X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Live Problem


Reply Sortering
SyrefoxSyrefoxSkrevet 30/12-07 21:27, rettet 30/12-07 21:32 
Hej

Jeg har for nyligt skiftet almindeligt bredbånd fra tdc ud med tdc´s bredbånd city. Men nu kan jeg ikke komme på live mere. Når jeg begynder at recover gamertag skriver den at Sign up is not availyable, nogle gange når jeg til den er ved at downloade mit gamertag men andre gange når jeg ikke så langt, HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLPPPPPPPP

EDIT: Med det gamle bredbånd kørte jeg gennem router men det gør jeg ikke nu, jeg kører direkte fra modem til Xbox 360
HeroldHeroldSkrevet 30/12-07 21:44 
Folk siger i den anden tråd at de har problemer med at komme på lige nu, så det kan være det.

Ellers - hvor mange IP-adresser har du? Kører du ikke med router kan der være konflikt dér, hvis du har mere end én maskine på netværket.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SyrefoxSyrefoxSkrevet 30/12-07 22:56 
Ved ikke med ip adresser, har ingen forstand på det. Men bruger jo ikke en router skifter bare kablet mellem pc og xbox alt efter hvad jeg skal bruge. Det er fordi bruger jeg min gamle router virker internettet slet ikke, den kan åbenbart ikke trække mit internet men den er også gammel fik den da jeg først fik live med den gamle xbox.
HeroldHeroldSkrevet 30/12-07 22:58 
Den burde fungere - Jeg tror problemet er at TDC i den anden ende giver dig en IP, der bliver låst til din pc, og at du derfor enten skal købe flere IP-adresser (sikkert til 10kr/mnd), eller få din IP låst op til din router (forudsat at den ikke er i stykker), så du kan få flere enheder på. Prøv at ringe derind og hør ad - der burde være en nem løsning på det. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/12-07 22:58 
Jeg tror det er sporadisk nede i øjeblikket - jeg havde også problemer igår!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SyrefoxSyrefoxSkrevet 30/12-07 23:01 
Måske kunne dette være svaret


Her
KalicolaKalicolaSkrevet 31/12-07 00:17 
Jeg har også live problemer. Men jeg tror at det er live den er gal med, og ikke internettet.
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 31/12-07 00:24, rettet 31/12-07 00:28 
Samme her. Prøver at sætte en ny Xbox op på Live(hente det gamle GamerTag) men der sker ikke noget :(

Opdate: Nu kom den igennem alligevel :D
Men det var kun Dashboard opdate. Den kan ikke fange Live sign-up :(
Nå jeg venter til I morgen.
PlaykidPlaykidSkrevet 31/12-07 00:30 
Jeg havde ikke live problemer i går, men de er her så tilgengæld i dag. Men jeg har heller ikke brug for det lige nu :)
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 31/12-07 01:35 
Ok godt jeg ikke er den eneste så. Jeg kan godt komme på Live, men ingen menuer er tilgængelige?
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 31/12-07 02:36 
Jeg har samme problem, og som bonus kan jeg ikke spille mine Live Arcade spil, fordi MS endnu ikke har fikset rettighederne på min Xbox 360 efter den var til rep. Nu er der jo også kun gået over et år siden de lovede at det var fikset første gang, så de skal jo lige have tid til at reagere :P (ironi)

Nå, det sidste hører vist til i Aaargh tråden...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 31/12-07 10:49 
KTC:

Det lyder godt nok ringe af MS at de ikke kan få lavet sådan noget. Utrolig dårlig service!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Username
Password
Remember me