X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2d fightere


Svar
Alf81Alf81Skrevet 19/10-07 03:35, rettet 25/10-07 02:46 
Da 2D fighters optager en god del af min tid, tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne oprette en tråd om genren. Vi er vel alligevel en lille håndfuld herinde, der holder så meget af denne fantastiske type spil, at man vil kunne holde liv i en sådan tråd. Igen, da vi nok kun er en lille håndfuld, vil tråde der omhandler et enkelt spil i genren nok desværre hurtigt dø ud.

Jeg så gerne, a... Se hele indlægget
Ting om dét og pis.
1'425 emne(r).

Svar
SumezSumezSkrevet 19/12-14 08:09, rettet 19/12-14 08:10 
Har stadig ikke fået spillet. :\ Ultimate udgaven er voldsomt meget sværere at falde over end den normale.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 19/12-14 09:18, rettet 19/12-14 17:05 
Edit: "du" skulle nok have købt det som DL da de kostede en 50'er.
spectrespectreSkrevet 19/12-14 10:03 
Sumez; den er på amazon uk til 300kr, men hvis man vil have den billigt så bliver det sværere.

Jeg mener ikke UMvC3 fik nogen patches? Ihvertfald ikke balance patches. Der var 2 characters som DLC, så den kan vel godt spilles i fremtiden hvis man sidder med en frisk kopi?

Kunne godt forestille mig at det var et spil der bliver meget svær at finde om 10år
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/12-14 13:56 
De har også lige fjernet After Burner Climax, bare lige for at nævne det et sted på P:R.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/12-14 15:10 
Yay digital! :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/03-15 13:45 
Karate Master 2 Knock Down Blow ser ok ud :=)

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/05-15 20:25 
KroeboCop>
Jeg ville gerne have haft BBCSE på Steam, men der er region lås på for folk i EU. Hvad fanden sker der lige for det! >:=C

Det er i EU nu og der er 50% på det, men det er stadigvæk 100kr for en gammel udgave. Tror jeg venter til det falder lidt mere engang. Vil kun have det for at spille Trials der i.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/05-15 22:13 
Arc System Works Readying Even More Games for Steam!

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/09-15 12:44, rettet 14/09-15 12:45 
Den dér My Little Pony fighter "Fighting is Magic" som fik Hasbro på nakken og gik til grunde er nu genopstået som "Them's Fightin' Herds", hvor det istedet for heste er andre klovdyr.

Selvom Hasbro har været ude med riven har udvikleren Mane6 fået hjælp fra Lab Zero (Skullgirls) og Lauren Faust (som har tegnet det ny My Little Pony) til spillet.

Her er en gameplay teaser

https://youtu.be/lhAD7ZNmDsM
DarklynoonDarklynoonSkrevet 27/09-15 15:56 
er der nogle af jer som har prøvet dette på Saturn?


https://www.youtube.com/watch?v=VnHlDM-LUfM
Mortal Kombat the mother of all fighting games
nerosnerosSkrevet 27/09-15 18:46 
Nej kender det ikke. Det ser ok ud er det oprindeligt et arkadespil?
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 05/11-15 16:30, rettet 30/05-18 15:18 
Dengeki Bunko: Fighting Climax er rigtig sjovt. Det er pænt og ikke så indviklet som andre 2d-fightere kan være.

Det hjælper selvfølgelig på sjovhedsfaktoren, hvis man kender karaktererne fra deres anime-serier. Jeg kender heldigvis størstedelen af hovedpersonerne, men der er mange af støttekaraktererne jeg ikke kan genkende. Til dels er det fordi spillet har helt up-to-date karakterer med; for eksempel er serien "Heavy Object" tilsyneladende kun netop begyndt på japansk fjernsyn.

Akira fra Virtua Fighter er lasto bossu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 30/05-18 15:17, rettet 10/05-19 16:38 
Jeg spillede lidt Guilty Gear Xrd: Rev 2 og BlæsBlå: Central Fiction i søndags.

Jeg kan overhovedet ikke følge med! De her nye fightere er bare for tossede til mig. Måske er jeg blevet sløv på mine gamle dage, men det gik da OK da jeg spillede lidt Battle Garegga før fighterne. Det hjælper nok ikke at der sidder en Seimitsu-styrepind i min Venom PS4-ting (hvor jeg jo plejer at bruge Sanwa til figthere), men alligevel.

Jeg tror jeg vil fokusere på at få min AES til at virke godt på projektoren igen, og så bare hive KOF 2000, 2001 og 2002 samt MOTW frem når jeg skal spille 2d fightere ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 30/05-18 15:36 
Du kan også prøve det der Street Fighter 5... jeg mener 4.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 30/05-18 15:45 
Jeg har aldrig været vild med Street Fighter, og jeg kan ikke lide udseendet af de nye med 3D-grafik.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 10/05-19 16:36, rettet 10/05-19 16:38 
Jeg havde, som nævnt, droppet at købe/spille moderne fightere fordi jeg simpelthen ikke kan følge med længere.

Men så kom der (engang sidste år?!) et nyt BlazBlue med nogle fine anime-karakterer, som endda er en budget-titel ;) Dét skal jeg da helt sikkert ha' ved lejlighed, selvom der er noget af det der RWBY-gøgl med.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/05-19 18:03 
Jeg fik det selv den anden dags, da det var ret billigt hos Coolshop. Jeg har kun lige spillet igennem story-delen, men det virker ret godt. Et noget hurtigere og mere hektisk Persona 4 Arena (som i øvrigt er en fremragende fighter også).

Jeg er blevet svært pjattet med fighters de sidste par år. Det har bestemt hjulpet at man har venner tæt ved som gider spille dem med én :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 04/11-19 13:39 
Er der nogen der har prøvet MOTW på PS4?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 04/11-19 13:55 
Er det ikke samme historie som alle de andre ACA Neo Geo udgivelser?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 04/11-19 14:03 
Det ser ikke ud til at være ACA? Og hvad er historien i øvrigt med disse? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/11-19 16:14, rettet 04/11-19 16:16 
Ifølge Wikipedia er der to versioner af spillet på PS4, hvoraf den seneste er ACA Neo Geo og ikke har onlineplay.

Mit problem med ACA-udgivelserne er dårlig skalering og dårlige scanlines. Jeg synes dog at deres titler spiller fint ellers, men det er ikke noget jeg selv gider fordybe mig i når det ikke tager sig ordentligt ud :)

Den oprindelige version af Garou på PS4 kender jeg intet til. Men Dreamcast-versionen er billig at anskaffe og ser fremragende ud i VGA hvis du har maskinen tilsluttet sådan. Desværre er den 480i med RGB :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 04/11-19 17:23 
DC-udgaven er da ikk’ go’ nok.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/11-19 18:05 
På hvilken måde?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/11-19 09:11, rettet 05/11-19 09:13 
Huskede det da som om du havde spillet på AES, Naiera?
Ellers så er MVS-udgaven jo arkadeperfekt.

Men hvis der er -to- udgaver på PS4 er den ene jo sikkert i orden. Om ikke andet går man aldrig helt galt i byen med ACA-udgivelserne. Som KK nævner, savner de lidt bedre videoindstillinger, men de spiller som de skal, og jeg har ikke oplevet noget lag i dem af dem jeg har prøvet.

EDIT: Nevermind, skal nok ikke udtale mig for tidligt. Der er lidt snak frem og tilbage omkring begge PS4-udgaver i denne tråd, og lag er et tilbagevendende emne: https://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=3&t=63464
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 07/11-19 15:43 
Sumez>
Huskede det da som om du havde spillet på AES, Naiera?

Hvis nu der var en perfekt konvertering behøvede jeg vel strengt taget ikke eje det på AES længere. Problemerne med at spille AES ordentligt på mit nuværende setup spiller selvfølgelig også ind.

Sumez>
Ellers så er MVS-udgaven jo arkadeperfekt.

MVS-udgaven ér arcade-udgaven, din ogginok ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
1'425 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig