01-08 00:27 
Wehner>
Det er en meget interessant udvikling, at det har overhalet Halo, der jo med ganske enkelte undtagelser har toppet siden november 2004.

Gears lå faktisk øverst mange gange efter udgivelse.

NuckingBigFuts>
HALO har generelt tendends til og dø forholdsvis hurtig

Dø hurtigt? Det er vist en overdrivelse, eftersom det ofte har været det mest spillede spil på Live. I flere år.

Mht hvor mange spillere, der er online hver dag, kan man tjekke det på Bungie.net: 887,588 Halo 3 spillere online de seneste 24 timer. Men Halo er jo ikke størst på Live i øjeblikket. CoD4 er blevet uhyre populært, så det er vel mere det, man skal sammenligne med.

Playkid>
Jeg tror også det er fordi Bungie ikke været for heldige med deres maps, eller playlists

CoD er også nyere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 29/01-08 00:15 
Bede-x>
Playkid>
Jeg tror også det er fordi Bungie ikke været for heldige med deres maps, eller playlists

CoD er også nyere.

Det skrev jeg også ca. i midten af mit indlæg :)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 29/01-08 00:15 
Bede-x>
Wehner>
Det er en meget interessant udvikling, at det har overhalet Halo, der jo med ganske enkelte undtagelser har toppet siden november 2004.

Gears lå faktisk øverst mange gange efter udgivelse.

Det var netop de enkelte undtagelser, jeg kunne huske...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 29/01-08 00:16 
Playkid>
Det skrev jeg også ca. i midten af mit indlæg :)

Troede at du snakkede om at selve oplevelsen var noget nyt, mens det jeg snakkede om, var udgivelsesdatoen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 29/01-08 00:29, rettet 29/01-08 00:31 
Ok, så misforstod jeg, men det var rigtig opfattet af dig.
Men det at det er nyt spiller naturligvis også ind, også derfor jeg har mine tvivl om det er noget der vil vare ved fortsat.
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 29/01-08 07:59, rettet 29/01-08 08:04 
Nogle der kan komme med nogle konkrete bud hvad der spilles mest pt. HALO 3 eller CS (PC).
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 29/01-08 08:43 
Ja, det er CS.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/01-08 10:40 
pt er der 87,000 mennesker online i CS( http://archive.gamespy.com/stats/ ) og jeg ved ikke hvor mange i halo 3 da jeg ikke subscriber til XBL.



her er en tråd på neogaf hvor de diskutere det samme. OPen siger at ifølge hans statestikker var der på det tidspunkt over 450,000 halo 3 spillere online, mod 161,000 CS spillere: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=229612

Hvis man følger tendenserne, så er man vel sød at erkende at PC gaming er dødt og WoW er skyld i det og bla bla bla.


Foresten, er der virkelig flere der spiller COD4 end Halo 3 online?
Jeg har godt nok hørt at COD4 har solgt over 7 mil, men jeg troede bare at Halo 3 ville blive spillet mere samlet med kombination af Co-op og de traditionelle modes.
Der er jo heller ikke noget at sige til at folk måske er ved at blive træt af FPS spil.


Crysis og UT3 på PC, har næsten heller ingen spillere. Det er ret skræmmende.
Well crucify the insincere tonight...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 29/01-08 10:42 
Steampowered.com har statistik over online bruger, det samme har bungie,

men steam's CS har 100.000 fler end halo 3 p.t.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
WehnerWehnerSkrevet 29/01-08 10:52 
Valkyrie>
pt er der 87,000 mennesker online i CS( http://archive.gamespy.com/stats/ ) og jeg ved ikke hvor mange i halo 3 da jeg ikke subscriber til XBL.

Du kan altid se, hvor mange, der er online på forsiden af Bungie.net. Lige nu (hvor de fleste amerikanere sover):

Halo 3 Players Online:41,705
Unique Players (Last 24 Hours): 846,349
Matches Logged (Last 24 Hours): 1,850,699
UNSC Campaign Kill Count: 4,883,066,332

Foresten, er der virkelig flere der spiller COD4 end Halo 3 online?

Det ser ud til det:
http://www.majornelson.com/archive/2008/01/21/live-activity-for-week-of-1-14.aspx

Der er jo heller ikke noget at sige til at folk måske er ved at blive træt af FPS spil.

Øhm, CoD4 er en fps, så din sætning giver ingen mening i sammenhængen. Ud over det er Halo 3's tal stadig meget høje. Samlet set må tallene for konsolspillere være opadgående når både CoD og Halo kan være så populære.

Crysis og UT3 på PC, har næsten heller ingen spillere. Det er ret skræmmende.

'Næsten heller ingen' - hvilket spil er det, du sammenligner med, der heller ingen spillere har? Du mener måske Halo 3's daglige lille million?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 29/01-08 10:54 
Nucking, giv os et link.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 29/01-08 11:11 
steampowered.com -> stats.
WehnerWehnerSkrevet 29/01-08 11:24 
Ok, den er ikke så detaljeret, men 255.000 online lige nu er mange! Ti gange så mange som i CS Source faktisk...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SonicSonicSkrevet 29/01-08 11:32 
Gad vide hvor mange der er online i World of Warcraft lige nu? ;D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 29/01-08 11:53 
Owned! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/01-08 16:57 
Wehner - Jeg troede at når der står Halo 3 players Online, så betyder det folk der er online på Bungie.net, og ikke på XBL?

Og hvis det ikke er, tæller den så også folk der spiller single og co-op, men bare er "connected" til Live?


Ang. Crysis og UT3, så mener jeg bare generelt. Der er 550 mennesker ligenu der spiller UT3 til PC. Det er ca det samme som den gamle Soldier of Fortune 2 DEMO!
Jeg mente bare at det er sindssygt når de var så store high profile spil og begge fik gode reviews!
Well crucify the insincere tonight...
JinkJinkSkrevet 29/01-08 17:05, rettet 29/01-08 17:09 
Valkyrie>
Ang. Crysis og UT3, så mener jeg bare generelt. Der er 550 mennesker ligenu der spiller UT3 til PC. Det er ca det samme som den gamle Soldier of Fortune 2 DEMO!
Jeg mente bare at det er sindssygt når de var så store high profile spil og begge fik gode reviews!

Måske de udviklere burde tage sig sammen og kigge lidt på markedet. Folk opgraderer ikke deres PC idag bare for at kunne spille et af disse spil, men det har udviklerne stadig ikke forstået(pånær blizzard).

Desuden så fortjener UT3 også at blive den fiasko den er. Spillet er IKKE godt og er klart blevet rushed og 'konsolificeret'.
TLTLSkrevet 29/01-08 17:38 
Sonic>
Gad vide hvor mange der er online i World of Warcraft lige nu? ;D

"IRVINE, Calif. – July 24, 2007 – Blizzard Entertainment, Inc. announced today that World of Warcraft®, its award-winning massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), has reached a new milestone, with a player base now totaling more than 9 million subscribers worldwide"

kilde
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 29/01-08 17:43 
Jink>

Måske de udviklere burde tage sig sammen og kigge lidt på markedet. Folk opgraderer ikke deres PC idag bare for at kunne spille et af disse spil, men det har udviklerne stadig ikke forstået(pånær blizzard).


Det er også en ting som irriterer mig grænseløst ved PC spil.. Hvert halve år laver udviklerne spil som ikke kan køre ordenligt på hardware der er mere end 1 år gammelt. Hvis de vil nå en stor kundebase, skal de nok ændre den formel.

PC-gaming er blevet en ræs om hvem der kan lave det mest krævende spil.. Det betyder dyrere produktion, samt dyrere hardware.. Men de har vel et samarbejde med Nvidia og Intel, så de kan få solgt nogle Chips... Det ligner det i hvert fald at de har.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 29/01-08 18:43 
Det er gamle tal. Der er 10 millioner WoW-abonnenter nu.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 29/01-08 19:15 
Valkyrie>
Wehner - Jeg troede at når der står Halo 3 players Online, så betyder det folk der er online på Bungie.net, og ikke på XBL?

Og hvis det ikke er, tæller den så også folk der spiller single og co-op, men bare er "connected" til Live?

Jeg gætter på at alle, der har Halo 3 siddende i Xboxen mens de er online tæller med - men i hvert fald er det antal spillere (Halo 3 players) og ikke surfere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 29/01-08 19:35 
Chrono>
Det er gamle tal. Der er 10 millioner WoW-abonnenter nu.
og 4mio. af brugerne.. er "Robotter"/"Scripts" der vil sælge Guld eller Rejser eller andet spam.. ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 29/01-08 19:58 
Ved det ikke når man ser på alle formater, men på XBL har CoD4 lige overhalet Halo 3 for nylig, som det mest spillede online spil. Top 4 listen på XBL ser således ud pt.

1. CoD4
2. Halo 3
3. Guitar Hero III
4. Gears of War

(ret imponerende i øvrigt at Gears stadig befinder sig i top 4, med over et år på bagen egentlig.. Taget i betragtning at det er et konsolspil, er det længe).
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
PlaykidPlaykidSkrevet 30/01-08 12:58 
Det ser ud til Halo 3 er tilbage igen som det mest spillede spil, det var ikke længe det varede :)
http://www.majornelson.com/archive/2008/01/29/live-ativity-for-week-of-1-21.aspx

Man kunne godt forestille sig det ville ligge og skifte lidt.
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig