X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets Spil 2007


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-08 18:16, rettet 21/01-08 20:58 
Vi kårer i denne tråd Årets Spil 2007 efter brugernes mening via en turnerings-baseret afstemning. Staben har udvalgt 32 nominerede som møder hinanden én af gangen. Stem hver dag på din favorit til æren, og når måneden er omme har vi fundet vinderen. Mere info om strukturen følger, som vi får afsluttet hver runde.

Vælg din favorit og stem nedenunder denne tekst, og begrund gerne dit valg med et indlæg. Og husk at vende tilbage til tråden hver dag, for at stemme.

Finale
BioShock (X360/PC)
[INFOTITEL:43036]
26%

Super Mario Galaxy (WII)
[INFOTITEL:37696]
74%

510 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 09/01-08 19:57 
Castlevania vinder med 85%. Niende kamp er begyndt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 09/01-08 20:17 
Kan vi ikke bare give prisen til UR MR GAY og slutte konkurrencen lidt tidligere?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 09/01-08 20:25 
Poor poor Crackdown -.-

Super Mario Galaxy er blandt mine tre bedste spil i 2007, så der er ingen tvivl.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-08 20:38 
Selv jeg stemmer Galaxy. Hvorfor Crackdown er med er mig en gåde :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 09/01-08 20:45 
Crackdown ftw. Jeg har ikke prøvet Mr. Gay endnu og har Crackdown blandt mine allerbedste spiloplevelser i 2007.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-08 20:50, rettet 09/01-08 20:51 
Det skulle vel også kun konkurrere mod Halo?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 09/01-08 21:08 
Du kan læse min 2007 top ti i Sephiroths tråd om årets spil. Jeg synes, der kom flere gode, end jeg havde turdet håbe på.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-08 21:19, rettet 09/01-08 21:24 
En meget ensformig liste, men hver sin smag selvfølgelig :)

Jeg er dog meget overrasket over at du har VF5 på. Men jeg er skam enig i at det skal med hvis det holder på Xboxen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 09/01-08 21:27, rettet 09/01-08 21:32 
Nej, hvor unfair at sætte Crackdown op mod Mario. Det er et af de bedste spil, der kom i 2007 og gør årets senere spil i genren som Assassin's Creed til skamme, men mod Mario kan det selvfølgelig ikke følge med.

Det kunne dog godt have fortjent en lille smule hæder ved at gå op mod et mindre spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 09/01-08 21:40 
Supah Mario - Crackdown var helt enormt ensformigt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 09/01-08 21:43 
Konsolkongen>
Jeg er dog meget overrasket over at du har VF5 på.

Jeg spiller sjældent fighters, men hvis jeg gjorde, ville det være VF5.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/01-08 21:45 
Galaxy herfra - Prøvede Crackdown-demoen kort, og den sagde mig ikke det store. Dårligt argument, I know, men Galaxy var suverænt! ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/01-08 22:31 
Jeg synes Crackdown er vildt sjovt... er ret vild med hele ideen. Men overfor Galaxy har det alligevel ikke en chance :D
SumezSumezSkrevet 09/01-08 22:33, rettet 09/01-08 22:34 
Bede-x>
Nej, hvor unfair at sætte Crackdown op mod Mario.

Det er vist unfair at sætte stort set alt op mod Mario :)
Jeg hader at skulle være så fanboy-agtig over for et spil, men SMG var virkelig en fantastisk positiv overraskelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 09/01-08 22:58 
Enig... List synd at sætter Crackdown op mod SMG.
Crackdown var ikke noget dårligt spil. Lidt nemt måske, når man først var steget i levels. Men muligheden for online co-up var en lækker ting. Meget sjovt.

Men mod SMG har det svært. Det spil byder på så mange sjove baner og udfordringer. Så min stemme går til SMG i denne omgang.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/01-08 00:58 
Greaseball>
List synd at sætter Crackdown op mod SMG.

Hvorfor? I sidste ende skal dét bedste spil findes. Om Crackdown så ryger nu eller i næste runde er vel underordnet.
Home is where the hardware is..
tastasSkrevet 10/01-08 08:04, rettet 10/01-08 08:06 
Valgte Galaxy som også er en af mine personline favoritter i år sammen med Halo 3 og Burning Crusade.

EDIT: Skal det lige kort begrundes fungere alt bare godt i galaxy, grafik, lyd, banedesign (det er så fedt :) er topnotch! Det er et af de spil hvor jeg konstant sidder med et smil på læben ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ComradeComradeSkrevet 10/01-08 09:37 
Crackdown får min sympati stemme :-) Eneste af de to jeg har spillet ..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ElgenElgenSkrevet 10/01-08 09:48 
Klart SMG; fik det i julegave, tror det er mellem mine 5 bedste spiloplevelser ever allerede };-)
Har ikke prøvet Crackdown (kun demoen).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 10/01-08 10:00 
Jeg har ikke været så vild med Crackdown, men måske jeg skulle give det en chance til. Er bare blevet lidt træt af alle de sandkasse spil som Valkyrie udtrykker det så sjovt ;-)
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 10/01-08 11:17 
crackdown får min stemme. Da jeg mener at jeg har været bedre underholdt med det. Jeg er kun halvejs igennem SMG. Men jeg husker stadig crackdown som en sjovere oplevelse når alt kommer til alt.
For The Love Of The Game
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 10/01-08 11:53 
Mario Galax herfra.
GreaseballGreaseballSkrevet 10/01-08 13:04 
SøgAArd>
Hvorfor? I sidste ende skal dét bedste spil findes. Om Crackdown så ryger nu eller i næste runde er vel underordnet.

Sandt nok, men det har ikke de store chancer mod SMG og slet ikke her på forumet. Stillet det op mod Assians Creed havde det måske haft en større chance.
Ud var det nok røget, på et tidspunk. Det fortjente dog at komme lidt længere end første runde.
jaesjaesSkrevet 10/01-08 14:42, rettet 10/01-08 14:47 
Greaseball>
Assians

Fnis ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 10/01-08 16:31 
jaes>
Greaseball>
Assians

Fnis ;)

ARH! FOR SYV SALTEDE!!... Assassins creed! Er vi så tilfreds?
^^P
HeroldHeroldSkrevet 10/01-08 17:15 
Haha, du sagde ass to gange. ;D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/01-08 18:41 
Du er så bizar, Herold.
Home is where the hardware is..
jaesjaesSkrevet 10/01-08 19:13 
Greaseball>
ARH! FOR SYV SALTEDE!!... Assassins creed! Er vi så tilfreds?
^^P

Pointen var ikke din fejl, men din smukke sammentrækning af 'ass' og 'asians' :P

Jeg skulle til at ønske thumbs up for det nye ord, men Google fortalte mig, at du ikke er opfinderen. Æren tilfalder åbenbart en 'voksenfilm' ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 10/01-08 19:29 
Se det overrasker mig ikke. Det mest kreative ved den slags film er titlen :P

Nå... men til tros for Herols glæde over ord som "ass" så tror jeg heller vi må vende tilbage til emnet... ellers bliver her sku´ for lumret.
RJKRJKSkrevet 10/01-08 20:41 
Som årets hidtil største overraskelse gik Super Mario Galaxy videre... kun med 81%. Tiende kamp er i gang.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/01-08 20:46 
Uha denne her er svær. Valgte Uncharted da det ikke var så super ensformigt som Assassins. Begge spil er 7/10 IMO, og nogenlunde lige gode.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 10/01-08 21:08, rettet 10/01-08 21:09 
Uncharted - Fordi Assassins Creed intet har at gøre på en topliste over spil. :P

Og så mindede Uncharted mig en smule om Indiana Jones...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 10/01-08 21:22 
Assian's Creed, fordi det trodsalt havde noget imponerende og interessant at byde på. SÅ slemme er svaghederne heller ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 10/01-08 21:25, rettet 10/01-08 21:29 
Uncharted fordi at jeg elsker det.

Det har ikke så meget nyt at byde på, men det er alligevel det mest underholdende jeg er stødt på længe.

Superunderholdende mellemsekvenser, fantastisk grafik, lækker action, god voiceacting...hele spillet oser bare langt væk af kvali-vare.

Og så er Nate tæt på at være min all-time favourite spilhovedperson...i hvert fald årets. Og så er Elena hot.

Valget var alligevel ikke helt let, da jeg også var ret begejstret for Assassins Creed.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/01-08 21:32, rettet 10/01-08 21:33 
Nate er da noget af det mest overfladiske nogensinde :) Jeg var glad for spillet men slutningen kom alt for pludseligt og der gik bare Halo* i den til sidst hvilket var synd :(

*Og med det mener jeg at passagen med alle zombierne mindede mig om the flood i Halo 1 hvilket var en super ringe oplevelse.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 10/01-08 21:50, rettet 10/01-08 21:52 
Jeg kunne også godt have undværet de der abezombier, men de er heldigvis hurtigt af vejen, så jeg kan sagtens leve med at de er der.

Konsolkongen>
Nate er da noget af det mest overfladiske nogensinde :)

Ja - Men han er grineren. Dumme bemærkninger, masser af attitude men samtidig frygtløs og målrettet. Jeg morede mig meget over ham.

"BUKA PINTU!"
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
IqonIqonSkrevet 10/01-08 22:27 
Jeg var også ganske begejstret for Uncharted. Fin underholdning hele vejen igennem (med undtagelse af de par skydesektioner med 'zombieaberne'). Det er vel egentlig det som Tomb Raider burde have udviklet sig til.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/01-08 22:30 
Ja det er en glimrende Tomb Raider klon. Desværre for meget fokus på action delen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
IqonIqonSkrevet 10/01-08 23:07 
Ja, og især i den sidste del af spillet. Men trods alt er actiondelen bedre udført end i Tomb Raider-spillene.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
ComradeComradeSkrevet 11/01-08 09:35 
Assasins Creed, selvom Uncharted også er et fedt spil!

En af de mest spændene indtil nu IMO
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/01-08 09:57 
Jeg var meget i tvivl. Måske er Uncharted det fedeste af de to. Men ideen, setting og scenografien i AC er sgu så lækkert. Og det at man kan kravle og hoppe stort set som man vil, tænder mig sgu. Meeeen det er lidt ensformigt.
RJKRJKSkrevet 11/01-08 21:25 
Uncharted vinder med 54%. Kamp nr. 11 er startet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 11/01-08 21:45 
Virtua Fighter 5 er godt, men det har slet ikke underholdt mig nær så meget, som Unreal Tournament III har formået. Derfor går min stemme til sidstnævnte.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-08 22:14 
Unreal har slet ikke underholdt mig. Virtua Fighter er som altid fantastisk og burde IMO ende blandt de allerbedste til slut.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JinkJinkSkrevet 11/01-08 22:22, rettet 11/01-08 22:28 
UT for life :) Derfor gik min stemme til UT3.

Desværre ødelagde Epic UT3, ved at rushe spillet.(gg "Its done when its done"/UT2k3/Quake4 om igen) :(
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/01-08 23:19 
VF5
HeroldHeroldSkrevet 12/01-08 00:15 
UT3, fordi jeg synes det fungerede overraskende godt på PS3.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JinkJinkSkrevet 12/01-08 00:26 
Det var da en mærkelig begrundelse. Det er PC versionen der er nomineret :)
WehnerWehnerSkrevet 12/01-08 00:28 
VF5 fordi fps ikke rigtig fungerer på pc ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 12/01-08 00:42, rettet 12/01-08 00:43 
Jeg kan slet, slet ikke følge med i al den stemmeri. Har undladt at stemme ligeså mange gange som jeg har stemt, fordi jeg simpelthen ikke har kunne beslutte mig for, hvilken af kandidaterne der var dårligst. Det hele minder mig bare om, hvor skidt et spil-år det har været.

Uden at have prøvet hverken VF5 eller UTIII, har jeg stemt på VF5. Prøver at se så meget SBO som muligt og kan se, at VF4 Evo og VF5 stortset er de eneste respekterede 3D-fightere i turneringen.

Men er det overhovedet tilladt at stemme på så fladt et grundlag? :)
Ting om dét og pis.
510 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig