X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ps2 online


Svar
gammagammaSkrevet 16/06-03 15:40 
Jeg har læst at det ikke koster noget at spille online på ps2 er det rigtigt?
olmeolmeSkrevet 16/06-03 15:54 
Der er ikke noget årligt gebyr, som xbox live, du skal bare betale for net adaptor
gammagammaSkrevet 16/06-03 15:55 
Jeg er ikke så klog på det hvad er net adaptor?
olmeolmeSkrevet 16/06-03 15:57 
En dims du putter bag i din ps2, så du kan komme på nettet. Ligesom på din pc.
tue hazukitue hazukiSkrevet 16/06-03 20:19 
er det noget jeg har drømt, eller er det ikke kun Sonys titler der er gratis online???
»You'll never walk alone«
SquareSquareSkrevet 16/06-03 20:26 
det er vist noget du har drømt ( mareridt ? :-P ). Det er kun nogle bestemte titler som everquest og sånt, der skal betales for... iøvrigt tror jeg da også sony har en lille finger med i spillet det, når det gælder konverteringen til ps2... der er da i hvert fald en hel masse nyheder om det inde på central station.
It's only a state of mind.
gammagammaSkrevet 16/06-03 21:39 
Ved nogen hvad man skal bruge helt nøgagtigt for at spille online?
quadquadSkrevet 16/06-03 21:41 
Netværks adaptor, bredbånd eller wannabe bredbånd.

Og så self. onlinespil.
AndyAndySkrevet 17/06-03 19:35 
Hvad er wannabe bredbånd
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
NaieraNaieraSkrevet 17/06-03 19:41 
Det der bliver kaldt bredbånd af "jer".

Bredbånd er minimum 2 megabit hver vej, og ikke som f.eks. TDC definerer det. De kalder en forbindelse helt ned til 64/64 for bredbånd!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SquareSquareSkrevet 18/06-03 18:29 
En af mine venner har webspeed hos tdc 64/64. Kan han bruge det til at spille online med sin ps2 ?
It's only a state of mind.
RaGeRaGeSkrevet 18/06-03 18:38 
Ja.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SoqratesSoqratesSkrevet 18/06-03 19:34 
Kan man egentlig ikke også komme online med en dial-up?
SquareSquareSkrevet 18/06-03 19:54 
nej, det kan man ikke. Det SKAL være et netværkskabel / CAT-5 kabel, ellers virker det ikke... og egentligt tror jeg også det ville lagge en del.
It's only a state of mind.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/06-03 20:35 
Det kan godt lade sig gøre med dial-up... Har da læst noget om det på Gamefaqs.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SoqratesSoqratesSkrevet 18/06-03 20:50 
Ja, det mente jeg også?
NaieraNaieraSkrevet 18/06-03 20:52 
Euro udgaven har åbenbart kun mulighed for "bredbånd". Hvis man kigger på et billede af tingen, som f.eks. på GamePlay.co.uk, vil man finde ud af at der kun er en enkelt indgang.

Ja, jeg mente også at det både var 56k og "bredbånd"...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 18/06-03 21:09, rettet 18/06-03 21:10 
det er da også ganske fornuftigt at udelukke muligheden for 56k forbindelse da det kun ville give en masse lag, og da de fleste efterhånden har anskaffet sig en hurtigere forbindelse...

EDIT: ihvertfald dem der vil bruge deres forbindelse til at spille over!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
jaesjaesSkrevet 18/06-03 22:43 
Square >
det er vist noget du har drømt ( mareridt ? :-P ). Det er kun nogle bestemte titler som everquest og sånt, der skal betales for...

Man skal da betale for at spille EA´s spil, oder?
NaieraNaieraSkrevet 18/06-03 22:51 
NowhereMan1 >
og da de fleste efterhånden har anskaffet sig en hurtigere forbindelse...

Nej, det har de fleste ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SquareSquareSkrevet 18/06-03 22:56 
Jaes, det kender jeg desværre intet til, men jeg ville da ikke tro de ville kræve noget for at man kunne spille deres spil ? selvfølgelig kunne de måske finde på at gøre det ved nogle spil, men så skal der jo ligesom være noget "ekstra"...
It's only a state of mind.
jaesjaesSkrevet 20/06-03 12:13 
Ok.
Husker det som, at de ikke ville med på XBL, da de gerne vil score en del af kagen selv...
SquareSquareSkrevet 20/06-03 13:30 
ja, det kan jeg også huske, men det ville da være lidt mærkeligt at skulle betale ekstra for nogle sportsspil... det er ikke dem man normalt forbinder med ekstra betaling
It's only a state of mind.
jaesjaesSkrevet 20/06-03 13:53 
Det er aldrig fair for forbrugeren ;)
Og EA er et typisk "business first" firma...
olmeolmeSkrevet 20/06-03 14:40, rettet 20/06-03 14:41 
Hvordan er det ikke fair for forbrugeren at betale for en ydelse?
EA er en typisk virksomhed, men du kan måske nævne nogle firmaer der ikke er "business first".
Edit: Opdagede din smiley jaes, så jeg kan vi godt falde ned igen ;-)
jaesjaesSkrevet 20/06-03 14:58 
Selv om du opdagede, at det var ironisk, så vil jeg da nævne, at jeg synes der er mange firmaer, der vægter cool cash og kærligheden til deres produkt lige højt.

For at blive i spilverdenen, så tager bl.a. Sega, Nintendo, Lionhead og en lang række mindre firmaer ofte chancer (på godt og ondt), og prøver at lave originale spil, med fare for at tabe penge.

Det er selvfølgelig ikke muligt, hvis de ikke samtidig laver spil med det primære formål at trille penge ind på kontoen, men "business first" kan ikke være deres strategi.
olmeolmeSkrevet 20/06-03 15:10 
Både Sega, Nintendo var da meget kyniske da de havde konsolkrig i de gode gamle dage. De spil vi ser som nyskabende, tror jeg mere er henvendt til det japanske marked, end det er fordi de ikke har "buiness first". Men i sidste ende er det jo påstand mod påstand, men jeg syntes bare det er dybt ulogisk.
jaesjaesSkrevet 20/06-03 15:26, rettet 20/06-03 15:26 
Jeg synes nu stort set alle de nævnte udvikleres spil er nyskabende...

Kan ikke se det skulle være ulogisk.
Måske tænker 8-9 ud af 10 firmaer, "business first", men så er der jo de sidste 1-2 ud af ti :)
SquareSquareSkrevet 20/06-03 15:33 
man kan vel godt lave gode og nyskabende spil, selvom man tænker "business first" ?
It's only a state of mind.
jaesjaesSkrevet 20/06-03 15:38 
Selvfølgelig, men man tager jo en stor chance, så der må jo ligge noget "hjerte" bag.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/06-03 20:56 
Naiera >
NowhereMan1 >
og da de fleste efterhånden har anskaffet sig en hurtigere forbindelse...

Nej, det har de fleste ikke.


"ihvertfald dem der vil bruge deres forbindelse til at spille over!"

læs dog mit indlæg ordentlig før du svarer! hvor mange kender du der ville køre xbl over 56k hvis de kunne? nej vel?!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KeenKeenSkrevet 20/06-03 21:46 
olme >
Der er ikke noget årligt gebyr, som xbox live, du skal bare betale for net adaptor


Det vil sige at man bare skal købe en net adaptor, putte spillet i og så kan man spille online eller jeg jeg kørt af sporet?
SquareSquareSkrevet 20/06-03 21:53 
ja, hvis du altså har en adsl forbindelse...
It's only a state of mind.
KeenKeenSkrevet 21/06-03 01:45 
det har jeg da:-)
KeenKeenSkrevet 21/06-03 01:46 
Square >
ja

Det lyder da nemt
SquareSquareSkrevet 21/06-03 16:42 
jeg blev nødt til at købe en switch, da jeg kun havde et netkabel herop til mit værelse... og jeg vil jo gerne være online med både computer og ps2 samtidig :) men ellers, så er det ret nemt, i hvert fald hvis man har tdc.
It's only a state of mind.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig