X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shienryu


Svar
NaieraNaieraSkrevet 17/06-03 14:22 
Så fik jeg den i dag... Fremragende shooter! Det er godt på alle punkter... Grafik, gameplay, musik, omend det nok er lidt for let (jeg kom lovligt langt i første forsøg).

Men, det bedste ved det hele er Game Over musikken (ja, man ser den jo når man ikke gennemfører spillet ;). Den er som taget direkte ud af et Final Fantasy agtigt RPG! Hold fast hvor en god lille melodi... Heldigvis er der en BGM demo mode :D
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Per SPer SSkrevet 17/06-03 17:54 
Ja, for ingame musikken er ikke specielt ophidsende. Bortset fra det, så er Shienryu en af mine favorit shootere.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
NaieraNaieraSkrevet 17/06-03 17:57, rettet 17/06-03 17:58 
Nej, SS siger det samme om ingame musikken ;) Jeg har lige lyttet lidt bedre efter her før, og jeg er da enig. Men Game Over musikken kunne Square godt snuppe til FFX-2 eller noget ;)

Men jeg forstår godt hvorfor det er en af dine favoritter. Det er pisse underholdende.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/06-03 16:08 
Yep, det er bestemt en fin Raiden-inspireret shmup...og dejlig crispy grafik med masser af detaljer...men fy for en gang muzak >;) Kan ikke lige huske 'Game Over'-temaet...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig