X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

De smider jo bans rundt hele tiden!


Svar
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/03-03 17:21, rettet 08/03-03 19:41 
Jeg nævnte meget stille Playright inde på konsolforum.com - 5 min senere var hele min profil sq slettet!!!! samt alle min indlæg. Andre der har været ude for det samme???

De er sq skøre derinde - de tror de er politiet/ordensmagten...

Padder!!!
»You'll never walk alone«
149 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
OmenOmenSkrevet 10/03-03 10:15 
dRxL >
Problemet er jo at den gamle database blev taget fra "os" uden at vi havde mulighed for at kontakte alle de gamle brugere der alle blev rediregerede til www.konsolforum.dk . Brugen af af det andet forum har udelukkende drejet sig om at gøre folk opmærksomme på at dette forum eksisterer.

Ok, det er en grund jeg kan forstå.

Det jeg bare ikke forstod før, var hvorfor der blev ofret så mange kræfter på det andet forum, hvis det alligevel var dette underlegent...
Vote Ficus!
enfenenfenSkrevet 10/03-03 10:39, rettet 10/03-03 10:42 
Fordi dette forum ikke var tilgængeligt til at starte med...

Omkring brugen af "Playright.dk" på konsolforum.com, så var brugerne aldrig blevet gjort opmærksom på, at ordret eller lignende var limet ban. Man blev, som det også tidligere er skrevet, bare bannet uden at få en grund. At han samtidigt har bannet ordet "playright"( bliver erstattet af "******"), viser jo bare lidt om niveauet på det andet forum.

Jeg har diskuteret med Chipman omkring hans fremgangsmåde osv., men han er desværre på så lavt et stadie, at han ikke kan se, at han har gjort noget forkert.

Han nåede nok at banne de første 10 mennesker på 15 minutter igår, uden at have givet en ordentlig grund.

Heldigvis brugte jeg ikke så meget tid derinde, da diskussionerne var meningsløse, og designet af det forum var ikke noget, som faldt i min smag.
What is the Matrix?
DotManDotManSkrevet 10/03-03 11:49 
Jeg er også blevet band der inde fra, det er jeg op til flere gang, bla. også med min IP, men jeg kan skifte IP lige som jeg skifter underbukser, så det er ikke noget problem! :-)

Gjorde ham lige opmærksom på at man er da ikke videre smart hvis man går ud og køber domænet www.play-right.dk det gik 5 min så var det slettet og pist væk.
Han må side i døgn drift og våge over sit forum! :-)

Jeg håber at han har betalt rigtig mange penge for konsolforum.dk domænet, for det er da ikke en skid værd nu! :-)
dRxLdRxLSkrevet 10/03-03 11:56 
DotMan >Jeg håber at han har betalt rigtig mange penge for konsolforum.dk domænet, for det er da ikke en skid værd nu! :-)


Det håber jeg ikke, for så er Kurt Secher Andersen (aka. warfly) kommet meget ufortjent til de penge. Men det er sådan jeg regner med at det er foregået :(
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
zpeakerzzpeakerzSkrevet 12/03-03 20:32 
Så nu har de kun 751 medlemmer... Har de ikke været oppe over 2000?
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
NaieraNaieraSkrevet 12/03-03 20:36 
Aldrig.

De har fået nogle hundrede temmeligt hurtigt, men vi ved jo godt, hvorfor de har det...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 12/03-03 21:43 
Har überhaupt ikke haft probs derinde! Har altid fået den hjælp jeg har efterspurgt!
Dog gider jeg heller ikke synke så dybt at blive ved med at reklamere for en anden side derinde!
Så ingen klager fra min side...
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 14/03-03 03:32 
Ja, det er jo ikke fordi jeg ellers har lyst til at bringe denne tråd til live igen, men...

Er jeg så den eneste der er blevet IP-bannet fra konsolforum.com, uden nogensinde at have været registreret derinde og selvsagt heller ikke have skrevet nogen indlæg?

Får jeg en eller anden præmie for min rekord? ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 14/03-03 06:31 
Public Enemy no. 1: RJK ;)
» a winner is you «
PapandPapandSkrevet 14/03-03 09:42 
Det er jo at smadre folks ytringsfrihed! Jeg har endnu ikke registreret mig på konsolforum.com, og gør det bestemt heller ikke med den behandling folk får.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 09:46 
RJK >
Får jeg en eller anden præmie for min rekord? ;p

Nu kom jeg jo først :) Jeg havde muligvis en gammel profil derinde, jeg er ikke sikker, og den havde i hvert fald ikke været aktiv i et år...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 14/03-03 09:51 
Glem konsolforum.com.
Jeg er lykkelig over at vi blev fuldtallige herinde igen så hurtigt, som vi gjorde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JimPPJimPPSkrevet 14/03-03 09:52 
RJK >
Ja, det er jo ikke fordi jeg ellers har lyst til at bringe denne tråd til live igen, men...

Er jeg så den eneste der er blevet IP-bannet fra konsolforum.com, uden nogensinde at have været registreret derinde og selvsagt heller ikke have skrevet nogen indlæg?

Får jeg en eller anden præmie for min rekord? ;p

Jeg gir en Cola :P
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RitesRitesSkrevet 14/03-03 10:02 
Jeg vil også ha' en.
Bare ikke varm.
» a winner is you «
3of193of19Skrevet 14/03-03 10:09 
Min kommentar til Runes IP ban (hvordan det måske skete):

Link...
JimPPJimPPSkrevet 14/03-03 10:18 
Er det egentligt ikke ulovligt at "banne" en ip? Jeg er ikke helt sikker på lovgivningen omkring dette. Mener bare at jeg har hørt noget om det.

En IP adresse er jo personlig.

APG fik da noget bølv, da de havde brugt IP adresser til at finde brugere på KaZaA?

Men det er måske ikke helt det samme?
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
3of193of19Skrevet 14/03-03 10:21, rettet 14/03-03 10:21 
Jeg tror nok det er lovligt at banne en IP.
Det er jo sådan set det samme som at tildele bestemte personer adgangsforbud til en butik eller diskotek. At så en pre-emptive IP ban af Rune er lidt over the top er en anden ting :)
FanboyFanboySkrevet 14/03-03 10:30 
3of19 >
Min kommentar til Runes IP ban (hvordan det måske skete):

LOL, har du selv lavet den?
RitesRitesSkrevet 14/03-03 10:31 
Du kan selv lave tekst til nogle filmklip på fanta.dk
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 14/03-03 11:45 
Heh, 3of19, den ligner meget en afde andre, du lavede ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 14/03-03 12:04 
ja, men den ser ikke ud til at være aktuel længere. warfly og millemor er ikke "almægtige moderatorer" :)
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 14/03-03 12:24 
3of19 >
Min kommentar til Runes IP ban (hvordan det måske skete):

ROFLMAO
Hehe sjovt!
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
ComradeComradeSkrevet 14/03-03 12:38 
nice film, det hele hænger faktisk godt sammen i den :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KoludaKoludaSkrevet 14/03-03 18:30 
Endnu en.

Link...
majjohamajjohaSkrevet 26/06-03 13:34 
Jeg har skrevet en beksed på KF.com og sagt farveller! læs her:
Ja jeg har valgt at stoppe med at være her på konsolforum.dk, faktisk fordi jeg syndes jeres indælg her er en del kedelige og så bryder jeg mig heller ikke rigtigt om selve designet her.
Derfor vil jeg sige farvel! til Konsolforum.dk!
I kan altid møde mig på Playright.dk hvor jeg er aktiv bruger!
Vil gerne have nogen farvel bekseder fra andre herfra!

Link...
KTCKTCSkrevet 26/06-03 13:44 
Den er selvfølgelig allerede blevet slettet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
majjohamajjohaSkrevet 26/06-03 13:49 
Ja desværre og er selvfølig også Banned nogen der fandt ud af om der blev sagt farvel til mig? :D
KeenKeenSkrevet 26/06-03 13:57 
jeg har da også nævnt Playright.dk det eneste der skete var at der kom stjerner istedet for Playright...
majjohamajjohaSkrevet 26/06-03 14:06 
Ja det sker nemlig underlig side
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/06-03 14:10 
Jeg finder det morsomt..... Jeg kan vel godt kvalificere mig som den værste bruger igennem det gamle DKFs historie, måske bortset fra når DrXL var på toppen med den der taglinje: "løgn og DKFs statestikker".... Men, sjovt nok er jeg ikke blevet banned.... Det er dog ikke det største at råbe hurra for derinde..... Det er mest folk som "darksnake" der skriver navnet på 10 spil også skal vi nævne det bedste også vil han finde vinderen..... [indsæt billed af idiot].... Men jeg kan godt se det er ret skod... Nu er jeg ikke banned, og hvis i vil have det kan jo godt lave lidt "private messege" PR, men er der nogen derinde i ved der ikke kender til playright.dk?

Operation Valkyrie er søsat!
Well crucify the insincere tonight...
SquareSquareSkrevet 28/06-03 13:51 
Ikke for at træde mere i det, men jeg vil bare lige sige at man stadig kan komme ind på konsolforum.dk ved at taste play-right.dk oppe i adresse feltet. Kan nogle af jer moderators ikke stoppe det ? Det er jo ulovligt.
It's only a state of mind.
majjohamajjohaSkrevet 28/06-03 13:53 
Ja har jeg også prøvet det er virkeligt plat
RJKRJKSkrevet 28/06-03 13:55 
Tingene er desværre skruet sådan sammen, at det KOSTER mere at klage over sådan en ulovlighed, end det koster at oprette et domæne.

Med andre ord skal vi betale for at få ham til at stoppe og derefter betale for at have domænet.

Derefter kunne han så bare opkøbe et andet domæne som fx playright.com, eller playright.nu og gøre præcis det samme.

Vi ville ende med at betale en masse penge uden at få noget og han ville vinde endnu mere...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SquareSquareSkrevet 28/06-03 14:09 
Kan i ikke bare prøve at sende ham en mail, hvor i gør opmærsom på at det er ulovligt det han laver der, og spørge om han ikke kan holde op med det. I kunne eventuelt true ham med politiet. Ved godt at der desværre nok ikke er ret stor sandsynlighed for at han gør noget ved det, men man kan jo altid prøve at snakke lidt med ham.
It's only a state of mind.
RJKRJKSkrevet 28/06-03 14:24 
Er skam forsøgt for længe siden :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
olmeolmeSkrevet 28/06-03 14:25 
er det ikke bare ligegyldigt. Hvis han har lyst til at være en nar, så er det da hans problem :-)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 28/06-03 17:16 
Hvorfor vil I have så mange brugere fra KF, til at bruge P:R i stedet, hvis det i sidste ende bare ødelægger dette forum!?
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 28/06-03 17:25 
Huh? Hvem har sagt noget om det?

Det eneste vi ville, fra moderator-side, var at oplyse dem der brugte det gamle DKF om, at P:R eksisterede...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 28/06-03 17:32 
Lyder lidt som om, at folk vil "redde" brugere derinde fra, herover! Det finder jeg da ret tåbeligt, da mange fra KF fatter hat!
Home is where the hardware is..
OkottaOkottaSkrevet 28/06-03 17:39, rettet 28/06-03 17:44 
Valkyrie >
Det er mest folk som "darksnake" der skriver navnet på 10 spil også skal vi nævne det bedste også vil han finde vinderen..... [indsæt billed af idiot]....

Ja. Darksnake er ikke det hurtigste dyr i skoven.

Har I set hans Splinter Cell tråd(e)?

Og hvorfor kan folk ikke stave korrekt derovre? Det er jo direkte pinligt at se hvorledes de fleste nærmest voldtager begrebet "korrektur"; Jeg troede der var undervisningspligt her i landet..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BobbeBobbeSkrevet 28/06-03 19:30 
RJK >
Det eneste vi ville, fra moderator-side, var at oplyse dem der brugte det gamle DKF om, at P:R eksisterede...

Og hvis i havde fået lov til det, havde sådan en som mig kommet noget før :) Hvad skal man dog gøre uden Google :D
Spiller nu: Wii
APHAPHSkrevet 28/06-03 19:43 
Der var måske en grund til at ligepræcis du ikke blev underrettet om P:R´s eksistens 0:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 28/06-03 20:00, rettet 28/06-03 20:03 
Efter at have været på kf i 3-4 måneder pgr. af at jeg ikke vidste at dkf var lavet om til playright
var jeg også godt frustreret.
Alle kan nævne samtlige navne på alle bootchip's men deres viden rækker ikke langt ud over det... Hvad er rgb, hvad xbc, hvad er xbox live, hvad er en ledning, hvad er 5.1,hvad er snes,hvad er en controller, aaarrrghhh. jeg har ikke noget i mod dem, men en bruger der har været på kf, i flere måneder ved ikke hvad en konsol er, der rev jeg hår ud af hovedet!
soon the world will be one big computer
BobbeBobbeSkrevet 28/06-03 23:30 
Paasch >
Der var måske en grund til at ligepræcis du ikke blev underrettet om P:R´s eksistens 0:)

.........
Spiller nu: Wii
MadsMadsSkrevet 29/06-03 01:32 
Paasch >
Der var måske en grund til at ligepræcis du ikke blev underrettet om P:R´s eksistens 0:)

Hvis der havde været nogen form for grundlag/"brugerfilter", for at nogle ikke skulle kende til siden, så er der da et par stykker herinde det havde været bedst foruden.

Men det var der jo ikke.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
APHAPHSkrevet 29/06-03 08:48 
nu skulle min sidste kommentar ikke tages seriøst, det var sagt i spøg...var det ikke åbenlyst?:/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 29/06-03 11:00 
Jo ;)
Sælg mig en Xbox =)
3of193of19Skrevet 29/06-03 12:12 
OK, kan vi lukke tråden nu?
Jeg synes det er pinligt når den længste tråd på P:R handler om KF...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/02-13 14:08 
Jeg er næsten sikker på, jeg så Millemor under et hurtigt stop i Aalborg i sidste uge :) Nu har lige checket på Facebook og den er go' nok - hun bor sørme deroppe ad. Vildt nok at jeg kan huske hende fra de billeder på juhu.dk for 10 år siden :D
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
149 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig