X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til at finde lejlighed


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/11-07 21:12 
Min kammerat Søren og jeg står og skal finde et sted at bo fra 06/01/2008. Vi bor pt. på Vesterbro ved Enghave st.

Da jeg lider af konstant hovedpine, og Søren arbejder ret meget, ser det dog ret uoverskueligt ud.

Jeg vil høre om nogen af jer kender til nogle gode hjemmesider, eller endnu bedre, et sted at bo? Alt indenfor København og omegn har interesse.

Huslejen kan desværre ikke overskride meget mere end 2000 kr pr. person (4000 i alt).

Håber virkelig at høre fra nogen.

På forhånd tak.
Home is where the hardware is..
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/11-07 03:52 
Hvor stort leder I efter?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
McBrainMcBrainSkrevet 16/11-07 12:19 
Desværre ikke. Kan 170 kvm hus på sydfyn lokke? ;)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 16/11-07 16:40 
DeluxScan>
Hvor stort leder I efter?

Ikke nogen bestemt størrelse. Bare det er til at holde ud at være i.
Home is where the hardware is..
millenniummillenniumSkrevet 17/11-07 16:43 
Det københavnske boligmarked er noget juks for lavtlønnede, og der er så vidt jeg ved ingen nemme løsninger. Der er dusører og penge under bordet i meget store beløber, så medmindre der er forældre der har lyst til at supplere er det endnu værere. Jeg har erfaret 'dusører' på op til 250.000 kr, og det er kun penge man har mulighed for hente tilbage hvis man selv er et 'svin' når man flytter fra lejligheden.

Jeg havde dog en kammerat som fandt en lille andelslejlighed ved at sidde og opdatere DBA hele dagen, og ringe så snart der kom en annonce. (Men der er andre som gør det samme, så det handler om at være meget hurtig). Jeg prøvede det samme i periode, uden held.
The medium is the message.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 16/12-07 16:24 
Anyone? Anything!
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 17/12-07 08:23 
4000 for en lejlighed til to i København?
Det er stort set umuligt at finde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 21/12-07 00:30 
I know. Jeg er meget desperat lige nu. SKAL finde et sted at bo inden 6. januar. Værelse, lejlighed, bofællesskab, anything.

Hvis du kender nogen, der kender nogen, eller blot har kendskab til en god hjemmeside, please let me know.
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig