X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Haze-tråden


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/12-07 21:57 
I følge UBI's egen shop er Haze udskudt til August?!

Jeg stod og kiggede på forudbestillings kassen i EB den anden dag - Der må være noget helt galt siden det bliver skubbet så langt tilbage?

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/12-07 00:48 
Den build der var at finde til E3, var godt nok heller ikke særligt imponerende, hverken set ud fra spillets potentiale eller tekniske ståsted i udviklingen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/12-07 21:30 
Enig. Jeg har aldrig fattet hvad der var så fedt ved det. Det lignede et spil som simpelthen bare blev "gjort" fantastisk fordi det var PS3 eksklusivt, men selv det positive buzz der var omkring det - Før det, var "meh".

Gameplayet så bare ikke flydende ud. Og alt for gult. Alt, alt for gult.
Hele Nektar delen virker som en lille gimmick lavet af en der har spillet HL2 et par år for sent.

Jeg håber at de rydder op og gør spillet flydende og fungerende så det ikke bliver noget ufærdigt juks som ikke indeholder nogen harmoni.
Well crucify the insincere tonight...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/12-07 23:41 
Jeg er nu sikker på de nok skal få ryddet op så spillet kommer til at køre flydende - det der bekymre mig er gameplayet/settingen. Det virker ENORMT generisk!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 04/01-08 09:33 
Jeg har da set i et blockbuster blad at spillet udkom 14/11 - 07, ifølge blockbuster kan det købes nu.
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/01-08 12:16 
Så tager Blockbuster fejl!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/05-08 22:03 
Ja, det gør de - det står til 22. maj i Danmark...

Free Radical siger i øvrigt nej til HD og ja til HDD med Haze... Det kører "kun" i 576 og kræver 4GB install... Det er åbenbart kommet for at blive...

Joystiq: Haze says no to HD, yes to HDD
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/05-08 22:06 
Det var som jeg regnede med. Så kører det ikke engang højere opløsning end en DVD i hvert fald i højden. Hold da op... Måske i næste generation?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 20/05-08 08:44, rettet 20/05-08 08:46 
Nu har jeg fået det fulde spil og må sige det er meget skuffende rent teknisk indtil videre.
Syntes demoen (åbnings banen i spillet) var flot men dog ret mudret pga. den latterlig lave opløsning . Efter et par timers spil er der ikke noget som er nået op på det niveau igen. Ligner til tider et PS2 spil mht. textures og detaljegrad. Frameraten får nogle hug undervejs når man f.eks. kører i buggy'en.

Har kun spillet det ca. 2 timer så kan være det bliver bedre men indtil videre skuffende. Effekter er dog rigtigt fede til tider og den måde spillet simulerer man er høj, har abstinenser, osv. er godt lavet.

Kan dog rigtigt godt li' ideen med de to fraktioner og den måde krigens grimhed og realiteter skjules for soldaterne som i virkeligheden er syge junkies. Så det skal bestemt spilles noget mere.
nerosnerosSkrevet 20/05-08 09:17 
Jeg er bare træt af spil som starter på en måde hvor man håber det bliver bedre. Det er som om det er blevet en nutidig tendens. Det går ikke længere i min bog. Et spil skal starte med et brag!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 20/05-08 09:29 
Av...

IGN : 4.5
nerosnerosSkrevet 20/05-08 10:40, rettet 20/05-08 10:49 
Haha damn!

Fuldstændig ligegyldigt og dumt spil, men på den anden side gav IGN GTA4 et rent 10 tal selvom det ikke var et helt perfekt spil...?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 20/05-08 10:58 
Det perfekte spil findes jo alligevel ikke, og det giver ikke mening at have en karakter, der ikke er brug for :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 20/05-08 11:13, rettet 20/05-08 11:17 
Det kan du have ret i. Man kunne fristes til at beskrive karakteren 10 som et overflødighedshorn ;D

Men nu da vi snakker om der findes det perfekte spil kan jeg godt nævne et ihvertfald ;-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/05-08 21:56, rettet 20/05-08 21:57 
Kotaku gentager meget af hvad IGN nævner i deres anmeldelse - sågar næsten ordret.

Synd! PS3'en har brug for flere gode eksklusive titler.

Døgnflue...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/05-08 09:42, rettet 21/05-08 09:55 
Gamespot er heller ikke for begejstret...

EDIT: PS3 joke fjernet... :)

Gamespot: Haze: 6,0
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 21/05-08 11:15, rettet 21/05-08 11:16 
Da rart at Haze kan sikre din erektion i denne uge.

Bred slagtning
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/05-08 11:27 
Det er vist kun dig, der kan få erektion af et middelmådigt PS3-spil... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/05-08 11:30, rettet 21/05-08 11:30 
Neej, hvad går der galt?! Det gik da ellers fint for Free Radicals med Second Sight, Time Splitters 2 og 3. Men de har åbenbart smidt bolden hér... synd for PS3.
HeroldHeroldSkrevet 21/05-08 11:30, rettet 21/05-08 12:29 
PalleJensen>
Det er vist kun dig, der kan få erektion af et middelmådigt PS3-spil... ;-)



Jeg tror det kommer an på hvor hårdt man slår ham med det :D

Edit: Nu med quote pga. Ninja.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/05-08 11:32 
Det må kunne indgå i et Hazing-ritual :-)
BeanoBeanoSkrevet 21/05-08 11:42, rettet 21/05-08 13:06 
Hyakotake>
Neej, hvad går der galt?! Det gik da ellers fint for Free Radicals med Second Sight, Time Splitters 2 og 3. Men de har åbenbart smidt bolden hér... synd for PS3.

Enig. Jeg havde også forventet noget mere af FRD. TimeSplitters var trods alt ret sjove - der er Haze bare ikke... puha!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/05-08 11:51 
Mon de dropper X360-udgaven nu?
BeanoBeanoSkrevet 21/05-08 11:53 
Hvis en 360 udgave er planlagt, må vi da håbe de sætter 6-9 måneder af til en større opdatering :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/05-08 12:22 
Hah, ja tak.

Den er listet på tothegame, men det kan bare være på rygtebasis. Jeg har ikke læst yderligere om en X360-udgave.

tootehgeim
BeanoBeanoSkrevet 21/05-08 12:28, rettet 21/05-08 12:28 
Det er kun på rygtebasis. Sony/FRD/Ubisoft har nævnt det som PS3 eksklusiv flere gange. Men om det så var "tids-eksklusiv" eller ej, kom der vist aldrig svar på.
Nok klogest for Ubisoft bare at droppe det spil nu inden det bliver dyrere for dem ;)
CronossCronossSkrevet 21/05-08 13:05 
Fuldstændig ligegyldige svar slettet. Hold jer til emnet.
WehnerWehnerSkrevet 21/05-08 13:28 
Omvendt findes der jo ikke dårlig reklame (folk ser også frem til Killzone 2), så jeg tror faktisk, at en 360-version vil kunne redde lidt af pengene - forudsat at den er billig at porte. Det er den jo nok, når det er UbiSoft :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 21/05-08 14:38 
Nogen dårlig PR er dårlig reklame - forhåbentligt i dette tilfælde hvis det kan redde noget fra at købe spillet :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/05-08 21:19 
Hvorfor prøver Sony at være MS? Gør hvad I er gode til for Søren da! Drop FPS og giv også de titler vi forelskede os i på playstation formatet...Hvis den her generation skal nå ud over hardcore folket, bliver de nødt til at give os noget mere...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 21/05-08 21:43, rettet 22/05-08 10:00 
Nu er det jo primært Free Radicals og UbiSofts ansvar, hvorvidt Haze leverer...men det er naturligvis ærgerligt for Sony, at deres store fps-håb flopper (igen). Kan bare ikke rigtig se, hvad de kunne have gjort (udover at lave en fps-venlig controller, men det er vist ikke controlleren, der er det primære problem i Haze).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/05-08 21:59 
Jeg savner bare den overflod af RPG og action adventure vi fik på PSX og PS2. Jeg mener stadig FPS skulle have blevet på PC'en.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 22/05-08 07:39 
Huh?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 22/05-08 07:48 
Dobbelt-huh!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/05-08 09:15 
Huh??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 22/05-08 09:59 
Jeg fristes næsten til at sige "Skål!".
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 22/05-08 10:16 
Nu ved vi i det mindste HVORFOR Jeppe drikker ;)
BeanoBeanoSkrevet 22/05-08 15:00 
You really have to wonder how it all ended up this dreadful, especially after all the time and resource Ubisoft and Free Radical expended telling people the opposite. The combat's weak, the storyline's excruciating, it's technically deficient - Haze really is this year's most significant gaming disappointment. The fact that the creative forces behind this moribund excuse for a blockbuster feel that it is BAFTA-worthy has to be one of the most tragically comic examples of self-delusion we've ever witnessed.

Jeg undrer mig også...

Eurogamer : 4/10
CoreCoreSkrevet 24/05-08 23:11, rettet 24/05-08 23:19 
Lord Darkeyes>
Derfor den elendige tekniske kvalitet.

LOL

Ja, det er da Xboxens skyld at en Eksklusiv PS3-titel skuffer. Så har vi da hørt det med.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
silverstarsilverstarSkrevet 24/05-08 23:47 
Lord Darkeyes>
Xbox360 udgaven af spillet har været færdig længe. Faktisk før PS3 udgaven. Lead platformen var Xbox360. Derfor den elendige tekniske kvalitet.

Har du nogle kilder på det? De steder jeg har fulgt med lister PS3 som lead-platformen for Haze, og som det ses af datoen på artiklerne er det en beslutning der blev taget for lang tid siden.

http://www.gamespot.com/xbox360/action/haze/news.html?sid=6177964&om_act=convert&om_clk=newsfeatures&tag=newsfeatures;title;1

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=76830
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BeanoBeanoSkrevet 25/05-08 08:38 
Og selv om det passede (hvilket jeg meget tvivler på), ville det ikke undskylde spillets inkonsistente design, uinspirerede levels, dårlig AI, osv. som er spillets primære fejl.
WehnerWehnerSkrevet 31/05-08 18:10 
Jeg har spillet et par timer nu, og jeg kan egentlig meget godt lide spillet - bortset fra at AI'en er til dumpekarakter. Andre ting trækker dog op, og en karakter som 4.5 på IGN forekommer mig ikke som værende seriøs, selvom det selvfølgelig slet ikke er en toptitel heller.

Andre der kan lide det (til en vis grad)?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/05-08 18:24 
Hvis man kender IGN-skalaen, hvad burde det så ligge på? 6-stykker? Og hvordan med den onde P:R-skala? Der passer 4-tallet måske meget godt? :-)
WehnerWehnerSkrevet 31/05-08 18:30 
Jeg burde nok ikke snakke tal, før jeg har spillet videre, men det umiddelbare indtryk er, at det godt kan snige sig op på 7 på IGN, hvilket vel svarer til 5.5 på Playright :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 31/05-08 20:18 
(og 2 hos Konsolkongen :D )
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-08 01:59 
Karakter skalaer idag er jo helt ude i tågen. ser man rigtigt på det så er et 5 tal på en skala fra 0-10 jo middelmådigt. Men i spil verdenen så er 8.5 middelmådigt. Det er jo helt gak.

Tal og anmeldelser er ligegyldige i min verden. Det er en smags sag for den enkelte person.
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/06-08 13:25 
Det er en meget generaliseret udtalelse.

Jeg er enig i at nogen online magasiners karaktergivning ligger i den høje ende, dog synes jeg at de mere kendte danske af slagsen generelt er gode til give karaktere. Som altid siger en karakter meget lidt om spillet, og skal altid sammenholdes med hvad der står i anmeldelsen. Jeg har det indtryk af at mange "læsere" er begyndt blot at tage et hurtigt kig på karakteren frem for at læse anmeldelsen, som altid har været det mest sigende for anmelderens vurdering af et spil - en karakter er en ultra kort opsumering, som i bedste tilfælde kan give et indtryk af spillets kvalitet.

Med det sagt så er en vurdering selvfølgelig altid subjektiv, uanset hvordan man vender og drejer det. Man kan blot forlange at en anmelder, at han kender til den gængse standard inden for den givne genre, mediet generelt, og kan give en relativ professionel (objektiv) vurdering af spillet uanset om han personligt finder det fantastisk eller horribelt.

Jeg vil da gerne tilslutte mig at nogle karakterskalaer bruges helt hen i vejret - hvilket jeg selv har kritiseret i andre tråde tidligere - De magasiner bruger jeg som regel ikke, eller tager deres karaktergivning med et stort gran salt (som f.eks. IGN).

Jeg kan dog godt forstå, at du finder karaktere og anmeldelser ligegyldige, da din smag er meget... pikant for at sige det diplomatisk ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig