X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg overvejer at skifte bank


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 22/01-08 11:50 
Nu har jeg siddet og kigget på www.Mybanker.dk og kan se at BRF.dk tilbyder en rente på 4,5%, hvilekt er noget bedre end det jeg får nu. Men jeg kender ikke banken. Så vil jeg høre om der er nogen der har nogle gode eller dårlige erfarringer med dem? Banken ligger i København, så det er ikke så nemt at snakke med rådgiveren sådan lige.. Kan banken anbefales?

Her kan du se de fleste bankers rente.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/01-08 00:51 
Er BRF ikke foerst og fremmest en kreditforening?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
solid snakesolid snakeSkrevet 24/01-08 06:59 
Det tro jeg nok, men de er også blevet en bank. Jeg overvejer at skifte da de giver 4,5% i rente.. Og det er meget..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
tmliljatmliljaSkrevet 24/01-08 08:37 
Du kan få 5 % hos Northern Rock (Kunder oprettet før 1. december 2007 får endda 5,50 % i øjeblikket...)

Det er godt nok alene en netbaseret bank, hvor du ikke kan få tilknyttet dankort, men du kan jo overføre fra kontoen fra dag til dag, ligesom du gratis kan betale girokort m.v., så det ser jeg ikke som et stort problem.

Du kan ikke nøjes med Northern Rock, men som en supplerende bank til de overskydende midler, fås det ikke bedre i øjeblikket.

5 % i indlånsrente
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig