X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GoldenEye til XBLA - Petition


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 20/01-08 13:00 
Jeg blev opmærksom på der var startet en underskriftsindsamling, for at medvirke til at få løst problemerne mellem Nintendo og MS.

Der er mange der godt kunne tænke sig at se GoldenEye på Xbox live arcade, incl. mig selv.

Selve indsamlingen er nået op på 18471 nu, selv nogle af folkene fra Rare har været overrasket over den store støtte, men George K fra Rare advarede sa... Se hele indlægget


Goldeneye 007 for Xbox 360
Spiller nu: Halo 3
63 emne(r).
1 2 > »

Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 20/01-08 13:00 
Jeg blev opmærksom på der var startet en underskriftsindsamling, for at medvirke til at få løst problemerne mellem Nintendo og MS.

Der er mange der godt kunne tænke sig at se GoldenEye på Xbox live arcade, incl. mig selv.

Selve indsamlingen er nået op på 18471 nu, selv nogle af folkene fra Rare har været overrasket over den store støtte, men George K fra Rare advarede samtidigt at man ikke skulle læse for meget i det.
http://www.gamer.tm/news.php?id=1967&filtr=360

Fornyligt skulle der være sluppet en lækket video ud af en ufærdig version af GoldenEye Live Arcade:
http://www.youtube.com/watch?v=yXWls4S_qu8


Jeg tænkte der sikkert også var folk herinde der gerne så GoldenEye på Arcaden, om det hjælper eller ej, så skader det i hvert fald ikke :)

Goldeneye 007 for Xbox 360
Spiller nu: Halo 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/01-08 13:39 
Jeg vil lige så gerne se Golden Eye på Virtual Console som på XLA, selvom det selvfølgelig kunne være lækkert med lidt opdateret grafik, og hastighed. Ikke desto mindre har jeg underskrevet :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 20/01-08 15:30 
Tror ikke på, at sådan en petition ændrer noget, men jeg så meget gerne både Goldeneye og Perfect Dark på Live med 60 fps + online gameplay.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 20/01-08 18:26 
Måske ikke, men lige i dette tilfælde synes jeg det er værd at give det et forsøg :)
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 19/02-08 21:57 
Det kunne se ud som om GoldenEye var på vej til arkaden nu.

Et magazin skulle have en eksklusiv på et spil til 360, en fornyelse af en gammel klasikker.
Fra nu af og 2 uger frem, vil der blive postet billeder som viser udsnit fra spillet.

Inde på Neogaf kan de første ses:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=241162

Sat sammen med et screenshot fra N64 GoldenEye kunne meget tyde på GoldenEye er på vej.
http://ve3tro.com/007.jpg

Vi håber :)
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 19/02-08 23:18, rettet 19/02-08 23:18 
Æv. Når sidder og læser sådanne tråde og ser billeder, så kan jeg ikke lade være med at tro på, at det passer. Men det skal selvfølgelig nok ende i skuffelse. Spillet er sikkert Rallisport Challenge 3 eller noget andet ligegyldigt(sorry RC fans).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 20/02-08 08:15 
Hubba hubba hubba....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/02-08 08:44 
Bede-x>
Spillet er sikkert Rallisport Challenge 3 eller noget andet ligegyldigt(sorry RC fans).

Rallisport er hverken gammelt... eller klassiker ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/02-08 08:55 
Men til gengæld, ville det være super-fedt, hvis der kom en ny RalliSport. Det tror jeg dog ikke på....
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 20/02-08 13:42 
Bede-x>
Spillet er sikkert Rallisport Challenge 3 eller noget andet ligegyldigt(sorry RC fans).

Jeg tror ikke han tog sig af det :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KLTKLTSkrevet 20/02-08 13:56 
Kunne vise sig at blive en ganske fornøjelig affære med Goldeneye til XBLA, det er der ingen tvivl om synes jeg.

Nu vi er ved emnet kunne jeg dog komme op med masser af andre 'gamle' spil der ville kunne gøre sig godt på XBLA.
Mener også jeg har set lignende petitions for Chu Chu Rocket, og det er da også efter min mening et oplagt bud på et spil på XBLA eller bare som et nyt lavpris spil på markedet til Xbox 360.
9/11 Was An Inside Job
CoreCoreSkrevet 20/02-08 15:14 
Moonstone og Cannon Fodder, så behøver jeg ikke andet :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 20/02-08 15:17 
Hoho, Core. Se dét ville jeg fandeme skrive under på! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 20/02-08 15:26 
Moonstone er legendarisk :-)
Bashful Neophyte
HolisticHolisticSkrevet 20/02-08 15:28 
Hehe... Vi er et par gutter der spiller moonstone på Amiga den første fredag i hver måned sammen med en ordentlig røvfuld bajere.
Bedre bliver det altså bare ikke
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
SumezSumezSkrevet 20/02-08 15:33 
neros>
Moonstone er legendarisk :-)

Og et ret dårligt spil, men i det mindste underholdende. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 20/02-08 15:42 
Heh, Sumez - du er nok den første jeg har mødt, der ikke kan lide Moonstone (eller synes det er dårligt).
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 20/02-08 15:48 
Jeg kan godt lide Moonstone, det er bare et rimelig ringe spil. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/02-08 18:05, rettet 20/02-08 18:07 
Men ringe på en underholdene måde ;D

Holistic det lyder fandme sjovt med den Moonstone øl-aften. Sådan en vil jeg også lave.

Husker det var en pain hvis man skulle starte i sumpen..

Moonstone rules!
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 20/02-08 18:06 
http://homepage.ntlworld.com/sionyboy/randomshop/moargoldeneyez.jpg

Jeg er 99% overbevist om at det er GoldenEye, billederne ser bare ud til at passe oven på det gamle N64 screenshot.
Men der går også en snak om det kunne være en ondsindet spøg som kommer i aprilnummeret af magazinet, så jeg begyndt at blive lidt nervøs for spillets fremtid.
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 21/02-08 18:56 
Så er spørgsmålet så igen, om spillet rent faktisk kommer, eller magazinet lige har røvrendt alle deres læsere:

In the next issue of Xbox World 360 (caps lock alert: ONSALE NEXT WEDNESDAY - THAT'S THE 27TH FEBRUARY!) you'll find shots and hands-on details on one of the biggest (and most confusing) gaming stories of the year. Read on for more...

Maybe you think you already have all the answers - but have you seen this shot somewhere else? Or do you know what the Right Bumper does? What's become of the Jungle? And what about the multiplayer maps? Tune in on Wednesday to see the whole thing explode. There'll be no satisfying conclusion... but maybe, together, we can take down the whole system. Or, er, change a few minds.

(Oh yeah - and tomorrow? The whole picture.)
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 22/02-08 13:56 
Playkid>
Jeg er 99% overbevist om at det er GoldenEye

Det er det helt sikkert. Her er det fulde billede:

http://medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_193248.jpg

Men om det så betyder, at det kommer eller de bare har historien om, hvorfor det ikke kommer, er uvist. Sikkert det sidste :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 22/02-08 14:03 
Cool!

Datoen refererer til bladet og ikke spillet ;)
Bede-xBede-xSkrevet 22/02-08 14:09, rettet 22/02-08 14:09 
Beano>
Cool!

Ikke nødvendigvis, for det kan godt tænkes, at de bare har historien om spillet og hvorfor det endte med ikke at udkomme på XBLA.

Håber selvfølgelig på andet, men tør ikke tro det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HankyHankySkrevet 22/02-08 14:13 
Bummer, det ser ellers rigtig lækkert ud. Jeg håber på det bedste, men frygter det værste :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 22/02-08 14:17 
Det vil godt nok være mere ondsindet end hvad, der er moralsk forsvarlig at opbygge en spænding på den måde, hvis ikke et GoldenEye remake reelt er på vej. Og også fuldstændig malplaceret, så mon ikke spillet virkelig kommer. Well, vi får se... om Xbox World 360 overlever en eventuel joke :)
BeanoBeanoSkrevet 22/02-08 14:27 
Bede-x>
Ikke nødvendigvis, for det kan godt tænkes, at de bare har historien om spillet og hvorfor det endte med ikke at udkomme på XBLA.

Jow jow.. men det ville næsten være for ondt :)
SumezSumezSkrevet 22/02-08 17:06 
Heh, lyder også som en rimelig kedelig historie.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/02-08 22:43 
Ak ak ak - det var selvfølgelig alt sammen bare et rygte :S

Dumme dumme dumme officielle Xbox 360 World magazine...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 25/02-08 23:11 
Første comment er gylden :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/02-08 23:13 
Jeg små-klukkede også :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 04/06-10 20:00 
Måske får vi alligevel en remake af Goldeneye, men til Wii og DS:

http://www.eurogamer.net/articles/activision-goldeneye-game-in-november

Kan selvfølgelig også være en helt ny titel.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 07/06-10 08:41 
Det har de jo prøvet at gøre en gang allerede, altså lavet en elendig James Bond-shooter, der skulle score penge på Goldeneye-titlens gode rygte, og så vidt jeg husker fejlede det stort.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 08/06-10 13:25 
Det spil husker jeg godt. Den havde vist nok undertitlen Rouge Agent.. Det var måske ikke det værste FPS jeg har prøvet men den prøvede 110% bevidst på at score penge på Goldeneye navnet selvom den ingenting havde med det af gøre.

Helten/skurken i spillet havde fået sådan et cyber øje som havde x-ray osv hvilket var deres tamme undskyldning for hvorfor de kaldte den Goldeneye.

Jeg håber at der kommer en rigtig re-make på en "rigtig" konsol. for originalen har jeg spillet til døden så hvis jeg skal købe den igen vil jeg ihvertfald havde lidt nyt for pengene og det plejer XBLA jo ofte at leverer.
På Wii ville det nok bare være det samme som sidst og hvis de laver et nyt spil til Wiien skal den jo nok bruge pistoler og alt det der hvilket nok får det hele til at føles lidt gimmick agtig. Men jeg vil alligvel nok stadig købe det når/hvis det kommer.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JmogJmogSkrevet 13/09-22 16:43, rettet 13/09-22 16:44 
Så er der dælme Goldeneye på vej til Gamepass.

Tweet fra Rare
Bede-xBede-xSkrevet 13/09-22 16:52, rettet 13/09-22 16:56 
Goddamn, jeg skulle lige til at poste det i Xbox Live tråden :)

Der er lidt tvivl om det er den lækkede, ikke udgivet 360 udgave eller om det er en ny remaster af originalen. Det blev annonceret til Switch også på Nintendos direct, men der var det som en tilføjelse til N64 titlerne med online gameplay. I Rares 360 udgave kan man skifte mellem “ny” (den er fra 360 årene) og gammel grafik, så håber det er den.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/09-22 17:03, rettet 13/09-22 17:03 
Kan se Rare i et andet tweet siger at der er tale om en simultan udgivelse i samarbejde med Nintendo:

GoldenEye til XBLA - Petition

Så er det nok samme version på begge platforme. Ærgeligt hvis 360 udgaven så aldrig udkommer, men stadig glad for at have det tilbage på moderne platforme. Mangler dog en PC udgivelse, for det ville være perfekt til Steam Deck.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/09-22 17:24, rettet 13/09-22 19:51 
Det bliver tilføjet til Rare Replay også og er således gratis for folk, der har det digitalt:

GoldenEye 007 will be made available on Xbox One and Xbox Series X!S as part of Xbox Game Pass. Additionally, players who own a digital copy of Rare Replay, the 30-game compilation of classics from the award-winning studio behind GoldenEye 007’s original release, will be able to download and enjoy the game free of charge.

https://news.xbox.com/en-us/2022/09/13/james-bond-returns-goldeneye-007-on-game-pass/

Microsoft er large med deres remasters, som vi før har set, sidst med Quake, hvor det også bare blev givet til alle der havde spillet på Steam. Fedt at de gør noget lignende med Goldeneye på Xbox.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/09-22 18:02 
Ser ud til at online multiplayer er eksklusivt til Switch:

https://www.007.com/goldeneye-007-coming-to-nintendo-switch-online-xbox-gamepass/

Øv.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 13/09-22 19:07 
Spøjst.
Bede-xBede-xSkrevet 13/09-22 23:17, rettet 13/09-22 23:39 
Det er helt sikkert ikke Rares 360 udgave, men lyder til at være N64 udgaven i to forskellige versioner:

GoldenEye til XBLA - Petition

GoldenEye til XBLA - Petition

Støtter Nintendos online system ikke online gameplay i alle deres N64 spil, ved at sende noget controller input frem og tilbage mens det i realiteten er original versionerne man spiller? Det ville forklare, hvorfor Xbox udgaven ikke har online her. Switch udgaven benytter i så tilfælde Nintendos eksisterende system til N64 udgivelser til deres abonnements service, hvor alle N64 spillene med multiplayer støtter online, mens Xbox udgaven virker til at være en remaster af spillet, som det var oprindeligt dvs. uden online funktioner. Måske benytter de en lettere opdateret version af emulatoren til N64 spil i Rare Replay?

Lidt irriterende at Rares næsten færdiglavede 360 remake så igen bliver forbigået - må være tredie gang, så vidt jeg lige kan tælle og denne gang sikkert for altid - men det er der jo ikke noget at gøre ved. Er stadig rart i det mindste at have det tilgængeligt på de nuværende systemer, også selv om de hver især kommer med fordele og ulemper.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/09-22 23:31 
Det var tilsyneladende tæt på, at være blevet håndteret af Nightdive:

GoldenEye til XBLA - Petition
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 14/09-22 08:37 
Jeg forstår ikke det screenshot ovenfor? Jeg har selv lige taget det her fra Nintendo's Direct video:

GoldenEye til XBLA - Petition

Det var tilsyneladende tæt på, at være blevet håndteret af Nightdive

Det er nok meget heldigt det ikke gik sådan, efter det shitshow de stod i spidsen for med Blade Runner :O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 14/09-22 09:22, rettet 14/09-22 09:51 
Det ved jeg faktisk ikke, Sumez. Det ser i hvert fald ikke sådan ud på Nintendo Direct traileren, som du siger og jeg lige tjekkede. Gætter dog på at oplysningerne er korrekte, så langt som at det er N64 udgaven, der er tale om, med de typiske tilføjelser man ser på deres service som fx online gameplay, da det blev præsenteret som en del af Switch online expansion pack servicen.

Det virker ikke til at være nye versioner af Goldeneye, som med Rares 360 spil, men originalen udgivet til Switch online service og Rare Replays N64 emulator på Xbox, men kan tage fejl, da oplysningerne er spinkle.

EDIT: Ja, Blade Runner var ikke god. De forsøgte sig med en forklaring her:

https://www.pcgamesn.com/blade-runner-enhanced-edition/launch

Mange af deres andre genudgivelser har dog været fine, selv om de nogle gange har krævet lidt patches.

EDIT 2: Microsoft skriver godt nok i linket fra tidligere:

Today, we’re excited to announce that a new generation of players will soon get to experience the genre-defining stealth shooter gameplay for themselves, faithfully recreated to preserve the action and excitement of the original while adding new features for the modern age of gaming.

“Faithfully recreated”.. Så må det vel næsten være en ny version på Xbox og ikke bare emulering i højere opløsning.

EDIT 3: Billedet du spurgte om, er fra en Kotaku artikel, Sumez:

https://kotaku.com/goldeneye-007-game-pass-remaster-switch-online-xbox-n64-1849530175

Men hvor de så har det fra? Pas. Kan være det bare er ment som en sammenligning med originalen. Det er i hvert fald IKKE fra Nintendos direct.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DunwichDunwichSkrevet 14/09-22 15:04 
Vil det sige, at Xbox'en får en version af GoldenEye, som vi ikke har set noget fra endnu, og som intet har at gøre med den leakede version med achivements, fra tidligere, og at Rare selv har lavet denne version?

Og at Switch får en forbedret / remastered / version af den originale N64 udgave?

Jeg vil selvfølgelig glæde mig til at prøve dem begge, men uagtet at Xbox versionen garanteret bliver flottere og får højere framerate, så glæder jeg mig virkelig til at se hvordan den Switch version spiller.

På den anden side, når de kan få Portal 2 til at køre i 60 FPS på Switch, burde det være en smal sag at opnå samme resultat med GoldenEye, tænker jeg.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/09-22 15:27 
Hvis Switch-versionen blot er en N64 ROM i en emulator så kører det vel lige så ringe som spillet altid har gjort? Og online multiplayer vil være splitscreen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-22 00:19, rettet 15/09-22 00:29 
Ja, Switch versionen lyder som en genudgivelse til deres abonnements service og får de fordele, som den har. Online vil være split-screen, hvor host'en sikkert sender et videofeed til de andre spillere og noget controller input frem og tilbage. Jeg ved ikke om de plejer at forbedre spillene med noget opskalering osv. Tabte interessen for deres gamle spil, da de valgte at låse dem til en abonnements service, uden mulighed for at købe dem, så har ikke fulgt så godt med på området.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-22 00:24, rettet 15/09-22 00:40 
Dunwich>Vil det sige, at Xbox'en får en version af GoldenEye, som vi ikke har set noget fra endnu, og som intet har at gøre med den leakede version med achivements, fra tidligere, og at Rare selv har lavet denne version?

Xbox udgaven virker til at være en “faithfully recreated” remaster af originalen, men ikke en remake som Rares 360 spil var, så det er sikkert originalen med bedre framerate, opløsning osv. men ingen online gameplay. Kan være det på papiret er en remake, men i praksis ser det ud til at læne sig tæt op af originalen.

Er ærgeligt at de ikke har kunne udgive 360 versionen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-22 09:40 
Bede-x>
Ja, Switch versionen lyder som en genudgivelse til deres abonnements service og får de fordele, som den har. Online vil være split-screen, hvor host'en sikkert sender et videofeed til de andre spillere og noget controller input frem og tilbage. Jeg ved ikke om de plejer at forbedre spillene med noget opskalering osv. Tabte interessen for deres gamle spil, da de valgte at låse dem til en abonnements service, uden mulighed for at købe dem, så har ikke fulgt så godt med på området.

Opløsningen plejer at være højere i Nintendos N64-emuleringer. Stemmer overens med Sumez’ screenshot.

Har ingen personlig erfaring med deres N64-emulator på Switch, så jeg ved ikke hvor meget den kan forbedre framerate, men den var kendt for at have tosset meget inputlag i starten.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/09-22 12:15 
Jeg har kun hørt rigtig dårlige ting om den emulator. Det er ret ærgerligt at udgive spillet på den måde, da GoldenEye nok er et af de spil der kan nyde allerbedst af forbedringer til både framerate og styring, for udover de mangler er det et fremragende singleplayer spil. Jeg ville elske at have sådan en udgivelse til Switch.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
63 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig