X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 40gb


Svar
RandomDovenGuyRandomDovenGuySkrevet 06/11-07 19:28 
er det rigtig den kun kan køre ps3 spil og ik er bagudkompetabel?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-07 19:38 
Det er næsten rigtigt. Den kan spille PS3 og PS1 spil. PS2 spil kan den ikke da Sony har sparet på hardwaren i den model. Skynd dig at købe en af de gode PS3'er med 60GB HDD og "fuld" bagudkompabilitet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 06/11-07 20:29 
Det er vel ligegyldigt, hvis man ikke skal spille PS2 spil :)
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-07 21:01 
Det skal jeg. Det er faktisk det eneste min bliver brugt til pt. Desuden bryder jeg mig heller ikke om at have en dårligere udgave af en konsol.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 06/11-07 21:04, rettet 06/11-07 21:05 
enfen>
Det er vel ligegyldigt, hvis man ikke skal spille PS2 spil :)

Jow, men der er også lavet andre ændringer - ingen kortlæsere (noget jeg ikke gad undvære) og kun 2 USB porte. HDD'en kan man så bare selv opgradere senere hvis det bliver nødvendigt.
Omvendt skulle 40GB modellen være mere støjsvag.
MrCaseMrCaseSkrevet 06/11-07 22:17 
apropos støj og ps3.

Min ps3 er stille som graven de første 10 minutter til et kvarter. Så kicker blæserne ind på et niveau der svarer sådan cirka til når min xbox360 er tændt (og ikke har en disk i vel at mærke).

Er det sådan nogen lunde hvad i andre har på jeres? (Jeg spørger fordi der har været en del meldinger om ps3ere der er røget til rep pga. støj, så jeg ville bare lige høre hvad man kan forvente af min ps3)
Have you considered sucking less?
enfenenfenSkrevet 06/11-07 23:30 
Beano>Jow, men der er også lavet andre ændringer - ingen kortlæsere (noget jeg ikke gad undvære) og kun 2 USB porte. HDD'en kan man så bare selv opgradere senere hvis det bliver nødvendigt.
Omvendt skulle 40GB modellen være mere støjsvag.

Det er jeg klar over :)

Svaret var kun givet som modspil til KK, da han argumenterede for, at man skulle tage den gamle udgave, da man kun på den, kan spille PS2 spil.

Hvis jeg skal have en PS3 på et tidspunkt - i hvert fald ikke før Dualshock3 kommer som standard i pakken - så skal den være lydløs. Kortlæsereren tror jeg godt, jeg kan undvære. To USB-porte burde være nok. Får man behov for flere, kan man vel bare sætte en lille USB-hub til sin PS3.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-07 23:55 
Nu lød det på Thomas G som om han var lidt fortvivlet over at den ikke kunne spille PS2 spil. Så derfor skrev jeg at han skulle skynde sig at hamstre en af de gode. Det mener jeg dog man skal uanset, jeg synes i hvert fald ikke min larmer nok til at jeg ville undvære PS2 bagkataloget :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 07/11-07 00:38 
Er det ikke også noget med den bruger mindre strøm og lammer mindre eller?
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 07/11-07 07:42 
enfen>
...i hvert fald ikke før Dualshock3 kommer som standard i pakken - så skal den være lydløs.

Håber ikke der er støjproblemer med Dual Shock 3 ;)
enfenenfenSkrevet 08/11-07 01:12 
Du er en sjov mand beano :)
What is the Matrix?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/11-07 23:35 
Er det korrekt forstået at der heller ikke i 40GB-pakken følger et HDMI-kabel?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 29/11-07 16:05 
Ja
What is the Matrix?
MalundMalundSkrevet 06/12-07 03:46 
Er det kun her i USA man kan faa en PS3 80GB og hvis man koeber den vil den saa virke i Danmark?
QQSkrevet 06/12-07 10:19 
80 GB modellen er ikke ude endnu i DK, men kommer det forhåbentlig.

Den indbyggede strømforsyning understøtter 110/220 volt og HDMI (som du forhåbentligt vil benytte) er den samme standard verden over. Der er regionsbeskyttelse på Blu-Ray og spil, men disse kan med fordel købes i/fra USA. Der er dog også mange film/spil der er regionsfrie.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 06/12-07 10:24 
Der er _ikke_ regionsbeskyttelse på spil. De er alle regionsfri, uanset hvor de købes. Det er kun Blu-ray film, hvor man skal være varsom, og eventuelt holde øje med nedenstående side.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MrCaseMrCaseSkrevet 06/12-07 11:25 
Tak for godt link!

Så kan man alligevel få sig en kuffert med blu-ray disks!
Det kan da ikke gå hurtigt nok...

(Jeg henviser naturligvis til Blade Runner Final Cut Ultimate Collectors Edition)
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig