X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets Spil 2007


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-08 18:16, rettet 21/01-08 20:58 
Vi kårer i denne tråd Årets Spil 2007 efter brugernes mening via en turnerings-baseret afstemning. Staben har udvalgt 32 nominerede som møder hinanden én af gangen. Stem hver dag på din favorit til æren, og når måneden er omme har vi fundet vinderen. Mere info om strukturen følger, som vi får afsluttet hver runde.

Vælg din favorit og stem nedenunder denne tekst, og begrund gerne dit valg med et indlæg. Og husk at vende tilbage til tråden hver dag, for at stemme.

Finale
BioShock (X360/PC)
[INFOTITEL:43036]
26%

Super Mario Galaxy (WII)
[INFOTITEL:37696]
74%

510 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/01-08 18:25 
Jeg ser nødigt at Orange Box vinder pga. Portal. Jeg stemmer Halo 3.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/01-08 18:49 
Me too - ingen tvivl om Halo 3.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 27/01-08 19:00 
4 player co-op er bare alt for sweet og den del alene, er sjovere end alle delene i Orange Box. Så en Halo stemme herfra :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 27/01-08 19:17 
TF2 - jeg tror ikke på at Halo's multiplay er bedre :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 27/01-08 19:44 
The Orange Box pga. den enorme, varierede og gennemførte singleplayer oplevelse. Halo 3 i singleplayer var solidt nok men i bund og grund bare mere af det samme og levede bare ikke op til løfterne - heller ikke teknisk.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/01-08 19:48 
Men du skal netop ikke vurdere Orange Box pga Half-Life 2. Ellers havde jeg også stemt det frem for Halo.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/01-08 19:52, rettet 27/01-08 19:55 
Åh... havde ikke lige set Rune's regler - sorry. Så må Halo 3 jo klart få min stemme da TF2+Portal+E2 ikke helt kan slå H3 alene ;)

Håber det kan rettes af P:R drengene da jeg ikke selv kan ændre min stemme.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/01-08 20:05 
Bordet fanger! :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PlaykidPlaykidSkrevet 27/01-08 20:17 
Jeg er også nødt til at stemme Halo 3, portal er en meget sødt puzzle spil og Episode 2 er også ret god, selvom jeg bedre kunne lide episode 1.

Men havde nok stemt Halo 3 selvom hvis Orange box havde skulle bedømmes med dens fulde pakke. Halo 3 er bare for gennemført :)
Spiller nu: Halo 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/01-08 21:41 
Orange Box.

Som long time Halo fan, er der bare ingen undskyldning for det, som Halo har udviklet sig til. Halo med sin gennemførte integration, deling og sammenspil der altsammen fungere online, om end man deler sine skabelser, arbejder sammen eller kæmper mod hinanden.
Alt dette forsvinder og bliver meningsløst i lyset af det community der spiller det.
Det er sjovt, fordi gamle fans, der spillede Marathon tilbage på Mac for mange år siden, kan huske at Bungie havde et fedt og solidt og flinkt og kært fan community hvor folk ikke var racistiske 12 årige douchebags.
Halo har ændret spillet. Det er nu blevet standardliseret at spille på konsol. Det lykkedes Bungie at gøre controlleren til default metode for at spille FPS, og Halo 3 bliver nu spillet mere vær dag end den tidligere konge, Counter-Strike.
Halo har overtaget tronen, og med det har det har populariteten og masserne ødelagt det der var så fedt ved at få tæsk af Bateman på XboxConnect for ca 6 år siden, på den første Xbox.
Jeg kan bare ikke se pointen mere. Den kynisme, elendighed og idioti der eksistere på XBL, og som på en eller anden måde er forhøjet i Halo 3, dræber meget af det som gjorde spillet fedt.
TF2 på PC er fantastisk. Virkelig kaotisk, genkendeligt, men også nyt og spændende. Portal vækker mange ligende følelser.


Rip. Halo:(
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 27/01-08 21:50 
Så fordi Halo har kultiveret konsolshooteren i en sådan grad, at det nu er det ypperste, og dermed ikke længere er forbeholdt hardcore nørder, så er det ikke længere fedt? Det er faktisk det, du skriver. Tak for kaffe.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/01-08 23:07 
Er det? Det var ikke det jeg mente.:I
Well crucify the insincere tonight...
KammaKammaSkrevet 27/01-08 23:44 
Det er jo Halo!
Spiller nu: Halo 3
GreaseballGreaseballSkrevet 28/01-08 01:44 
Halo 3

OB er en fed pakke, men det er i kraft af alle de ting den indholder. Hvis det kun er eps.2, Potal og TF2 så vinder Halo 3 i min bog.
SyrefoxSyrefoxSkrevet 28/01-08 10:12 
Halo 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/01-08 10:52 
Valkyrie>
Er det? Det var ikke det jeg mente.:I

Jeg synes nu også du har problemer med om du vil snobbe op ad eller ned ad. Det ene øjeblik må tingene ikke være kunst, det næste øjeblik må det ikke være folkeligt. :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/01-08 19:12 
Halo var altid populært. Det første solgte da også omkring de 7 millioner. Det jeg mente var bare, at de glimrende online integrerede elementer blev ødelagt af fanbasen.
Det er ikke nyt at online spil kun er så gode som dem man spiller med, men jeg har aldrig set noget ligende.
Selvom Halo 3 i single også er rigtig fedt, så er det tydeligt at det er bedst med 4 player co-op. Hvis bare at de på en eller anden måde kunne få et...
Der mener jeg at OB(HL2E2 og Portal) er mere one-player oplevelser.

Der er intet at sige til at populære spil for sin skære af narhatte! Dem er der også nogen stykker af i CS og WoW, men jeg synes bare at i Halo 3 er... Er modenhedsniveauet og det som er normalt, nået et sted hvor jeg bare ikke kan være med mere.:I
Jeg kan godt se at det kan være sejt at være truende i sin adfærd og skrige andre ind i hovedet med racististike udtagelser og snakke om hvordan de vil voldtage ens mor og den slags, men det sker så meget(for mig altså) at hvis jeg ville, så ville jeg bruge mere tid på at mute folk, end at spille.
Feedback systemet fungere ikke så godt, tror jeg.
Det var bare mine oplevelser. Efter ca 50-75 kampe på nettet gav jeg bare op.
Det var blot det jeg prøvede at illustrere. Intet i vejen med at et spil er populært eller bliver nydt af andre. H3 er ikke dårligere af den grund. Bungie har bare været så gode og fleksible til at gøre nærmest alt i spillet relevant på en community basis online, og det har "fanbasen" IMO bare så groft udnyttet.
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 28/01-08 22:52 
Efter i de to første runder kun at være gået videre med et par stemmer (eller én), var der denne gang rent bord for Halo 3 med 61%. Tredje kvartfinale er startet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dpldplSkrevet 28/01-08 22:58 
Uh en let en.

galaxy er damn godt, imens eternal sonata er det værerste spil jeg købt i lang tid (kedeligt så det gør noget) :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GreaseballGreaseballSkrevet 28/01-08 23:07 
Mario...

Sjovt at spille. Det andet fangede mig aldrig, meget flot men det manglede lige det extra
dRxLdRxLSkrevet 28/01-08 23:12 
Jeg har spillet lidt Eternal Sonata. Spillets "pacing" er helt ad helvede til og umiddelbart er det det mest lineære RPG jeg har prøvet, men jeg bliver ved med lige at spille lidt mere. Har stemt GalAxY dog.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 28/01-08 23:14 
dpl>
Uh en let en.

Ja, Eternal Sonata er et af årets bedste RPG'er ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 28/01-08 23:19 
Jeg forstår ikke helt hvad du mener Naiera?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dpldplSkrevet 28/01-08 23:21 
jeg håber bare det var sarkasme. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
The DaneThe DaneSkrevet 29/01-08 02:02 
mmmh, har ikke prøvet SMG nok.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 29/01-08 02:04 
dRxL>
Jeg forstår ikke helt hvad du mener Naiera?

Jeg mener at valget er let; Eternal Sonata får helt sikkert min stemme.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 29/01-08 05:04 
Jeg stemmer Super Mario Galaxy.

Man skal mange år tilbage, siden jeg sidst er blevet underholdt af et Mario spil. Men faktisk vil jeg gå så langt og sige, at Galaxy gør det op for de år.

På alle tænkelige måder, kom det spil bag på mig.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 29/01-08 08:47 
SMG uden tvivl :)
ElgenElgenSkrevet 29/01-08 09:36 
SMG; Jeg vil gøre alt for at få fat i de lækre stjerner! };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 29/01-08 09:52 
Jeg spekulerer stadig på om SMG måske er det bedste spil, jeg nogensinde har spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 29/01-08 22:02 
Mario scorede 91% og er tredje deltager i semifinalerne. Den sidste findes i den sidste kvartfinale.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 29/01-08 22:34 
FFXII her. COD4 er godt skruet sammen men fangede mig aldrig rigtigt - hverken offline eller online.
NaieraNaieraSkrevet 29/01-08 22:45 
Yeah, FFXII ftw! :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-08 22:46 
COD4. Kampsystemet i FFXII er til grin.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KammaKammaSkrevet 29/01-08 22:49 
Hvis CoD kan holde mig væk fra Halo, må det jo være fantastisk.
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-08 22:51 
Måske skulle du prøve andre genrer? ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/01-08 23:05 
Ingen tvivl om COD4.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 29/01-08 23:08 
Selvom jeg så småt begynder at ane, hvorfor CoD4's multiplayer ikke er helt så god som Halo's (uddyber senere i relevant tråd), så er det et af de spil, jeg har spillet mest nogensinde, og det er også en no-brainer for mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 29/01-08 23:09 
Helt klart COD4. Gik lige i gang med en single player delen igen, og den er mindst lige så fed som første gang! Mit årets spil :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
The DaneThe DaneSkrevet 29/01-08 23:59 
Min favorit er nu ff 12.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/01-08 10:26 
Konsolkongen>
COD4. Kampsystemet i FFXII er til grin.

...

FF12 har lige bragt JRPG genren 20 år frem i tiden.

Og hvad har COD4 gjort, andet end at efterligne sine forfædre ii det klicheefyldte scriptede helvede som det egentligt er?
Well crucify the insincere tonight...
nerosnerosSkrevet 30/01-08 10:28 
GO COD4 :-)
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 30/01-08 10:41 
Valkyrie>
Og hvad har COD4 gjort, andet end at efterligne sine forfædre ii det klicheefyldte scriptede helvede som det egentligt er?

Der er ikke noget scripted ved spillets primære del.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 30/01-08 10:49 
Og der er iøvrigt ikke noget galt med scripting i den måde de har valgt at fortælle historien på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 30/01-08 11:24 
COD4; jeg ejer ikke en PS2 };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-08 14:34 
Valkyrie>
FF12 har lige bragt JRPG genren 20 år frem i tiden.

Og hvad har COD4 gjort, andet end at efterligne sine forfædre ii det klicheefyldte scriptede helvede som det egentligt er?

Jeg har ikke skrevet at COD4 gør noget voldsomt nyt. Det er bare IMO bedre end FFXII hvor man bare står stille og venter til ens character slår. Det minder mig meget om kampsystemet i FFXI og hvis det er fremtiden så takker jeg pænt nej.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/01-08 17:38 
Tænk hvis COD4 var turbaseret :-)
BeanoBeanoSkrevet 30/01-08 17:59 
Det er næsten lavet... MGS:Acid :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/01-08 18:31 
"Acid" - fordi man helst skal være på stoffer for at kunne lide det? :-) (Nå, tilbage til "Bedste spil 2007"-snakken, før vi bliver moddet til det, hehe)
RJKRJKSkrevet 30/01-08 21:30 
COD4 videre med 59%. Første semifinale startet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
510 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig