X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

K: Dongle fra 360 Elite...


Svar
dchangdchangSkrevet 18/12-07 18:28 
Jeg søger den dongle der følger med til eliten, til digital lyd. Det kunne tænkes at der var nogen der havde den til overs eller ikke brugte den.

PS: Hader virkelig MS for at de kun giver den med til Eliten. Nægter simpelthen at give 400 kr. for hdmi-kabel med dongle, når man nu har kablet i forvejen.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/12-07 18:46 
Kan du ikke bruge et component eller RGB kabel samtidig med HDMI kablet og bruge den optiske udgang der? Også en dyr løsning men måske har du sådan et liggende?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SolaegSolaegSkrevet 18/12-07 19:06 
Jo, og det kan heldigvis lade sig gøre rimelig simpelt..

Link
dchangdchangSkrevet 18/12-07 22:24 
Konsolkongen>
Kan du ikke bruge et component eller RGB kabel samtidig med HDMI kablet og bruge den optiske udgang der? Også en dyr løsning men måske har du sådan et liggende?

Det var en mulighed men jeg vil have mit componentkabel væk, da jeg i min homemade tv-hylde skjuler kablerne bagved og der fylder det ret godt.

Forslaget som der bliver linket kunne også være en mulighed i yderste instans. Indtil videre vil jeg forfølge donglen lidt. Man kunne jo være heldig at støde ind i én som måske ikke har surround. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 06/01-08 10:26 
Vi prøver lige igen.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/01-08 12:14 
Brug guiden fra Solaeg.

Det gjorde jeg...
Video kablet har jeg klippet af ved stikket... og trækker nu lyden ud gennem det optiske stik.
Ingen "Kabel" Fuglerede bag min xbox360
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ComradeComradeSkrevet 07/01-08 13:20 
Jeg har sådan en dongle vil jeg mene nu jeg har Eliten, hvad vil du give ?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig