X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Deus Ex 3


Svar
jaesjaesSkrevet 28/11-07 12:46 
Det er måske lidt tidligt at oprette en tråd til spillet, men hellere det end at blande det sammen med altmuligt irrelevant.

Anyway, Eidos har annonceret Deus Ex 3, hvilket jeg personligt er oppe at køre over.

På linket kan teaseren ses, samt en flok screenshots, som Shacknews har klippet ud af en lynsekvens i teaseren. Happy guessing :)
Se hele indlægget
181 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 11/06-10 10:54, rettet 11/06-10 10:55 
Sunblock>
Så skal du se Blade Runner igen. Der er da masser af high tech i de slummer som filmen portrættere, netop derfor den har the real cyberpunk feel ;-)

Det er jo netop kontrasten, jeg synes er fed.
"Madbos-scenen", som Herold nævner, er et perfekt eksempel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/06-10 13:56 
Man spiser vel også almindeligt mad i fremtiden eller hva? I forestiller jeg måske bare det er noget man får skudt ind i benet?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 11/06-10 13:59 
Du snakker om high tech hele vejen igennem. En snusket madbod med spisepinde og soja på glasflaske er ikke high tech. Som Sumez skriver, så er det et af de steder, hvor kontrasten i cyberpunk vises.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/06-10 14:05 
Jeg giver heller ikke papir-aviser mange år til at overleve i :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/06-10 14:13, rettet 11/06-10 14:13 
Herold>
Du snakker om high tech hele vejen igennem. En snusket madbod med spisepinde og soja på glasflaske er ikke high tech. Som Sumez skriver, så er det et af de steder, hvor kontrasten i cyberpunk vises.

Jeg mener det på den måde, at de omgivelser du er i, er gennemsyret af cyberpunk universet. Ligegyldigt om du sidder med spisepinde ved en gammel snusket madbod og soja flasker, eller ikke vil du hele tiden kunne se det ved at bevæge blikket rundt.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/06-10 14:18 
Det vil du da også, selvom du sidder ved en 4:3 skærm?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/06-10 14:38, rettet 11/06-10 14:41 
Det siger vel sig selv set ud fra hvad jeg selv skriver :-)

Det er jo ikke den kontrast som "hovedpart" mellem low tech og high tech der definere cyberpunk universet!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/06-10 14:45, rettet 11/06-10 14:48 
Jeg vil mene det er en af de ting, der er med til at adskille det fra ren sci-fi.
Ikke at du SKAL have "lo-tech" elementer, men at der ikke stilles nogen krav til udviklingen af disse.

Det virker som om udviklerne siger "Det er urealistisk at den slags skærme vil findes i 2027", som om der overhovedet er nogen mulighed for at verden i 2027 vil minde den mindste smule om Deus Ex 3 :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 11/06-10 14:58 
Og det er det iøvrigt slet ikke. Den slags skærme vil være billige alternativer til den tids high tech. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 11/06-10 14:59 
Ah ok så er jeg med. Jeg tror vi er ganske enige på det punkt så ;-) Misforstod nok bare dit indlæg i første omgang ;-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/06-10 18:40, rettet 24/06-10 18:53 
Screw Attack skød et par videoer af gameplayet bag lukkede døre. Det er svært at bedømme grafikken, men det ser stadig utroligt stemningsfuldt og spændende ud.

Spillet ser ret færdigt ud. Det er da lækkert hvis de har økonomi/tid til bare at polere det op til tidlig udgivelse i 2011.

EDIT: Og FØJ hvor ser det da lækkert ud når den forvoksede spider-bot folder sig ud.

Leaked gameplay footage...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 13/08-10 17:58 
Første officielle klip med gameplay:
http://www.eurogamer.net/videos/deus-ex-human-revolution-trailer-4

Og lidt (ny?) info:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-08-13-eidos-montreal-calms-deus-ex-fan-fears

Ud fra det jeg har læst om spillet indtil videre, lyder det som en fin blanding af Deus Ex 1 og 2, og der er ikke rigtig noget, der tænder mig af. Dog virker det ikke som om, der kommer særlig meget nyt til spillet, men mon ikke der venter et par overraskelser.

Men jeg synes de bør skrue et nøk ned for gul og brun i farvepaletten ;)
nerosnerosSkrevet 13/08-10 23:09 
Jeg synes det ser herligt ud :-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/11-10 20:19 
Der er kommet en ny gameplay video, der fremviser hvor dybt spillet kan være. Jeg synes det bliver bedre og bedre :)

Ny Gameplay video
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 18/11-10 21:04 
Jeg har ihvertfald store forventninger til det her, så hvis det fejler bliver jeg en ked mand...!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 16/01-11 22:16 
Hvornår er det det kommer det her?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/01-11 22:45 
Det var oprindeligt tænkt til tidligt i år, men er blevet udsat. Jeg gætter på forår.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 17/01-11 00:05 
Ok det bliver så spændene med det spil. Jeg er allerede begyndt at komme i tvivl om jeg vil spille det på min PS3 eller Xbox360. Hvilken primær platform bliver det udviklet til?
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/01-11 00:17 
Det bliver ikke primært udviklet til nogen af dem. Vi har ikke 2007 længere hvor alle multiplatform spil til ps3 var elendige 360'r ports der ikke kunne understøtte cell'en ordenligt.

Derudover så køb det da til pc hvis du har computeren til det.
nerosnerosSkrevet 17/01-11 00:36 
Ja haha!

Synes bare stadigvæk man jubler når PS3'en er lead platform. F.eks med Vanquish!

Jeg ejer desværre ikke en PC og kan ikke rigtig lide at spille spil på en PC/Mac, men der er selvfølgelig undtagelser ;-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/01-11 00:58 

... og kan ikke rigtig lide at spille spil på en PC/Mac, men der er selvfølgelig undtagelser ;-)

Det kan jeg generelt heller ikke, men spil der foregår i first person view kan jeg ikke holde ud at spille på konsol, ligegyldigt om det er shooters, rpg eller noget helt andet.

Det er en skam at de ikke udvikler spillet med 3rd person view også, som i fx Fallout hvor man selv kan vælge.
nerosnerosSkrevet 17/01-11 11:25 
Jeg ved godt det sikkert spilles bedst på PC osv, men jeg synes nu det er så nederen og en tom følelse at spille med mus og tastatur ;-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 03/02-11 18:06, rettet 03/02-11 18:07 
Et par gutter fra Eurogamer/Rock, Paper, Shotgun har spillet de første par timer og virker ret begejstrede:
http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-03-deus-ex-human-revolution-hands-on?page=1
http://www.rockpapershotgun.com/2011/02/03/deus-ex-human-revolution-impressions/
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/02-11 20:02, rettet 04/02-11 20:03 
Og der er kommet en ny trailer. Det tyder bedre og bedre.

Gameplay trailer
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/02-11 20:23, rettet 04/02-11 20:26 
Azzkikr>
Det kan jeg generelt heller ikke, men spil der foregår i first person view kan jeg ikke holde ud at spille på konsol, ligegyldigt om det er shooters, rpg eller noget helt andet.

Jeg har det på præcis samme måde. Når jeg spiller en FPS på konsol, synes jeg altid, det føles som om, jeg er blevet udstyret med en form for usynlige handicaphjælpemidler. Jeg har ikke styr på en skid, men spillet prøver febrilskt at hjælpe mig. Meget ubehageligt. Jeg kan heller ikke li' at spille PC-udgaven af Bioshock, da jeg synes det virker som om, disse "handicaphjælpemidler" ikke rigtig er blevet fjernet under konverteringen af 360-udgaven. Nok mest fordi, de ikke ligger i styringen, men nærmere i selve designet af spillet :/
AV Intelligent Terminal
KilroyKilroySkrevet 05/02-11 19:14 
Jeg har lige forudbestilt Xbox 360 udgaven af spillet i Augmented Edition.
Så jeg har faktisk tiltro til at det hele bliver godt.
Hvis jeg havde haft mere tillid til min computer havde jeg købt det dér, for traditionens skyld.

Det eneste jeg faktisk mangler nu, er en inkludering af det klassiske tema. (Jeg læste dog i et preview at en bane skulle have en remixed udgave af UNATCO HQ, så ikke alt er tabt :D )
Kilroy Was Here
Alf81Alf81Skrevet 05/02-11 20:06, rettet 05/02-11 20:07 
Killer Bean 2>
Når jeg spiller en FPS på konsol, synes jeg altid, det føles som om, jeg er blevet udstyret med en form for usynlige handicaphjælpemidler. Jeg har ikke styr på en skid, men spillet prøver febrilskt at hjælpe mig. Meget ubehageligt.

Jeg vil faktisk vove den påstand, at du ikke har givet noget som helst FPS, på konsol, nogen som helst chance. God's grief man, du kan jo' ikke engang holde til at spille på kosnoller :D
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/02-11 20:16 
Når det kommer til stykket, tror jeg faktisk bare det er analoge sticks, jeg har de store problemer med. Jeg synes det føles som om, jeg er en kæmpe, som sidder med tommelfingrene på hovederne af to små mennesker, og de prøver, alt hvad de kan, at flygte, på trods af at deres fødder er støbt fast i beton.

... Jeg lærer aldrig at bruge analoge sticks. Digital styring eller mus + tastatur er det eneste, jeg kan holde til :(
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 06/02-11 11:24 
Jeg tror ikke du får lov til at spille Deus Ex 3 med arcade stick :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/02-11 12:11 
Kilroy>
Jeg har lige forudbestilt Xbox 360 udgaven af spillet i Augmented Edition.

Deus Ex 3 er det første jeg har haft lyst til at forudbestille i en stor pakke i flere år, og vel sagtens det spil jeg glæder mig mest til i 2011. Jeg startede ret skeptisk, og forholder mig da også fortsat kritisk, men det lyder utroligt godt indtil videre.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 20/03-11 12:08 
Gamespot har en ny video, hvor Eidos gennemspiller et lille stykke af spillet på tre forskellige måder, så man kan se nogle af gameplay-mulighederne:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/deusex3/video/6304183/deus-ex-human-revolution-gameplay-walkthrough-trailer?om_act=convert&om_clk=videos&tag=videos%3Btitle%3B1

Håber man kan gøre noget ved de highlights, der omkranser interaktive genstande, for de er da godt nok synlige alt for tidligt.

Det har i øvrigt fået en udgivelsesdato: 26/8.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/03-11 12:50 
Det ser fortsat spændende ud. Jeg satser på at der bliver gennemført, når de nu får ekstra tid til at polere spillet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KilroyKilroySkrevet 20/03-11 17:34 
jaes>

Håber man kan gøre noget ved de highlights, der omkranser interaktive genstande, for de er da godt nok synlige alt for tidligt.


Det kan du ikke. Det skulle dog være mindre iøjenfaldende når man selv spiller.
Kilroy Was Here
jaesjaesSkrevet 20/03-11 19:41 
Det stinker lidt, men da en del tilsyneladende har det på samme måde, kan det være Eidos ender med at ændre det alligevel - der er trods alt fem måneder til, spillet udgives :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/03-11 20:08, rettet 20/03-11 20:09 
Det ser da meget fint ud selvom det ikke er voldsomt impornerende at man har forskellige valg. Husker det som standard i spil for 10 års tid siden og forsvandt lidt efter, da man forsøgte at gøre FPS spil mere "cinematiske", hvilke er endt med lineære oplevelser som Call of Duty.
HeroldHeroldSkrevet 20/03-11 20:11 
Ja, og de der "take down"-moves er totalt at lefle for den laveste fællesnævner. Jeg håber det kun er fordi det er i starten af spillet, at det ser så lamt ud, for øv hvor kunne det gå hen og blive fedt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/03-11 20:18 
Take-downs virker helt sikkert som at det er noget der er lavet for at appelere til de unge, men jeg har ikke rigtig noget imod dét frem for traditionelle melee kills...
Det dér med at vifte et bly-rør ud i luften der laver en dyb "klonk" lyd når det rammer nogoen, har aldrig rigtig stået som noget jeg forbinder med nærkamp, så hvis de ikke har tænkt sig at have en form for nærkamp som i Mirror's Edge, er det hér en god nok løsning for mig.
HeroldHeroldSkrevet 20/03-11 20:26 
Det virker bare så håbløst at der lige skal gå halvandet sekunds Matrix i det - hvis manden skal forestille at være en modificeret, professionel dræbermaskine, så er det sgu for dumt at han laver et show, istedet for at få det overstået. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 20/03-11 20:29, rettet 20/03-11 20:40 
Darkbeat>
Det ser da meget fint ud selvom det ikke er voldsomt impornerende at man har forskellige valg. Husker det som standard i spil for 10 års tid siden og forsvandt lidt efter, da man forsøgte at gøre FPS spil mere "cinematiske", hvilke er endt med lineære oplevelser som Call of Duty.

Lidt om det er der nok, men det var nok mest udforskningssmæssigt end mht. gameplay. Looking Glass-modellen har stor set været forbeholdt LG, og de studier folkene senere har bredt sig til.

Herold>
Ja, og de der "take down"-moves er totalt at lefle for den laveste fællesnævner. Jeg håber det kun er fordi det er i starten af spillet, at det ser så lamt ud, for øv hvor kunne det gå hen og blive fedt.

Ja, senere bliver de... endnu mere cinematiske ;)

Efter hvad jeg har læst er udfaldet af take downs rent kosmetisk. Du får to valg - et dødeligt take down eller et knock out. Der er så knyttet et antal forskellige animationer til hver type.

Det er i hvert fald en måde at dumme det ned på i forhold til de første spil.

EDIT: Skrevet samtidig med Herolds seneste indlæg.
EDIT 2: Justering: Jeg mente, udfaldet af take downs er kosmetisk - der er selvfølgelig et par formål med dem...
la0sla0sSkrevet 20/03-11 21:28 
Jeg tror også jeg synes de der takedowns er lidt "for meget", omend jeg har set et par der så fornuftige ud.

Et interessant argument FOR dem, som jeg læste (og i forlængelse af Darkbeats kommentar)... på... ja måske RPS, dunno.. var at det på sin vis var mere i overensstemmelse med karakteren. Det skal forstås på den facon at belønningen ikke ligger i at man får en feeeed animation, men at man via sine evne arbejder sig tæt på en karakter også udfører sit move, hvor det før tit kunne være halvkluntet at snige sig hen til en for så at "clubbe" ham på skulderen uden succes. Mao. man er toptrænet, kan ting og det er en måde at vise det på.

Det er et fornuftigt forklaring. Jeg må personligt sige at mine forventninger er stigende, og hvis der er en ting der var problematisk ved Deus Ex (bortset fra slutbanen) var det stealth-elementet. Det lader til at være forbedret.

Mht. Darkbeat og at det er en 10 år gammel ting som var standard engang og nu hives frem og støves af, så er det nok at forsimple det lidt. Den form for emergent gameplay var meget kritikerrost, men solgte ikke vanvittigt godt og var heller ikke vanvittigt udbredt. Men den lever altså stadig, måske ikke så meget pga. dårligt salg.

Det svære ved den model er jo også at du designer et spilrum med en masse forskellige systemer som så kan agere med og mod hinanden og spilleren, det er svært, svært, svært og tager derfor tid. Trespasser er et eksempel på hvor galt det kan gå. Mit bud er at de spil der indeholdt det var forud for sin tid, langt mere end hvad man teknisk kunne dengang. Min personlige favorit, det originale System Shock, er stadig bedre designet og mere koherænt i sin opbygning af miljø, verden og gameplay end 95% af det der udkommer (brugerfladen er så mere bøvlet end alt der kommer ud i dag, omend der er mouselook nu).

Jeg vil mene at der er aner af det i GTA-serien og den slags, ligesom Bioshock har det i sin DNA, og tager vi STALKER-serien er den også et tydeligt eksempel på det. Jeg har ikke prøvet den der åbne postapoc. shooter (hvad hedder den nu) fra Gearbox, men der er vel også mindelser af det?

Derudover kommentaren med at det ikke er voldsomt imponerende forstår jeg ikke. Det behøver det vel heller ikke at være "voldsomt", men det at skulle være gammelt eller old hat synes jeg fuldstændig ligegyldigt. Jeg synes til gengæld det er voldsomt fedt at den her form for emergent gameplay kommer tilbage, så kan andre have deres CODBLOPS der spiller sig selv for én. :)
Hvad sker der?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/03-11 21:55 
Jeg syntes da absolut at spillet ser fedt ud, men det var bare den måde hvorpå de fremlagde måderne man kunne klare banen på der ikke overraskede mig.

Hvis man spiller det nye Goldeneye på Wii, f.eks, syntes jeg at man hér har et spil i den klassiske ånd af denne slags spil hvor man kan snige sig igennem en bane og finde hemmelige ruter, men sagtens kan blive straffet ved at blive opdaget og derefter skulle kæmpe sig ud af problemerne.

Det er nok egentlig bare mig der føler det som en straf at man skal bryde sit stealth i et spil hvor det er muligt, men det giver selvfølgelig en bred mulighed for at spille det på forskellige måder, hvilke er noget jeg føler var noget der var mulighed for meget hyppigere i ældre spil, frem for den måde man bliver holdt i hånden på i mange nyere FPS spil.
jaesjaesSkrevet 20/03-11 23:46, rettet 20/03-11 23:46 
2011 tyder heldigvis på at blive et godt år for spil med emergent gameplay (nægter at kalde det "udviklende gameplay" :P )

I hvert fald skulle Crysis 2 og Hunted: The Demon's Forge også tilbyde forskellige gameplay-løsninger. Tre spil er allerede mere end normalt :)

Men ok, det bliver nok ikke som i DE3, hvor både og gameplay og historie kan "udvikle sig".
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/06-11 19:43, rettet 13/06-11 19:43 
Jeg har haft mulighed for at spille en beta-udgave af Deus Ex: Human Revolution, og synes det virker spændende, selvom udgaven jeg prøvede var en anelse upolleret.

Spillet er tydeligvis udviklet med henblik på konsollerne, hvilket mærkes især ved våbenskift, ryk fra dække til dække, hacking etc. Det positive er, at kompleksiteten i spillets mekanikker, tilsyneladende er konsollideret alligevel.

Grafikken er pæn, men også en kenneth for filtreret, med en (for) voldsom affektion for farven gul. Designet er dog flot, med rødder i renæsancen blandet med moderne kubisme.

Desværre virker stemmeskuespillet til at være virkeligt ringe. Uden at have prøvet meget af spillet, virker det hele ret stereotypt med flade, urealistiske, og usympatiske karakterer.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 14/06-11 01:23 
Er det det der preview-build? Kilroy og jeg har begge spillet Xbox 360-versionerne til et event.

Jeg kan ikke huske om stemmeskuespillet var skidt eller ej, så det har nok ikke gjort indtryk, men synes grafikken godt kunne have klaret lidt polering - det var dog heller ikke en optimeret version og jeg håber det samme er tilfældet for den udgave du har spillet, for så har de nok leget en del med indstillingerne, når det fulde spil kommer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 14/06-11 08:38 
Der var så vidt jeg husker nogle lidt pinlige stemmer i Human Revolution, men jeg kunne sådan set godt lide Adam Jensens lidt Christian Bale-agtige stemme.

Og i og for sig ville et lidt bizart stemmeskuespil bare være prikken over i'et. For det vil bare bringe det tættere på Deus Ex:

I speel my drink!
Kilroy Was Here
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/06-11 09:01, rettet 14/06-11 09:02 
Versionen var ikke optimeret - jeg går ud fra at den endelige version er pænere :)

Jensens skuespiller synes jeg egentlig også rigtig godt om. Bale faldt også mig ind undervejs :) David Serif synes jeg dog var urimeligt irriterende at høre på, og til dels stemmen man har i øret i spillets første mission. Givet, det første spil havde sine Bizarre øjeblikke.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KilroyKilroySkrevet 14/06-11 09:48 
Jeg går ud fra at "stemmen" du snakker om er Pritchard? Jeg tror han er gennemdesignet til det formål at være røvirriterende. Men manden har en plakat for Final Fantasy... n24 mener jeg, på sit kontor, så helt slem er han ike.
Kilroy Was Here
jaesjaesSkrevet 12/07-11 20:22 
Et par cool post-mortems, hvor Warren Spector interviewer/snakker med lead designer/creative director Harvey Smith.

Deus Ex Post-Mortem:
http://www.youtube.com/watch?v=GTWvsGA77T4&feature=related (del 1)
http://www.youtube.com/watch?v=2o31W_E73_U&feature=related (del 2)

Deus Ex: Invisible War Post-Mortem:
http://www.youtube.com/watch?v=MGIdYl2oN74
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/08-11 18:14 
De første reviews er begyndt at komme. Det lyder som om at der ikke er tale om en svipser - endelig!

IGN: 9/10
Joystiq: 4,5/5

Joystiq review
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/08-11 18:26 
Vær lige opmærksom på at der er regionskodning på PC versionen så man f.eks. kun kan spille UK versionen i UK
181 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig