X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SWOS - Indtryk og Turnering?


Svar
CronossCronossSkrevet 22/12-07 13:39 
Så er verdens bedste multiplayerspil endelig udkommet til Xbox 360, og lad os blot få det af vejen - det er en fremragende konvertering!
Så vidt jeg har forstået er dette en sammenblandet udgave, der tager engine fra Amiga-versionen, og grafikken plus 60 Hz fra PC-udgaven. Det fungerer upåklageligt, så jeg er fuldt ud tilfreds med dette valg.

Det er 96-97 udgaven, hvilket i mine øjne er lidt ærgeligt. Jeg er vokset op med 95-96 på PC, og kunne godt tænke mig den samme nostalgiske oplevelse. Men til gengæld er Del Piero bedre i denne udgave :-)

Jeg har allerede spillet en del online, og var i går kommet i top 20 på verdensplan. Jeg er dog røget lidt ned igen, da jeg ikke har haft tid til at spille i dag.
Har dog spillet et par onlinekampe med Kristensen, og det virker strålende.

Det har dog kun været Kristensens snyderi der har givet mig problemer online endnu, så hvis der er nogle gode spillere derude, må i meget gerne udfordre mig ;-)
Kontrollen med X360-joypaddet er faktisk ganske god, især virker sticket overraskende godt. Jeg behøver i alle tilfælde ikke en Keyboard adapter for at kunne nyde spillet.

Jeg tænkte også på om vi ikke skulle lave en online-liga, hvor vi fører statistik og resultater? Jeg kan godt stå for udformningen, og så kan de interesserede jo bare skrive her eller pr. privat besked.
RJKRJKSkrevet 22/12-07 14:23 
Jeg vil være med :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 22/12-07 14:40 
Er du nu også sikker på at du kan tåle det? ;-)
Du har jo, ligesom med PES, hypet dig selv lidt rigeligt - og vi ved jo alle hvordan det går/gik i PES :p
RJKRJKSkrevet 22/12-07 15:05 
Ja, ja, look who's talking :)

Vi har indtil videre kun haft en SWOS-turnering i P:R-regi, og den reglede jeg jo for vild, så det er dig, der har noget at bevise ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 22/12-07 15:21 
Hehe, nu får vi endelig afgjort hvem der har håneretten!
Jeg er lidt rusten, men har indtil videre kun tabt til Kristensen. Kan ikke rigtig finde ud af om folk online bare er vildt ringe eller om jeg spiller godt, for jeg synes at jeg kikser mange nemme detaljer.

Jeg tænkte at vi skulle finde en lille gruppe på en 8-12 stykker, opsætte to-tre kampe til hver om ugen, og så skulle folk selv sørge for at få dem spillet. Så vil jeg føre statistik i dette topic.
Jeg tænker 30-33 kampe pr. sæson, og med 3 kampe pr. uge er det vel til at overskue?
nerosnerosSkrevet 22/12-07 16:06 
Bring it!

Kan man lave sit eget hold eller hvordan er det?
Bashful Neophyte
PapandPapandSkrevet 22/12-07 17:52 
Synes det er svært at skrue... Har skam spillet det i gamle dage og synes det var ganske nemt at skrue. Men i går aftes slukkede jeg i raseri, da jeg for 117 gang pløkkede bolden 90 grader til højre i stedet for at skrue til højre. Hvis jeg skal lobbe, er det med evig fare for at skyde bolden i retning af mit eget net.

Kan det være rigtigt, at jeg er total spasser til et spil, som jeg burde tæve jer alle sammen i? :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PalsgaardPalsgaardSkrevet 22/12-07 17:56 
Når i nu har trænet det her et års tid.. så kommer jeg og tæver Rune igen.. lissom i pes, ez-mode! :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RJKRJKSkrevet 22/12-07 19:41 
Papand>
Kan det være rigtigt, at jeg er total spasser til et spil

Jep ;)

Men derudover er det præcis grunden til at jeg skal have lavet mig en Amiga-controller-converter. Jeg har aldrig kunnet skrue og lobbe ordentligt med andet end mit trofaste Wico-joystick :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 22/12-07 19:50 
Papand>
Kan det være rigtigt, at jeg er total spasser til et spil, som jeg burde tæve jer alle sammen i? :D

Ja og nej. Du er sikkert ringe til det - jeg har ingen problemer med at skrue - men du burde bestemt ikke tæve mig i det :p
Jeg spillede Herfølge til 17 års trofast sejr i Champions League - og jeg hader Herfølge :)

Og Rune, det med controlleren er jo kun for at kunne tude når jeg efter 1. sæson står som ubesejret champ :p
RJKRJKSkrevet 22/12-07 21:13 
Nej, nej, jeg skal nok få lavet den controller. Ingen undskyldninger :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
happyEDhappyEDSkrevet 23/12-07 11:54 
Kan det virkelig passe at jeg får lyst til at købe en 360 igen, bare på grund af det spil.. Og så for at slå jer alle sammen;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 23/12-07 23:06 
Meget charmerende old-school fodboldspil, men efter at have spillet demoen nogle gange, er jeg stadig ikke helt med på hvad al hypen går ud på...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 24/12-07 00:12, rettet 24/12-07 00:23 
Jamen der er jo ikke så meget at forstå det er jo bare et sjovt lille fodboldspil fra gamle dage med et godt og velfungerende gameplay som stadig holder den dag idag :-)

Selvfølgelig er der en vis nostalgi i at se spillet igen udforme sig på en moderne konsol som 360'eren. Det er da sjovt!

Det er da et herligt gensyn med en klassiker, mere er der vist ikke at sige til det. Det er jo ikke en religion ;-)
Bashful Neophyte
happyEDhappyEDSkrevet 24/12-07 13:58 
Sumez>
Meget charmerende old-school fodboldspil, men efter at have spillet demoen nogle gange, er jeg stadig ikke helt med på hvad al hypen går ud på...

Men altså så er det jo vel bare ikke et spil for dig..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BonziniBonziniSkrevet 24/12-07 14:02, rettet 24/12-07 14:02 
neros>
bare et sjovt lille fodboldspil :-)


Ahh, jeg synes nu ikke bare det er et lille fodboldspil.
Det er noget dybere gameplay, end det ser ud ved første øjekast...
Og selve managerdelen hvor man også selv spiller, har jeg ikke set bedre, hverken før eller senere.
RJKRJKSkrevet 25/12-07 01:56 
Så har jeg moddet mig en Amiga-controller (info følger i anden tråd engang) og er klar. Det virker som en solid konvertering, omend jeg en enkelt gang så en bug. Synes den nye grafik er grimt skaleret at se på uanset hvilken opløsning jeg kører, men den gamle ser fornuftig ud.

Er vi nok til en online-turnering? Kom nu, I vil jo godt tryne Johannes... :) toAt, du er da også nødt til at være med, du har jo snakket om det i hundrede år, vis nu hvad du kan.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 26/12-07 13:23 
Vi er ikke ret mange endnu, faktisk kun 4 så vidt jeg kan se.
Jeg vil minimum være 8, så vi skal lige skaffe et par folk :)

Og Rune, kan du ikke lige PM'e mig med den controller, jeg tror at jeg skal i gang selv.
BonziniBonziniSkrevet 27/12-07 15:26 
Jeg skal sku lige træne lidt mere før jeg giver mig i kast med online turnering, det er jo 10 år siden sidst ;-) men ellers er jeg sku klar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig