X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gameboy Micro oplader?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 16/12-07 20:28 
har lige købt en Gameboy micro på dba, men der fulgte ingen oplader med, så mit spørgsmål er, om jeg kan bruge denne her fra gamebits.

Der står godt nok kun SP og DS, men er micro ikke en advance i forklædning?

Oplader
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/12-07 20:31 
Micros stik er anderledes end DS/SP, så du skal have fat i en speciel oplader udviklet til den, desværre :/
RaGeRaGeSkrevet 16/12-07 20:38 
Hvor finder man dem henne?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
tmliljatmliljaSkrevet 16/12-07 20:41 
Jeg købte selv en GBA micro uden oplader i samme tro som dig, men købte så en accessory pack hos Play.

Jeg kan dog se, at den er udsolgt i øjeblikket...

GBA Micro Accessory Pack
RaGeRaGeSkrevet 16/12-07 20:44 
Kan de ikk købes herhjemme, for den oplader haster lidt, det er en julegave til min nevø.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HeroldHeroldSkrevet 16/12-07 20:44, rettet 16/12-07 21:04 
Pieyanthikos>
Micros stik er anderledes end DS/SP, så du skal have fat i en speciel oplader udviklet til den, desværre :/

Der er jo også forskel på DS og DS Lite - så kan det mon være at DS Litens passer?

Edit: Specificering.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
tmliljatmliljaSkrevet 16/12-07 20:46 
RaGe>
Kan de ikk købes herhjemme, for den oplader haster lidt, det er en julegave til min nevø.

Det er meget sandsynligt, at Game eller EB Games har sådan en accessory pack, men der kommer du desværre nok til at give lidt mere for den end hos Play.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/12-07 23:39 
Desværre passer DS lites heller ikke - den minder dog enormt meget om den til GBA Micro, men der skal ases og mases MEGET for at få den til at passe, og kommer højst sandsynligt til bryde garantien.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 17/12-07 12:17 
Ellers hvis du skal bestille fra play-asia på et tidspunkt kan du bestille en usb derfra 4$ tror jeg de koster.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SaftenSaftenSkrevet 17/12-07 21:10 
Jeg havde det samme problem, men efter at have søgt på qxl.dk fandt jeg denne oplader på nedenstående link.
Den virker perfekt, har selv brugt den meget, og det er stadig den samme sælger.
De leverede den i løbet af 2 dage, og den kan helt klart anbefales herfra.

Oplader/Power Adapter Gameboy Micro
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
ElgenElgenSkrevet 17/12-07 21:40 
Har selv handlet med elosonic 2 gange, og jeg kan også kun sige at han er helt fjong.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RaGeRaGeSkrevet 17/12-07 22:26 
top nice!

Har bestilt en via qxl, tak for hjælpen.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SaftenSaftenSkrevet 17/12-07 22:57 
Det var da så lidt.
Det er et fint stykke konsol din nevø får der:)
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig