X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Panasonic TH42PZ700EA - Tv-signal


Svar
LessCDTLessCDTSkrevet 24/10-07 20:08 
Jeg har lige fået et nyt Panasonic TH42PZ700EA ind af døren, da mit forrige desværre var født men én pixelfejl. Jeg skyndte mig selvfølgelig at sætte fjernsynskablet i for at se, hvordan det så ud på det nye. Det var dog desværre ikke helt det syn, jeg håbede på at se.

Altså billedet er på skærmen, men det er som om, at der er nogle spøgelses-streger svagt i billedet. Altså hvis der er en reel streg, er der ligesom nogle utydelige streger ved siden af denne.

Jeg så lidt fjernsyn på det første fjernsyn, og lagde ikke mærke til denne fejl (Det kunne dog godt have været der, da det kun var relativt få og korte kig).

Kan det være mit nye fjernsyn, der er noget galt med? Eller var jeg bare lettere blind første gang?

... hjæælp? :)
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
ElgenElgenSkrevet 24/10-07 20:26 
Synes umiddelbart det lyder som om du bare har dårlige modtageforhold der hvor du bor.
Er der digital reciever i TV'et?, hvis ja, så prøv at bruge den eller køb/lån en (de kan vist fås til 300kr-400kr).
Det skulle give et MEGET bedre billede.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
LessCDTLessCDTSkrevet 24/10-07 20:43, rettet 24/10-07 20:58 
Jeg har lige prøvet fjernsynet med svh-s, rgb, scart og vga - konklusion: Problemet gentager sig på alle kilder

Problemet kan ses her

http://i128.photobucket.com/albums/p190/Wandallholm/SP_A0084.jpg

http://i128.photobucket.com/albums/p190/Wandallholm/SP_A0086.jpg
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
NaieraNaieraSkrevet 24/10-07 21:15 
Har du prøvet at skifte væk fra den overdrevne 'Normal' billedindstilling fjernsynet leveres med?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
LessCDTLessCDTSkrevet 24/10-07 21:21 
Indstillinger er som følger:

Mode: Biograf
Kontrast, lysstyrke, farve: 30-40 %
Farvestyring og alt andet gejl: 0
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig