X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Xbox Live via TDC Webspeed


Reply
halorockshalorocksSkrevet 17/01-08 15:48 
jeg fik en xbox 360 i julegave sammen med call of duty 4 og halo 3, 2 fede online spil, problemet er så at jeg ikke kan spille online! når den tester mit net failer den ved dns. ps. har webspeed hvis det kan bruges til noget
KTCKTCSkrevet 17/01-08 18:35 
Jeg har også Webspeed og har ingen problemer med at bruge Xbox Live. Har du sat en router imellem dit webspeed modem og computeren? Som udgangspunkt har man jo kun én IP-adresse, og medmindre du kan/vil købe flere, skal du bruge en router.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 17/01-08 19:12 
Så lige tråden og så ville jeg lige tillade mig og spørge, om der sku være problemer fra Fullrate?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/01-08 19:53, rettet 17/01-08 19:53 
Nucking>

Der står måske noget du kan bruge her: http://forum.fullrate.dk/showthread.php?t=273&highlight=xbox+live

Har selv Fullrate og indtil videre har det været det mest stabile net jeg endnu har haft (Tele2 og TDC før).
Spiller nu: Phantasy Star IV
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 17/01-08 20:29 
FEJL!

Du har forsøgt at tilgå Fullrates Support forum fra en internetforbindelse udenfor fullrates net.

Du vil om 10 sek. blive videreført til forrige side.

Hvis du ikke automastisk blive videreført, kan du klikke her!

- det skriver den
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/01-08 20:31 
Jamen så kan du åbenbart ikke komme derind uden at du har Fullrate :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/01-08 04:57 
Du skal have en ekstra IP adresse - eller en router - for at komme online med Live via Webspeed.
Ring til TDC, de forklarer det fint!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Username
Password
Remember me